Hyviä räppäreitä

tyby_89

Mä haluisin tietää paljon hyviä räppäreitä, biisejä ja albumeja.. Mun lempparit on: ja rule, fabolous, 50 cent, 2pac xzibit, nas, jne. jne... Onko paljon hoppareita? Mä en ole pahemmin törmänny.. Entä sellasii jotka harrastaa breikkii tai hiphop-tanssii? Hiphop kulttuurista pitäis tulla yleisempi...

12

1693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoppari

no noit hyvii rappareit on "d of drinity garden gardel" mut toi on aika harvinaisuus joten ei välttämättä löydy netist ja easy-e,dr dre,ice cupe,killa kali(celly cell on paras albumi)

• tyby_89

kiitti.. toi dr dre ja ice cuben mä tiedänkin ja ne on niin MIU

• amistaar

siis varmaan ice cube ja killa kela???

• kelmu

Haahhah :D Ookko varma,hoppari, et tää killa kali on se artisti? Ja et celly cel on paras levy siltä? ettei vain ois toisinpäin asia...

• ZahlemA

aika spessui levyi mut pitäis löytyy joitakin biisei netist...ray luv:forever hustlin,b.g. knocc out & dresta:real brothas,ugk:ridin dirty,outkast:southernplayalisticgadillacmuzik,spice1:amerikkkas nightmare,rappin 4tay:off parole ja onhan muitakin!!noi on mun lempparit..

• Kelmu

Millä perusteella 50 Cent on hyvä räppään?! Eihä se osaa ees riimitellä eikä muuta ku "shake that ass"-paskaa. Petri Nygård ja Laveerreki tekee parempia sanotuksia. 50 Centist tuli Massacren myötä mainstreami studiogangsta ellei ollu jo aikasemmin.

• gegs

50 cent, eminen, edorf, kapasiteettiyksikkö, dr. dre, snoop dogg, x-zibit, cheek, skandaali, ludacris, busta rhymes, missy elliot, d12, avain.. :)

• ale

OOler ja wqcxppa on hyviä,ehkä gwqxxvbbb

• Tässäpä on muutamia muija räbäyttäjiä.

Jean Grae
      lil'kim
      Da Brat
      Ms Dynamite
      Foxy Brown
      Ms Jade
      Mc Lyte
      Eve
      Jackie-O
      Salt'n'pepa
      Angie Martinez
      Rah Digga
      Shystie
      Feven
      24K

• yo_89

se on kyl jacki-o... ei jackie-o=)

• j34h

Sul on aika vaihteleva toi sun musiikki makus.. esim. 2pac - Westdise
      50cent - Eastside :)
      mut tietyst jos tykkää ni mikäs siin.. ite kuuntelen pääosin westsiden räppäreit esim. tupac, outlawz jne jne

• Ette tajuu mitää

SMC TIETTY!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      152
      6309
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      49
      1753
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1414
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1033
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      47
      928
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      909
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      876
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe