Olen melko varma että olet mielenvikainen ihminen.

Anonyymi

Luulen siis itse että olet.. ja osittain melkein.

osittain ja melkein ehkämä jo varmaakin.

17

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

selkeä mielenvikaisuuden merkki on sinakin se jos opiskelee yliopistossaq yli 3 vuotta tekemättä tohtoin tuntintoa.

• Anonyymi

Laskennallinen aika ensin maisterin tutkiville on 4-5v ja päälle väitöskirja päälle 4-5v. Jos 8-10v puristaa 3vuoteen on…

• Anonyymi

Monistq ihmisistä sattaa tuntua että olisivast voimakkaita kuin ampiaisia ja pistäisivat , mutta ihmisellä olisi joku ilmataitease kutan RAID jo jo ka tappaa :D

• Anonyymi

Palsta on täynnä viallisia mieliä, pick one, vaikka ittes.

• Anonyymi

Yritäpä sinä korjata itse itsesi mielen uudistuksella, yritä.

• Anonyymi

Mielen uudistus kuulostaa kiinnostavalta termiltä. Voisitko ketoa tästä lisää? Sivusta

• Anonyymi

Oikeasti mielenvikaisen ihmisen tunnistaa siitä että jos hän omasta mielestään on viisas.

• Anonyymi

Tai oikeassa, vaikka kaikki viittaisi kuinka johonkin muuhun

• Anonyymi

Sinulla on vanhakantainen suomalais-luterilainen ajatusmaailma. Ihminen ei saa olla älykäs, ahkera, kaunis, viisas eikä hyvä missään. Eikä ainakaan ääneen sanoa osaavana jotain, Pitää olla nöyrä ja tuntea itsensä huonoksi ja ainakin vähätellä itseään, ja tunte itsensä surkeaksi, että on ok.

Emme elä enää vuosisadan alun eristetyssä Suomessa, vaan globaalissa maailmassa! Muu maailma toimii eri säännöillä ja se on vaan hyvä!

Jos ihmisen kuva itsestään on realistinen ja ihminen tunnistaa omat vahvuudet ja heikkoudet, on armollinen heikkouksille (kaikilla niitä on) ja iloitsee vahvuuksistaan, on elämä luultavasti parempaa ja mielenterveys parempi kuin huono itsetuntoisella.

• Anonyymi

Ei sinun tarvitse jäädä pohtimaan tuota ongelmaa. Sovitaan, että olen täysi mielipuoli, niin saat rauhan.

• Anonyymi

Ehkämävarma kuulostaa melko autoritääriseltä

• Anonyymi

Seinillekö huutelet mielenvikaisuutta? Täällä on oikeasti monta ihmistä, jotka ovat kertoneet omista ongelmistaan avoimesti. Eikö tälläinen yleinen huutelu osoita huonoa empatiakykyä ja vellihousun käytöstä niitä kohtaan, jolla on haasteita?

En ole itse kärsinyt mt-ongelmista, mutta silti ymmärrän, että kaikki ihmiset alkavat hajota, jos prässi on liian kova. Toinen kestää enemmän kuin toinen, mutta jokaisella meistä se raja voi tulla elämässä vastaan. Emme ole robotteja vaan ihmisiä.

P.S. Aloituksesi ei kerro mistä on kyse, se ei käy selville. Jos ihastuksesi on mielestäsi mielenvikainen, jätä tutustuminen välistä! Jos taas ihastuksesi on kiinnostunut toisesta, eikä sinusta, luultavasti mustasukkaisuus tekee omassa mielessäsi tepposia ja luokittelee ihmisiä harmituksen valossa. Rakkautta tai kiinnostusta ei voi pakottaa. Jokainen valitsee itse mitä haluaa ja mitä ei, ja siihen on muiden tyydyttävä. Jos taas tässä on kyse, että joku on eri mieltä eikä taivu sinun tahtoosi, enemmän katsoisin itse peiliin kuin leimaisin vieraita ihmisiä mielenvikaisiksi.

• Anonyymi

Olen melko varma, että aloittaja on suuri kusettaja.

• Anonyymi

Samanlailla vaan.

• Anonyymi

Täällä ne on on oiken kunnon psykiatrit, tekevät ihan anonyymisti lausuntoja. Enemmän kertoo tuosta aloituksen tekijästä, jos pitää koittaa tuntemattomia ihmisiä provoilla. Katkeruus paistaa läpi kirjoituksesta.

• Anonyymi

Kyllä, olet aivan oikeassa.

Olemme niin innokkaita tautiluokittelussamme, että kukaan ei meistä ole terve, kun tarpeeksi tutkitaan. Ei fyysisesti, eikä henkisestikään. Mielenvikaakin löytyy meistä jokaisesta. Ehkä joku voi väittää, että hänessä ainakaan ei ole mitään häikkää. No, juuri se hänellä sitten onkin vikana.

sä olet terävä havainnoija.

• Anonyymi

mellkoluultava ja melkoairais on kuin luukosdairaus, eli josluulee aixsoia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sisäministeri Krista Mikkonen pyörtyi tiedotustilaisuudessa

Että semmoista....
      Maailman menoa
      271
      2681
    2. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      8
      1930
    3. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1730
    4. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      369
      1526
    5. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      231
      1303
    6. Maajussi Arho lähti tv-sarjaan hälläväliä asenteella - Mieli muuttui: "Oli aika yllätyksellinen..."

Arho on tainnut sulattaa monen tv-katsojan sydämen... Ja ehkä se maajussin sydänkin on sulanut jollekin tietylle morsiolle. Lue Arhon haastattelu: h
      Maajussille morsian
      14
      1125
    7. Anna Puu, 40, julkaisi ennen-jälkeen -kuvat happopistoshoidosta: "Ei ihan hirveesti tee mieli..."

Anna Puu on kertonut Instassa käyneensä kauneusklinikalla. Hän kertoo kärsineensä kaulan juonteista ja paljastaa googlanneensa "kaulan kiristys" -hak
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1094
    8. Uudet Eränkävijät yllättävät: Ex-ammattisotilas, YouTube-tähti, 11-vuotias eräjorma, nuoripari...

Harmi, ettei Äijä-koira ja Aki Huhtanen ainakaan ohjelmatietojen mukaan ole enää mukana ohjelmassa. Mutta onhan tuossa toki ihan hyvä kattaus ja katso
      Tv-sarjat
      9
      1065
    9. Päivän Zieppi

Mikä on Sara-tytön some-vastaisku, kun 7eiska on julkaissut mimmistä kuvan, jossa kaksoisleuka näkyy selvästi? Itkupotkuraivari tulollaan. Jeejee. Onn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1030
    10. Mitä Alfatv:lle todella kuuluu?

Tämän klo 18.00 Uutisplus AlfaTV:n päätoimittaja Hannu Haukka ja hallituksen puheenjohtaja Andreas Wirth vastaavat kysymyksiin koskien AlfaTV:n tilann
      Luterilaisuus
      243
      789
    Aihe