Kiitokset sille taholle joka laittoi kuntoon Tornion rautatiesillan betonipilareitten törmäys esteet mahtavaa toimintaa
Vastaukset 16
- Anonyymi
Eikö juna törmä, jos nitä laitettu tiele, vai onko liikene seis,vai mikä on selite adian
- Anonyymi
Ei juni törmi , juni meni kisko. Sinä ääliö opettele Suomen kielioppi sekä kirotustato.
- Anonyymi
heh, eipä ole hääviä omaskaan, eihän tuosta saa tolkua, oleko käyny apukoulu vai elämänkoulum
- Anonyymi
Törrrrniöööö taas edustaa
- Anonyymi
Pitihän siinä ainakin kaksi kuolla törmätessään niihin pilareihin, katoin itekki että on hyvä ratkaisu tuollaiset kaiteet.
- Anonyymi
Tuohan on kuin "kaksiteräinen miekka".
Nimittäin niiden kaiteiden päätkin täytyisi suojata jollain "joustavilla" törmäysesteillä.
Törmäys suojaamattoman kaiteen päähän keihästää niin auton kun siinä matkustavat ihmisetkin!
Valitettavasti Suomessa tätä asiaa ei ole tiedostettu niin hyvin kuin muualla maailmalla.- Anonyymi
Kaiteiden päiden suojaamiseen on useita eri vaihtoehtoja.
https://teilla.blogspot.com/2017/04/kaiteen-paa.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiteiden päiden suojaamiseen on useita eri vaihtoehtoja.
https://teilla.blogspot.com/2017/04/kaiteen-paa.htmlEikö niihin voi laita renkaita, sehä halpa, toimi, hyvä, anta myös joustoa.
- Anonyymi
Voitais palkata Kemiläisiä esteeksi..
- Anonyymi
Miksi nitä täne, ei ne ke.miläiset osaa mitän,aivan avutonta väkea, kyl met osatan paremmi
- Anonyymi
Hienosti tekivät kaiteet juu, vuoden päästä ne vaan revitään pois kun se toinen rautatiesilta puretaan....
- Anonyymi
Miks puretaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks puretaan?
Rataosuuden sähköistyksen vuoksi Tornion ratapihalla tehdään muutostöitä, toinen silta jää siinä tarpeettomaksi ja sillan purkaminen on sen huonokuntoisuuden vuoksi suositeltua.
Lukekaa välillä kuulutuksia ja muitakin elyn, avin, lautakuntien yms. ilmoituksia niin tietäisitte itsekkin mitä kotikylässä tapahtuu.
- Anonyymi
eikä sitä silta,pureta pois,mite juna päsee yli, vähä järkeö päähän, vai liekö nitä kemiläisia,elänänkiuluväkeä,
- Anonyymi
Liittymään tarvittais Stop merkki. Kolmio ei riitä. Kaahaavat sillan alle kattomatta takavasempaan. Monta kertaa läheltä piti tilanteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407