Vastustaako kukaan vuokratyötä?

Anonyymi-ap

Pitäisikö perustaa someryhmiä missä avoimesti vastustetaan näitä nylkyreitä? Onko edes olemassa politiikkoja jotka vastustaisi näitä?

Oma mielipide on että nämä firmat vain osaavat kusettaa ihmisiä ja polkevat palkkoja.

13

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertoo ainakin se vuokrapaskoista paljon että monesti niiden työilmoituksissa lukee että tarjoamme asialliset työvaatteet. Millaisissa rytkyissä vuokrafirmoissa töitä tehdään jos erikseen pitää mainita jotenkin etuna asialliset työvaatteet!? Ainahan töissä pitää olla kunnon vaatteet. Ikinä en suostu vuokrapuljun kautta töihin. Mieluummin vaikka työtön

      • Anonyymi

        Pari kertaa olen mennyt vuokrafirman kautta töihiin ja ekana viikona huomasi kuinka ne kusettaa lyhyveksi jäi molemissa paikoissa hommat ja ei ikinä enää vuokrafirman kautta töihiin


    • Anonyymi

      Kokemusta on raksapuolelta monesta aliurakointifirmasta, tilipäivänä käytävä katsomassa onko tiliä tullut vai palaako kotiin kun bensatankki on tyhjä, palkkaturvahakemuksia useita ja konkurrssipesien kanssa neuvvotteluja, vuokrafirmojen kanssa ei näitä ongelmia ole ollut kertaakaan lisäksi ainakin minulla palkka vuokrafirman kautta parempi kuin näitten aliurakoitsijoitten kautta. Pääurakoitsijan kirjoille voin mennä mutten näitten ämpäriurakoisijoiden enään koskaan.

    • Anonyymi

      Noita vuokrapaskafirmoja tuli ketkujen aikana, kun sieniä sateella, joten kytkökset tiedetään. Politiikoilla, jotka on ahneita paskoja, niin niiden rahat mulle -keksintö. Ihan haista vittuja. Älkää erehtykö näihin paskapuulaakeihin

    • Anonyymi

      Vuokratyö on työn tiettäjälle passeli sillä hän ei joudu naimisiin työtä tekevän kanssa . Suomessa työsuhde on liitto mistä eroa ei saa kuten avioliitosta .

      • Anonyymi

        Toimii myös toiseen suuntaan eli jos haluaa tehdä vain sen verran että saa ne ansiosidonnaiset niin ei tarvitse mihinkään paskatyöhön sitoutua ikuisesti.


    • Hahhaa, vai että perustaa someryhmiä vastustamaan vuokratyötä tarjoavia yrityksiä. Hahhaa.

      • Anonyymi

        Ensimmäinen orjakauppias tuli itkemään.


    • Anonyymi

      Miten tämä osaava kusetus ilmenee?
      Eikös tässä olisi parempi perustaa vuokra firma, joka toimii asiallisesti kuin somessa vastustaa huonosti toimivia vuokrafirmoja? Vastustus tuskin johtaa mihinkään?

    • Anonyymi

      Vuokratyö on täysin verrattavissa kaikkeen muuhun työhön,palkankin osalta,tessin mukaan maksettava työläiselle.
      Ei minulla ole halua perustaa toiminimeä tms omalle työlleni.
      On helpompi saada raha palkkana. Minulle se ei kuulu,millä hintaa/ tunti minun työni myydään.
      Itse olen pian 12 v tehnyt vuokratyönä. Työtä on ollut koko ajan,ja milloin ollut vähemmän,vuokratyö ei ole estänyt sovitellun saamista.
      Minulle sopii hyvin.

    • Anonyymi

      Vuokratyö on laillistettua orjakauppaa näennäisellä palkanmaksulla ja näitä orjapuulaakeja käyttävät asiakasfirmat ovat samaa paskakastia.

    • Anonyymi

      Miksi vuokratyötä pitäisi vastustaa? Ihan samoja töitä siellä tehdään ja samalla palkalla mutta erotuksena että ne on lyhytaikaisia keikkatöitä. Nykyään kun ei ole enää kannattavaa tehdä vakituista työtä niin ei ole mitään järkeä firmoilla edes tarjota vakituista työtä.

    • Anonyymi

      Vanhemmiten kun jatkuvalle työnteolle ei ole rahallisesti pakkoa, on mukava olla vuokratöissä ja keikoilla, sitten sovitellulla päivärahoilla saa korvausta vapaapäivistä, lomarahat saa ja niitä ei sovitella ansiosidonnaisiin päivärahoihin. Itsellä tuntipalkka 20€/tunti. Kannattaa tehdä yli 18tuntia viikossa niin tulee työssäoloviikko täyteen joita vaaditaan 26kpl niin päivät nollautuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe