https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/af6e285b-3fb8-46f0-be03-c655e0130732
Varoituksena kanssaeläjille! Älkää menkö KOSKAAN TILANTEESEEN MUKAAN, vaan soittakaa poliisit! Jos häiriöitä kuuluu rappukäytävästä tai naapurista, niin oman terveyden ylläpitämiseksi kannattaa jättää menemättä tilanteeseen uhoamaan!
Kuka piripää kehtas tuon tehdä??????
14
1208
Vastaukset
- Anonyymi
Kemin juopot ja nistit ei kunnioita edes vanhuksia! Saunan taakse joutas tuonki tekijä.
- Anonyymi
Mitenhän nuo kohtelee sikamaisen käytöksen omaavina vanhempiaan?
- Anonyymi
Kusipäiset pennut olisi hyvä tappaa jo lapsina.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
kukahan näille kaheleille vuokrannut asunnon.aina saman tien varrella tapahtuu ja samassa talossa.ei todellakaan haluta nähä näitä sekopäitä.ikävä asia.
- Anonyymi
Kommenttinne ovat älykkyysosamäärältään aivan samaa tasoa kun tuon tekijän.
- Anonyymi
Nistit voitaisiin lähettää rintamalle etulinjaan puolustaan ukrainan kansaa tai työpalvelukseen kotosuomeen jos pelkää tulla tapetuksi.
- Anonyymi
Niin varmaan vois muttei pistetä nyt eikä jatkossakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan vois muttei pistetä nyt eikä jatkossakaan
Konditionaali puree. Ja pureutuu asian ytimeen.
- Anonyymi
Pelottavaa miten nuoret nykyään käyttäytyy ei kaikki. Vanhukset pelkäävät nuoria uhittelevat. Olisiko selkäsauna otettava uudelleen kääyttöön, että nää pennun rellukat ymmärtää mikä on oikein. HUUMEET OVAT SUURI UHKA NOUSEVAN SUKUPOLVEN VUOKSI....
- Anonyymi
Mitä mieltä eduskunta tästä kysymyksestä?????
- Anonyymi
Suomen rahavirrat ohjattu oikeisiin taskuihin.
- Anonyymi
Sattuiko tämäkin peurasaaressa? Piripäitten paratiisissa.
- Anonyymi
Ei kannata mennä bileisiin elvistelemään,kytät on sitä varten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro838130Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on4284435Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1602238- 1442003
Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu801909Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i1751885Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t3021373Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata871026Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis111999Mitähän tässä kävikään
Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?113936