Olen täällä sinua varten. Olen täällä seisomassa selkäsi takana ja vierelläsi. Olen muuallakin sinua varten, seisomassa selkäsi takana ja vierelläsi. Olen täällä ja muualla koska sinä, kaivattuni.
Terveisin hymysi rakkaudella
Olen täällä. Olen täällä koska sinä.
33
218
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän täällä kaikki ole omaa kaivattua varten.
- Anonyymi
Aloitukseni oli siis itsestäänselvyys mutta kommenttisi on turha ja löysä. Tunteeton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitukseni oli siis itsestäänselvyys mutta kommenttisi on turha ja löysä. Tunteeton.
Voi sen niinkin ajatella. En omista joka tilanteessa myötätuntoa muita kohtaan ja siksi voin sanoa asioita mitkä voivat tuntuvat tunteettomilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sen niinkin ajatella. En omista joka tilanteessa myötätuntoa muita kohtaan ja siksi voin sanoa asioita mitkä voivat tuntuvat tunteettomilta.
Sitten ei kannata kommentoida. Ellet halua itsellesi sanojesi arvoista elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei kannata kommentoida. Ellet halua itsellesi sanojesi arvoista elämää.
Kyllä minulla on oikeus kommentoida kuten kaikilla muillakin täällä. Kaikki enemmän tai vähemmän päästään sekaisin kuten minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on oikeus kommentoida kuten kaikilla muillakin täällä. Kaikki enemmän tai vähemmän päästään sekaisin kuten minäkin.
Sanoinkin että ei kannata. Se ei ollut kielto vaan kehotus. Mutta kuka kehotuksia uskomaan paitsi uskolliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinkin että ei kannata. Se ei ollut kielto vaan kehotus. Mutta kuka kehotuksia uskomaan paitsi uskolliset.
Osittain koen olevani tunteeton ja olen valmis käyttämään menetelmiä siihen että minua uskotaan. Voin vaikuttaa hyvinkin aidolta. Mutta tässä kerroin vain totuuden. Tuo aloitus voi olla kenelle vaan ilman tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain koen olevani tunteeton ja olen valmis käyttämään menetelmiä siihen että minua uskotaan. Voin vaikuttaa hyvinkin aidolta. Mutta tässä kerroin vain totuuden. Tuo aloitus voi olla kenelle vaan ilman tunnisteita.
Minä osaan vain aidon rakkauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä osaan vain aidon rakkauden.
Koen minäkin rakkautta mutta paljon monimutkaisemmin kuin muut. Olen vaativa ihmisenä mitä rakkauteen tulee ja muuhunkin lähelläoloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koen minäkin rakkautta mutta paljon monimutkaisemmin kuin muut. Olen vaativa ihmisenä mitä rakkauteen tulee ja muuhunkin lähelläoloon.
Ei se minunkaan rakkaus helpolla tullut. Siihen vaadittiin vuosia ajatuksia, kysymyksiä, oppeja ja rukouksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se minunkaan rakkaus helpolla tullut. Siihen vaadittiin vuosia ajatuksia, kysymyksiä, oppeja ja rukouksia.
Voihan sitä palstalle kirjoitteluakin rakastaa.
- Anonyymi
Olen täällä. Koska sinä. Olen rakastunut sinuun. Haluan kertoa ja näyttää sen sinulle joka päivä. Sinun kanssa minun on hyvä olla.
- Anonyymi
Nosto. Olen rakastunut sinuun. Rakkauteni sinuun on voimakas. Rakkauteni sinuun on jotain mitä en ole ennen kokenut.
- Anonyymi
Sinä koska sinun kanssa kuulun johonkin. Kotini on sielä missä sydämmeni. Sydämmeni on sinulla.
- Anonyymi
Koska sinä, tiedän että olet ajatellut minua tänään erityisen paljon. Niin kun minä sinua.
- Anonyymi
Pelottava ajatus: 'Olen juuri selkäsi takana......'
- Anonyymi
kun olet suihkussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun olet suihkussa.
Älä pudota saippuaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pudota saippuaa
Sitähän siinä miehet toisilleen toivovat.
- Anonyymi
Minusta tästä välittyy aitoja tunteita. Hieno teksti.
- Anonyymi
Kyllä tässä on todella aitoja.
- Anonyymi
Kiitos kommenteista. Aitoja ne ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommenteista. Aitoja ne ovat.
Kiva
Voin hymyilläkin
- Anonyymi
Ihana teksti.
- Anonyymi
Hymy tyttö tämä saa muistot heräämään varmaan monella...
- Anonyymi
Toivottavasti hyviä muistoja. Minä kirjoitan koko sydämmestä yhdelle.
- Anonyymi
Tsemppiä se minkä taakse jättää takaa löytyy joskus edestä tai sivulta joskus ei löydy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666