Minusta vaikuttaa siltä, että kaikki muut puolueet ovat keskittyneet vain Perussuomalaisten mustamaalaamiseen ja Suomalaisten taloudelliseen vahingoittamiseen.
Se valtava energia minkä muut puoleet käyttää Perussuomalaisten mustamaalaamiseen... senkun saisi hyötykäyttöön Suomalaisten asioiden parantamiseksi! Mutta siksihän muut puolueet pyrkivätkin mustamaalaamaan Perussuomalaisia, että saisivat jatkaa Suomalaisten taloudellista vahingoittamista...
Perussuomalaiset vs muut puolueet
41
62
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää äänestäkö puolueita, jotka keskittyvät vain toisten mustamaalaamiseen ja Suomalaisten vahingoittamiseen mm. lahjoittamalla verorahojamme avokätisesti Suomea paremman elintason maihin!!
- Anonyymi
Tuohan on "vihapuhetta" muita kuin perussuomalaisia kohtaan ja vihapuhe on synonyymi natsismille 😁. Huomasin persujen ja muiden puolueiden välisen sodan jo ennenkuin se edes puhkesi. Suurin osa ihmisistä ei kestä käsitellä asioita niinkuin ne ovat eli ei kestetä kohdata todellisuutta. On helpompaa olla poliittisesti korrekti, jolloin ei leimaudu kerettiläiseksi. Pelko ja siitä kumpuava itsesensuuri on tehokas ase monia toisinajattelijoita vastaan. Ole Icke äläkä välitä mitään siitä mitä muut sinusta ajattelevat.
Mielestäni se on vain puhdasta matematiikkaa jos ihminen on huolissaan miljoonien ihmisten kansainvaelluksista mikäli sellaisen ajattelun taustalla on logiikkaa - On fakta että ihmiskunta on lisääntynyt lukumääräisesti noin 1960-luvulta lähtien aina yhdellä miljardilla 10-11 vuoden välein. Mitäs siitä seuraa jos tilanne jatkuu entisellään? Olisiko huolestumiseen aihetta vai ei? Asioita pitäisi miettiä koko maapallon kokoisella skaalalla eikä sitä pienemmällä mittakaavalla.- Anonyymi
Mitäs se yhden puolueen mustamaalaaminen on jos ei vihapuhetta?
- Anonyymi
Suomalaisuus on rikki. Vihreät globalistit ovat rikkoneet suomen.
Pyydän PS, korjaa suomi.- Anonyymi
😂 persujen käsissä Suomesta tulee Pohjolan Albania.
- Anonyymi
Persut vahingoittavat ihan itse itseään typerälällä impivaaralaisella hörhöilyllään.
- Anonyymi
Pelkkää arvotonta mustamaalausta.
- Anonyymi
En vain tiedä, mitä asioita perusuomalaiset oikeasti ajavat. Tietysti maahanmuutto. EU:sta ei enää puhuta, kun nähtiin tämä Putinin näytös. Keskustelut ovat vain sitä, että arvostellaan muita (väärin sammutettu) puolueita. Siihen vain ennen pitkään tympääntyy. Kyllä kannanotoissa pitää keskittyä omien kannanottojen esiintuomiseen, eikä tällaiseen maalittamiseen ja pelkkään arvosteluun. Tätä samaa löytyy toki osin myös muista puolueista. Tästä saa sen kuvan, että pyrkimys on vain nuoleskella omia äänestäjiä. Keneltähän amerikansedältä tämä on omittu ?
- Anonyymi
En näköjään pysty keskustelemaan täällä niin, että voisin tuoda esille tarpeelliset asiat. Foorumi on puolueellinen ja estää asioiden esilletuonnin poistamalla ne...
Ilmeisesti foorumi on niiden muiden puolueiden rahoittama... - Anonyymi
Aino asia, joka minua TODELLA välillä persujen puheissa nyppii, on tuo yritys omia suomalaisuus. Asioista saa olla mitä mieltä haluaa ja ajaa sellaista politiikkaa kuin haluaa, mutta suomalaisuutta se etten kykene omimaan. Suomalaiset yleisesti eivät ole samoilla kannoilla kuin persut. Osa suomalaisista on, mutta ei edes valtaosa suomalaisista.
- Anonyymi
Sama!!!
Minä olen suomalainen. Olen aivan tasan yhtä täysin suomalainen kuin joku suomalaisuuttaan korostava persukin. Minä ja koko minun lähipiirini olemme ihan yhtä suomalaisia ja silti joku kuvittelee voivansa tulla tuputtamaan minulle mitä suomalaisuus on ja miten suomalainen ajattelee. Sori, mutta haistakaa te pitkä pjaska sen "suomalaisuutenne" kanssa. Te voitte olla suomalaisia, mutta ette yhtään sen enemmän ja paremmin suomalaisia kuin minä ja kukaan minun lähipiiristäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama!!!
Minä olen suomalainen. Olen aivan tasan yhtä täysin suomalainen kuin joku suomalaisuuttaan korostava persukin. Minä ja koko minun lähipiirini olemme ihan yhtä suomalaisia ja silti joku kuvittelee voivansa tulla tuputtamaan minulle mitä suomalaisuus on ja miten suomalainen ajattelee. Sori, mutta haistakaa te pitkä pjaska sen "suomalaisuutenne" kanssa. Te voitte olla suomalaisia, mutta ette yhtään sen enemmän ja paremmin suomalaisia kuin minä ja kukaan minun lähipiiristäni.Bensan ja sähkön hinta alas.
PS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensan ja sähkön hinta alas.
PSOmistan bensa-auton ja talossani on sähkölämmitys. Nuo sanomasi asiat eivät siltikään ole läheskään korkeimmalla tärkeysjärjestyksessäni. Just eilen tankkasin auton ja mietin, että onpas bensa halventunut ja ihan kiva niin mutta kipurajalla ei olla vielä läheskään käyty.
- Anonyymi
Täytyy allekirjoittaa tuo sama ongelma. Tuo suomalaisuuden ja Suomen "edun" korostaminen on se asia, joka muakin eniten nyppii. Minä en ole yhtään sen vähempää suomalainen eivätkä he yhtään sen enempää suomalaisia. Me voimme olla eri mieltä asioista, mutta ne asiat itsessään eivät kerro mitään "suomalaisuudesta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensan ja sähkön hinta alas.
PSOnko otsa-lasi maukka itse palstalla? Kertokaapa persulit miten laskisitte bensan ja sähkön hintaa. Ehdotuksia. Taitaa olla melko hiljaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko otsa-lasi maukka itse palstalla? Kertokaapa persulit miten laskisitte bensan ja sähkön hintaa. Ehdotuksia. Taitaa olla melko hiljaista.
Samalla tavalla kuin muuallakin Euroopassa polttoaineita verotetaan.
Onko käsi kuinka syvällä oikean veronmaksajan taskussa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla tavalla kuin muuallakin Euroopassa polttoaineita verotetaan.
Onko käsi kuinka syvällä oikean veronmaksajan taskussa?Tuossa toinen veetututksen aihe monien persujen retoriikassa - tuollainen oikea veronmaksaja pjaska. Hittojako teistä tuollaisten huutelijoista muka meidän muiden veroista tietää?
- Anonyymi
Jälleen keskustelu menee yksipuoliseksi ja Perussuomalaisten mustamaalaamiseksi, kun vastaväitteiden julkaisu estetään.
- Anonyymi
Persut ovat kaikkea muuta kuin isänmaallisia 🤢
- Anonyymi
Sekö on isänmaallista, että lahjoitamme verorahamme paremman elintason maihin samalla kun täällä vaan leipäjonot pitenee?
- Anonyymi
Persumepit kuuluvat edelleen venäjämieliseen äärioikeistoryhmään. Onko tämä sitä persujen Suomi ensin henkeä?
- Anonyymi
En tiedä mitään toista puoluetta jota mustamaalataan niin rankasti median ja muiden puoleiden taholta, kuin Perussuomalaiset. Jo pelkästään tämä fakta on erittäin epäilyksiä herättävää että millä asialla muut puolueet ovat, pyrkivät siirtämään huomion pois omista teoistaan, jotka eivät ole Suomalaisten parhaaksi...
- Anonyymi
Ihan ovat persut itse puheillaan aiheuttaneet kohtelunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ovat persut itse puheillaan aiheuttaneet kohtelunsa.
Esim. tässä takavuosien puheessaan Venäjän kaasuputkista Halla-Aho puhui täyttä asiaa, joka tuli juuri toteen näytetyksi, mutta ne "muut puolueet" taas hyökkäsivät puhujaa vastaan, vain koska puhuja on Perussuomalainen, eikä totuus sattunut istumaan niiden "muiden puolueiden" agendaan...
https://www.youtube.com/watch?v=kfhwJ9cFFX4
- Anonyymi
Pitäkää mielessänne ensi vaaleissa, äänestättekö Perussuomalaisia, vai Mustamaalaajia.
- Anonyymi
Persuja äänestämällä haluat tehdä Suomesta suljetun banaanitasavallan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja äänestämällä haluat tehdä Suomesta suljetun banaanitasavallan.
Mustamaalaajia äänestämällä haluat tehdä Suomesta köyhän koko maailman sosiaalitoimiston, kunnes rahat loppuvat totaalisesti. Sitten ei ole edes jäisiä banaaneja ruoaksi.
Mä olen kieltämättä äänestänyt aika montaa eri puoluetta, ja aina vähän opportunistisesti 😅 Nuorena yrittäjänä Sekoomuksen Saara-Sofiaa, ennen rauhanajanpalveluksesta vapauttamista gay-Haavistoa 2012, maahanmuutto-varovaisena 2015-2016 Persuja, seuraavissa pressavaaleissa Väyrystä ihan piruuttani kun olin varma Saulin voitosta ja toivoin kepulle tappiota, viime vaaleissa vasemmistoliittoa sen aikaisen Nato-kannan ja eri sosiaalipalvelujen yms. vuoksi.
Kunnallisvaaleissa ääneni ovat menneet yleensä joko Persuille (muutama vuosi sitten) ja viime aikoina Vasemmistoliitolle, ja kiva sinänsä että ehdokkaat pääsivät aina läpi valtuustoon niin ei jäänyt oloa että äänestys olisi mennyt hukkaan 😅
Mä olen tällainen poliittinen kameleontti, ja täytyy sanoa että mulla menee maailmankuvassani niin monet asiat ristikkäin etten kerta kaikkiaan pysty valitsemaan suosikkipuoluettani, saati että liittyisin itse johonkin. 😂 Yrittäjäksi olen harvinaisen hippi ja demari, eli Kokoomus on ehdoton nounou. Vihreät tuskin katsoisi kieroon lyricakahveja arkipyhäaamuina, mutta voi hyvä luoja noita sukupuoli-, seksuaali-, ilmasto- yms. kysymyksiä ja omia bensarohmu-autojani 😅 Kepu ei ole mun juttu kun ilman omaa syytä meni taivaan tuuliin yli 20ha. Ja mitenköhän Persu-porukassa katsottaisiin esim. mun laajaa verkostoa työasioissa maahanmuuttajataustaisten asiakkaiden ja yritysasiakkaiden kanssa 🙄😅
No, onhan Anollakin oma eduskuntaryhmänsä, joten kaipa sinne toinenkin yhtä hullu, yhden miehen ryhmä mahtuisi. 😂- Anonyymi
Mä en ole koskaan äänestänyt puoluetta tai valinnut ehdokastani puolueen perusteella. Mä olen aina äänestänyt ihmistä. Viimeaikoina ole aina vaalien alla tutustunut pariin vaalikoneeseen ja valinnut sieltä sitten sopivimman ehdokkaan. Jostain syystä ovat kyllä tupanneet aina osumaan samaan puolueeseen ne sopivimmat, mutta muitakin on ollut sitten lähellä ja harkinnassa. Sama juttu mullakin, että äänestämäni ehdokas on aina mennyt lpi, vaikken ole koskaan äänestänyt politiikan isoja nimiä, enkä julkkiksia.
- Anonyymi
Pahemman luokan uhriutujia.
- Anonyymi
Minä en ole edes minkään puolueen jäsen, mutta minua ärsyttää se, kun Perussuomalaiset vaikuttaa olevan ainoa puolue, joka pitää Suomalaisten puolia ja heitä sitten tällä tavalla mustamaalataan todella laajamittaisesti, mediakin valjastettu mukaan mustamaalauskampanjoihin. Ei sillä tavalla media käy mitään muuta puoluetta vastaan. Systeemi ei selvästikään ole reilu eikä puolueeton ja se on kyllä väärin!
Kokoomus ja Vihreät on ihan pahimmat puolueet joiden päätöksistä on ollut suoraa taloudellista vahinkoa minun elämääni! Melkein tekisi mieli ottaa prkele oikein asiakseni mustamaalata noita puolueita vaikka ihan jokapäiväisenä kampanjana saatana!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole edes minkään puolueen jäsen, mutta minua ärsyttää se, kun Perussuomalaiset vaikuttaa olevan ainoa puolue, joka pitää Suomalaisten puolia ja heitä sitten tällä tavalla mustamaalataan todella laajamittaisesti, mediakin valjastettu mukaan mustamaalauskampanjoihin. Ei sillä tavalla media käy mitään muuta puoluetta vastaan. Systeemi ei selvästikään ole reilu eikä puolueeton ja se on kyllä väärin!
Kokoomus ja Vihreät on ihan pahimmat puolueet joiden päätöksistä on ollut suoraa taloudellista vahinkoa minun elämääni! Melkein tekisi mieli ottaa prkele oikein asiakseni mustamaalata noita puolueita vaikka ihan jokapäiväisenä kampanjana saatana!!Minun puoliani persut eivät ainakaan pidä lainkaan. Minä ole myös suomalainen. Persut eivät siis pidä yhtään sen kummemmin suomalaisten puolia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun puoliani persut eivät ainakaan pidä lainkaan. Minä ole myös suomalainen. Persut eivät siis pidä yhtään sen kummemmin suomalaisten puolia.
Minusta vaikuttaa siltä, että sinä vain -väität- olevasi suomalainen, mutta todellisuudessa olet Suomelle pahantahtoinen ja vihamielinen propagandavaikuttaja, tai sellaiseksi pyrkivä.
- Anonyymi
Ne jotka dissaa puoluetta on rasisteja
- Anonyymi
Mietipä vähän tarkemmin miksi "muut" puolueet haluaisi vahingoittaa Suomea taloudellisesti. Ovatko esim. SDP, Vasemmistoliitto, Kokoomus ja RKP ihan samoilla linjoilla kaikessa, ja myös perussuomalaisia vastaan?
- Sheena No persut on ollut sopiva vastustaja kaikessa, mutta osaahan noi kampoittaa toinen toisiaaan. Varsinkin kun vaalit alkaa, niin ensisijainen tarkoitus politiikassa on alkaa kampittamaan muita ja syyttämään siitä ja tästä toisia puolueita. Sitä se nykyejan politiikka on...ei keskitytä edes asiaan, vaan siihen mustamaalailuun ja kampittamiseen.
Siksi mulle on aivan sama kuka siellä hallituksessa on...kohta ne on oppositiossa haukkumassa toista hallitusta...- Anonyymi
Minä vihervassarina toivon tosissani, että persut voittaa vaalit ja ottavat oikeasti vastuuta!
- Anonyymi
Perussuomalaisilla on tosi paljon hyviä asioita. Mutta se Eu vastaisuus häiritsee. Miksi perussuomalaiset haluaa rajoittaa omaa liikkumistani. Ei se ole perussuomalaisilta pois jos haluan kulkea ilman rajatarkastuksia. Ihan pelkkää kiusantekoa. Ilman muuta äänestäisin perussuomalaisia, jos lopettaisivat tämän ilkeän kiusan teon. Oon kekkosen aikaan syntyny, enkä varmaa ois ees hengissä ellei ois ollut passivapautta ruotsiin ja päässyt lapsena vierailemaan tiuhaan ruotsin serkkujen luona. Eu on ollut elämäni pelastus ja siitä pitää pitää kiinni. En kaipaa neuvostoliittoa, vaikka sukujuuria sieltä päin löytyykin.
- Anonyymi
Myös haitallisen aineksen liikkuminen on liian helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän persut mihinkään liiku ,tuollahan ne tönöttää Kihniön puskikoissa älämölöttävät....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä ne esi isät oli haitallista ainesta, mutta nyt kun olen täällä syntyny ja tänne asettunu, niin miksen saisi vapaasti liikkua. Se on se välimeren raja joka vuotaa, ei itämeren raja. Tehkää sinne välimerelle vaikka kilometrien korkuinen muuri. se ei mua liikuta. Mutta meidän rehellisten ihmisten täytyy saada liikkua vapaasti ainakin saksaan ja espanjaan asti. Noi venäjän sukujuuret ei mua ollenkaan kiinnosta, enkä oo ees ikinä koko venäjällä käyny.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973