Kiitokset sille taholle joka laittoi kuntoon Tornion rautatiesillan betonipilareitten törmäys esteet mahtavaa toimintaa
Törmäysesteet
16
864
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö juna törmä, jos nitä laitettu tiele, vai onko liikene seis,vai mikä on selite adian
- Anonyymi
Ei juni törmi , juni meni kisko. Sinä ääliö opettele Suomen kielioppi sekä kirotustato.
- Anonyymi
heh, eipä ole hääviä omaskaan, eihän tuosta saa tolkua, oleko käyny apukoulu vai elämänkoulum
- Anonyymi
Törrrrniöööö taas edustaa
- Anonyymi
Pitihän siinä ainakin kaksi kuolla törmätessään niihin pilareihin, katoin itekki että on hyvä ratkaisu tuollaiset kaiteet.
- Anonyymi
Tuohan on kuin "kaksiteräinen miekka".
Nimittäin niiden kaiteiden päätkin täytyisi suojata jollain "joustavilla" törmäysesteillä.
Törmäys suojaamattoman kaiteen päähän keihästää niin auton kun siinä matkustavat ihmisetkin!
Valitettavasti Suomessa tätä asiaa ei ole tiedostettu niin hyvin kuin muualla maailmalla.- Anonyymi
Kaiteiden päiden suojaamiseen on useita eri vaihtoehtoja.
https://teilla.blogspot.com/2017/04/kaiteen-paa.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiteiden päiden suojaamiseen on useita eri vaihtoehtoja.
https://teilla.blogspot.com/2017/04/kaiteen-paa.htmlEikö niihin voi laita renkaita, sehä halpa, toimi, hyvä, anta myös joustoa.
- Anonyymi
Voitais palkata Kemiläisiä esteeksi..
- Anonyymi
Miksi nitä täne, ei ne ke.miläiset osaa mitän,aivan avutonta väkea, kyl met osatan paremmi
- Anonyymi
Hienosti tekivät kaiteet juu, vuoden päästä ne vaan revitään pois kun se toinen rautatiesilta puretaan....
- Anonyymi
Miks puretaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks puretaan?
Rataosuuden sähköistyksen vuoksi Tornion ratapihalla tehdään muutostöitä, toinen silta jää siinä tarpeettomaksi ja sillan purkaminen on sen huonokuntoisuuden vuoksi suositeltua.
Lukekaa välillä kuulutuksia ja muitakin elyn, avin, lautakuntien yms. ilmoituksia niin tietäisitte itsekkin mitä kotikylässä tapahtuu.
- Anonyymi
eikä sitä silta,pureta pois,mite juna päsee yli, vähä järkeö päähän, vai liekö nitä kemiläisia,elänänkiuluväkeä,
- Anonyymi
Liittymään tarvittais Stop merkki. Kolmio ei riitä. Kaahaavat sillan alle kattomatta takavasempaan. Monta kertaa läheltä piti tilanteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521