Muuta mietittävää

Jos palsta on kuollut tai maailmassa tapahtuu liikaa asioita kuten kaasuputkivuoto Itämerellä, Ukrainan sota jne. niin tämä seuraava kappale ei ole kuollut ja voi antaa edes hetken helpotusta mieltä ahdistavista asioista.

Rush "Analog kid".
https://www.youtube.com/watch?v=56qyILcZZuY

Viimeaikoina olen kuunnellut Rushia. Bändillä on paljon hyviä kappaleita, joista tuo Analog kid on vain yksi. Yksi Rush-suosikki mulla on myös kappale "Mission", jota olen kuunnellut paljon viimeisen noin kahden vuoden aikana.

9

114

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkin tänään vaan polttelin puuta. Ei kauheesti kerennyt miettiä mitään muuta. 😁👌

Tuollainen kokko on pirun jännä hallittava. Sitä ei äkkinäinen osaa. Pitää kuulla tuli ja tuntee se, mitä se vaatii, tai pöhähtää kerralla hirveesti ja kohta hiipuu.

https://youtu.be/GiNGsPKPZ08

Mulle tuli mieleen Rushista tää kotimainen. Voisin väittää jopa, että ääni on huikeempi. 😁 Minusta ainakin. 😁

Nyt saunaan huuhtomaan noet naamasta. 😁

• Jos kokko ei meinaa palaa kunnolla, niin vaatii sopivasti löpöä :D

• pujotteIija kirjoitti:

Jos kokko ei meinaa palaa kunnolla, niin vaatii sopivasti löpöä :D

No mä vedän naturellina mielellään. 😁

Täällä on kuivaa puuta riittävästi saada matskua rehelliseen tuleen. 😁

• Tuo Tehosekoittimen kappale "Asfaltti polttaa" on enemmän iskelmätyyppinen kuin rock. Mutta ihan hyvä. Tykkään.

• Ei mulle ole tullu Rushista mieleen Tehosekoitin. Joskus tulee vähän Led Zeppelin.

• Norppa83 kirjoitti:

Tuo Tehosekoittimen kappale "Asfaltti polttaa" on enemmän iskelmätyyppinen kuin rock. Mutta ihan hyvä. Tykkään.

Siinä on jotain soulia tai jopa reggaetakin. Ja upea ääni. 😊👌

• Norppa83 kirjoitti:

Ei mulle ole tullu Rushista mieleen Tehosekoitin. Joskus tulee vähän Led Zeppelin.

No mulla onkin ihan oma musamaailma. Revin yhtäläisyyksiä ihme asioista. 😄

• Anonyymi
      • Michael Monroe on jees.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      347
      1287
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      763
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      748
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      735
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      653
    6. 46
      621
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      611
    9. 57
      608
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      44
      566
    Aihe