Kyllästynyt olemaan sinkkuna

Anonyymi-ap

Ero tuli noin vuosi sitten edellisestä suhteesta ja olen kyllästynyt olemaan sinkkuna.
Kaipaan läheisyyttä, seksiä, yhdessäoloa, ihan perusasioita kuten vaikka telkkarin katsomista vieretysten.

Olen kiltti, huomaavainen, huumorintajuinen ja ollut aina hyvä mies.

Tullut vain pettymyksiä entisissä suhteissa, en eronnut exästä vaikka meidän suhteeseen ei kuulunut seksiä.

24

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinullahan on jo joku elämässäsi. Miksi hän ei kelpaa?

      • Anonyymi

        Mistä niin päättelet että olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä niin päättelet että olisi?

        Joku ketä et ole vielä huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ketä et ole vielä huomannut.

        No ei ikävä kyllä ole ketään, olisin huomannut.


      • Anonyymi

        Taisi olla eronnut?


    • Anonyymi

      Kiltti miess ei kelpaa naisille. Jännämies pitää olla. Viinaa pitää juoda ja pitää kohdella naisia huonosti, sellaisiin miehiin naisen rakastuu se on nähty monta kertaa.

      • Anonyymi

        Jos mies on oikeasti kiltti niin varmasti kelpaa naisille, älä vääristele todellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies on oikeasti kiltti niin varmasti kelpaa naisille, älä vääristele todellisuutta.

        Eipä tuo siltä tunnu..
        T: Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo siltä tunnu..
        T: Aloittaja

        Miten se kiltteys ilmenee? Tässä on tullut huomattua, että eri ihmisillä on hyvin erilaisia käsityksiä kiltteydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se kiltteys ilmenee? Tässä on tullut huomattua, että eri ihmisillä on hyvin erilaisia käsityksiä kiltteydestä.

        Otan toisen huomioon, tuen, autan, kehun, hemmottelen, pidän hyvänä, piristän ja kerron miten välitän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan toisen huomioon, tuen, autan, kehun, hemmottelen, pidän hyvänä, piristän ja kerron miten välitän.

        Noikin on kaikki sellaisia juttuja, joissa oleellista on myös miten se toinen osapuoli kokee nuo. Esimerkiksi oma eksäni (mies) koki huomioon ottaisen tyrkyttämisenä, tuen ja auttamisen painostuksena, hemmottelun, hyvänä pitämisen ja piristys-yritykseni rasittaviksi ja sen jos kerron välittäväni ahdistavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se kiltteys ilmenee? Tässä on tullut huomattua, että eri ihmisillä on hyvin erilaisia käsityksiä kiltteydestä.

        Palstalla se tarkoittaa simppelisti sitä että kun ei ole ilkeä niin teon tekemättä jättäminen konvertoi teot automaattisesti vastakkaiseksi toiminnaksi eli kiltteydeksi :D


    • Kun olet noita pettymyksiä entisissä suhteissasi kokenut, kuten useimmat meistä entisissä suhteissaan ovat, niin mietipä asiaa siltä kannalta, että millaisia kumppaneita olet aiemmin itsellesi valinnut? Mitä yhdistäviä tekijöitä heidän persoonissaan oli? Ja unohda ulkoiset seikat, niillä ei ole merkitystä.

      Kun korostat tuota kiltteyttäsi, niin oletko ajatellut, että saatat olla liiankin kiltti? Semmoinen lapatossu, palvelu- ja huomiointiautomaatti? Ihminen joka on lähinnä toista varten, ilman että itse osoittaisi tavitsevansa toiselta mitään muuta kuin sitä yhdessäoloa ja seksiä?

      Onko sinulla ollut aiemmissa suhteissasi myös "oma elämäsi"? Ettet elä vain sitä parisuhdetta ja työtä, vaan että sinulla on ikiomat menosi ja touhusi, joista kulloinenkin kumppanisi on lähinnä vain tietoinen?

      Siinäpä pohdittavaa.

      • Anonyymi

        On ollut oma elämä ja omat menot, en ole mikään lapatossu vaan haluan totta kai auttaa ja pitää kumppaneita hyvänä.
        Yksi yhteinen piirre on ollut useilla, useat heistä ovat olleet "rikkinäisiä", masentuneita ja huonosti kohdeltuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ollut oma elämä ja omat menot, en ole mikään lapatossu vaan haluan totta kai auttaa ja pitää kumppaneita hyvänä.
        Yksi yhteinen piirre on ollut useilla, useat heistä ovat olleet "rikkinäisiä", masentuneita ja huonosti kohdeltuja.

        Hmmm, jos kaikki exäsi ovat olleet ns. rikkinäisiä, niin siinä on sinulle ohjenuora seuraavan kumppanin kohdalle, kelpuutat vain eheän tai eheytyneen kumppaniksesi. Vain kaavaa muuttamalla lopputuloskin voi muuttua.

        Toki tuo ei ratkaise akuuttia ongelmaasi, sinkkuutta...


    • Anonyymi

      Kuulostaa kuin harkiten valitset seuralaisesi vääränlaisista ihmisistä. Ts. Haluat esiintyä pelastavana ,valkealla hevosella ratsastavalla prinssinä.
      Tuossa ei mitään pahaa. Olet vain kerta toisensa jälkeen huomannut : ohoh taas väärä valinta! Ei näytä toimivan taaskaan!

      Muutappa ystävänetsintäroolisi ihmisiin jotka ovat samalla aaltopituudella kanssasi. Joiden kanssa voit parantaa maailmaa, jotka pystyvät samoihin kiinnostuksiin kuin sinä, joilla on terve oma elämä johon olet tervetullut jakajaksi ja joka haluaa osllistua ja innostaa sinua omissa harrastuksissasi.

      • Anonyymi

        Jostain syystä nämä rikkinäiset ja kärsineet naiset itse tulevat aina elämääni, en minä itse heitä etsi.
        En minä yritä pelastaa maailmaa tai edes ihmisiä, exäni on vihaisena sanonut että yritän kiillottaa omaa kruunuani ja että minulla on jokin marttyyrikompkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä nämä rikkinäiset ja kärsineet naiset itse tulevat aina elämääni, en minä itse heitä etsi.
        En minä yritä pelastaa maailmaa tai edes ihmisiä, exäni on vihaisena sanonut että yritän kiillottaa omaa kruunuani ja että minulla on jokin marttyyrikompkeksi.

        Juuri niin!
        Olet aiemminkin kirjoitellut keskustelupalstalle tästä samasta aiheesta.

        Todellakin, miksi sinä lasket ei-toivottuja ihmisiä elämääsi? Miksi?
        Miksi et opettele sanomaan: EI. EI kiinnosta, hakekaa seuranne muualta.
        Sinulla on kaikki maailman valta hakea täysin erilaisia ihmisiä seuralaisiksesi. Miksi sitten hyväksyt ihmiset joista jo päältäpäen näet ettei he sovi.
        OK ehkä muutaman tapaamisen jälkeen.
        Vain, ole hyvä , sano EI käy suhteen aloittaminen ja pysy sanojesi takana.

        Kyllä sinulla täytyy olla ainakin pikkuisen selkärankaa valitessasi ystäviä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin!
        Olet aiemminkin kirjoitellut keskustelupalstalle tästä samasta aiheesta.

        Todellakin, miksi sinä lasket ei-toivottuja ihmisiä elämääsi? Miksi?
        Miksi et opettele sanomaan: EI. EI kiinnosta, hakekaa seuranne muualta.
        Sinulla on kaikki maailman valta hakea täysin erilaisia ihmisiä seuralaisiksesi. Miksi sitten hyväksyt ihmiset joista jo päältäpäen näet ettei he sovi.
        OK ehkä muutaman tapaamisen jälkeen.
        Vain, ole hyvä , sano EI käy suhteen aloittaminen ja pysy sanojesi takana.

        Kyllä sinulla täytyy olla ainakin pikkuisen selkärankaa valitessasi ystäviä!

        Minulle nuori, nöyrä, hoikka ja muutenkin kaunis tyttö on aina toivottu, jonka otan avosylin elämääni aina kun antautuu. Kilttimiehellä yleensä on avaajan kohtalo. Naisenkin pitää saada tuntea saavuttamisen/onnistumisen riemua, sitä killtimies ei tarjoa koskaan.


    • "Olen kiltti, huomaavainen, huumorintajuinen ja ollut aina hyvä mies."
      "ihan perusasioita kuten vaikka telkkarin katsomista vieretysten."

      Villi veikkaus on, että kun tuolla tavalla itseäsi kuvailet, niin naiset ajattelevat sinun olevan tylsä ja yhtä mielenkiintoinen kuin eteisen matto.

      • Anonyymi

        Noin on, kilttimies on tylsämies, ei vaadi mitään. Naiset kyllästyvät häneen tai hän kelpaa ainoastaan palvelijaksi, tohvelisankariksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin on, kilttimies on tylsämies, ei vaadi mitään. Naiset kyllästyvät häneen tai hän kelpaa ainoastaan palvelijaksi, tohvelisankariksi.

        Hölynpölyä yleistää tuollaista! Itse naisena sanon, että kiltteys kunniaan ja "tylsät" hetket sohvannurkassa lähekkäin. Kyllä kiltteys, toisen huomioon ottaminen ja pienet asiat elämässä joillekkin on arvokkaita ja jokainen onneksi on erilainen ja haluaa eri asioita. Se vaan mistä löytää ja kohtaa juuri itselleen sopivan kumppanin on vaikeaa.


      • Anonyymi

        Itselleni, naisena, kelpaisi nimenomaan juuri tuollainen mies. Onneksi meistä jokainen elää omaa elämäänsä 😊.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hölynpölyä yleistää tuollaista! Itse naisena sanon, että kiltteys kunniaan ja "tylsät" hetket sohvannurkassa lähekkäin. Kyllä kiltteys, toisen huomioon ottaminen ja pienet asiat elämässä joillekkin on arvokkaita ja jokainen onneksi on erilainen ja haluaa eri asioita. Se vaan mistä löytää ja kohtaa juuri itselleen sopivan kumppanin on vaikeaa.

        "Kyllä kiltteys, toisen huomioon ottaminen ja pienet asiat elämässä"

        Sinä vedät huomioon ottamisen ja kiltteyden välille yhtäläisyysmerkit.

        Minä voin vetää sohvalla istumisen ja lihavuuden välille yhtäläisyysmerkit. Lisäksi voin jatkaa yhtäläisyysmerkkien vetoa sydänsairauksiin, muistisairauksiin ja diabetekseen asti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe