Huulipuna kertyy huulten ryppyihin kuin seepralla raidoitus, ei onneksi vielä nouse huulirajan yli, mutta silti karmean näköistä. Vaihdoin huulikiilteeseen, mutta tahmeaa touhua enkä tykkää. Kokeilin kisskiss pohjustustuotetta, mutta ei auta ryppyjen kanssa.
Ripsiväri varisee alaluomille olipa vedenkestävä tai ei.
Silmien rajausta eivoi ajatellakaan kun yläluomet lerpottaa kuin vihikoiralla.
Onko kenelläkään apuja? Vinkkejä tuotteista tai tuotetyypeistä jotka saattaisivat sopia vanhenevalle akalle?
Hyvä huulipuna ja ripsiväri iäkkäämmälle?
13
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ryppyjä alkaa olla meikin kannalta harmittavasti, on hyvä vähä hellittää ja keventää meikkaamista. Näyttää raikkaammalta! Vähäinen kulmakarvojen muotoilu ja väri on usein parasta ja lisänä huulten rajaus ja huulivoide. Näillä pärjää arkena hienosti. Vaativampiin tilanteisiin antaisin ammattilaisen tehdä meikin ja vähän neuvoa sopivan meikin tekemiseen omatoimisestikin.
- Anonyymi
Hellitetty on eli en käytä kuin huulipunaa (ei räikeää) ja ripsaria käyttäisin jos se ei varisisi pois. Pientä pirteyttä ilmeeseen kun tarvitsisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellitetty on eli en käytä kuin huulipunaa (ei räikeää) ja ripsaria käyttäisin jos se ei varisisi pois. Pientä pirteyttä ilmeeseen kun tarvitsisin.
Kestovärjäys ripsarin niin ei varise
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestovärjäys ripsarin niin ei varise
Kokeilin joskus nuorempana kun ripset olivat pidemmät ja niitä oli enemmän. Kestovärjäyksien tekijä on kaukana, enkä itse rupea tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin joskus nuorempana kun ripset olivat pidemmät ja niitä oli enemmän. Kestovärjäyksien tekijä on kaukana, enkä itse rupea tekemään.
Kampaamokäynnin yhteydessä varmaan onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kampaamokäynnin yhteydessä varmaan onnistuu.
Kampaamo nimenomaan on kaukana. Uskokaa pois meillä pohjoisessa on liian pitkät välimatkat. Meikkejä ostan kun käyn etelämmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kampaamo nimenomaan on kaukana. Uskokaa pois meillä pohjoisessa on liian pitkät välimatkat. Meikkejä ostan kun käyn etelämmässä.
Sama kuvio täällä alempana maaseudulla eli kotikunnan kaupasta et meikkejä saa, kotikampaaja ei tee kuin leikkauksia, ja paikkakunnalle jossa edes auttavat palvelut on kymmenien kilometrien matka ilman toimivaa julkista liikennettä.
- Anonyymi
Säästin rahaa ,elin tikasti.Sain kokon rahat yksityinen sektorin plk.Itä-Keskus. Silmien Yläluomi leikkaus.Jo pysy ripsiväri ripsissä ja tärkein LOPPUI JATKUVA PÄÄNSÄRKY. Koska arki en ripsari käytän .Laitatan kulmat , kestoripsi värit Kampaamossa. Huuli kiiltoa käytän matta.Ettei ole hyökkäävä kun ikää jo on..
- Anonyymi
Yksityisel leikkaaminen on kallista. Mulla yläluomet lurpottaa pahasti, mut keskussairaalan silmälekuri sano että vain kosmeettinen haitta eikä estä näkemistä. Pienest eläkkeest ei nykyhinnoil pysty mihinkään extraan säästään. Mullaki ongelmia löytää hyvä huulipuna joka pysyis huulis. En ole ap.
- Anonyymi
Isadoran huulikiiltokynät ovat kokeilemusen arvoisia.
- Anonyymi
Mun ongelma on värivoiteen kertyminen ryppyihin ja puuteria en voi käyttää kun se aivastuttaa.
- Anonyymi
Laajentuneet ihohuokoset ja meikki näyttää mulla kaamealta 😱
- Anonyymi
Minä vanha nainen en edes osaa meikata. Kiva jos olisi ohjeita varttuneemman väen meikkaukseen. Onko kenelläkään muistissa mitään esim. nettisivuja aiheesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2212900
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1152064Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171691Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141635Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2891485Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471237- 471186
- 1051024
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan56958- 85915