Jos palsta on kuollut tai maailmassa tapahtuu liikaa asioita kuten kaasuputkivuoto Itämerellä, Ukrainan sota jne. niin tämä seuraava kappale ei ole kuollut ja voi antaa edes hetken helpotusta mieltä ahdistavista asioista.
Rush "Analog kid".
https://www.youtube.com/watch?v=56qyILcZZuY
Viimeaikoina olen kuunnellut Rushia. Bändillä on paljon hyviä kappaleita, joista tuo Analog kid on vain yksi. Yksi Rush-suosikki mulla on myös kappale "Mission", jota olen kuunnellut paljon viimeisen noin kahden vuoden aikana.
Muuta mietittävää
9
58
Vastaukset
Mäkin tänään vaan polttelin puuta. Ei kauheesti kerennyt miettiä mitään muuta. 😁👌
Tuollainen kokko on pirun jännä hallittava. Sitä ei äkkinäinen osaa. Pitää kuulla tuli ja tuntee se, mitä se vaatii, tai pöhähtää kerralla hirveesti ja kohta hiipuu.
https://youtu.be/GiNGsPKPZ08
Mulle tuli mieleen Rushista tää kotimainen. Voisin väittää jopa, että ääni on huikeempi. 😁 Minusta ainakin. 😁
Nyt saunaan huuhtomaan noet naamasta. 😁pujotteIija kirjoitti:
Jos kokko ei meinaa palaa kunnolla, niin vaatii sopivasti löpöä :D
No mä vedän naturellina mielellään. 😁
Täällä on kuivaa puuta riittävästi saada matskua rehelliseen tuleen. 😁Tuo Tehosekoittimen kappale "Asfaltti polttaa" on enemmän iskelmätyyppinen kuin rock. Mutta ihan hyvä. Tykkään.
Norppa83 kirjoitti:
Tuo Tehosekoittimen kappale "Asfaltti polttaa" on enemmän iskelmätyyppinen kuin rock. Mutta ihan hyvä. Tykkään.
Siinä on jotain soulia tai jopa reggaetakin. Ja upea ääni. 😊👌
Norppa83 kirjoitti:
Ei mulle ole tullu Rushista mieleen Tehosekoitin. Joskus tulee vähän Led Zeppelin.
No mulla onkin ihan oma musamaailma. Revin yhtäläisyyksiä ihme asioista. 😄
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=Msu3hW_cMc4
Dyddyddyy.. Mahtavaa oli 🥳 Äänenlaatu ja kuvakulma ei niin..
- Sheena
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396