Mä haluisin tietää paljon hyviä räppäreitä, biisejä ja albumeja.. Mun lempparit on: ja rule, fabolous, 50 cent, 2pac xzibit, nas, jne. jne... Onko paljon hoppareita? Mä en ole pahemmin törmänny.. Entä sellasii jotka harrastaa breikkii tai hiphop-tanssii? Hiphop kulttuurista pitäis tulla yleisempi...
Hyviä räppäreitä
12
1706
Vastaukset
- hoppari
no noit hyvii rappareit on "d of drinity garden gardel" mut toi on aika harvinaisuus joten ei välttämättä löydy netist ja easy-e,dr dre,ice cupe,killa kali(celly cell on paras albumi)
- tyby_89
kiitti.. toi dr dre ja ice cuben mä tiedänkin ja ne on niin MIU
- amistaar
siis varmaan ice cube ja killa kela???
- kelmu
Haahhah :D Ookko varma,hoppari, et tää killa kali on se artisti? Ja et celly cel on paras levy siltä? ettei vain ois toisinpäin asia...
- ZahlemA
aika spessui levyi mut pitäis löytyy joitakin biisei netist...ray luv:forever hustlin,b.g. knocc out & dresta:real brothas,ugk:ridin dirty,outkast:southernplayalisticgadillacmuzik,spice1:amerikkkas nightmare,rappin 4tay:off parole ja onhan muitakin!!noi on mun lempparit..
- Kelmu
Millä perusteella 50 Cent on hyvä räppään?! Eihä se osaa ees riimitellä eikä muuta ku "shake that ass"-paskaa. Petri Nygård ja Laveerreki tekee parempia sanotuksia. 50 Centist tuli Massacren myötä mainstreami studiogangsta ellei ollu jo aikasemmin.
- gegs
50 cent, eminen, edorf, kapasiteettiyksikkö, dr. dre, snoop dogg, x-zibit, cheek, skandaali, ludacris, busta rhymes, missy elliot, d12, avain.. :)
- ale
OOler ja wqcxppa on hyviä,ehkä gwqxxvbbb
Tässäpä on muutamia muija räbäyttäjiä.
Jean Grae
lil'kim
Da Brat
Ms Dynamite
Foxy Brown
Ms Jade
Mc Lyte
Eve
Jackie-O
Salt'n'pepa
Angie Martinez
Rah Digga
Shystie
Feven
24K- yo_89
se on kyl jacki-o... ei jackie-o=)
- j34h
Sul on aika vaihteleva toi sun musiikki makus.. esim. 2pac - Westdise
50cent - Eastside :)
mut tietyst jos tykkää ni mikäs siin.. ite kuuntelen pääosin westsiden räppäreit esim. tupac, outlawz jne jne - Ette tajuu mitää
SMC TIETTY!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010