Rakastaako mies

Anonyymi-ap

Olen ollut neljä kuukautta parisuhteessa miehen kanssa. Välimatkaa on 250km mutta mies tekee etätöitä ja viettää viikonloput mökillään joka on 60km päässä mun kotoa. Käytännössä mies on mökillä 4-5pv viikossa ja 2-3pv tuolla kauempana. Mulla on kaksi teiniä, hänellä ei ole lapsia. Mies sanoo että rakastaa ja on ikävä koko ajan. On puhuttu että tulevaisuudessa asutaan yhdessä ja on suunniteltu asuinpaikkaa ym. Mikähän siinä sitten on että mies ei kuitenkaan vietä mun kanssa kuin yhden vuorokauden viikossa? Mahdollisuus olisi tehtä etätöitä mun luona, josta alkuun oli puhettakin. Nyt kuitenkin viikot menee niin että minä käyn pääasiassa hänen mökillään enkä voi lasten takia olla siellä kuin sen yhden yön, usein vaan aamusta iltapäivään. Mies ei juurikaan ajele mun kotiin. Hän metsästää koiran kanssa ja on muuten yksi mökillä. Ollaan molemmat introvertteja, mutta toistemme seurassa viihdytään, seksi on ihan huippua (ei kuitenkaan ole suhteemme pääasia). Miehellä on kova tarve laitella kuvia ja videoita mökiltä. Mun näkökulmasta haluaa että luotan häneen että on siellä missä sanoo olevansa. Luotan häneen ihan täysin mutta tuntuu tosi pahalta että toistuvasti joudun pettymään ettei hän olekaan mun kanssa niin paljon. Lapset eivät ole syy koska he ovat paljon menossa ja kavereillaan joten mun luona olisi rauhaa paljon myös. Olen kysynyt asiaa mieheltä mutta en ole saanut muuta vastausta kuin että olen tärkeintä hänen elämässä mutta pitää olla omia juttuja myös. Ymmärrän tuon hyvin mutta itsellä olisi tarve olla enemmän yhdessä kun olo on rakastunut ja kuulemma hänellä myös. Itse olen vamman takia sairaseläkkeellä ja tarvitsisin pikku apua arkeen. En ole toista painostanut mutta hän on selkeästi sanonut ettei muuta tuota tapaansa. Olen vähän ihmeissäni tästä koska hän on muuten todella hyvä ihminen ja jatkuvasti puhutaan ja viestitellään ikävästä ja rakkaudesta. Kun ollaan yhdessä, molemmat haluaa olla paljon lähekkäin ja huomioidaan toisiamme paljon. Riitoja ei ole ollut ja hyvin saadaan puhuttua kaikki muu... Mitä teille tästä herää ajatuksia?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei rakasta jos kerran viikossa näette. Olet vain sille yksinäisyyden lievittäjä. Harrastatteko seksiä. Jos harrastatte niin sehän kertoo siitäin jo sen että olet vain hupia. ei kukaan rakastunut alua nähdä vain 1 päivänä viikossa kumppaniaan vaan haluaa nähdä enemmän ja järjestää kyllä aikaa tapaamiseen ja tulee luoksesi.

    • Anonyymi

      Jätä se, jätä heti. Huono mies, niinkuin kaikki miehe.. Jätä, jätä, jätä.

    • Anonyymi

      Harmillista, että et lasten vuoksi pysty niin helposti vaikuttamaan yhdessäolonne määrään. Asuvatkohan teinit vielä kauan kotona?

      Tuo eroavaisuus teidän haluissa viettää aikaa yhdessä saattaa olla hälyttävä merkki, joka voi olla ongelma jatkossakin. Tai sitten mies tottuu ja kiintyy sinuun niin, että alkaa haluta olla enemmän yhdessä. Vähän vaikea sitä varmaan on ennustaa, että kummin käy.

      Olisi hyvä, jos jollakin tavalla saisit pitkitettyä yhdessäolonne määrää, niin voisit sitä vähän testata ja miestä totuttaa. Tottuminen saattaa kyllä vaatia aikaa, eikä se ehkä ihan sulavasti tapahdu. Vähän voi mielestäni "pakottaa" toinen huomaamaan, kuinka ihanaa se onkaan, että toinen on paljon läsnä, ja että se ei silti tarkoita, ettei saisi tehdä omiakin juttuja.

      Jos mies kuitenkin vaikuttaa siltä, että hän edelleen haluaa eri määrää yhdessäoloa kuin sinä, eikä sekään auta, että kerrot hänelle tarpeistasi, niin sitten suhteella tuskin on kovin hyvä tulevaisuus. Sillon sinun tarpeesi eivät tyydyty. Se, että toinen tarvitsee enemmän omaa aikaa, ei kerro rakkauden määrästä, vaan vain sellaisesta luonteesta, erilaisista tarpeista. Ja tässä asiassa olisi hyvä, että luonteet olisivat mahdollisimman samanlaisia.

      • Anonyymi

        Kiitos. Ihmetyttää eniten se että mies puhuu kuinka hyvä on olla mun vieressä ja kuinka ikävöi mua. Hän on huono nukkumaan ja puhuu että ajoittain kärsii ahdistuksesta yksin ollessaan. Hän on kova touhuamaan eikä osaa olla paikoillaan kuin minun kanssa. Miksi sitten ei tule mun luo jos kerran nukkuu mun kanssa hyvin ja on muutenkin hyvä olla? Voiko pakko oireiden häiriö liittyä jotenkin tähän? Sellainen hänellä on. Samoin on kertonut että uppoutuu johonkin kiinnostuksen kohteeseen niin täysin että se vie häneltä lähes kaiken huomion. Nyt se kiinnostuksen kohde on eräiltä/metsästys, mikä sinänsä on hieno juttu kun itsekkin olen luontoihminen. Mun nuorempi teini asuu vielä vuosia kotona, vanhempi ehkä kaksi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ihmetyttää eniten se että mies puhuu kuinka hyvä on olla mun vieressä ja kuinka ikävöi mua. Hän on huono nukkumaan ja puhuu että ajoittain kärsii ahdistuksesta yksin ollessaan. Hän on kova touhuamaan eikä osaa olla paikoillaan kuin minun kanssa. Miksi sitten ei tule mun luo jos kerran nukkuu mun kanssa hyvin ja on muutenkin hyvä olla? Voiko pakko oireiden häiriö liittyä jotenkin tähän? Sellainen hänellä on. Samoin on kertonut että uppoutuu johonkin kiinnostuksen kohteeseen niin täysin että se vie häneltä lähes kaiken huomion. Nyt se kiinnostuksen kohde on eräiltä/metsästys, mikä sinänsä on hieno juttu kun itsekkin olen luontoihminen. Mun nuorempi teini asuu vielä vuosia kotona, vanhempi ehkä kaksi vuotta.

        Mutta siis silti, mun tarpeet yhdessä olosta ei kyllä tällä hetkellä täyty. Jos joskus asutaan yhdessä niin tykkäsin kyllä siitä että olisi suht paljon omaa aikaa koska vammani takia tarvitsen rauhaa ja lepoa. Silloin hänen menot olisivat varmasti ok. Mutta nyt on vaikeaa kun joutuu toista aina odottamaan ja tulee tietynlainen hylätyksi tulemisen tunne. Ja en tavallaan nyt ihan tarkkaan tiedä mitä odotan kun ei olla niin pitkää aikaa yhdessä että voisin tutustua arkihäneen ym...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis silti, mun tarpeet yhdessä olosta ei kyllä tällä hetkellä täyty. Jos joskus asutaan yhdessä niin tykkäsin kyllä siitä että olisi suht paljon omaa aikaa koska vammani takia tarvitsen rauhaa ja lepoa. Silloin hänen menot olisivat varmasti ok. Mutta nyt on vaikeaa kun joutuu toista aina odottamaan ja tulee tietynlainen hylätyksi tulemisen tunne. Ja en tavallaan nyt ihan tarkkaan tiedä mitä odotan kun ei olla niin pitkää aikaa yhdessä että voisin tutustua arkihäneen ym...

        Onhan se toki vähän outoa. Voihan se pakko-oireiden häiriö vaikuttaa vaikka niin, jos häntä esimerkiksi nolottaa paljastaa se tapa tai määrä, miten ne näkyvät.

        Mutta noita kaikkia kysymyksiäsi voit tietenkin kysyä häneltä itseltään. Oletko siis kertonut hänelle kaikista tarpeistasi, tuntemuksistasi ja ajatuksistasi? Olisi tärkeää, että hän tietäisi, millaisia tuntemuksia sinulle aiheuttaa käytöksellään. Sitten voisitte keskustella, että mitä niille voisi tehdä. Että joko keksitte jonkun molemmille sopivan ratkaisun, tai sitten ei ole järkeä jatkaa suhdetta. Sillä nyt sinä kärsit


    • Anonyymi

      Tulee vain mieleen kirjoituksestasi että hän elää kaksoiselämää, ellei kolmoistakin

    • Anonyymi

      Naisena sanon että miehestäsi uhkuu bs energiaa. Miehellä ei ole mitään syytä nähdä sinua vain kerran viikossa varsinkaan kun mökkikin on lähellä paikkaasi. Taidat olla vain varapano..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe