Aamuisin herätessäni oloni on unenpöpperöinen ja useimmiten äärimmäisen epäseksikäs. Poikakaverillani taas poikkeuksetta seisoo aamuisin, jolloin hän usein tahtoo minun runkkaavan hänelle orgasmin. Teen sen kyllä mielelläni, mutta mietityttää oma aamuhaluttomuuteni. Myöhemmin kyllä seksi maittaa.
Onkohan ilmiö sukupuolisidonnainen? Kokemuksia naiset/miehet?
Haluttaako aamulla vai illalla?
3
905
Vastaukset
- Tryffeli
haluttaa aamulla ja ilalla!
Mut ei mun kaverin kulli lopu runkkaamalla tojimasta! Kaveri saattaa laukoo 4..5 kertaa ilman, että kulli pehmenis!
Joskus otamme aamulla ensin suulla eka orkut, sit eri asennoist.
Jos on vapaapäivä, aamutorkut , kahvit ja vielä muutamat! - TT
Nuorempana olin kovasti innokas naimaan aamuisin, varsinkin yhtä miestä johon olin erittäin lääpälläni ja jonka luokse pääsin käymään aivan liian harvoin viikonlopuiksi. (Eli silloin tuli kyllä naitua sitten aamulla ja illalla ja olisi nainut päivälläkin jos tyyppi ei olisi ollut liian ujo sellaiseen.) Nykyisen mieheni kanssa aamutouhu ei ole maittanut sen takia että hän joskus huomautti haisevasta aamuhengityksestäni ja valitti omasta hikisyydestään ja väsyneisyydestään. Se jotenkin vei halut ja nykyään olen itsekin aika rätti aamuisin. Tulee nukuttua niin myöhään että sitä on noustuaan väsyneempi kuin nukkumaan mennessä. Joskus kyllä on ihan ok jos mies pomppaa päälle...
(Ennen nukkumaanmenoa seksi ei maita, sillä en halua touhuta väsyneenä, ja toisaalta seksi piristää sen verran että sitten ei tahdo tulla uni. Illalla (esim. klo 18 - 21 välillä) touhu on luontevinta.) - Vipsu
Olen avoliitossa ja en ole n.3 vuoteen harrastanut aamulla seksiä. Olen aamulla yleensä kiukkuinen ja haluan rauhassa syödä ja käydä suihkussa..Ikinä ei ole oikeastaan innostanut aamulla harrastaa heti ensimmäisenä seksiä, se jos mikä on viimeisenä mielessäni.Eniten tekee mieli illalla juuri ennen nukkumaan menoa..mutta harvemmin miestä silloin innostaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381