Millaisen kumppanin haluat
Se ei auta jos laittaa iän pituuden tai hieman valokuvia pitää olla selvillä että mitkä on pääasioita ja arvoja.
Jos raha julkisuus yms merkitsee sinulle
Jos iso kalu merkitsee sinulle
Jos haluat tuntikausien panoja
Kannattaa kaikki pistää esille.
Selviääkö deitti profiilista tärkeät kohdat ettei tule pettymyksiä
Anonyymi-ap
1
159
Vastaukset 1
- Anonyymi
No eipä niistä yleensä tuppaa selviämään oikein mitään minulle oleellista.
Ikä on periaatteessa ihan kiva teitää, mutta loppupeleissä minulle epäoleelinen juttu. Pituudella ei ole mitään väliä ja kuvia en kaipaa yhtään. Elämänarvot, maailmankuva, mitä elämältään haluaa, huumorintaju, siinä muutama oleellinen minulle. Harva noita suoraan ja selkeästi avaa. Menee usein lähinnä arsuuttelun puolelle, että jos se kirjottaa noin ja tuo kuvissa tuollaisia asioita esille, niin kertovatkohan ne ihan aidosti hänestä jotain, vai onko puhdasta laskelmointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398