Minulla esiintyy satunnaisesti raajojen sietämätöntä kutinaa ja kuumotusta, ja mietin mistä tämä voisi johtua ja onko siellä kohtalotovereita?
Satunnaisesti vakituisella kävelylenkillä jalkani ja joskus kädet alkavat kutista. Pian tämä kutina yltyy hyvin sietämättömäksi ja jalkoja alkaa kuumottaa. Matkan jatkamisesta tulee hyvin tuskallista. Iho näyttää punoittavan hetkellisesti. Joskus tämä tapahtuu myös pyöräilessä tai kaupassa.
Pahin menee ohi istuessa vartissa, mutta pientä kutinaa voi jatkua vielä kolmen tunnin päästä.
Olen perusterve nuori aikuinen.
Raajojen sietämätön kutina ja kuumotus
Anonyymi-ap
2
137
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa joltain verenkiertohäiriöltä. Oletko käynyt lääkärissä?
- Anonyymi
käy syöpä kuvauksessa, jos kutinaa onko muulonki
Niin ja se punotus lähtee tai olet syönyt jotain tarkkaile ruokavaliota. Kutina on myös syövän merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237