Kumppanin puhelimen tarkistaminen on aivan ok

Anonyymi-ap

Jos fyysinen ja psyykkinen terveytesi on uhattuna kumppanin pettämisen vuoksi. Ja jos toinen toistuvasti valehtelee uskottomuudesta. Suomessa ei tuomio tule olemaan hääppönen, jos jää kiinni ja pettäjä tekee rikosilmoituksen.

45

913

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhelimen sisällön luvattoman tarkastamisen pointti keskusteluissa ei todellakaan ole sen laittomuus ja teoreettisen tuomion suuruus, vaan moraalikysymys.

      • Anonyymi

        Mikä on moraalikysymys kun puhutaan pettämisestä? Totuus on mulle kirkkaasti kovempi arvo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on moraalikysymys kun puhutaan pettämisestä? Totuus on mulle kirkkaasti kovempi arvo.

        En siihen ottanutkaan kantaa, ainoastaan omituiseen näkökulmaasi, että puhelimen voi hyvin tarkistaa, koska siitä joko saa naurettavan tuomion tai ei tuomiota ensinkään. Kertoo itsessään aika paljon siitä millä mielellä olet liikkeellä aloituksesi kanssa.

        Onko totuuden saaminen selville keinolla millä hyvänsä kaikissa tilanteissa ainoa oikea ratkaisu?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En siihen ottanutkaan kantaa, ainoastaan omituiseen näkökulmaasi, että puhelimen voi hyvin tarkistaa, koska siitä joko saa naurettavan tuomion tai ei tuomiota ensinkään. Kertoo itsessään aika paljon siitä millä mielellä olet liikkeellä aloituksesi kanssa.

        Onko totuuden saaminen selville keinolla millä hyvänsä kaikissa tilanteissa ainoa oikea ratkaisu?

        Totuus on aina, se kaikkein tärkein. Täällä lässytetään usein sitä, ettei toisen puhelinta voi tarkistaa, koska se on rikos. Mulle pettäminen on pahempi rikos, vaikkei se laissa ole mainittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on aina, se kaikkein tärkein. Täällä lässytetään usein sitä, ettei toisen puhelinta voi tarkistaa, koska se on rikos. Mulle pettäminen on pahempi rikos, vaikkei se laissa ole mainittu.

        Oikeusvaltion laki on periaatteessa kaikille sama. Maailma menisi sekaisin, jos kaikki toimisivat sen mukaan mikä on heidän "oma lakinsa". Tai no, ei sitä sekaisuutta kauaa kestäisi kun koko ihmiskunta olisi tappanut itsensä, viimeinen voi sammuttaa valot.

        Eli totuuden voi oletetusti pettävästä kumppanista kaivaa ulos vaikka väkivalloin? Koska totuus on aina kaikkein tärkein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on moraalikysymys kun puhutaan pettämisestä? Totuus on mulle kirkkaasti kovempi arvo.

        No mitäs jos se toinen ei sitten petäkkään vaan on sinun oman sairaan mielikuvituksesi tuotetta?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Oikeusvaltion laki on periaatteessa kaikille sama. Maailma menisi sekaisin, jos kaikki toimisivat sen mukaan mikä on heidän "oma lakinsa". Tai no, ei sitä sekaisuutta kauaa kestäisi kun koko ihmiskunta olisi tappanut itsensä, viimeinen voi sammuttaa valot.

        Eli totuuden voi oletetusti pettävästä kumppanista kaivaa ulos vaikka väkivalloin? Koska totuus on aina kaikkein tärkein?

        En ole puhunut väkivallasta. Sehän olisi tyhmää, eikö niin? Se kilteinkin, luottavaisin ja ymmärtäväisinkin ihminen voi muuttua... näin kävi minulle. Vastaus on ei, en toteuta lakia tässä asiassa. Käytän oman käden oikeutta. Minua ei vaan enää yksinkertaisesti vedätetä näissä asioissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole puhunut väkivallasta. Sehän olisi tyhmää, eikö niin? Se kilteinkin, luottavaisin ja ymmärtäväisinkin ihminen voi muuttua... näin kävi minulle. Vastaus on ei, en toteuta lakia tässä asiassa. Käytän oman käden oikeutta. Minua ei vaan enää yksinkertaisesti vedätetä näissä asioissa.

        Et suoraan väkivallasta, mutta korostit että totuus on aina tärkein ja ainakin yhtä lakia mielestäsi voi rikkoa surutta totuuden selvittämiseksi. Nuo yhdessä jättävät aika paljon tilaa muullekin lakien omaehtoiselle tulkinnalle. Kuten oman käden oikeuden käyttäminen, mikä harvemmin johtaa mihinkään rakentavaan.

        Ihmiset muuttuvat, sinäkin tulet muuttumaan, monin eri tavoin ja moneen kertaan. Se kuuluu elämään ja elämässä saa turpaansa toistuvasti eri asioissa, se vain pakko kestää.

        Olen ollut sinun sijassasi ja tiedän jossain määrin mietteesi tämän aloituksen taustalla. Me kumpikin vain valitsimme toisenlaiset tiet mahdollisten tulevien suhteitten epäilyksien osalta, ei sen kummempaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Et suoraan väkivallasta, mutta korostit että totuus on aina tärkein ja ainakin yhtä lakia mielestäsi voi rikkoa surutta totuuden selvittämiseksi. Nuo yhdessä jättävät aika paljon tilaa muullekin lakien omaehtoiselle tulkinnalle. Kuten oman käden oikeuden käyttäminen, mikä harvemmin johtaa mihinkään rakentavaan.

        Ihmiset muuttuvat, sinäkin tulet muuttumaan, monin eri tavoin ja moneen kertaan. Se kuuluu elämään ja elämässä saa turpaansa toistuvasti eri asioissa, se vain pakko kestää.

        Olen ollut sinun sijassasi ja tiedän jossain määrin mietteesi tämän aloituksen taustalla. Me kumpikin vain valitsimme toisenlaiset tiet mahdollisten tulevien suhteitten epäilyksien osalta, ei sen kummempaa.

        Olet ihan fiksu, mutta pidän pääni tässä asiassa toistaiseksi. Olen pettäjän kanssa edelleen suhteessa kasvattamassa "luottamusta". Eihän se tietenkään onnistu. Mulle uusien suhteiden luominen ei ole ollut eikä tule olemaan helppoa. En pidä sitä edes mahdollisena. Et silti arvaisi tätä jos kadulla kävelisin vastaan. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka löytää joka nurkan takaa ihastuksia... saatika seksisuhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan fiksu, mutta pidän pääni tässä asiassa toistaiseksi. Olen pettäjän kanssa edelleen suhteessa kasvattamassa "luottamusta". Eihän se tietenkään onnistu. Mulle uusien suhteiden luominen ei ole ollut eikä tule olemaan helppoa. En pidä sitä edes mahdollisena. Et silti arvaisi tätä jos kadulla kävelisin vastaan. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka löytää joka nurkan takaa ihastuksia... saatika seksisuhteita.

        Mikset muuta erilleen ja anna sille pettäjälle mietittävää mitä on tullut tehtyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan fiksu, mutta pidän pääni tässä asiassa toistaiseksi. Olen pettäjän kanssa edelleen suhteessa kasvattamassa "luottamusta". Eihän se tietenkään onnistu. Mulle uusien suhteiden luominen ei ole ollut eikä tule olemaan helppoa. En pidä sitä edes mahdollisena. Et silti arvaisi tätä jos kadulla kävelisin vastaan. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka löytää joka nurkan takaa ihastuksia... saatika seksisuhteita.

        Tottahan toki, parasta onkin pitää kiinni omista arvoistaan ja ajan kanssa voi tulla vapaasti toisiin aatoksiin, jos siltä joskus tuntuu.

        Anna kuitenkin mahdollisuus sille luottamuksen uudelleenrakentamiselle, jooko? Kun melkein nollista se pitää rakentaa uudelleen, mitään korjattavaa ei ole jäljellä enää.

        Ja itsellesi mahdollisuus tarvittaessa myös löytää uusi suhde. Ei minullekaan ole mitenkään helppoa luoda uusia suhteita, siis parisuhteita, mutta aina se jotenkin kummasti on onnistunut, kerta toisensa jälkeen. Ja menneistä viisastuneena tiedän nyt, että se onnistuu taaskin, vaikkei vielä siltä tunnukaan, mutta aika ei vain ole vielä kypsä.

        En minäkään oikein ymmärrä niitä liukuhinhasuhteita, aina läytyy heti uusi, joskus jopa ennen kuin vanhasta on eronnut. Ei mahdu minun ymmärrykseen, mutta asian voi nähdä niinkin, että se on yksi elämän rikkauksia, erilaisuus.

        Onnea sinulle, mitä ikinä jatkossa teetkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on aina, se kaikkein tärkein. Täällä lässytetään usein sitä, ettei toisen puhelinta voi tarkistaa, koska se on rikos. Mulle pettäminen on pahempi rikos, vaikkei se laissa ole mainittu.

        Sama, tarkistin puhelimen. Puoliso oli enemmän peloissaan siitä että parisuhde loppuu kuin siitä yksityisyyden rikoslaista. En itse välittänyt koko laista mitään, koska 25 vuoden parisuhde on maksanut jo vaikka mitä, mutta tärkein on se luottamus.
        Puhelimesta löytyi raskauttavia kuvia ja muuta, ei suoraan pettämistä, mutta asioita mitkä viittaa pettämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs jos se toinen ei sitten petäkkään vaan on sinun oman sairaan mielikuvituksesi tuotetta?

        Tätä mun puoliso hokee minulle.


    • Anonyymi

      Saako vastapuoli tarkistaa sinun puhelimen ilman itkupotkuraivareita?

      • Anonyymi

        Milloin tahansa.


      • Anonyymi

        Mun puhelimen kaivattuni saa tarkastaa ihan koska haluaa. Kerron myös jokaisen salasanan. Jos haluaa tietää.


    • Anonyymi

      Ihmeellistä miten puhelimesta tuli salaisuus. Joskus sillä soitettiin mummulle että sopiiko tulla käymään ja numerokin piti osata ulkoa ellei ollu kirjottanu heippalappua puhelimen viereen.

      • Anonyymi

        Nyt se on salaisuus ja rikos.


    • Anonyymi

      Puhelin on jokaisen henkilökohtainen omaisuus. Silloin jos lähdet tarkistaman toisen henkilön puhelin? On jo epäluottamus lause henkilöä kohtaan. Täysin tuomittatavaa. Jos tarkistetaan toisen puhelinta?Eikö silloin ole otettava järki omaan käteen ja laitettava kantapäät eri suuntiin? Mitä järkeä on olla aviolitossa ,suhtessa, Jossa toiseen ei luota?Pelätänkö uutta kumppania ei saada? Puhuko parisuhtessa toisen rahat? Vai olanko asumisen tähden?

    • Anonyymi

      mun puhelimeeni on hakkeroiduttu ja rikollinen on hakkeroitunut siis sellainen ihmine kellä ei ole moraalia eikä ilmeisesti mitään tunnetiloja mitä normaali ihmine tuntee kuten häpeä ilo ja suru jne

      en voi sille mitään koska mie son mua paljon paljon todella paljon yli kymmenen vuotta vanhempi ja jos puhun sille se sanoo mua uhriksi ja itseään rikolliseksi.

      surullista että tälläistä tapahtuu vielä 2022 suomessa ja laitteet ja järjestelmät tehdään niin kehnoiksi että niihin on noin helppo hakkeroitua. tää tyyppi on siis joku it insinööri tosin koulu vissiin kesken ku meni tehtaan johtajan tyttären kaa naimisiin eli siis päätytuote oy ja sisi silloin olin 17 ja se oli 30v ja tarjoili huumeita paikassa missä asuimme ja kertoi että opsieklee it insininööriksi.


      tästä on todellla paljon harmia minulel ollut aina, ja oiekastaan monelle muullekin ensinnäkin se on luurangon laiha ja jotkut ovat sairastuneet sen takai bulimiaan ja anoreksiaan, sekä hän voisi hyvin kirjoittaa tänne tämän kaltaisia kirjoituksia koska hän kokee oikeudekseen olla hakkeroituneena mun laitteisiin ja aiheuttaa harmeja ja tehdä rikoksia mitkä normaali älyinen ihminen lopettaa siinä nuoruudesta aikuisuuteen siirtyessä mutta ei tää, se on siis kiellossa eteti saa nähdä tavata tytärtään eikä välitä siitä tippaakaan, ja silti sanoo esim että sai sen takai ajokortin aiemmin takaisin sii shyvin empatia kyvytön ja tunteeton ihminen, mikä selittyy varmaan sillä että ennen ainakin ne harvat kerrat kun häntä itse tapasin hän oli aina huumeiden ja lääkkeiden vaikutuksen alaisena. naapurissani asuu kelloseppä sanna hytönen joka ollut häneen kymmeniä vuosia yhteydessä niin hän tuntee ja tietää hänet paremmin ja häneltä voi kysyä siitä lisää.

    • Anonyymi

      Jos pitää tarkistella toisen puhelinta, tarkoittaa se sitä, että toinen ei nauti luottamusta. Se taas aiheuttaa eron. Mitä järkeä suhteessa, missä luottamusta ei ole? Ei yhtään mitään.

      • Anonyymi

        No siis juuri noin. Puhelimeni tonkiminen osoittaa niin totaalista luottamuksen puutetta (ja minun luottamukseni pettämistä), että se on eron paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis juuri noin. Puhelimeni tonkiminen osoittaa niin totaalista luottamuksen puutetta (ja minun luottamukseni pettämistä), että se on eron paikka.

        Voihan sitä pyytää näyttämään puhelinta, jollei puhumaan ole halukas. Mut kyllä mun mielestäni siinä kohtaa, jos tollasta täytyy pyytää, on se jo suuri epäluottamuslause. Mä ainakin ottasin sen noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis juuri noin. Puhelimeni tonkiminen osoittaa niin totaalista luottamuksen puutetta (ja minun luottamukseni pettämistä), että se on eron paikka.

        Siis hä? normaalissa parisuhteessa sitä puhelinta ei tietenkääb tongita, mutta kun herää se pettämisepäilys, on toisen luottamus jo rikottu. Jokin kumppanin käytöksessä on muuttunut ja puhelimesta on tullut kallein aarre. Puhumalla kukaan ei myönnä pettämistä. Sieltä puhelimesta sen löytää. Kun toinen ei myönnä puhumalla mitään, mutta ilmassa on sata merkkiä puolison.pettämisestä. Silloin kannattaa se toisen puhelin tarkistaa oman mielenterveyden vuoksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hä? normaalissa parisuhteessa sitä puhelinta ei tietenkääb tongita, mutta kun herää se pettämisepäilys, on toisen luottamus jo rikottu. Jokin kumppanin käytöksessä on muuttunut ja puhelimesta on tullut kallein aarre. Puhumalla kukaan ei myönnä pettämistä. Sieltä puhelimesta sen löytää. Kun toinen ei myönnä puhumalla mitään, mutta ilmassa on sata merkkiä puolison.pettämisestä. Silloin kannattaa se toisen puhelin tarkistaa oman mielenterveyden vuoksikin.

        Mulle on aivan yksi lysti mitä epäilee. Tuollainen tonkiminen on paitsi luottamuksen pettämistä, niin myös laitonta. Ero ja rikosilmoitus perään tonkivalle p.skalle. Noin pahaa luottamukseni pettämistä ei anteeksi saisi. Vedän ehdottoman rajan tuollaiseen tonkimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä pyytää näyttämään puhelinta, jollei puhumaan ole halukas. Mut kyllä mun mielestäni siinä kohtaa, jos tollasta täytyy pyytää, on se jo suuri epäluottamuslause. Mä ainakin ottasin sen noin.

        Pyytää saa ja pyynnöstä on oikeus kieltäytyä, jos ei sitä osaa asiallisesti esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hä? normaalissa parisuhteessa sitä puhelinta ei tietenkääb tongita, mutta kun herää se pettämisepäilys, on toisen luottamus jo rikottu. Jokin kumppanin käytöksessä on muuttunut ja puhelimesta on tullut kallein aarre. Puhumalla kukaan ei myönnä pettämistä. Sieltä puhelimesta sen löytää. Kun toinen ei myönnä puhumalla mitään, mutta ilmassa on sata merkkiä puolison.pettämisestä. Silloin kannattaa se toisen puhelin tarkistaa oman mielenterveyden vuoksikin.

        Ihmisille nyt "herää epäilyksiä" täysin olemattomistakin. Minuun joko luottaa tai saa painua helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hä? normaalissa parisuhteessa sitä puhelinta ei tietenkääb tongita, mutta kun herää se pettämisepäilys, on toisen luottamus jo rikottu. Jokin kumppanin käytöksessä on muuttunut ja puhelimesta on tullut kallein aarre. Puhumalla kukaan ei myönnä pettämistä. Sieltä puhelimesta sen löytää. Kun toinen ei myönnä puhumalla mitään, mutta ilmassa on sata merkkiä puolison.pettämisestä. Silloin kannattaa se toisen puhelin tarkistaa oman mielenterveyden vuoksikin.

        Ymmärsit pointtini täydellisesti. Kiitos!


    • Anonyymi

      mut ei mu ajuuri ahdista koska itse en tee mitään rikollista elän vain edelleen tätä viattoman pikkutytön elämää ja rikolliset vanhat miehet hakkeroituu puhelimeeni . mihet joista ei ole tässä maailmassa yhtään mihinkään. mä hoidan paljon asioita koko ajan ja teen akikkea mutta ehidän kaltaiset eivät tee mitään. sekään ei tee mitään muuta päivisin kun seuraa vaan minua sen ajan kun valvon. tätä on jatkunut nyt yli vuoden ajan koska viiem kesänä huomasin tän hakkeroinnin ja puhelimeeni ilmestyviä ylimääräsiä banneja / mainoksia.

      elämäni on sen takia niiden käsissä jotka keskivät ja rakentavat näitä laitteita ja mtien turvallisia he niistä tekevät jotta hakkerit eivät niihin pääse käsiksi.

      luuliin että kyseessä olisi ihan ok tyyppi mutta pelkkä rikollinen mätämuna paska joka on murhannut isänsä ja monia ihmisiä . yhtään ystävää hänellä ei ole ja hänen ex vaimonsa sekä häpeää että pelkää häntä ja katuu että joutuu kasvattamaan tyttärensä ilman isää tai veljeä. kaikki on sen örkin syytä jolal on myös hiv ja jakaa sitä säälittä ilman kumia sekä kalliossa että tampereen hervannassa.

      mä koitan selvitä elämässä niin että pidän laitteita lentotilassa ja mahdollisimman paljon olen luonnossa ja osotan että tekniikka kehittyy niin pitkälle että pääsen siitä lopulliseseti eroonaj vihdoin olen ensimmäistä kertaa elämässni täysin onnellinen ilman sitä örkkiä

    • Anonyymi

      Rehellisessä ja hyvässä parisuhteessa ei pitäisi olla salaisuuksia,kaikki tulisi olla yhteistä.Kyllä puhelimen pitäisi pystyä jättämään lukittamatta pöydalle ilman että on jotain pelkoa soittajista.Jos näin ei halua puoliso tehdä niin jotain on selvästi vialla.

      • Anonyymi

        Puhelimeni on kyllä aina peruslukittu. Se on olin sitten missä tahansa.


    • Anonyymi

      rakastanut olen monesti täydellä sydämellä niissä puitetissa mitä olen voinut mut ihan täysin onnellinen en ole ollut kuin vuoden ennekuin tapasin sen örkin ja olin 16 vuotias - 17 vuotias :3 miettikää täysin onnellinen .

      koska olin itse ansainnut sen kaiken ja tehnyt töitä sen eteen. tosin senkin jälkeen vaikken voinut tietää että minut sairustetaan väksin ja tahallaan ja samalla kuolee örkin ystävä. niin onneksi silloin oli tollasia nokia 3210 puhelimia joita ei voinut hakkeroitua ja olin tosi onnelline ja vapaa ja kaunis ja elin kyl nii täyttä elämää vittu huhhuh ei voi muuta edes sanoa <3

    • Anonyymi

      Tuossa kohtaa eroaminen on paljon parempi vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Ja jos toinen jäisi kiinni puhelimeni käpälöinnistä, niin ero siitä tulisi kuitenkin. Eli suora eroaminen parempi vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Jos haluaa tuhota liiton ja varman eron, niin siitä vaan. Eipä ole mikään liitto tonkimisesta parantunut, oli tonkimisen lopputulos mikä tahansa. Tonkiminen on niin selkeä luottamuksen pettäminen ja epäluottamuksen osoitus, että se jättää ikusen juovan liittoon.

      • Anonyymi

        Olen aikalailla samaa mieltä. Puhelimen "tarkistaminen" on todella paha loukkaus, se jättää liittoon pahan särön.

        Itellä oli aikanaan tuollainen miesystävä, joka keksi syitä mustasukkaisuudelleen ihan tyhjistä. Hän luki iän vanhan päiväkirjankin, siis tyyliin ajalta 15 vuotta ennen kuin hänet edes tapasin ja jo sekin oli mulle liikaa. Sitä säröä ei korjattu enää ja se pisti kantamaan kaiken AINA mukanani. En jättänyt esim. puhelinta sekunniksikaan mihinkään, jossa hän olis kyennyt pääsemään siihen käsiksi. Mä muutin jopa kotipukeutumistani, jotta oli aina tasku, johon puhelin mahtui. Aiemmin jätin ihan normisti puhelimen pöydälle, kun en käyttänyt, mutta tonkiminen rikkoi luottamukseni ja erohan siitä tuli. Olisi kannattanut vaan heti erota, kun tuollainen juopa ilmeni. Tonkimisesta ei pääse enää taaksepäin luottamuksellisiin väleihin. Se on siinä se liitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aikalailla samaa mieltä. Puhelimen "tarkistaminen" on todella paha loukkaus, se jättää liittoon pahan särön.

        Itellä oli aikanaan tuollainen miesystävä, joka keksi syitä mustasukkaisuudelleen ihan tyhjistä. Hän luki iän vanhan päiväkirjankin, siis tyyliin ajalta 15 vuotta ennen kuin hänet edes tapasin ja jo sekin oli mulle liikaa. Sitä säröä ei korjattu enää ja se pisti kantamaan kaiken AINA mukanani. En jättänyt esim. puhelinta sekunniksikaan mihinkään, jossa hän olis kyennyt pääsemään siihen käsiksi. Mä muutin jopa kotipukeutumistani, jotta oli aina tasku, johon puhelin mahtui. Aiemmin jätin ihan normisti puhelimen pöydälle, kun en käyttänyt, mutta tonkiminen rikkoi luottamukseni ja erohan siitä tuli. Olisi kannattanut vaan heti erota, kun tuollainen juopa ilmeni. Tonkimisesta ei pääse enää taaksepäin luottamuksellisiin väleihin. Se on siinä se liitto.

        Lähes 30 vuotta elettiin täydellisessä luottamuksessa. Ei enää sattuneesta syystä... Sä peilaat nyt kuule ihan omia juttujas tähän. Ne ei liity tähän tapaukseen mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes 30 vuotta elettiin täydellisessä luottamuksessa. Ei enää sattuneesta syystä... Sä peilaat nyt kuule ihan omia juttujas tähän. Ne ei liity tähän tapaukseen mitenkään.

        Itsepähän aloittaja alkoi sekoilemaan yleisellä tasolla. Puhelimen tonkiminen on eroperuste ja silloin onkin syytä erota.


    • Anonyymi

      Jos kunnioitus toista kohtaan on noin heikolla tasolla, niin eroa.

    • Anonyymi

      Menin ensitreffeille naisen kanssa ja poimin hänet autoni kyytiin sovitusta paikasta. Olimme matkalla hänen järjestämälle mökille ja pysähdyin matkalla ostaan hiukan juotavaa ja purtavaa. Nainen jäi autoon odottamaan ja minä kauppaan.palattuani autoon paloi puhelimessani valo eli oli tutkinut sisällön. Palautin hänet samantien paikkaan josta poimin kyytiin ja tietysti kerroin syyn. Yritti selitellä kaikkea mutta ei onnistu minun kanssa. Oli elämäni lyhyimmät treffit.

    • Anonyymi

      Nokian hävittää kätevästi paiskaamalla seinään.

    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi. Suomessa on viestintäsalaisuus! Puhelin on yksityinen eikä sen alvauskoodia tarvitse luovuttaa ulkopuoliselle.

      Aloitus ei välttämättä liity uskottomuuteen. Hoitakaa kotona asiamme niin ettei hengen puolesta tarvi pelätä. Itse olin kaveri parisuhteessa olleen kanssa ja olin saanut leiman” vaarato”n.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa on sekä faktaa ja myös tunnustus pettämisestä. Ei siis mielikuvitusta. Ja pettäjä on se joka ei halua eroa. Jos minua vastaan nostetaan syyte, niin kumppani saa syytteen pahoinpitelystä. Kun huo**a (laajassa merkityksessä) vetelee paljaaltaan, niin asettaa vakikumppaninsa pahimmassa tapauksessa hengenvaaraan. Luottamusta saa todellakin keräillä palasista, ja tämä ei hevillä korjaannu edes kumppania vaihtamalla. Toi viestintäsalaisuus tässä tilanteessa lähinnä vaan naurattaa. Kiitos siitä! 😁


      • Anonyymi

        Painu kuuseen asioittesi myötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa on sekä faktaa ja myös tunnustus pettämisestä. Ei siis mielikuvitusta. Ja pettäjä on se joka ei halua eroa. Jos minua vastaan nostetaan syyte, niin kumppani saa syytteen pahoinpitelystä. Kun huo**a (laajassa merkityksessä) vetelee paljaaltaan, niin asettaa vakikumppaninsa pahimmassa tapauksessa hengenvaaraan. Luottamusta saa todellakin keräillä palasista, ja tämä ei hevillä korjaannu edes kumppania vaihtamalla. Toi viestintäsalaisuus tässä tilanteessa lähinnä vaan naurattaa. Kiitos siitä! 😁

        Posti ja tietoliikennelaissa on kautta aikojen ollut kirjesalaisuus. Kun vajaa 30v sitten tuli henkilökohtaiset puhelimet ja myöhemmin myös sähköpostit niin viestintäsalaisuus laajeni myös niihin.

        Itselläni on kuullun perusteella tullut uskottomuudesta oma mielipide jonka kysyttäessä kerron luotetulle. Mutta lähtökohtaisesti pitäkää kotona asiat kunnossa ettei tarvitse lähteä radalle tai netin keskustelutoreille hakemaan uutta seuraa!

        Mutta muistakaa myös ettei kaikki joskus mieti aidan toisella puolella olevaa ruohoa! Mutta yksinolevan ihmisen pulmia ei ratkota parisuhteessa olevan ihmisen kanssa eikä parisuhteessa olevan tarvitse ratkoa muiden ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe