Karkit ja sokeri aiheuttaa kovaa päänsärkyä,miten herkutella

Anonyymi-ap

Olin melkein kuukauden laihdutuskuurilla,söin terveellisesti,enkä käyttänyt yhtään sokeria missään muodossa.Olo oli koko ajan erittäin hyvä ja paino laski itsestään vaikka en harrastanut paljon liikuntaa.
Kuurin aukana en syönyt mitään viljatuotteita koska viljakin muuttuu kehossa sokeriksi.

Kuurin jälkeen herkuttelin karkeilla ja muulla sokeripitoisilla herkuilla.
Sain siitä erittäin kovan päänsäryn moneksi päiväksi.Päänsärky ei tullut yhden päivän herkuttelusta vaan sitten kun toistin herkuttelun kahden päivän kuluttua.Karkkiakin söin tuona päivänä yli 300grammaa ja sokeria tuli paljon muustakin roskaruuasta.
Ei ole epäilystäkään siitä mikä on ollut PÄÄNSÄRYN SYY.Se on sokeri ja liian suuret kalorimäärät.

Nyt jatkossa pitää herkuttelut tehdä eri tavalla syömällä enemmän sitä samaa ruokaa mitä on syönytkin ja lisäämällä siihen pastaruokaa,ruisleipää,ja karjalanpiirakoita.(sokeria vain vähän)
Siinä on sekin etu että kalorit pysyy sillä tavalla tehtynä alle 3500
Roskaruualla tehtynä menee suuren kokemukseni mukaan vähintään vähintään 4000-5500 kaloriin.
Parasta olisi olla herkuttelematta ollenkaan,mutta jos on ollut kuukaudenkin herkuttelematta niin kyllä sitä alkaa tekemään välillä mieli muutakin ruokaa.
Joilla on migreeniä kannattaa kokeilla luopumista kaikesta sokerista.

22

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen siirtynyt pelkkään parhaaseen viljaan ja proteiiniin. Vähän parhaita rypsiöljyä, siemeniä ja pähkinöitä mukaan.

      Nyt alkaa olla kaikki mitat parhaat ihmiselle.

      Joskus syön parasta perunaa.

      • Anonyymi

        Kaloreita sopivasti, maha täynnä parasta ruokaa, suussa hyvä maku. Kasviksia mukaan ja marjoja,

        Vaihdan aina tyyliä, usemman kerran vuodessa.

        Karkkia ja limua pikkuisen vain, ettei hampaat mene rikki.


      • Anonyymi

        Minä syön parasta hedelmätoffeeta ja parasta vaniliajäätelyä mitä lidlistä saa.Sitten kelaan parhaimmalla käytetyllä pyörällä mitä parhaalta kirpputorilta löysin 5dellä eurolla ja mittaan vatsarasvat parhaimmalla pihtimittarilla mitä biilteemasta löytyy.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei aikuinen ihminen mitään karkkia tarvitse. Syö kahvileipä vaikka päivittäin

      • Anonyymi

        Sokeria ei pysty vastustamaan, se on kuin alkoholi alkoholisteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokeria ei pysty vastustamaan, se on kuin alkoholi alkoholisteille.

        Pystyy aivan hyvin. Pitää vaan kasvattaa pallit noin niiku kuvaannollisesti eli kasvaa aikuiseksi.


    • Anonyymi

      olis kyllä huippujuttu jos pystyis sokeri KOKONAAN jättää pois, sitä sokeriahan on epämääräisesti useissa tuotteissa, jos ei aina lue tuoteselostetta ??
      joskus toden totta sitä makeaa tekee mieli, niinkuin kahvin kanssa
      edes jokin keksipala, en kyllä pysyt kokonaan jättään sokeria pois, mutta vähentää
      kyllä voi .

      • Anonyymi

        Älä osta sitä teollisuusmössöä. Teet ruoan itse. Kasviksetkin on makeita kun keität ja heität pannulle.


    • Anonyymi

      Sokeri muuttuu etanooliksi kehossa ja siitä tullee luultavasti kankkunen sullekii!🍊🍎🍑

      • Anonyymi

        Juuri niin. Siksi ei lemmikeille pientäkään palaa leipää tai muita herkkuja.


      • Anonyymi

        Se on vieroitusoire aiva sama mikä tulee alkoholijuomista.Huumausaineitten käyttäjillä nämä vieroitusoireet ovat paljon rajumpia,on vapinaa yms.

        Vieroitusoireet
        https://www.terveyskirjasto.fi/lam00090


    • Anonyymi

      Se mikä sopii yhdelle ei välttämätä sovi toiselle , joten yksilöllinen on. Tämäkin asia

    • Anonyymi

      Vaihdoin karkit taateleihin ja viikunoihin. Suklaan vaihdoin raakasuklaaseen. Makeanhimo meni ohi.
      Onhan taateleissa ja kuivatuissa hedelmissä paljon hedelmäsokeria, mutta jo 3 taatelia päivässä riittää ja saat vielä hyviä vitamiineja.
      Sokeririippuvuus on yhtä paha kuin alkoholiriippuvuus. Se voi aiheuttaa rasvamaksan.
      Meillä Suomessa pupelletaan kokoajan irtokarkkeja jne...ei ihme, että kansa on ylipainoista.
      Erityisherkkuni on lakritsitaatelit!
      Jätin myös valkoiset jauhot pois. Laihduin 4kg 2:ssa kuukaudessa. Ei ihmedieettejä. Nyt ihannepainossa. Hyvä olla!

      • Anonyymi

        ei kaikille tule rasvamaksaa.


    • Anonyymi

      Se päänsärky tuli uudestaan kun aloin suömään karkkia ja leipää ja loppui kahdessa päivässä kun lopetin niitten syömisen.

      Päänsärkyä tuli myös silloin kun söin 200g mitä vain jossa oli 100g 300 kaloria
      Kevyttä ruokaa saan syödä reilusti ja siitä olo vain parantuu.

      • Anonyymi

        Nyt on erittäin hyvä olo kun olin puolipaastolla 3 päivää.Kalorit vain 1400 päivässä ei yhtään karkkia ja leipää.

        Päänsärystä olen kärsinyt kymmeniä vuosia aivan turhaan.Olisi pitänyt lopettaa vain leivän ja karkin syönti.En ole ennen paljon muuta syönytkään.
        Leipä aiheuttaa siis liikaa syötynä myös kovaa päänsärkyä.Turvallisesti voi syödä 2 palaa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on erittäin hyvä olo kun olin puolipaastolla 3 päivää.Kalorit vain 1400 päivässä ei yhtään karkkia ja leipää.

        Päänsärystä olen kärsinyt kymmeniä vuosia aivan turhaan.Olisi pitänyt lopettaa vain leivän ja karkin syönti.En ole ennen paljon muuta syönytkään.
        Leipä aiheuttaa siis liikaa syötynä myös kovaa päänsärkyä.Turvallisesti voi syödä 2 palaa päivässä.

        Verenpaineen yläpaine laski viikossa 153 stä 130 neen ja tulee laskemaan lisääkin.
        Kesällä se oli alimmillaan 117
        Olo piristyi huomattavan paljon ja tuntuu että päässä kiertää nyt hyvin veri.

        Liian suuri verenpaine on vaarallinen.Se saattaa katkaista päästä verisuonen ja kuolee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on erittäin hyvä olo kun olin puolipaastolla 3 päivää.Kalorit vain 1400 päivässä ei yhtään karkkia ja leipää.

        Päänsärystä olen kärsinyt kymmeniä vuosia aivan turhaan.Olisi pitänyt lopettaa vain leivän ja karkin syönti.En ole ennen paljon muuta syönytkään.
        Leipä aiheuttaa siis liikaa syötynä myös kovaa päänsärkyä.Turvallisesti voi syödä 2 palaa päivässä.

        Ihmeellistä, että olet löytänyt vihdoinkin totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verenpaineen yläpaine laski viikossa 153 stä 130 neen ja tulee laskemaan lisääkin.
        Kesällä se oli alimmillaan 117
        Olo piristyi huomattavan paljon ja tuntuu että päässä kiertää nyt hyvin veri.

        Liian suuri verenpaine on vaarallinen.Se saattaa katkaista päästä verisuonen ja kuolee.

        Kalorit oli keskimäärin vain 2400.Se että jo näinkin pienet määrät voivat aiheuttaa kovaa päänsärkyä on uutta minullekin.


    • Anonyymi

      Kuurit ei toimi, vaaditaan elämäntavanmuutos niin ei tarvitse ihmetellä

    • Anonyymi

      Itse pääsyt irti sokerikoukusta. Joten kietäydyn kaikki missä sokeria. Ilman että laiduttaisin. Jos otan 1 keksin,karkin,eskimopuikon.saan päänsäryn. Joten se jo estää haluamasta makeaa. Sokeri arvoni on ollut koholla. Syy lopetin makean syömisen karkeina,pullana keksinä, suklaana. Kun sanon ei kiitos, se tarkoittaa sitä ilman selityksiä .En tarvitse siihen vastapuolen sanomista: Et nyt liho yhdestä leivoksesta,kaakun palasta ymm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe