Jos palsta on kuollut tai maailmassa tapahtuu liikaa asioita kuten kaasuputkivuoto Itämerellä, Ukrainan sota jne. niin tämä seuraava kappale ei ole kuollut ja voi antaa edes hetken helpotusta mieltä ahdistavista asioista.
Rush "Analog kid".
https://www.youtube.com/watch?v=56qyILcZZuY
Viimeaikoina olen kuunnellut Rushia. Bändillä on paljon hyviä kappaleita, joista tuo Analog kid on vain yksi. Yksi Rush-suosikki mulla on myös kappale "Mission", jota olen kuunnellut paljon viimeisen noin kahden vuoden aikana.
Muuta mietittävää
9
87
Vastaukset
Mäkin tänään vaan polttelin puuta. Ei kauheesti kerennyt miettiä mitään muuta. 😁👌
Tuollainen kokko on pirun jännä hallittava. Sitä ei äkkinäinen osaa. Pitää kuulla tuli ja tuntee se, mitä se vaatii, tai pöhähtää kerralla hirveesti ja kohta hiipuu.
https://youtu.be/GiNGsPKPZ08
Mulle tuli mieleen Rushista tää kotimainen. Voisin väittää jopa, että ääni on huikeempi. 😁 Minusta ainakin. 😁
Nyt saunaan huuhtomaan noet naamasta. 😁pujotteIija kirjoitti:
Jos kokko ei meinaa palaa kunnolla, niin vaatii sopivasti löpöä :D
No mä vedän naturellina mielellään. 😁
Täällä on kuivaa puuta riittävästi saada matskua rehelliseen tuleen. 😁Tuo Tehosekoittimen kappale "Asfaltti polttaa" on enemmän iskelmätyyppinen kuin rock. Mutta ihan hyvä. Tykkään.
Norppa83 kirjoitti:
Tuo Tehosekoittimen kappale "Asfaltti polttaa" on enemmän iskelmätyyppinen kuin rock. Mutta ihan hyvä. Tykkään.
Siinä on jotain soulia tai jopa reggaetakin. Ja upea ääni. 😊👌
Norppa83 kirjoitti:
Ei mulle ole tullu Rushista mieleen Tehosekoitin. Joskus tulee vähän Led Zeppelin.
No mulla onkin ihan oma musamaailma. Revin yhtäläisyyksiä ihme asioista. 😄
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=Msu3hW_cMc4
Dyddyddyy.. Mahtavaa oli 🥳 Äänenlaatu ja kuvakulma ei niin..
- Sheena
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913416Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729731Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969148Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k208046Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk396770Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486178Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243335Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy211635En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971265Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71184