Älä kuuntele neuvoja

Anonyymi-ap

Ei kannata kuunnella neuvoja joissa väitetään että muka raitis mies olisi naisten suosiossa.

Katsokaa kummalla on naisseuraa, meillä viinamiehillä vai raittiilla miehillä.

Niinpä.

t. viinamies

31

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuntuu olevan ongelma sinulla mutta tiedän, että alkoholistit on maailman parhaita keksimään perusteita miksi voi juoda ja ei kannata lopettaa vaikka syy on hyvin yksinkertainen,,,siinä on koukussa ja vierotusoireet niin suuria.

• Anonyymi

Kaveri ollut raitis vuosia ja aina jutellut ettei pääse treffeille ja tinder on ihan paska. Lopettanut tinderin käyttämisen monta kertaa mutta parin viikon päästä yrittää uudestaan eikä saa osumia.
      Sanoin että mene baareihin jossa naisille voi jutella heti niin on edes mahdollisuus tutustua naisiin.
      Baarista minäkin löysin avovaimoni. Veljeni löysi tyttöystävän baarista ja tekivät 2 lasta. Kala kaverini samaten baarista löysi naisen ja teki lapsen sen kanssa.

• Anonyymi

Yhden naisen aikanaan kohdan baarista siitä sai lopulta maksaa kuusitoista vuotta noi suunnilleen et se riitti siitä kokemuksesta seuraavan lapsen äitinsä nelosen chatin kautta aikoinaan siinä men viitisentoista vuotta josta ny viisi vuotias poika ja tämä viimeisin naisystävä jota tapailin tapasin tätä kautta lopputuloksena mitä tänään näin ohimennen ni kauniisti sanottuna vaikuttaa latva b kakkoselta tiedä kun pysyttelen mieluimmin etäällä kun liian lähellä ainakaan riitti tyttären äidin kanssa vääntäminen kolme kertaa sai käydä roskiksessa viimeisin oli huollosta kun tyttö oli noin viisitoista vuotias tuolloin tyttö itse halusi jäädä äitinsä luo en tiedä oliko tytön mielestä fiksu päätös en sen ihmeemmin ole hänen kanssaan asiasta keskustellut kun uskon että hän ei välttis niin hirveästi halua lapsuuttaan muistella äitiään hän omien sanojensa mukaan pelkäsi siitä asti kun mä läksin tyttö oli silloin viisi kun asiasta minulle sanoi kolme kertaa taisin tyttäreni kohdalla soittaa lastenvalvojalle nimelläni josta minulle sanottiin että koska en ole läsnäoleva todistaja ei sanomisillani ole vaikutusta siihen sanoin että siihen on syynsä miksi en ole läsnäoleva ja ne mitä lastenvalvojalle soitin silloin oli asioista joita tyttäreni oli itse minulle kasvotusten sanonut

• Alkoholi EI OLE niitä nautintoaineta, joita oli saatavissa, kun PERINTÖGEENISTÖMME vakiintui. Siten suhteemme siihen on ODOTTAMATON ja VAIHTELEVA.

Koska nykyisin on tapana tutustua alkoholikupposen ääressä, siskot todellakin valitsevat mieluummin niistä, jotka alkoholia juovat. Perheelliseen mieheensä suhtautuvat aivan toisin, yrittävät tuloksetta saada miehensä juomaan vähemmän tai ei ollenkaan. 🌹👀

• Anonyymi

No katsoin. Juopot on yleensä aina yksin.

• Anonyymi

Tai tappavat keskenään toisiaan kun riidellään siitä kuka varasti tupakat tai kuka joi pullon pohjat

• Anonyymi

Alkoholi ei ole ongelma vaan naiset jotka ei raiittiisiin miehiin halua tutustua.
      Siksi alkoholia juodaan. Kai tässä jokainen raitis palstalainen olis naimisissa jossa raitis mies kelpaisi naisille.

• Anonyymi

Äläs nyt, ei se ihan noin mene.
        Taatusti miehen raittius ei ole se este, jota naiset vieroksuisivat.
        Kyllä syyt ovat syvemmällä, yks syy saattaisi olla puhumattomuus tai hyvin jyrkkä suhtautuminen alkoholiin. Minä ainakaan en ole koskaan kiinnittänyt negatiivista huomiotani alkoholin käyttämättömyyteen... tosin niitäkin ihmisiä on, joita asia kiusaa.
        Kuten tällä palstalla esiintyvälle viinamiehelle; ilmeisesti joku kapakan pitäjä, tai kohtuuttomaan alkoholin käyttöön sortunut alkoholisti.

Mä itse käytän alkoholia kohtuullisesti, drinkki tai pari... mutten humalahakuisesti ole juonut kuin joskus nuorena... ja sekin loppui lyhyeen, vuosisadan pahimpaan kankkuseen oletettavasti. Aamulla kun päätä nosti tyynystä, tuntui ett se halkeaa just siihen! Oksetti ja janotti, mutt sängystä ei pystynyt yksinkertaisesti nousemaan. Sellainen jysäri, ett migreenikin on pien haitta luultavasti; kunnon kankkusen rinnalla! Tai sitt olin saanut migreenikohtauksen, naukkailun seurauksena. Pysäyttävä kokemus, jota en toista kertaa koskaan halua kokea.

Toinen melkoinen kokemus oli kun sain drinkin; johon oli sekoitettu tyrmäystippoja!
        Olin kuitenkin ystävän kanssa liikenteessä ja kun tajusin ettei kaikki ole nyt kohdallaan pyysin häntä viemään minut vanhempieni luokse. (turvaan!)
        Toista vuorokautta meni siitä selviämiseen, käly ois vienyt minut sairaalaan tutkimuksiin ja selvittämään mitä mä olin saanut CAIPIROSKAna.

Puolesta drinksusta ei siihen kuntoon kukaan tule, jotain se cocktail sisälsi sellaista joka siihen ei kuulunut...ja kuitenkin se rakennettiin mun silmieni alla, joten mä näin kaiken mutten jaksa vieläkään oikein käsittää. Mulla myös oli lasi kokoajan omissa käsissäni, sen baarimestarilta saatuani.

Niin nykyään saatan snapsilasillisen konjakkia ottaa yskänlääkkeeksi illalla kotona, jos on paha flunssa. Konjakki irrottaa limat ja on helpompi hengittää, sekä nukahtaa...
        Oppi on tullut omalta äidiltäni, joka käyttää konjakkia yskänlääkkeenä, nykyään. Hän puolestaan oli oppinut sen hoitokodissa yhdeltä toiselta hoidettavalta ja todennut sen hyväksi yskänlääkkeeksi, paremmaksi mitä apteekeissa myytävät tuotteet.
        trollikka

• Anonyymi

No tuskin ny ihan jokainen kuitenkaa itse en naimisiin ai en ole itse koskaan tarvinnut sitä sormusta muistutukseksi siitä että on varattu ja naiset usein tarvitsee sen merkiksi siksi että mielestään näin omistavat jonkun kihloissa olen ollut just sen kaks kertaa ekasta avoliitosta tytär toisesta avoliitosta poika tyttö jo täysi-ikäinen ja joulukuussa musta olisi tulossa jo isoisä toki sanoin tytölle et riittää kun tulee kutsu ristiäisiin

• Anonyymi

Raitis mies on naisten suosiossa ja raittiit miehet kaikki varattuja.

• Anonyymi

12 vuotta katsoin juoppoa kotini kun panin ulos. Joten sen jälkeen en alkanut olemaan miehen kanssa joka tupakoi ja paarissa esim.joi kaljaa. Ihan ravintola maailma löysin miehen joka ei tupakoinut ei juonut.Suhde kesti tulet ja myrskyt kuin pouta sään 22v. Sai sydis 2021 siihen kuoli.Tosi mies uskaltaa ravintola maailmaan mennä selvin päin ja niitä on aina miehiä siellä selvnä.Myös keräävät ne helmet itselleen sieltä..Onneksi ravintolamaailma nykyaikana muotia RAITIS IHMISILLÄ. Alkoholitonta juomaa moni juo ravintola maailma.Mutta ,juoppo ei sitä huomaa edes.En tiedä miten muut kunnat kaupungit? Helsinki toimi ravintola maailma selvinpäin

• Anonyymi

Raitis mies ei ravintoloissa naisia tapaa. Ehkä joskus entisaikaan kun oli tanssiravintoloita joissa saattoi hakea naista tanssimaan raitiskin mies naisia tapasi, mutta nykyään ravintoloissa ollaan porukalla juomassa viinaa. Raitis mies ei ole mukana porukoissa eikä naisia tapaa.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raitis mies ei ravintoloissa naisia tapaa. Ehkä joskus entisaikaan kun oli tanssiravintoloita joissa saattoi hakea naista tanssimaan raitiskin mies naisia tapasi, mutta nykyään ravintoloissa ollaan porukalla juomassa viinaa. Raitis mies ei ole mukana porukoissa eikä naisia tapaa.

t. viinamies

"Ehkä joskus entisaikaan kun oli tanssiravintoloita joissa saattoi hakea naista tanssimaan raitiskin mies naisia tapasi"

En tiedä missä takahikiällä viinamies asuu... Mutt Turussa ainakin on 6 paikkaa, joissa tarjoillaan alkoholia ja alkoholittomia drinkkejä, siellä myöskin tanssitaan. Useimmiten vaan ne selvemmät miehet tanssii, eikä niistä viinamäen miehistä naiset oikein välitä saada pystyssä pideltävää kavaljeeria. Mä kyllä jätän miehen vaikka keskelle tanssilattiaa, jos tanssiminen ei suju alkoholin nauttimisen vuoksi. Niinkin on käynyt, ett äijä on tavallaan simahtanut... mä en ole mikään tuki pylväs joka pitelee horjuvaa miestä pystyssä. Siis selvästi humalan aiheuttamaa horjuntaa, kyllä sen haistaa hengityksestä tanssilattialla, viimeistään.

En itsekään ole ihan absolutisti, mutt kohtuus kaikessa; viinamiehet pysykää vaan siellä baaritiskin tai ravintola pöydän takana. Älkää vaivautuko hakemaan naisia umpitunnelissa. On se nöyryyttävää kumminkin puolin; olla naurunalaisena tanssilattialla. Minä jätän sen pellen koikkelehtimaan yksinään lattialle, show minun kanssani loppuu lyhyeen, kuten mun baari-iltanikin silloin. Kotiin lähdön aika; minä en ainakaan jää odottamaan aplodeja kansan huvittamisesta.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ehkä joskus entisaikaan kun oli tanssiravintoloita joissa saattoi hakea naista tanssimaan raitiskin mies naisia tapasi"

En tiedä missä takahikiällä viinamies asuu... Mutt Turussa ainakin on 6 paikkaa, joissa tarjoillaan alkoholia ja alkoholittomia drinkkejä, siellä myöskin tanssitaan. Useimmiten vaan ne selvemmät miehet tanssii, eikä niistä viinamäen miehistä naiset oikein välitä saada pystyssä pideltävää kavaljeeria. Mä kyllä jätän miehen vaikka keskelle tanssilattiaa, jos tanssiminen ei suju alkoholin nauttimisen vuoksi. Niinkin on käynyt, ett äijä on tavallaan simahtanut... mä en ole mikään tuki pylväs joka pitelee horjuvaa miestä pystyssä. Siis selvästi humalan aiheuttamaa horjuntaa, kyllä sen haistaa hengityksestä tanssilattialla, viimeistään.

En itsekään ole ihan absolutisti, mutt kohtuus kaikessa; viinamiehet pysykää vaan siellä baaritiskin tai ravintola pöydän takana. Älkää vaivautuko hakemaan naisia umpitunnelissa. On se nöyryyttävää kumminkin puolin; olla naurunalaisena tanssilattialla. Minä jätän sen pellen koikkelehtimaan yksinään lattialle, show minun kanssani loppuu lyhyeen, kuten mun baari-iltanikin silloin. Kotiin lähdön aika; minä en ainakaan jää odottamaan aplodeja kansan huvittamisesta.
        trollikka

Ei tanssiravintoloita ole enää juuri missään Suomessa. Nykyään on vain erilaisia diskoja ja yökerhoja joissa viinamiehet ovat mukana porukoissa ja tapaavat naisia.

Nämä perinteiset tanssiravintolat joissa naisia haettiin tanssimaan valssia ovat jo historiaa.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. viinamies

Joskus tuli nuorempana baareissa käytyä kahvilla ni ensimmäisenä kysyttiin oletko tullu tänne meitä arvostelemaan ni tuli todettua että turha paikka mennä selvinpäin istumaan

• Anonyymi

se kyllä tuntuu pitävän paikkaansa, kun alkoilee tulee puhuttua ja otettua yhteyttä jotka ole niin tuttuja tai etsii seuraa jota muuten tekis netissä,

• Anonyymi

Naisiin ei tutustu muualla kuin baareissa. Niin se vaan on. Olen yrittänyt vaikka missä muualla uin baareissa niin ei ole onnistunut. Baareista on nainen sitten lähtenyt mukaan yhdeksi yöksi seksiä harrastamaan.

• Anonyymi

No, joo ja useimmiten se varmaan myös jää siihen yhteen yöhön. Sikäli mikäli mä olen toisten juttuja kuunnellut. kyllä Turussa ainakin on ravintoloita joissa saattaa olla 2-3 henkilön soittajat ja vielä solistikin tai joku soittajista laulaa. Usein kyllä ns. tiskijukka soittaa välillä tanssimusiikkia tunninkin ja sitten taas ns. dickomusiikkia.

Mä en tiedä onko Raisiossa enää keilahallia, siellä myytiin alkoholipitoisia juomia, soitettiin levyltä tanssimusiikkia ja oli pienimuotoinen tanssilavakin. Heillä oli myös tilaussauna ja kapinetti... ja porukkaa riitti 10vuotta sitten. En ole enää samoissa piireissä liikkunut joten en tiedä nykytilannetta.

Kesäisin on Uittamon paviljonkilla - Elämyksiä tulvillaan! Tule nauttimaan perinteisen tanssin ja muun laadukkaan ohjelma-annin parissa Turun Uittamolle. Siinä sivussa jotkut on nauttineet muutaman ylimääräisenkin drinkin, valitettavasti. Uitulla muuten on aina orkka ja solisti joka laulaa tanssimusiikkia... pääasiassa.

En mä nyt rupea koko Turunseutua markkinoimaan, mutt pidän vahvasti kiinni siitä ett kyllä täällä tanssitaan ihan vanhaan tyyliin pareina. Valsia, ns. lavarumpaa, foxia, sampaa, tangoa ym.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, joo ja useimmiten se varmaan myös jää siihen yhteen yöhön. Sikäli mikäli mä olen toisten juttuja kuunnellut. kyllä Turussa ainakin on ravintoloita joissa saattaa olla 2-3 henkilön soittajat ja vielä solistikin tai joku soittajista laulaa. Usein kyllä ns. tiskijukka soittaa välillä tanssimusiikkia tunninkin ja sitten taas ns. dickomusiikkia.

Mä en tiedä onko Raisiossa enää keilahallia, siellä myytiin alkoholipitoisia juomia, soitettiin levyltä tanssimusiikkia ja oli pienimuotoinen tanssilavakin. Heillä oli myös tilaussauna ja kapinetti... ja porukkaa riitti 10vuotta sitten. En ole enää samoissa piireissä liikkunut joten en tiedä nykytilannetta.

Kesäisin on Uittamon paviljonkilla - Elämyksiä tulvillaan! Tule nauttimaan perinteisen tanssin ja muun laadukkaan ohjelma-annin parissa Turun Uittamolle. Siinä sivussa jotkut on nauttineet muutaman ylimääräisenkin drinkin, valitettavasti. Uitulla muuten on aina orkka ja solisti joka laulaa tanssimusiikkia... pääasiassa.

En mä nyt rupea koko Turunseutua markkinoimaan, mutt pidän vahvasti kiinni siitä ett kyllä täällä tanssitaan ihan vanhaan tyyliin pareina. Valsia, ns. lavarumpaa, foxia, sampaa, tangoa ym.
        trollikka

Raisiossa on aika kammottavia räkälöitä. Ei kyllä tee yhtään mieli sinne, vaikka asun lähellä. Turkuun voisin mennä vaikka Uuteen Apteekkiin. Kynnys on kuitenkin korkea, koska en ole pitkään aikaan käynyt missään.

• Anonyymi

Juu kyllä niistä ton yhden yön kivan löytää mu Eipä niistä juurikaan koskaan muuta tule kun se tutustuminen loppuu siihen kun on seksiä harrastettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raisiossa on aika kammottavia räkälöitä. Ei kyllä tee yhtään mieli sinne, vaikka asun lähellä. Turkuun voisin mennä vaikka Uuteen Apteekkiin. Kynnys on kuitenkin korkea, koska en ole pitkään aikaan käynyt missään.

Ei kuule Uusi Apteekki ole sellainen kuin ennen, Lambergin Otto ei enää pidä olutravintolaa. Minun veljeni tapasivat istua ravintolassa silloin kun Otto sitä pyöritti. Otto kuoli 2005 ja ravintola on nykyään toisenlainen, kantaporukka on melkein kokonaan vaihtunut, jos kantaporukkaa edes on. Siis tieto tuli nuoremmalta veljeltäni tässä eräänä iltana kun tuli käymään ohimennessään. Juttu kun kääntyi muisteluihin menneiltä vuosilta, niin siinä tuli juttua Ottostakin ja hänen ravintolastaan.

Ei se keilahalli ainakaan silloin, kun me siellä tapasimme käydä, mikään räkälä ollut.
        Baarimestari lähetti likaa juopuneet ovesta ulos, eikä suostunut myymään heille lisää juotavaa. Sinne siis tuli Naantalista (kästtääkseni) porukka taxilla ryyppäämään!
        Baaritiskin takana oli Jani niminen mies, ilmoitti ett seurue oli jo saanut varmaan sen iltaisen annoksensa viinaa, jossain muualla ja ettei hän myisi heille alkoholipitoisia juomia. Ei edes olutta. Rähinähän siitä tuli, mutt baarimestari tuli tiskin takaa pois ja ilmoitti ett sitt otetaan mies miestä vastaan jos tappelemaan aiotte ruveta!
        Jani ei ollut mikään pikku mies ja kaikki tiesi ett oli harrastanut painiakin, menestykkäästi.

Yksi sen renttuporukan miehistä sanoi ett; tilaa taxi niin me lähdemme Turkuun.
        Taxi tilattiin ja miehet lähtivät kiroillen ulos. Joku sanoi, ett ei noi nyt niin humalassa olleet ettei niille muutamaa kaljaa ois voinu myydä! Kyyppari ilmoitti ett tunsi pari jermua siitä porukasta vanhastaan. Sanoi ett illanmitaan taatusti olisivat haastaneet paikalla olijoiden kanssa riitaa; tappelua ne hakivat. "Kuutniemi tuntee minut ja minä hänet, joten vei sakkinsa muualle!"

Jälkeenpäin kuulin ett sama porukka oli heitetty Naantalin Kylpylän alakerrasta ulos: agressiivisen käytöksen vuoksi! Haastoivat riitaa vanhempien miesten kanssa, siis ukothan olivat jo yli 6-kymppisiä ainakin. Sen kyllä arvas kuinka se riita olis kehittynyt tappeluksi ja ikämiehiä ois kolhittu pahemman kerran.

• Anonyymi

5v raittiin miehen kanssa parisuhteessa. Onnellista on ollut! Ihana ja kunnollinen mies. Löysimme toisemme facessa.

• Anonyymi

Ei kysymys ole koskaan juomisesta / juomattomuudesta. Juopot kyllä löytävät pubiruusuja. Ok. Tasokkaat miehet elävät parisuhdeelämää kotona. Sen takia heitä ei baareissa näy.

• Anonyymi

Sulla käyny hyvä tuuri onnea teille jatkossakin

• Anonyymi

Mitä iloa on miehestä, joka haluaa olla "naisten suosiossa"? Itse haluan yhden naisen miehen, enkä mitään bilettävää ja naisia vonkaavaa viinamiestä.

• Anonyymi

Älä provosoidu alkoholistista, jonka viimeinen oljenkorsi on muistella menneitä.

Juoppo muistelee menneitä, muut suunnittelevat tulevaa.

Ok. Viinamies on varmasti onnellinen juopon naisensa kanssa Mitä siitä?

Yök. Oksettavaa.

• Anonyymi

Lopputuloksena luultavasti kuitenkin kohtaat sellaisen mies joka osaa keskustella naisen kanssa asiallisesti mitä luultavammin osaa usein myöskin kohdella naista asiallisesti mä ny olen si taas liian rehellinen tai totuuden mukainen mu ei voi mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä provosoidu alkoholistista, jonka viimeinen oljenkorsi on muistella menneitä.

Juoppo muistelee menneitä, muut suunnittelevat tulevaa.

Ok. Viinamies on varmasti onnellinen juopon naisensa kanssa Mitä siitä?

Yök. Oksettavaa.

Menneisyydestään pitää kertoa toiselle rehellisesti jos oikeasti meinasi kestävän suhteen saada jonkun kanssa muutoin jossain kohti se kateellinen ystävä tai kaveri menee kertomaan kuitenkin tiesikkö et se on nuorempana ollu tällainen ja tollainen ja teki näin ja noin

• Anonyymi

Viinamiehillä teillä kai osin siksi jot tulitteko ajatelleeksi että hyvällä tsäkällä saatte naisen naitua paksuksi niin seuraavaksi nainen saakin yksinhuoltajuuden ja teille jää elatusmaksut Kuinkas sitte

• Anonyymi

Rippuu ulkonäöstä. Iän myötä rikkauskin on yhä kovempaa valttia miehillä.

Naiset vaan katsoo ettei hirveesti liho, niin aina riittää seuralaisia.

• Anonyymi

Kyllä mä naisena mieluummin otan raittiin miehen mutta siis pidän hyväntuulisesta pilailusta kyllä että toivoisin että pilailua ja huumorimieltä löytyisi..ettei olisi liian vakavaa..Jos mies ottaisi alkoholia toivoisin ettei.mitään valtavia määriä kuitenkaan ottaisi että kaikki juoppo hulluuskohtaukset ovat tosi epämiellyttäviä ja aika kauheitakin ettei niitä varmaan juurikaan kukaan toivo parisuhteeseen.
      .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      279
      11091
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      132
      6978
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5643
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5018
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3839
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3494
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3442
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2955
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      64
      2764
    Aihe