Käskin pomoa pitää turpansa kiinni

Anonyymi-ap

Elikkä tässä kävi niin että pomo tuli minulle väittämään että olen hoitanut asiat huonosti. Käskin hänen pitää lärvinsä kiinni ja antaa mun jatkaa rauhassa hommiani. Samalla sanoin että hän on paska pomo. Vähän ajan päästä hän irtisanoi minut koska niskuroin ja aiheutan huonoa ilmapiiriä. Ilman varoitusta Ei pidä paikkansa. Olen hyvin pidetty työkavereideni kesken. Otan ammattiliittoon yhteyttä ja käräjillä tavataan. Katsotaan sitten mitä tämä paskantärkeä paperinpyörittäjä sanoo. Joutuu ottamaan minut takaisin jos voitan?

8

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no oletko hoitanut hommat huonosti? Kenties hitaasti puuhastellen. Vaiko onko työt menneet aina laadukkaasti ja ripeästi tehden. Se että
      on hyvin pidetty työkavereiden keskuudessa ei tarkoita että on hyvä työmies.
      Sekin että muut tykkää on aina oma henk. koht. mielikuva.
      Jospa työkaverit pelkää sinua ja siksi sukivat sinua myötäkarvaan ettet kiivastu ja ärähdä.
      Ketään ei ole pakko ottaa takaisin. Sen sijaan korvauksia voit saada.

• Anonyymi

Olen hoitanut hommat kyllä hyvin ja nopeasti. Ja kyllä tuollainen 160cm pitkän mikki hiiri pomon niljakkeen sietääkin pelätä kun tulee tälläselle 213cm pitkälle kehonrakentajalle neuvomaan miten lastauslaiturilla hommat hoidetaan. Vai onko niin pässi että maksaa oikein mojovia korvauksia että saa minut pihalle??

Ap

• Anonyymi

Vituttaa kun en ole satojen haastatteluiden jälkeen kelvannu töihin ja nyt kun mahdollisuus tuli niin paska pomo halusi vain kiusata minua. No näytin vain hänelle kaapin paikan ettei minun tarvitse tuollaista sietää

Ap

• Anonyymi

Onko oikein,että pomolle sanoo pahasti vaikka olisikin jääkaappi- pakastimen kokoinen työläinen sanomassa? Pomo on todennäköisesti odottanut,että perustelet miksi työt teet niinkuin teet,että homma toimii.
        Ei sitä,että loukkaat,pelottelet.
        Mahdollista että käräjillä saat itsellesi maksettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko oikein,että pomolle sanoo pahasti vaikka olisikin jääkaappi- pakastimen kokoinen työläinen sanomassa? Pomo on todennäköisesti odottanut,että perustelet miksi työt teet niinkuin teet,että homma toimii.
        Ei sitä,että loukkaat,pelottelet.
        Mahdollista että käräjillä saat itsellesi maksettavaa.

No haluun tehdä työt kun itse haluan. Jos pomo ottaa päähän en tottele. Varsinkaan kun ei eläessään ole edes jalallaan salille astunu. No elän sitten helvetti työttömänä kun en kelpaa. Ainakin KELAsta saa työttömyysrahaa jahka tää karenssi on ohi. No tulee sieltä nytkin jo toimeentulotuki ja asumistuki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No haluun tehdä työt kun itse haluan. Jos pomo ottaa päähän en tottele. Varsinkaan kun ei eläessään ole edes jalallaan salille astunu. No elän sitten helvetti työttömänä kun en kelpaa. Ainakin KELAsta saa työttömyysrahaa jahka tää karenssi on ohi. No tulee sieltä nytkin jo toimeentulotuki ja asumistuki

"No elän sitten helvetti työttömänä kun en kelpaa. "

Minäkin toivon, ettei pakotettaisi hakemaan väkisin töitä mistä nyt ikinä.

• Anonyymi

Ei niihin provokaatioihin kannata reagoida mitenkään. Itse olen vain kylmän viileästi laittanut kuulosuojaimet päähän ja jatkanut rauhallista puuhastelua kun on alkanut epämääräistä ininää kuulumaan.

• Anonyymi

metallipajoilla syntyy aika usein sutta ja sekundaa. Pilalle mennyttä työtä korjataan tai heitetään romujassikkaan. Välillä mokaa duunarit ja välillä esimiehet. Äänekäs miehinen kuittailu kuuluu asiaan. Fiksut rauhoittuvat yhtä nopeasti kuin syttyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2037
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1405
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      61
      1234
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1143
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1091
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      906
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      889
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      844
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      791
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      769
    Aihe