Entisten juoksijoiden kommentoinnit

Kun kerrot kahvipöydässä harrastavasi juoksemista, usein löytyy entisiä juoksijoita, jotka juoksivat ollessaan nuorempia. Ja juoksivat (kaikki lenkit) kovaa. Samalla siis paljastuu syy, miksi eivät juokse enää. Eivät osaa treenata riittävän rennosti. Myöntää itselleen sitä, miten huonossa kunnossa ovatkaan. Piiloutuvat vammojen ja sairastelujen taakse, vaikka voisivat jatkaa harrastusta rennommalla ja nöyremmällä asenteella. Pystyisivät juoksemaan vanhemmallakin iällä, ja pystyisivät tarvittaessa juoksemaan kovaakin.

16

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kahvipöydässä höpistään.
      Eivät ole eläissään juosseet.

• Anonyymi

Kysyivätkö sinun vinopenkkitulosta?

• Kaikki juoksivat viiden minuutin kilsavauhtia nuorena. Kahdeksan olis sopivampi vauhti keski-ikäisenä. Tarvittaessa vielä hitaammin.

• Anonyymi

Kahdeksan minuutin vauhilla ei voi juosta. Pitää hoksata kuinka fysiikka toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Kahdeksan minuutin vauhilla ei voi juosta. Pitää hoksata kuinka fysiikka toimii.

Voi juosta vaikka kymmenen minuutin vauhilla. Pitää hoksata milloinka sykkeet sopivat. Ylipaino hiastaa. Pitää päästä eroon kiireestä hölkässä.

• Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

Voi juosta vaikka kymmenen minuutin vauhilla. Pitää hoksata milloinka sykkeet sopivat. Ylipaino hiastaa. Pitää päästä eroon kiireestä hölkässä.

Pitää hoksata millon jättää alkon ja tupakin.
        Kyllä hölkkä viittä minuuttia ilman päihteitä.

• CigarettesAfterRun
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää hoksata millon jättää alkon ja tupakin.
        Kyllä hölkkä viittä minuuttia ilman päihteitä.

Viiden minuutin hölkät sopivia nuorille kilpajuoksijoille, ei raihnaisille keski-ikäisille kuntoilijoille. Tupakit ja alkot piirongin laatikossa, ei povitaskussa.

• Anonyymi

Viiden minuutin hölkät sopivia nuorille kilpajuoksijoille, ei raihnaisille keski-ikäisille kuntoilijoille. Tupakit ja alkot piirongin laatikossa, ei povitaskussa.

Minulla piirongin laatikossa roina.
        Akka ei tiedä testosta.

• Anonyymi

Hartiat rentona ja tasanen hengitys tärkeät jutut juostessa.

• Kädet sivuilla koukussa, suorassa linjassa heiluen, ei liian suorina eikä edessä vartalon poikki viuhtoen. Rentous hitaassakin vauhdissa.

• Ukkelit pelkäävät että heistä tulee hitaita, jos juoksevat kevyet lenkit hitaasti. Siksipä eivät juokse ollenkaan, tai ainoastaan kokeilevat juosta reippaasti.

• Anonyymi

Hitaat lenkit tylsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitaat lenkit tylsiä.

Akkojen lenkkejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Akkojen lenkkejä.

Kolme km tunnissa sopii raavaille ukoillekin. Peruskunto paranee viettämällä aikaa jalkojen päällä.

• Anonyymi

Kolme km tunnissa sopii raavaille ukoillekin. Peruskunto paranee viettämällä aikaa jalkojen päällä.

Teen perässä. Varto hetki linkkupysäkillä

• Itse juoksen 80% juoksusta kevyttä 8min/km hölkkää ja 20% kovaa 5min/km. Pystyn juoksemaan viiden minuutin vauhtia vammoitta siksi, koska olen parantanut peruskuntoa kevyellä kahdeksan minuutin hölkällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5220
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      104
      1508
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1457
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      208
      1431
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1035
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    Aihe