Uusi ostosparatiisi RUSTA

Anonyymi-ap

Ostitko5e?. paistinpannun onko sinulla jo käyttökokemusta kertoa sen ominaisuuksista jos sellainen tarttui mukaan avajaishuumassa.

24

1670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rusta myy takaintian/pakistanin halpaa roskaa. Osta kunnon paistinpannun noin 30€ -70€ ettei tarvi joka viikko hakee roskaa rustasta.

    • Anonyymi

      Rusta siellä on helppo käytäville kusta varsinkin jos oot musta ja pää täynnä kusta , siis rusta jolla pää täynnä kusta ja on musta.

    • Anonyymi

      Ostin pannun. Oikein käyttökelpoinen yksilö. Kuumuu hetkes, vaatii hellää käsittelyä ettei kulu puhki. Siis kuin minun akkani.

      • Anonyymi

        akkas myy ihteään kylillä 10 laaki


    • Anonyymi

      Ostin avajaispäivänä, ja hyvin on pelittäny.

    • Anonyymi

      Ostin tuon 5e pannun ja todella hyvä laite yksin asuvalle ihmiselle.

    • Anonyymi

      Vaikka mitä on jo sieltä ostettu ja hyviä tuotteita ovat. Turhaa parjausta. Tosin kaikilla ole varaa edes halpistuotteisiin ja kytätään muitten ostamisia. Kateutta.

      • Anonyymi

        RUSTA on pelkkä krääsäkauppa ja pienikokoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RUSTA on pelkkä krääsäkauppa ja pienikokoinen.

        pienimunasten kauppa


      • Anonyymi

        Ostelkaa, ostelkaa vaan lisää kaiken jo olevan romun lisäksi. En ole vielä käynyt Rustassa, kun en oikeasti tarvitse ihan mitään. Päinvastoin, tarkoitus on karsia pois paljon tavaraa.
        Kateellinen en ole, talous kunnossa, mutta minua ihmetyttää ihmisten persous tavaroihin. Niin moni siunailee taloutensa tavaran paljoutta mutta lisää kahmitaan. Miksiköhän?

        Kaikilla ei ole varaa edes halpistavaroihin meinataan tuossa yllä .... voi olla totta, mutta minä en näe tuossa ostelussa mitään järkeä, ostetaan kun saa halvalla, ei mietitä tarvitaako just tuota tavaraa oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostelkaa, ostelkaa vaan lisää kaiken jo olevan romun lisäksi. En ole vielä käynyt Rustassa, kun en oikeasti tarvitse ihan mitään. Päinvastoin, tarkoitus on karsia pois paljon tavaraa.
        Kateellinen en ole, talous kunnossa, mutta minua ihmetyttää ihmisten persous tavaroihin. Niin moni siunailee taloutensa tavaran paljoutta mutta lisää kahmitaan. Miksiköhän?

        Kaikilla ei ole varaa edes halpistavaroihin meinataan tuossa yllä .... voi olla totta, mutta minä en näe tuossa ostelussa mitään järkeä, ostetaan kun saa halvalla, ei mietitä tarvitaako just tuota tavaraa oikeasti.

        Johan tuo ihmisten tavaranhamstraus näkyy kirpputoreilla, pursuilevat ääriään myöten täynnä roinaa mitä kukaan ei tarvitse. Suomen köyhästä kansasta polveutuneet ostelee nyt kun niin voi tehdä, ei edes ajatella sitä todellista tarvetta.
        Kävin sellaisessa asunnossa missä kaikkea niin täynnä, ettei jalansijaa, kenkiä lattiapinnat täynnä, vaatteita ja roinaa pursusi ihan joka paikasta. Hyllyjä sekä kaappeja lisätty ja nekin tursusivat täpötäynnään tavaraa. Ei tuollaista rojupesää pysty millään tavalla edes vähääkään siivoamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan tuo ihmisten tavaranhamstraus näkyy kirpputoreilla, pursuilevat ääriään myöten täynnä roinaa mitä kukaan ei tarvitse. Suomen köyhästä kansasta polveutuneet ostelee nyt kun niin voi tehdä, ei edes ajatella sitä todellista tarvetta.
        Kävin sellaisessa asunnossa missä kaikkea niin täynnä, ettei jalansijaa, kenkiä lattiapinnat täynnä, vaatteita ja roinaa pursusi ihan joka paikasta. Hyllyjä sekä kaappeja lisätty ja nekin tursusivat täpötäynnään tavaraa. Ei tuollaista rojupesää pysty millään tavalla edes vähääkään siivoamaan!

        Itse ostan vain mitä tarvitsen- Eikö saisi ostaa uutta pannua ja vedenkeitintä rikkinäisen tilalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ostan vain mitä tarvitsen- Eikö saisi ostaa uutta pannua ja vedenkeitintä rikkinäisen tilalle?

        Ihmeellinen ysymys. Kuka on kieltänyt????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ostan vain mitä tarvitsen- Eikö saisi ostaa uutta pannua ja vedenkeitintä rikkinäisen tilalle?

        Osta Rustasta paistinpannu ja vedenkeitin ym. niin hetikohta saat olla ostamassa uusia tilalle, sekundalla kun ei pitkälle pötkitä.Laadukkaista tuotteista maksat toki laatua vastaavan hinnan ja voit käyttää niitä vuosikausia käyttöominaisuuksien pysyessä moitteettomina toistuvassa käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta Rustasta paistinpannu ja vedenkeitin ym. niin hetikohta saat olla ostamassa uusia tilalle, sekundalla kun ei pitkälle pötkitä.Laadukkaista tuotteista maksat toki laatua vastaavan hinnan ja voit käyttää niitä vuosikausia käyttöominaisuuksien pysyessä moitteettomina toistuvassa käytössä.

        Osta sinä vaikka joka päivä HACMANIN KOVANAAMA! Sillä hyvä kumauttaa tottelematonta puolisoa kalloon.


    • Anonyymi

      no siellän voi kusta kun kaikilla on pää täynnä kusta ja joka toinen on musta ja pää täynnä kusta .

      • Anonyymi

        Kirpputorikin on kätevästi siinä lähellä.
        Rustasta ostetut kamat voi kuskata suoraan kirppikselle.
        Kuluttaa vähemmän varastotilaa kotona.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe