Miten uskotte sen kasvuun ja kuinka se muuttuu,kasvaa tulevina vuosina??
Turismi Rovaniemellä tulevaisuudessa
11
192
Vastaukset
- Anonyymi
elä kysele kuole pois
- Anonyymi
Håll kätten börje..
- Anonyymi
KÄFTEN
- Anonyymi
Kiina jyrää pian Lapissa,valtaa lääniä tyylillä.
- Anonyymi
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/5355801
kaikki mitä taivaalta tulee on jumalan siunaamaa juu
ss-300? - Anonyymi
Matkailu on ihan turha elinkeino. Saastuttaa ja taudit leviää.
- Anonyymi
Totta, valistuneet ihmiset eivät jatkossa lentele ympäri maapalloa, käsittävät faktat. Vain pöljät harrastaa turismia, kun luulevat, että se on fiiniä. Se on niin mahtavaa, kun pääsee kerskumaan, että oon käynyt siellä, tuolla ja joka paikassa.
- Anonyymi
Matkailu avartaa ku matkustat ja näet ettei kaikki elä näin,ymmärrät kotimaasi hyvät ja huonot puolet.
- Anonyymi
SINUAKO JA SUKUAS KATTOO SIINÄKIN JO LIIKAA
- Anonyymi
Valtuutettu Tuomas Koskiniemi koittaa tuhota tutismin ehdotuksillaan.
- Anonyymi
Romahdus tulee. alkaa itku ja syyllisten etsintä. Onneksi nyt ollaan vastuullisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749