Mä haluisin tietää paljon hyviä räppäreitä, biisejä ja albumeja.. Mun lempparit on: ja rule, fabolous, 50 cent, 2pac xzibit, nas, jne. jne... Onko paljon hoppareita? Mä en ole pahemmin törmänny.. Entä sellasii jotka harrastaa breikkii tai hiphop-tanssii? Hiphop kulttuurista pitäis tulla yleisempi...
Hyviä räppäreitä
12
1772
Vastaukset
- hoppari
no noit hyvii rappareit on "d of drinity garden gardel" mut toi on aika harvinaisuus joten ei välttämättä löydy netist ja easy-e,dr dre,ice cupe,killa kali(celly cell on paras albumi)
- tyby_89
kiitti.. toi dr dre ja ice cuben mä tiedänkin ja ne on niin MIU
- amistaar
siis varmaan ice cube ja killa kela???
- kelmu
Haahhah :D Ookko varma,hoppari, et tää killa kali on se artisti? Ja et celly cel on paras levy siltä? ettei vain ois toisinpäin asia...
- ZahlemA
aika spessui levyi mut pitäis löytyy joitakin biisei netist...ray luv:forever hustlin,b.g. knocc out & dresta:real brothas,ugk:ridin dirty,outkast:southernplayalisticgadillacmuzik,spice1:amerikkkas nightmare,rappin 4tay:off parole ja onhan muitakin!!noi on mun lempparit..
- Kelmu
Millä perusteella 50 Cent on hyvä räppään?! Eihä se osaa ees riimitellä eikä muuta ku "shake that ass"-paskaa. Petri Nygård ja Laveerreki tekee parempia sanotuksia. 50 Centist tuli Massacren myötä mainstreami studiogangsta ellei ollu jo aikasemmin.
- gegs
50 cent, eminen, edorf, kapasiteettiyksikkö, dr. dre, snoop dogg, x-zibit, cheek, skandaali, ludacris, busta rhymes, missy elliot, d12, avain.. :)
- ale
OOler ja wqcxppa on hyviä,ehkä gwqxxvbbb
Tässäpä on muutamia muija räbäyttäjiä.
Jean Grae
lil'kim
Da Brat
Ms Dynamite
Foxy Brown
Ms Jade
Mc Lyte
Eve
Jackie-O
Salt'n'pepa
Angie Martinez
Rah Digga
Shystie
Feven
24K- yo_89
se on kyl jacki-o... ei jackie-o=)
- j34h
Sul on aika vaihteleva toi sun musiikki makus.. esim. 2pac - Westdise
50cent - Eastside :)
mut tietyst jos tykkää ni mikäs siin.. ite kuuntelen pääosin westsiden räppäreit esim. tupac, outlawz jne jne - Ette tajuu mitää
SMC TIETTY!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483