Seurakuntavaaliehdokkaat

Anonyymi-ap

Osa noista on täysiä pellejä. Mitään hajua oikeudenmukaisuudesta eräälläkään ehdokkaalla vaikka sitä edustaa.

28

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se pittää olla rehelinen kunnon ihminen ja mielelhään uskossa joka noihin homhiin alkaa.

    • Anonyymi

      Tekopyhät noihin ehdokkaaksi alkaakin ja niitä täällä lapissa riittää

      • Anonyymi

        Haluaa muutamakin läskiperse kiillottaa rumaa egoansa.


    • Anonyymi

      joo se on vain oman kuvan kiillotusta

      • Anonyymi

        On kyllä suuri osa niin tekopyhhää porukkaa ko voipi olla, net Vaattislaisekki..ennemmin mörköä äänestän😆


    • Anonyymi

      Onko muut yhtä päteviä, olleet uskonnon opettajia ihan lukiotasolla kuin Anna-Liisa?? Tuskin muilla on hajuakaan teologian opista.

    • Anonyymi

      vanhat juopot nuihin yleensä hakeutuu

    • Anonyymi

      Huomaa heti, että tämän keskustelun tyypit eivät ole seurakuntavaaleihin yhtään perehtyneet. Se heidän on harmi. Hyviä ehdokkaita ja suurin osa pääsee läpi jokatapauksessa!!

      • Anonyymi

        Höpö höpö pellejä osa ehokkaista. Mikähän oli uskonon numero koulussa?


    • Anonyymi

      Eipähän ole nuo vaalit kiinnostaneet vuoden 1999 jälkeen. Silloin muuten seurakunnan kassasta katosi seksisoitteluun n.19000markkaa. Silloin minun luottamus Kolrin seurakunnantoimintaan loppui. Vaikka olen pakana olen harras kirkossa kävijä ja tiedän että seurakunnat tekee arvokasta työtä niin nuorten kuin vanhustenkin hyväksi.

    • Anonyymi

      Ainakin yksi vois suosiolla vetäytyä pois..voi paljastua ikäviä juttuja.

    • Anonyymi

      Jopas on katkeraa ja pahantahtoista tilitystä. Koettakaa ajatella kristillisten oppien mukaan kuten lähimmäisenrakkaus ja armon käsite. Hyväntahtoisuus, välittäminen ja anteeksiantaminen ovat oikea suunta.

    • Anonyymi

      Sukulaisten nuolemalla prseelä hyvä jatkaa etheenpäin.

      • Anonyymi

        Vaalit on käyty ja pulinat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalit on käyty ja pulinat pois.

        Joo niin on suku juoksee uurnila vaikkei kelhään ois mithään käsitystä mistään.


    • Anonyymi

      Onnittelut uusille seurakunnan luottamushenkilöille. Ja suotakoon heille työrauha. Huolenaiheista kannattaaa ottaa suoraan yhteyttä seurakunnan kansliaan tai kirkkoherralle. Myös luottamushenkilöille voi ottaa asiallisia yhteydenottoja.

      • Anonyymi

        Mitä nuile kukhaan ottaa yhteyttä. Pellejä joila ole uskon asioista ja Raamatusta hajuakhaan muila ko AnnaLiisala.


    • Anonyymi

      Kyllä yhteyttä ottavat ja keskustelevat asioista. Samaa mieltä ei tarvitse olla. Se kuuluu ihmisyyteen.

      • Anonyymi

        Ja ihmisyytheen kuuluu kunniallinen käytös myös pyhälä maala. Jos ei sitä ossaa ei ossaa mithään muutakhaan.


    • Anonyymi

      Joko jounin kauppa myyty ko sampio niskakaulaote keskittyy vaihtoehto hoitoihin

    • Anonyymi

      Minkälainen tilanne on kolarin kirkossa. Ollaanko sielläkin menty sateenkaari karnevaaleihin

      • Anonyymi

        Ei ole vielä onneksi näkyny, mutta jos minun koko tulevana elinikänä kerranki näkkyy niin piän huolen että loppuu semmonen turhanpäivänen suoranaisen paskan tyrkytys.


    • Anonyymi

      Tervetuloa kirkkoon ihan kaikki. Muualla kyllä on juuri tuollaista ihmisten eriarvoistamista ja nimittelyä.

      • Anonyymi

        Opetelkaa hengellisyyttä ennenkö alatta kirkkovaltuustoon. Profeetat on jo kauan sitte varottaneet maailmaa mm.tekopyhistä papeista ja muista kirkon alasista toimijoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetelkaa hengellisyyttä ennenkö alatta kirkkovaltuustoon. Profeetat on jo kauan sitte varottaneet maailmaa mm.tekopyhistä papeista ja muista kirkon alasista toimijoista.

        Kristus itse kehoitti suvaitsevaisuuteen ja kutsui kaikki ihmiset luokseen. Äskeinen kirjoittaja on rienaaja. Haluaa eripuraa ja tiedetään kuka on yllyttäjä s......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristus itse kehoitti suvaitsevaisuuteen ja kutsui kaikki ihmiset luokseen. Äskeinen kirjoittaja on rienaaja. Haluaa eripuraa ja tiedetään kuka on yllyttäjä s......

        Kristus ei ole kehottanut suvaitsevaisuutheen kethään. Lukekaa raamattunne uuvelleen, jos lestadius eläis kääntyis hauvastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristus itse kehoitti suvaitsevaisuuteen ja kutsui kaikki ihmiset luokseen. Äskeinen kirjoittaja on rienaaja. Haluaa eripuraa ja tiedetään kuka on yllyttäjä s......

        Puhun vain niinkö asiat on. Se näkkyy sinhuun ainaki osuvan.


    • Anonyymi

      No miksi sie pelle et itte alkanu ehokkaaksi?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe