Kerran yritin olla herrasmies

Anonyymi-ap

Olin ihan selvinpäin ja vein Naiselle kukkia treffeille naiselle. Nainen suuttui ja heitti kukat roskikseen. Nainen sanoi ei halua mitään romantiikka paskaa.
Sitten alko vituttaa että ei ole mitään hyötyä olla mukava eikä raitis. Lähdin baariin ryyppäämään ja tapasin toisen naisen jolta sain pillua kännipäissäni.

8

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta ei toi silti ois kannattanu. Oisit vaan nielly tappios ja keskittynyt muuhun. Nyt oot liannut itses ja se seuraa sua loppuelämän.

• Anonyymi

Älä ole herrasmies vaan viinamies.

T: viinamies

• Anonyymi

Älä yritä

• Anonyymi

Kiltit ja kunnolliset naiset ovat juuri tuollaisia. Viinanaiset ovat toista maata.

• Anonyymi

Pitää ensin ottaa selvää pitääkö nainen kukista. On aika itsekästä viedä jos vain itse niin haluaaa ja varsinkin jos luulee sillä olevansa normaalia minäänsä parempi. Jos tuommoisesta lähtee ryyppäämään niin miten vähästä sitten suhteessa lähtisikään. Jokaisen kränän tullen vai ? Kuka nyt sellaista jaksaa.

• Anonyymi

Kyllä kukat & herrasmiesmäisyys on AINA in. Tosin aidoilla oikeilla naisilla tämä. <3

Sitten on nämä bimbot duck facet joilla ei ole mitään muutakaan aitoa (silikonit, botoxit yms.) . Toinen on nämä pissis tytöt jotka haluavat yök LV laukkuja jne treffilahjaksi.

Sinä päätät. 😊 Nainen ei ollut arvoisesi.

• Anonyymi

Selvää on että naiset ei halua kukkia vaan viinamiehen.

• Anonyymi

Itsehän olisin virtsannut ja ulostanut lattialle, kieriskellyt omassa taidetuotoksessani jonka jälkeen tuijottaisin naista syvälle sieluun itkurunkaten. Todennäköisesti lausuisin ulkomuistista piin desimaaleja ja rokotekriittisten blogien viisauksia samalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2187
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2102
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1611
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1432
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1389
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      875
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      757
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      737
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      718
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      683
    Aihe