Kolumni: Unelmieni mies on Homer Simpson...

51

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Mutta se luonne, harmis, sehän se oli se Jonnan kantava ajatus :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mutta se luonne, harmis, sehän se oli se Jonnan kantava ajatus :)

        Naiset, Jonnakin, on niin pinnallisia että tuskin jäisi ottamaan selvää kultaisesta luonteesta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset, Jonnakin, on niin pinnallisia että tuskin jäisi ottamaan selvää kultaisesta luonteesta.

        -harmiseikirj-

        Ei voi tietää...


      • Anonyymi

        Ei se treffaile. Ei ole koskaan ollut kenenkään miehen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se treffaile. Ei ole koskaan ollut kenenkään miehen kanssa.

        Ei miehen, mutta entäpä naisen?


    • Joskus tuli Simpsoneita kateltua

      • Joskus tosiaan tuli katteltua...


    • Alfa-Make mainittu!

      Itse olen Homeriin verrattuna paljon hoikempi, tuuheatukkaisempi, ja toki sinkku, mutta monet kohdat kuulosti aika samaistuttavilta. Tai toki mä sen tiedän muutenkin, kun olen sarjaa paljon katsonut, mutta enpä ole ennen lukenut suomenkielistä ma-analyysia sarjan mistään hahmosta 😅

      Silti sanoisin että Moe on ihmisenä ehkä vielä samankaltaisempi, tosin sillä erolla että olen tietääkseni komeampi enkä ole itsetuhoinen 😅 Mutta noin niinku sosiaalisen elämän, sosioekonomisen aseman, naisonnen, moraalin yms. suhteen 😅 Vaikka pohjimmiltaan hyvä tyyppi hänkin kuorensa alla. Käynyt monesti ilmi niissä jaksoissa, joissa käsikirjoittajat ovat päättäneet muiden Springfieldiläisten antaa hänelle mahdollisuuden osoittaa tai todistaa sen jotenkin. Oikea maailma on raadollisempi Moeille, ja moni hiomaton timantti voi mennä hukkaan.

      • Luultavasti todella moni hiomaton timantti niin miehissä kuin naisissakin menee hukkaan...


      • randombypasser kirjoitti:

        Luultavasti todella moni hiomaton timantti niin miehissä kuin naisissakin menee hukkaan...

        Tai sitten kehittyy ihmisenä, aikuistuu ja kypsyy pikkuhiljaa iän myötä. 🙄
        Vedetään jälleen esimerkkejä racing-jutuista, eli vaikkapa Max, Alonso, Will Power, Latvala jne. Kahdella ekalla kireä luonne ei enää näy niin konkreettisesti otteissa, ja kahdella jälkimmäisellä vuosikymmenen mittainen taistelu vastoinkäymisiä ja omia henkisiä lukkoja kohtaan ovat kääntyneet parhain päin.

        Omassa piskuisessa mittakaavassani olen nykyään kai pääosan ajasta vähemmän ääliö kuin silloin juodessani, vaikkakaan joissain keskustelunaiheissa en aina osaa tai haluakaan joustaa 🙄 Eikä viime aikojen autokuvioita voi ainakaan kauhean pömpöösiksi kutsua. Pieni ennakkoperintö 2014 vuonna sokaisi hiukan parikymppistä meikäläistä kun sittemmin oli Jaguar ja valitettavasti se paku joka nieli lähes kuukausittain enemmän korjauksiin kuin mitä tienasin.

        Ja koko ylläolevan litanian voin kumota heti itsekin sillä, että juurikin tuo hiomattomuus naisia usein kiehtoo, vaikka en jokaiseen yleistä tietenkään. Vaikka olisi mikä El Plan tai voitonpäivä Hondaa leimatessa, ja nyt tässä kahden leimatun auton ikäänkuin positiivisessa "loukussa" ollessa, niin muutaman vuoden takaiseen verrattuna kaikki on jotenkin enemmän"subtle". Kamalaa miten kieli degeneroituu kun en tuota lainasanaa parempaa termiä kuvaamaan näitä onnistumisen sarjoja viime vuosien karting-juttuihin tai premium-autoihin verrattuna. Silloin tärkeämpää oli se miltä asiat näyttivät kuin miten ne olivat, ja nyt lähestulkoon päinvastoin 😅

        Timantteja nyt on kaikilla wannabe staroilla, mutta mä olen fullereeni 🦄


      • hondakuski kirjoitti:

        Tai sitten kehittyy ihmisenä, aikuistuu ja kypsyy pikkuhiljaa iän myötä. 🙄
        Vedetään jälleen esimerkkejä racing-jutuista, eli vaikkapa Max, Alonso, Will Power, Latvala jne. Kahdella ekalla kireä luonne ei enää näy niin konkreettisesti otteissa, ja kahdella jälkimmäisellä vuosikymmenen mittainen taistelu vastoinkäymisiä ja omia henkisiä lukkoja kohtaan ovat kääntyneet parhain päin.

        Omassa piskuisessa mittakaavassani olen nykyään kai pääosan ajasta vähemmän ääliö kuin silloin juodessani, vaikkakaan joissain keskustelunaiheissa en aina osaa tai haluakaan joustaa 🙄 Eikä viime aikojen autokuvioita voi ainakaan kauhean pömpöösiksi kutsua. Pieni ennakkoperintö 2014 vuonna sokaisi hiukan parikymppistä meikäläistä kun sittemmin oli Jaguar ja valitettavasti se paku joka nieli lähes kuukausittain enemmän korjauksiin kuin mitä tienasin.

        Ja koko ylläolevan litanian voin kumota heti itsekin sillä, että juurikin tuo hiomattomuus naisia usein kiehtoo, vaikka en jokaiseen yleistä tietenkään. Vaikka olisi mikä El Plan tai voitonpäivä Hondaa leimatessa, ja nyt tässä kahden leimatun auton ikäänkuin positiivisessa "loukussa" ollessa, niin muutaman vuoden takaiseen verrattuna kaikki on jotenkin enemmän"subtle". Kamalaa miten kieli degeneroituu kun en tuota lainasanaa parempaa termiä kuvaamaan näitä onnistumisen sarjoja viime vuosien karting-juttuihin tai premium-autoihin verrattuna. Silloin tärkeämpää oli se miltä asiat näyttivät kuin miten ne olivat, ja nyt lähestulkoon päinvastoin 😅

        Timantteja nyt on kaikilla wannabe staroilla, mutta mä olen fullereeni 🦄

        Ja Simpsoneissa, kuten monissa muissakin sarjoissa hahmot on aika lailla iättömiä eikä isoja elämänmuutoksia tms. tapahdu ellei niitä käsikirjoiteta. Moe nyt on ollut Moe jo 80-luvulta asti, mutta otin siksi esimerkeiksi noita kilpa-autoilijoita, kun niissä on ihan konkreettisia esimerkkejä kärsivällisyydestä, kasvamisesta yms. Niin ja Helio ja Loeb, not to mention.

        Esim. Maxia mestaruus tuntui rauhoittaneen, Alonso ratsastaa jo iällä ja rautaisella kokemuksellaan vaikka tunteenpurkauksia välillä tuleekin, Power voitti mestaruuden 2014 ja tänä vuonna. Indycar-historian eniten paalupaikkoja, mutta voi luoja kuinka monta 2. tai 3. sijaa pisteissä omien mokien tai huonon tuurin vuoksi, ja Dixon on korjannut yleensä potin. Latvalan herkän persoonan ja suorituspaineet moni varmaan tietääkin, kirjan lukeneet esim. mt-ongelmista ja masennuslääkityksestä, ja nykyisin hän on TGR:n tallipäällikkö tai ainakin jonkinlainen hymypoika pr-kasvona.

        Miksi itse vertaan itseäni noihin, niin ihan siksi etten halua verrata itseäni tosielämän tuttuihin kunkin yksityisyyden suojelemiseksi, ja toisekseen että en juurikaan tiedä parempia esimerkkejä muusta urheilusta tai popkulttuurista 😅
        Mittakaava pitää ilman muuta osata ottaa huomioon, otanhan mäkin, mutta jos ajattelee omia purkauksiani palstalla ja tosielämässä vaikkapa 4-10 vuotta sitten, karting-kohelluksia, paskoja reemium-autoja, valtavia henkisiä lukkoja ja gorilloja reppuselässä kunnes se muslimityttö ryösti poikuuteni yms. niin silloin mä todellakin olin hiomaton timantti ja sain osakseni kiinnostusta jonkin verran, vaikken sitä ihan aina hyödyntänytkään täysillä.

        Tuntuu silti että nyt kun asiat on olleet jo noin 2½ vuotta pääpiirteittäin ihan järjestyksessä/hyvin, jo pidemmänkin aikaa ainakin osittain korvien välissäkin, raha-asiat koko ajan kontrollissa vaikkakin välillä vähän tiukilla ja nykyään jokseenkin vakaalla pohjalla, en painele treffeille (mille?) liki 30 vuotta vanhalla Fiestalla lonkerotölkki kädessä, aja Hiasea puoliksi ojaan pientareen pettäessä takapyörän alta, nykyään mielestäni teen virtuaalisesti kaiken 100x paremmin kuin 12 vuotta sitten radalla, autoni ovat normaalimpia merkkejä etc. niin juurikin tämä "subtleness" on se mikä varmaan kiinnostusta on laskenut, yhdistettynä ehkä pieneen muutokseen omissa jutuissa ja persoonassa nykyään lähtökohtaisesti selväpäisenä ollessa 🙄

        Mä uskon silti, että mun parhaat nuoruusvuoteni ja ennen kaikkea parhaat kaupat on vasta edessäpäin. TSI:t on vasta tuloillaan satasten haarukkaan 😁 Ja kun kylmä tuuli puhaltaa idästä, niin tupani voi nousta arvoon arvaamattomaan. 🙄

        Pari etuoikeutta miehillä sentään on jäljellä. Seisaaltaan pissaaminen, sekä kolmikymppisenä tulevaisuuden suunnitteleminen sillä ajatuksella että ma-taso on vasta noususuunnassa. Kiva näinpäin, kuin suotta huolestua pienistä Karalahti-tyylisistä rypyistä silmien ympärillä 😅


      • hondakuski kirjoitti:

        Ja Simpsoneissa, kuten monissa muissakin sarjoissa hahmot on aika lailla iättömiä eikä isoja elämänmuutoksia tms. tapahdu ellei niitä käsikirjoiteta. Moe nyt on ollut Moe jo 80-luvulta asti, mutta otin siksi esimerkeiksi noita kilpa-autoilijoita, kun niissä on ihan konkreettisia esimerkkejä kärsivällisyydestä, kasvamisesta yms. Niin ja Helio ja Loeb, not to mention.

        Esim. Maxia mestaruus tuntui rauhoittaneen, Alonso ratsastaa jo iällä ja rautaisella kokemuksellaan vaikka tunteenpurkauksia välillä tuleekin, Power voitti mestaruuden 2014 ja tänä vuonna. Indycar-historian eniten paalupaikkoja, mutta voi luoja kuinka monta 2. tai 3. sijaa pisteissä omien mokien tai huonon tuurin vuoksi, ja Dixon on korjannut yleensä potin. Latvalan herkän persoonan ja suorituspaineet moni varmaan tietääkin, kirjan lukeneet esim. mt-ongelmista ja masennuslääkityksestä, ja nykyisin hän on TGR:n tallipäällikkö tai ainakin jonkinlainen hymypoika pr-kasvona.

        Miksi itse vertaan itseäni noihin, niin ihan siksi etten halua verrata itseäni tosielämän tuttuihin kunkin yksityisyyden suojelemiseksi, ja toisekseen että en juurikaan tiedä parempia esimerkkejä muusta urheilusta tai popkulttuurista 😅
        Mittakaava pitää ilman muuta osata ottaa huomioon, otanhan mäkin, mutta jos ajattelee omia purkauksiani palstalla ja tosielämässä vaikkapa 4-10 vuotta sitten, karting-kohelluksia, paskoja reemium-autoja, valtavia henkisiä lukkoja ja gorilloja reppuselässä kunnes se muslimityttö ryösti poikuuteni yms. niin silloin mä todellakin olin hiomaton timantti ja sain osakseni kiinnostusta jonkin verran, vaikken sitä ihan aina hyödyntänytkään täysillä.

        Tuntuu silti että nyt kun asiat on olleet jo noin 2½ vuotta pääpiirteittäin ihan järjestyksessä/hyvin, jo pidemmänkin aikaa ainakin osittain korvien välissäkin, raha-asiat koko ajan kontrollissa vaikkakin välillä vähän tiukilla ja nykyään jokseenkin vakaalla pohjalla, en painele treffeille (mille?) liki 30 vuotta vanhalla Fiestalla lonkerotölkki kädessä, aja Hiasea puoliksi ojaan pientareen pettäessä takapyörän alta, nykyään mielestäni teen virtuaalisesti kaiken 100x paremmin kuin 12 vuotta sitten radalla, autoni ovat normaalimpia merkkejä etc. niin juurikin tämä "subtleness" on se mikä varmaan kiinnostusta on laskenut, yhdistettynä ehkä pieneen muutokseen omissa jutuissa ja persoonassa nykyään lähtökohtaisesti selväpäisenä ollessa 🙄

        Mä uskon silti, että mun parhaat nuoruusvuoteni ja ennen kaikkea parhaat kaupat on vasta edessäpäin. TSI:t on vasta tuloillaan satasten haarukkaan 😁 Ja kun kylmä tuuli puhaltaa idästä, niin tupani voi nousta arvoon arvaamattomaan. 🙄

        Pari etuoikeutta miehillä sentään on jäljellä. Seisaaltaan pissaaminen, sekä kolmikymppisenä tulevaisuuden suunnitteleminen sillä ajatuksella että ma-taso on vasta noususuunnassa. Kiva näinpäin, kuin suotta huolestua pienistä Karalahti-tyylisistä rypyistä silmien ympärillä 😅

        Kirjoitan tähän jatkoksi vielä ihan lyhyesti siitä, että omalla kohdalla tuo jonkinlainen henkinen kasvaminen konkretisoitui esim. tänään sillä, että olin ihan käytännön asioissa liikkeellä ihmisten luona keiden kanssa on ollut pientä riitaa ja luottamuspulaa viime aikoina, ja sain kieltämättä omaan piikkiini menevien lääketörttöilyjen (mutta ei psykoosin!) lisäksi ainakin osaselityksiä/syitä tunnelmaan, joita en tässä tarkemmin kerro koska kyse on heidän talousasioista jne. Tosin ei pieneltä vahingonilolta sisäänpäin voinut välttyä, mutta tunnelma oli varmaan melko lailla samanlainen kuin Alonsolla Alpinelle palatessa (3. kerran samaan tiimiin). 🙄😅
        Onpahan nyt näyttäydytty ihan autolla saapuen, ja jopa ihan miehisellä autollani kärry takana, ja toki puhuttu asiat halki korostetun asiallisesti käyttäytyen.

        Enkä usko että siitä mitään loppuelämän riitaa olisi tullut siinäkään tapauksessa jos El Plan olisi mennyt puihin, mutta voi luoja vastaavanlaista tilannetta vaikkapa vähän yli parikymppisen meikäläisen hoitamana 🙄😂 Tässä tapauksessa "subtleness" kannatti.


    • Anonyymi

      Jahas, mielipiteeni tästä aiheesta on sensuroitu.
      Ylläpidon pää on edelleen syvällä siellä.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Joko taas 😁


    • Anonyymi

      Homer on viinamies ja siksi herättää naisissa kiinnostusta.

      • Homer ei ole viinamies, vaan kaljamies ja niissä on vissi ero.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Homer ei ole viinamies, vaan kaljamies ja niissä on vissi ero.

        Homer vetää viinaa, jos vain jostakin saa, enemmän kuin vetää viinamies. Homer nuolee myös tropikissa elävia sammakoita saadakseen päänsä sekaisin. Homer jalosti Tomaco -huumekasvin jotta saa päänsä sekaisin.

        Viinamies on paljon parempi mies kuin on narkomaani-natsi-houmer-simpson.


    • Anonyymi

      hah, kaikki toivo ei siis olekaan mennyttä sellaisten kohdalla joiden mielestä asioihin ei kannata suhtautua kovinkaan vakavasti 👍

      • Ei, toivoa ei ole menetetty kuin vasta omissa kuoppajuhlissa, jos silloinkaan.


      • Anonyymi

        ....jos mahdollista :D


    • Anonyymi

      Ukrainan pressa on ulelmieni mies,namnam,🤗💋🍯

      • Anonyymi

        Ei mitää kauluspaitoja ja puvuntakkeja.. miehinen mies ei käytä sellaisia. Ääni on miehekästä, ei mitään piipitystä. Asento eteenpäin ja ilme tiukka. Tuollaisen käsivarsille tahtoisin. Saisi olla Nainen samoin kun Hän on Mies. Hän suojelisi minua ja minä jumaloisin Häntä. Tietäisin,että Hänen kanssaan minulla ei ole mitään hätää koskaan milloinkaan. Oih🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitää kauluspaitoja ja puvuntakkeja.. miehinen mies ei käytä sellaisia. Ääni on miehekästä, ei mitään piipitystä. Asento eteenpäin ja ilme tiukka. Tuollaisen käsivarsille tahtoisin. Saisi olla Nainen samoin kun Hän on Mies. Hän suojelisi minua ja minä jumaloisin Häntä. Tietäisin,että Hänen kanssaan minulla ei ole mitään hätää koskaan milloinkaan. Oih🥰

        Ukrainan pressa on kuin jostakin Tom of Finlandin kuvastosta.

        Partakarvat stailattu kevään tyyliseen kahdensentin pituuteen. Ohimoilta hiukset kahdenmillin militaariseen Village People tyyliin, sillä nyt on sota. Ylävartalon läskit piilotettuna sheksikkääseen aluspaitaan sillä sillätavoin saa narkomaaninatsien piireissä katu-uskottavuuttaa eikä Borat käy ryppyilemään tosimiehen kohdatessaan. Eihän tuosta miehekkäästä ulkomuodosta puutu enään mitään muuta kun jännätatuointi olkavarressa ja samalla tatuoija voi tehdä vaikka arven otsaan jotta saadaan tosimies komistumaan.

        Ai niin, suupieleen pitää laittaa rööki roikkumaan eikä silmälappukaan olisi pahitteeksi sillä nyt on sota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan pressa on kuin jostakin Tom of Finlandin kuvastosta.

        Partakarvat stailattu kevään tyyliseen kahdensentin pituuteen. Ohimoilta hiukset kahdenmillin militaariseen Village People tyyliin, sillä nyt on sota. Ylävartalon läskit piilotettuna sheksikkääseen aluspaitaan sillä sillätavoin saa narkomaaninatsien piireissä katu-uskottavuuttaa eikä Borat käy ryppyilemään tosimiehen kohdatessaan. Eihän tuosta miehekkäästä ulkomuodosta puutu enään mitään muuta kun jännätatuointi olkavarressa ja samalla tatuoija voi tehdä vaikka arven otsaan jotta saadaan tosimies komistumaan.

        Ai niin, suupieleen pitää laittaa rööki roikkumaan eikä silmälappukaan olisi pahitteeksi sillä nyt on sota.

        Höpö höpö. Outoa jos et tom of fimlandista Validimir Zelenskyä erota.. ZELENSYSTÄ MIES TESTOSTERONI PURSUU. Homppeleista joku ihan muu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Outoa jos et tom of fimlandista Validimir Zelenskyä erota.. ZELENSYSTÄ MIES TESTOSTERONI PURSUU. Homppeleista joku ihan muu..

        Ps. Validimir ei tatuointeja kaipaa miehisyyttään pönkittämään. Niin MIES on ja suomi homppeli näkee homppeleita jokaisessa toiveunissaan💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Validimir ei tatuointeja kaipaa miehisyyttään pönkittämään. Niin MIES on ja suomi homppeli näkee homppeleita jokaisessa toiveunissaan💩

        Volodymyr 🧡🧡🧡🧡selenskyi🧡🧡🧡🧡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volodymyr 🧡🧡🧡🧡selenskyi🧡🧡🧡🧡

        Katsokaa Häntä. Lyhyempi mies sotilaiden ympäröimänä vihreässä teepaidassa. Ja keh en katse kiinnittyy.. tuohon karismaattiseen mieheen! Ei pituus ei lihakset,ei vaatetus vaan MIEHISYYS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Outoa jos et tom of fimlandista Validimir Zelenskyä erota.. ZELENSYSTÄ MIES TESTOSTERONI PURSUU. Homppeleista joku ihan muu..

        Höpö höpö sillä homppeleissa miehisyys juuri pursuaakin ja sitä oikein pohditaan kuinka näyttää mahdollisimman maskuliinisilta. Zelenskyi näyttää ammattikoulun parturilinjan oppilaalta, kuten vaikkapa tämä Nexar Antonio Flores. Zelenskyi ei ole läheskään niin miehekäs kuin on Flores ja Flores on sentään hintti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö sillä homppeleissa miehisyys juuri pursuaakin ja sitä oikein pohditaan kuinka näyttää mahdollisimman maskuliinisilta. Zelenskyi näyttää ammattikoulun parturilinjan oppilaalta, kuten vaikkapa tämä Nexar Antonio Flores. Zelenskyi ei ole läheskään niin miehekäs kuin on Flores ja Flores on sentään hintti.

        Niinpä. Muttakun minä olenkin nainen ja sinä hintti. Siinä ero. Joka kerta kun volodymyr telkussa puhuu,kaikki aistit valpastuu jaa olen kuin koira keksiä kerjäämässä😄jokainen ärrän särähdys tuntuu nivuksissa. Se miehekkyys menee luihin ja ytimiin. Olen kuin lumottu ja järkeä vailla😆😛🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Muttakun minä olenkin nainen ja sinä hintti. Siinä ero. Joka kerta kun volodymyr telkussa puhuu,kaikki aistit valpastuu jaa olen kuin koira keksiä kerjäämässä😄jokainen ärrän särähdys tuntuu nivuksissa. Se miehekkyys menee luihin ja ytimiin. Olen kuin lumottu ja järkeä vailla😆😛🙈

        Jos olis joskuskin ollut joku joka olisi lapsena tai nuoruudessa tai vaikka vanhempanakin puolustanut. Olisi ollut munaa minua puolustaa ja muita vetää turpaan . Ei miehistä,ole siihen ollut.siksi on ollut pakko kasvaa miestä vahvemmaksi. Ja siksi kaipaan miestä joka olisi mies ja minua vahvempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Muttakun minä olenkin nainen ja sinä hintti. Siinä ero. Joka kerta kun volodymyr telkussa puhuu,kaikki aistit valpastuu jaa olen kuin koira keksiä kerjäämässä😄jokainen ärrän särähdys tuntuu nivuksissa. Se miehekkyys menee luihin ja ytimiin. Olen kuin lumottu ja järkeä vailla😆😛🙈

        Sinäkö nainen. Sellainenko trans-sukkapuikko-setä pukeutuen peruukkiin ja minihameeseen. Ilmankos pidät volodymitia miehekkäänä miehenä sillä hänessä on toki enemmän miestä kuin on sinussa. Minä taasen ole suihkussa käymätön heteronaisten märkien päiväunien ruumiillistuma.


    • Totta. Siis varmaan...

      Mä ainakin oon kateellinen vähän Homerin suoruudelle ja aitoudelle.

      Tosin yhdessä jsksossahan selvisi, miksi se on hiukan "vajaa".. sillä on värikynä työnnettynä nenän kautta aivoihin. 🤣 Jossain ne operoi sen pois ja lopulta Homer päätti tunkea sen takaisin... Moe kapakasta hoiti sivubisneksenä tälläisiä "kirurgisia" operaatioita. 😁

      Lisa tais vähän aikaa olla harmissaan, mutta kyllä "Homie" tollona on paras. 😁

    • Anonyymi

      Tänäpäivänä Nainen ei saa enään olla Nainen. Pitää olla lähes mies. Itsekkin osaan miesten töitä,pysyy vasara ,saha ja porakone kädessä. Tapetoin ym. Silti jossain sisimmässäni ihailen miehisiä miehiä,jotka osaa olla Miehiä ,ikä minun TARVII mieheksi alkaa..🤷‍♀️

      • Nykyään korostetaan maskuliinisuutta. Täytyy olla kova, että pärjää. Itse en ole koskaan ollut kauhean kova luonteeltani.

        Mitä taas tulee siihen, että osaa vaikka käyttää työkaluja tai itse puhdistaa lattiakaivon yms. kotitöitä, niin se ei mielestäni vähennä naisen arvoa. On hyvä osata kaikenlaista. Eri asia on sitten se, jos koko ajan on kauhea päällepäsmäri tai kovaluonteinen eikä koskaan hellitä.


      • No se on vain tasa-arvoa. Sitä mitä naiset ovat vaatineet iät ja ajat, ja vaativat vielä lisää. Eihän miehetkään enää saisi olla miehiä, vaan kaikki hiukankaan rouheampi miehisyys on nykyään toksista miehisyyttä...


    • Anonyymi

      Vaikka oletkin haluttava. Rakastan Margea, enkä voi pettää häntä.
      Toivottavasti löydät Vara-Homerin

    • Kyllähän aitous ja hetkessä eläminen on asioita joita arvostetaan. Hieman kyllä tuosta tekstistä jäi sellainen vaikutelma että odotetaan miehen järjestävän sinne sen "viihdearvo" ja sen perusteella sitten treffit on onnistuneet tai ei.

      Homereille tuo nyt ei ehkä ole vaikea rassti mutta kun olemus on kuin Lenny Leonardilla ja asiat tapahtuu kuin Hans Molemanille niin onkin jo vaikeampi tilanne ratkoa.

    • Anonyymi

      Uskonpa että salaa nykypäivän mies on onnellinen kun nainen tekee hänenkin työt.kunhan lämpimikseen mukamas äksyilee. Hän saa näpytellä kanavia kaukosäätimestä ja kaikki muukin siinä samalla hoituu. Akan kutomat villasukat jalassa laiskottelee🙂

      • Vielä kun saisi kaukosäätimen siihen akkaan, voi veljet... Klik - nyt ruohonleikkuu, klik - sitten halkojen hakkuuta, klik - neulo uudet villasukat...


    • Anonyymi

      Jaa, miksei sen unelmamies ole Peter Griffin? No, ehkä ensi viikolla.

      • Anonyymi

        Noin toisekseen, Lois Griffin on sarjan aikana pettänyt Peteriä muutamankin kerran, mm. Bill Clintonin kanssa, mutta Peteristä ei ole ollut pettämään Loisia.


      • Tai vaikka Uuno Turhapuro =D


    • Anonyymi

      Tuo mun sohva on alkanut muistuttaa vähitellen homerin sohvaa muotoilultaan, toinen puoli miehekkäästi kasassa vartalolle muotoiltuna. Juolahti tässä mieleen että olisiko tuo homerisaatio jo niin pitkällä että ulottuisi jo sohvalla istujan muotoon asti?? Jossain määrin varmaankin :)

    • Homer Simpson on ihan hauska hahmo, mutta todellisuudessa sellainen mies niillä elintavoilla saattaisi saada esim. diabeteksen. Hän juo olutta harva se päivä ja ruokavaliokin on välillä vähän niin ja näin, vaikka Marge kyllä välillä yrittää saada miehensä syömään esim. vihanneksia, löhöämään vähemmän sohvalla ja juomaan vähemmän olutta.

      • Niitä miehiä on aika paljon, jotka liikkuvat vähän, syövä niukasti vihanneksi ja kittaavat kaljaa aktiivisesti, tosin eivät niinkään päihtymistarkoituksessa. Ja yllättävän moni niistä elää kivasti eläkkeelle asti vähintään.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niitä miehiä on aika paljon, jotka liikkuvat vähän, syövä niukasti vihanneksi ja kittaavat kaljaa aktiivisesti, tosin eivät niinkään päihtymistarkoituksessa. Ja yllättävän moni niistä elää kivasti eläkkeelle asti vähintään.

        Jep. Homer Simpson ei kauheasti poikkea todellisuudesta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niitä miehiä on aika paljon, jotka liikkuvat vähän, syövä niukasti vihanneksi ja kittaavat kaljaa aktiivisesti, tosin eivät niinkään päihtymistarkoituksessa. Ja yllättävän moni niistä elää kivasti eläkkeelle asti vähintään.

        Eikä varmaan muutkaan tv:n junttihahmot kuten vaikka Family Guyn Peter Griffin tai Pulmusten Al Bundy.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Eikä varmaan muutkaan tv:n junttihahmot kuten vaikka Family Guyn Peter Griffin tai Pulmusten Al Bundy.

        Onhan noilla yleensä aina aika paljon kontaktipintaa todellisuuteen, mutta hahmot on usein sellaisia koosteita niistä kaikista puolista, sanottakoon nyt vaikka huonoista puolista. SIksi niistä tulee aika eeppisiä karikatyyrejä joihin liki jokaisen on helppo samaistua.


    • No, Homerilla on omakotitalo, auto ja työpaikka ilmastoystävällisessa energiateollisuudessa. Tarvitseeko mies joitain muitakin vetovoimatekijöitä?

      • On oikeastaan vaimo, lapsia, koira, ok-talo, auto jne. Homer on tietyllä tavalla ehdottomasti menestyjä, ei mikään peräkammarin poju.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe