Minulle kelpaa ihan tavallinen keittäjä

Anonyymi-ap

tai vaikka kaupan kassa. En tarvitse mitään pirun professoria. Lukenut nainen on miehelle taakka, sillä silloin nainen yrittää jatkuvasti haastaa miestä älyllisellä tasolla, ja siitähän ei tietenkään mitään hyvää seuraa.

Hameväki hameväkenä, miksi tehdä asioista liian monimutkaisia.

56

653

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämmästyisit, jos tietäisit kuinka moni mm. kaupan kassoista, siivoojista, päivähoitajista tai keittäjistä on kandeja tai jo maistereita...

      • Anonyymi

        No juuri niin!

        Täysin käsittämätöntä resurssien tuhlausta Suomelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juuri niin!

        Täysin käsittämätöntä resurssien tuhlausta Suomelta.

        Niin, miksi koulutetaan turhia kandeja ja maistereita joille ei kuitenkaan löydy työpaikkaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksi koulutetaan turhia kandeja ja maistereita joille ei kuitenkaan löydy työpaikkaa?

        Eipä sillä ole väliä mihin ne koulutetaan, koska niitä töitä nyt vaan ei ole. Meidän ammattikoulutusjärjestelmä on pahasti erkaantunut reaalimaailmasta tai sitten yhteiskunta on mokannut korkea-asteen työpaikkojen luonnissa, kummin vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No juuri niin!

        Täysin käsittämätöntä resurssien tuhlausta Suomelta.

        En näkisi sitä, vaan näkisin sen niin, että meillä on pirun hyvin koulutettu reservi, joista monella on halua edetä urallaan kun tilaisuus tulee.


    • Anonyymi

      Osta kuule koira, se pysyy alamaisena

    • Anonyymi

      Akan paikka on nyrkin ja hellan välissä ollu aina.

    • Anonyymi

      Haastaminenhan on pelkästään hauskaa, aivonystyreiden aktivointia muuhunkin kuin motorisiin toimintoihin. Hyvän maun rajoissa tietty...

      • Anonyymi

        Ei äijät jaksa tuota raskaan työpäivän jälkeen. Ennemmin aivot narikkaan. Työttömälle tuo sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei äijät jaksa tuota raskaan työpäivän jälkeen. Ennemmin aivot narikkaan. Työttömälle tuo sopii.

        Just noin. Kyllä näin naisena pitää passata ja palvoa miestä.
        Sitähän varten naiset on.


    • Anonyymi

      Minulle ei kelpaa lukematon nainen. Sellaisen kanssa ei olisi mitään keskusteltavaa.

    • Anonyymi

      Minulle taas passaavat lukemattomat naiset...

      • Anonyymi

        🤣hauska olet


    • Anonyymi

      Ai, sä et pärjää älyllisesti?

    • Anonyymi

      Muuten ihan jees mutta hametta en laittas!

    • Anonyymi

      Se tavallinen keittäjä on jo sen maisterimiehen kanssa, jonka kanssa sinä et kilpaile samassa sarjassa.

      🦄

      • Anonyymi

        Rehellisyyden nimissä on todettava, että jokapäiväinen elämä kaikkine vaatimuksineen, erityisesti sosiaalisten ja käytännöllisten haasteiden osalta, sujuu huomattavasti helpommin, jos vain yhdellä perheen aikuisista on koko ajan nenä kiinni teksteissä ja sormet näppäimistöllä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisyyden nimissä on todettava, että jokapäiväinen elämä kaikkine vaatimuksineen, erityisesti sosiaalisten ja käytännöllisten haasteiden osalta, sujuu huomattavasti helpommin, jos vain yhdellä perheen aikuisista on koko ajan nenä kiinni teksteissä ja sormet näppäimistöllä.

        🦄

        Työajat, työajat... Eikä töitä tuoda kotiin, niinhän? 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Työajat, työajat... Eikä töitä tuoda kotiin, niinhän? 😉

        Eivät kaikki kirjalliset asiat liity töihin. Luuletko ettei ihmisillä ole vapaa-ajanviettotapoja, joissa aivojen käyttö on suotavaa?

        En jaksaisi mitään sosiaalista minglausta ilman tavoitteita. Fyysisiä juttuja on pakko tehdä, jotta pysyy terveenä, ja onhan salilla yleensä ihanaakin.

        Mutta vapaa-aika ilman aivojen käyttöä olisi minulle elävä helvetti. 😵

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kaikki kirjalliset asiat liity töihin. Luuletko ettei ihmisillä ole vapaa-ajanviettotapoja, joissa aivojen käyttö on suotavaa?

        En jaksaisi mitään sosiaalista minglausta ilman tavoitteita. Fyysisiä juttuja on pakko tehdä, jotta pysyy terveenä, ja onhan salilla yleensä ihanaakin.

        Mutta vapaa-aika ilman aivojen käyttöä olisi minulle elävä helvetti. 😵

        🦄

        En tietenkään luule, luenhan itsekin paljon kaikenlaista, joko kirjoista tai netistä. Hetki sitten luin pitkän lautanauhoista, joilla sinällään ei ole mitään tekemistä elämäni kanssa. Mutta kun kiinnosti.

        Mutta ei minulta silloinkaan juuri koskaan unohdu ne asiat, jotka arjessa tulisi sillä hetkellä hoitaa, jotta elämä sujuisi mukavammin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En tietenkään luule, luenhan itsekin paljon kaikenlaista, joko kirjoista tai netistä. Hetki sitten luin pitkän lautanauhoista, joilla sinällään ei ole mitään tekemistä elämäni kanssa. Mutta kun kiinnosti.

        Mutta ei minulta silloinkaan juuri koskaan unohdu ne asiat, jotka arjessa tulisi sillä hetkellä hoitaa, jotta elämä sujuisi mukavammin.

        Pyrin toki hoitamaan oman osani käytännön elämästä.

        Mutta mieheni on jotenkin enemmän... tässä maailmassa. Hän on aistit auki ja tarkkailee ja huomaa asioita ja seuraa tarkasti, mitä uutisissa puhutaan. Lisäksi hän on haka ennustamaan tulevia asioita.

        Minä elän aika runsaasti oman pääni sisällä. 😁 Siellä on ihan mukavaa. Hän sanoo minun olevan pohdiskelija.

        Mitä tapahtuisi, jos taloudessa olisi kaksi tällaista haaveilijaa? Käytännöllinen katastrofi. 😂

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyrin toki hoitamaan oman osani käytännön elämästä.

        Mutta mieheni on jotenkin enemmän... tässä maailmassa. Hän on aistit auki ja tarkkailee ja huomaa asioita ja seuraa tarkasti, mitä uutisissa puhutaan. Lisäksi hän on haka ennustamaan tulevia asioita.

        Minä elän aika runsaasti oman pääni sisällä. 😁 Siellä on ihan mukavaa. Hän sanoo minun olevan pohdiskelija.

        Mitä tapahtuisi, jos taloudessa olisi kaksi tällaista haaveilijaa? Käytännöllinen katastrofi. 😂

        🦄

        No juu, jos olisi kaksi pohdiskelijaa, niin aikamoinen soppa siitä syntyisi jo kuukaudessa 😂

        Itse olen myös miehesi kaltainen, pragmaattinen ja asioita seuraava. Tulevien asioiden ennustamisessa en kyllä ole mitenkään menestynyt.

        Mutta on minussa myös se pohtiva puoli, omien ajatustensa lämmössä kellivä pohtija. Se vaan tuo sisäinen pragmaatikko pääsee sen ajatusmuurin läpi kertomaan, että olisi askareita jotka on hoidettava 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Työajat, työajat... Eikä töitä tuoda kotiin, niinhän? 😉

        Tämä korona-aika taisi juuri tehdä sen että osa tekee töitä kotona eikä se aina ole niin kellonajoistakaan kiinni.


      • M184 kirjoitti:

        Tämä korona-aika taisi juuri tehdä sen että osa tekee töitä kotona eikä se aina ole niin kellonajoistakaan kiinni.

        Toki se riippuu siviilisäädystä, mutta lähtökohtaisesti olisi etätyötäkin tehdessä hyvä pitää työaika selkeänä ja tarkasti erillään muusta elämästä.


    • Anonyymi

      "Hameväki hameväkenä"

      Naiset, ammatti kuin ammatti, näyttää tuolle näin 👎

      - Sheena

    • Anonyymi

      Siivoojat ovat parasta vaimomatskua - pitävät kodin puhtaana ja antavat arvon miehen luontaisille ominaisuuksille.

    • Anonyymi

      Mulle saattais kelvata panoks vaikka se yksi keittäjä muija joka täällä kertoo aina vuolaasti kautta rantain runoillen miten on keittänyt vanhuksille ruokaa ja miten emo ja faija ähkii ja puhkii

      Kyllä siihen työmies tekis tarpeensa aina paremman puutteessa!

      • Anonyymi

        Kiihottaisi muuten tehdä tarpeensa tuollaiseen muijaan ja lopuksi sitten ruiskuttaa myös virtsapaineet hänen päälleen/vaatteillleen/huonekaluilleen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaisi muuten tehdä tarpeensa tuollaiseen muijaan ja lopuksi sitten ruiskuttaa myös virtsapaineet hänen päälleen/vaatteillleen/huonekaluilleen :D

        Ihmiskuvasi on kovin "mielenkiintoinen". Luettuani tuon tunsin ensin kauhunsekaista inhoa, mutta sitten ymmärsin, että tuossa menee sinun sosiaalisten ympyröidesi raja: kaikki sinun elämääsi tulevat ihmiset kohtelevat sinua (lähes) samoin aikein kuin sinä heitä, joten voit tuolla ajattelulla saada ympärillesi vain sinua halveksivia ihmisiä. Ja sitten muistin, että tämähän on periaatteessa ihan reilu systeemi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiskuvasi on kovin "mielenkiintoinen". Luettuani tuon tunsin ensin kauhunsekaista inhoa, mutta sitten ymmärsin, että tuossa menee sinun sosiaalisten ympyröidesi raja: kaikki sinun elämääsi tulevat ihmiset kohtelevat sinua (lähes) samoin aikein kuin sinä heitä, joten voit tuolla ajattelulla saada ympärillesi vain sinua halveksivia ihmisiä. Ja sitten muistin, että tämähän on periaatteessa ihan reilu systeemi.

        🦄

        Niinpä. Vaan hieman surullista se on, kun tuon tyyppiset ihmiset eivät itse useinkaan tajua miksi heitä kohdellaan "huonosti". Niin monesti kuullut miten itse ihan äärimäisen halveksivasti käyttäytyvät yksilöt kokevat aina olevansa uhreja ja muut ovat muka ilkeitä heille. Täysin sokeita omalle käytökselleen ja puheilleen.


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu, että tähän ketjuun vastanneista ei oikein ole kokemusta parisuhteista tai edes ihmisistä yleensä. Se, että joku on ammatiltaan keittäjä tai siivoja tai vaikka kirvesmies, ei todellakaan automaattisesti noiden hommien hoituvan kotona. Ei sitä turhaan sanota, ettei suutarin lapsilla ole kenkiä. Tuo sanonta pitää todella monen kohdalla paikkansa.

      • Anonyymi

        Jos on hyvä hommassaan

        Se puhuu

        Kassat ovat usein rahoittamassa opintojaan

        Esim klassiset laulajat

        Siellä vaikka minkä alan tulevia huippuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on hyvä hommassaan

        Se puhuu

        Kassat ovat usein rahoittamassa opintojaan

        Esim klassiset laulajat

        Siellä vaikka minkä alan tulevia huippuja

        Vaikka olisi kuinka hyvä hommassaan (tai itseasiassa usein juuri silloin), niin ei se tarkoita ihmisen haluavan tuoda töitä kotiin. Koti on koti ja työ on työ ja valtaosa ihmisistä haluaa tehdä eron tuohon välille.


      • Anonyymi

        Noinhan se menee. Mä olin aikanaan kimpassa kokin kanssa. Kotona oli hyvää ruokaa tarjolla siihen saakka, kunnes hän sai koulutustaan vastaavia töitä. Sen jälkeen ei kotona kokattu kuin juhlapyhinä ja joskus harvoin viikonloppuna.


      • Anonyymi

        Niinpä.

        Koskee montaa asiaa palstalla.

        On hienoja teorioita yksinäisiltä, joilla ei ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa.


    • Minullekin kelpaa tavallinen nainen ja myös tohtorit ovat tavallisia. Myös heidän pitää käydä paskalla ja he miettivät söisikö pizzaa vai leipää illalla.

      Ei taida olla oikeaa rakkautta, jos kumppani haastaa sinua koko ajan. Päin vastoin voisi ajatella, että et kai sinäkään haastaisi naista vaikka mittelemään voimiaan jatkuvasti.

      Minulla on ollut elämässä kolme tohtoria tai väitöskirjatutkijaa. Sanoisin, etteivät he ole mielestäni haastaneet minua. Sen sijaan ovat olleet tyytyväisiä, että minun kanssani on keskusteltavaa. Sitä keskusteltavaa ei kuitenkaan tarvitse yliopistosta hakea. Riittää, kun luet Hesarin.

      • Anonyymi

        Hyvä että täällä muutkin lukee Hesaria. Mulle tulee ihan paperihesari ja sen luen aina ennen töihin lähtöö ja sitten ruokatunnilla. Töiden jälkeen vien sen äitille ja äiti antaa maakuntalehden vaihdossa ja illalla luen maakuntalehden kotona. Samalla katon että äitillä on kaikki kunnossa. Sellanen ihminen jolla ei oo lapsia, eikä huolehdi omista vanhemmistaan, on kyllä tosi itsekäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että täällä muutkin lukee Hesaria. Mulle tulee ihan paperihesari ja sen luen aina ennen töihin lähtöö ja sitten ruokatunnilla. Töiden jälkeen vien sen äitille ja äiti antaa maakuntalehden vaihdossa ja illalla luen maakuntalehden kotona. Samalla katon että äitillä on kaikki kunnossa. Sellanen ihminen jolla ei oo lapsia, eikä huolehdi omista vanhemmistaan, on kyllä tosi itsekäs.

        Niin on.


    • Anonyymi

      Vai että oikein "ihan tavallinen keittäjä". Kelpaisi, mutta kuitenkin halveksut ja pidät vähäisempänä. Oikea unelmamies.

      • Anonyymi

        Juu, aloittaja halveksuu sekä keittäjää, että tohtoria. Taitaa halveksua naista ylipäänsä, teki tämä työkseen mitä tahansa.


    • Anonyymi

      No hitto miks ei...

    • Anonyymi

      Naisissa on jo enemmän korkeakoulutettuja kuin miehissä, joten ei niitä lukeneita naisia riitä kaikille amismiehille.

      • Anonyymi

        Siis ei-lukeneita naisia ei riitä kaikille amismiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei-lukeneita naisia ei riitä kaikille amismiehille.

        Riittää. Vaikka toiminnot on kuinka koneistettuja, tarvitaan kuitenkin aina tekijoitä enemmän kuin johtajia.


    • Anonyymi

      Keittäjän työ on välttämätön. Jonkun se on tehtävä. Ruokaa on syötävä, jos meinaa elossa pysyä.

      Tutkijan työkin VOI olla tärkeä. Riippuu siitä mitä tutkitaan.

      Nyt kun yhteiskunnan rahatilanne on huono, pitäisi miettiä, mitkä yhteiskunnan kustantamat ammatit ovat oikeasti tärkeitä.

      Turhat pois.

      Sitten nille hoitajille on varaa maksaa enemmän.

      • Anonyymi

        Joku täällä sanoi, että 80% ihmisistä saa sosiaalietuuksia.

        Ei helvetti..


    • Anonyymi

      Älä hämmästy keittäjän tiedosta. Ystävättäreni on keittäjä, jolla on erinomainen yleistieto, historia hallussa, myös Suomen talous, kova politikoimaan. Hänellä tosin on jo miesystävä ja arvaa mitä jokapäiväisessä puhelussa puhuvat kun ovat erossa. Keittäjä kyselee hesarin 10 kysymystä ja maanviljelijä viikoittaiset Seuran kysymykset ja kilpailevat kumpi tietää kaikki.

    • Anonyymi

      Minulle kelpaa vain kaksi ihmistä kaikista.

    • Anonyymi

      Kassalla istuu monesti lääkäri, puolivalmis lääketieteen lisensiaatti…

      • Anonyymi

        No sehän on hyvä. lääkäriä tässä oisin jo tarvinnutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on hyvä. lääkäriä tässä oisin jo tarvinnutkin.

        Huomattu joo.


      • Anonyymi

        Ja lääkäreistä kauhea pula.. Joku siinäkin mättää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lääkäreistä kauhea pula.. Joku siinäkin mättää..

        Kassalla mukavampi keekoilla. Ei ole niin vastuullista hommaa. Lääkärinä kovempi duuni.


    • Anonyymi

      Ota joku puistotyöntekijä?

    • Anonyymi

      Suomessa on nykyään tavatonta olla kouluttamaton. Hameväelle erityisesti. Suomessa valtaosa aikuisesta naisväestä on korkeakoulutettua.

      Jos törmäät kouluttamattomaan naiseen, on kyseessä epätavallinen naisyksilö.

    • Anonyymi

      Ikävä kirjoitus. Halventaa naisia, keittäjiä, kaupan kassoja ja professoreita, ja muita miehiä myös.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe