Sylkästään tää nyt tänne

Anonyymi

Olen yksinäinen, mielenterveysongelmainen ja hullu. Siltä tuntuu. Apua en ole hakenut enkä vedä mitään mömmöjä. Olen alati muuttumassa entistäkin häiriintyneemmäksi. Maito on jo maassa. En enää välitä. Aina sanotaan että ongelma/riippuvuus tai vastaava pitää myöntää itselleen jotta paraneminen voi alkaa. Tässä on vain sellainen lisämauste mukana että vaikka olen myöntänyt itselleni sen miten asiani ovat, niin se ei silti muuta mitään. Olen silti harmiton muille ihmisille. Jos hyökkäisin ihmisen kimppuun niin se kohteeni olisin minä itse. Ei olisi edes ensimmäinen kerta kun mietin miten olen välillä kohdellut itseäni 😯. Olen jo aikuinen ja parinkympin etappikin on jo selvästi ylitetty, joten tämä ei ole mitään teiniangstailua.

2

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloituksessasi oli ettet käytä mitään mömmöjä, joten miksi et sitten voi saada aoua jotta kuntoutumisesi voisi alkaa?
      Hienoa, että otat tilanteesi esille. Kirjoitit ettet ole hakenut apua, mutta jos iytse ajattelet, että sellaista voisit tarvita niin sinuna ottaisin sitä vastaan. vai mitä itse ajattelet?

• Anonyymi

Apua on vaikeaa hakea koska siinä pitäisi olla mukana joku joka olisi minulle melko vieras ihminen. Silloin se olisi helpointa. Yksinäni en sitä kykene hakemaan. Kirjoitin aloituksessani etten enää välitä. Ehkä en usko tarpeeksi mahdolliseen muutokseen joka minut voisi pelastaa. Olen aina ollut persoonaltani sellainen ihminen joka luovuttaa helposti vastoinkäymisten edessä niin ehkä tässä on kyse siitä. Kaiken kukkuraksi tässä on ollut nyt pari kolme päivää sellaista fyysistä oireilua mikä voi olla jopa vakavaa. En tiedä miten tässä vielä käy jos asiat menevät nykyistä huonommiksi omassa elämässä. Tiedoksi etten ole se sama tämän palstan henkilö joka pelkäsi että testeistä voisi paljastua että hänellä olisi jokin oikeasti vakava sairaus. Lääkkeistä olisi luultavasti enemmän hyötyä kuin haittaa tässä vaiheessa elämääni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1179
    2. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      53
      904
    3. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      42
      897
    4. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      388
      778
    5. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      49
      751
    6. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      73
      747
    7. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      39
      732
    8. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      56
      672
    9. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      63
      652
    10. Hei rakas nainen

Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :( Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä. Ra
      Ikävä
      23
      619
    Aihe