Uusi ostosparatiisi RUSTA

Anonyymi-ap

Ostitko5e?. paistinpannun onko sinulla jo käyttökokemusta kertoa sen ominaisuuksista jos sellainen tarttui mukaan avajaishuumassa.

24

2676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rusta myy takaintian/pakistanin halpaa roskaa. Osta kunnon paistinpannun noin 30€ -70€ ettei tarvi joka viikko hakee roskaa rustasta.

    • Anonyymi

      Rusta siellä on helppo käytäville kusta varsinkin jos oot musta ja pää täynnä kusta , siis rusta jolla pää täynnä kusta ja on musta.

    • Anonyymi

      Ostin pannun. Oikein käyttökelpoinen yksilö. Kuumuu hetkes, vaatii hellää käsittelyä ettei kulu puhki. Siis kuin minun akkani.

      • Anonyymi

        akkas myy ihteään kylillä 10 laaki


    • Anonyymi

      Ostin avajaispäivänä, ja hyvin on pelittäny.

    • Anonyymi

      Ostin tuon 5e pannun ja todella hyvä laite yksin asuvalle ihmiselle.

    • Anonyymi

      Vaikka mitä on jo sieltä ostettu ja hyviä tuotteita ovat. Turhaa parjausta. Tosin kaikilla ole varaa edes halpistuotteisiin ja kytätään muitten ostamisia. Kateutta.

      • Anonyymi

        RUSTA on pelkkä krääsäkauppa ja pienikokoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RUSTA on pelkkä krääsäkauppa ja pienikokoinen.

        pienimunasten kauppa


      • Anonyymi

        Ostelkaa, ostelkaa vaan lisää kaiken jo olevan romun lisäksi. En ole vielä käynyt Rustassa, kun en oikeasti tarvitse ihan mitään. Päinvastoin, tarkoitus on karsia pois paljon tavaraa.
        Kateellinen en ole, talous kunnossa, mutta minua ihmetyttää ihmisten persous tavaroihin. Niin moni siunailee taloutensa tavaran paljoutta mutta lisää kahmitaan. Miksiköhän?

        Kaikilla ei ole varaa edes halpistavaroihin meinataan tuossa yllä .... voi olla totta, mutta minä en näe tuossa ostelussa mitään järkeä, ostetaan kun saa halvalla, ei mietitä tarvitaako just tuota tavaraa oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostelkaa, ostelkaa vaan lisää kaiken jo olevan romun lisäksi. En ole vielä käynyt Rustassa, kun en oikeasti tarvitse ihan mitään. Päinvastoin, tarkoitus on karsia pois paljon tavaraa.
        Kateellinen en ole, talous kunnossa, mutta minua ihmetyttää ihmisten persous tavaroihin. Niin moni siunailee taloutensa tavaran paljoutta mutta lisää kahmitaan. Miksiköhän?

        Kaikilla ei ole varaa edes halpistavaroihin meinataan tuossa yllä .... voi olla totta, mutta minä en näe tuossa ostelussa mitään järkeä, ostetaan kun saa halvalla, ei mietitä tarvitaako just tuota tavaraa oikeasti.

        Johan tuo ihmisten tavaranhamstraus näkyy kirpputoreilla, pursuilevat ääriään myöten täynnä roinaa mitä kukaan ei tarvitse. Suomen köyhästä kansasta polveutuneet ostelee nyt kun niin voi tehdä, ei edes ajatella sitä todellista tarvetta.
        Kävin sellaisessa asunnossa missä kaikkea niin täynnä, ettei jalansijaa, kenkiä lattiapinnat täynnä, vaatteita ja roinaa pursusi ihan joka paikasta. Hyllyjä sekä kaappeja lisätty ja nekin tursusivat täpötäynnään tavaraa. Ei tuollaista rojupesää pysty millään tavalla edes vähääkään siivoamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan tuo ihmisten tavaranhamstraus näkyy kirpputoreilla, pursuilevat ääriään myöten täynnä roinaa mitä kukaan ei tarvitse. Suomen köyhästä kansasta polveutuneet ostelee nyt kun niin voi tehdä, ei edes ajatella sitä todellista tarvetta.
        Kävin sellaisessa asunnossa missä kaikkea niin täynnä, ettei jalansijaa, kenkiä lattiapinnat täynnä, vaatteita ja roinaa pursusi ihan joka paikasta. Hyllyjä sekä kaappeja lisätty ja nekin tursusivat täpötäynnään tavaraa. Ei tuollaista rojupesää pysty millään tavalla edes vähääkään siivoamaan!

        Itse ostan vain mitä tarvitsen- Eikö saisi ostaa uutta pannua ja vedenkeitintä rikkinäisen tilalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ostan vain mitä tarvitsen- Eikö saisi ostaa uutta pannua ja vedenkeitintä rikkinäisen tilalle?

        Ihmeellinen ysymys. Kuka on kieltänyt????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ostan vain mitä tarvitsen- Eikö saisi ostaa uutta pannua ja vedenkeitintä rikkinäisen tilalle?

        Osta Rustasta paistinpannu ja vedenkeitin ym. niin hetikohta saat olla ostamassa uusia tilalle, sekundalla kun ei pitkälle pötkitä.Laadukkaista tuotteista maksat toki laatua vastaavan hinnan ja voit käyttää niitä vuosikausia käyttöominaisuuksien pysyessä moitteettomina toistuvassa käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta Rustasta paistinpannu ja vedenkeitin ym. niin hetikohta saat olla ostamassa uusia tilalle, sekundalla kun ei pitkälle pötkitä.Laadukkaista tuotteista maksat toki laatua vastaavan hinnan ja voit käyttää niitä vuosikausia käyttöominaisuuksien pysyessä moitteettomina toistuvassa käytössä.

        Osta sinä vaikka joka päivä HACMANIN KOVANAAMA! Sillä hyvä kumauttaa tottelematonta puolisoa kalloon.


    • Anonyymi

      no siellän voi kusta kun kaikilla on pää täynnä kusta ja joka toinen on musta ja pää täynnä kusta .

      • Anonyymi

        Kirpputorikin on kätevästi siinä lähellä.
        Rustasta ostetut kamat voi kuskata suoraan kirppikselle.
        Kuluttaa vähemmän varastotilaa kotona.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe