Jos 40+ vuotiaana sinkkunaisena haluaisi tavata fiksuja ja menestyneitä sinkkumiehiä ikäskaalalla 35-45 niin mihin ravintolaan/baariin pitäisi suunnata?
Mihin ravintolaan 40+ Helsingissä
57
4207
Vastaukset
- Anonyymi
Ei menestyneet miehet halua ikäistään kurppaa.
- Anonyymi
Menestyneitä voi tavata Miamissa, ja eri puolilla Amerikkaa. Ei Suomessa ole kuin tavallista köyhälistöä joilla on tukeva velka, ja siinä sitten ollaan kuin maailman omistajia kun on talo ja joku Bemari pihassa.
Kuukausierillä elävää rupusakkia Suomi täynnä.
Jos jollakulla sitten onkin rahaa (Sipilä) on rahat tehty kansan kavaltamisella ja petostehtailulla.
Ei Suomessa mitään menestyneitä ole. Pelkkiä "wanna be" jotka luulevat olevansa jotakin.
Sanna Marin saattaisi osata vastata palstaa paremmin...
Mutta liekö mm. ravintolat Teatteri ja Kaarle XII edelleen niitä paikkoja, joissa ainakin varallisuus näkyy, fiksuus on sitten kysymys erikseen.- Anonyymi
Varallisuus ei välttämättä näy missään, vaikka varakas olisikin. Tosin ei näy välttämättä fiksuuskaan, ainakaan heti 😎
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Varallisuus ei välttämättä näy missään, vaikka varakas olisikin. Tosin ei näy välttämättä fiksuuskaan, ainakaan heti 😎
- SheenaVarakkuus näkyy ehkä useammin helpommin yöelämässä kuin fiksuus 😁
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Varakkuus näkyy ehkä useammin helpommin yöelämässä kuin fiksuus 😁
Tuo on kyllä totta. Etenkin 35-45-vuotiaiden ikäryhmissä.
Tuo on kyllä totta. Etenkin 35-45-vuotiaiden ikäryhmissä.
- SheenaJa minä kun olen jo yli tuon ikähaarukan, niin minussa ei päällepäin näy kumpikaan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- SheenaKyllä varakkuus tai yrittäjyys näkyy kun jauhojengeiltä valkoista jauhoo ostetaan ja käytetään no yrittäjät laittaa sen poistoihin ja bile kavereina rikkaita ja varakkaita ja julkkiksii on loistoa rahaa jauhoo viinaa seksii jokaiseen makuun on pedofiliaa eläin seksiä valkoista jauhoo eli jännää touhuu ja se vaatii rahaa ja varakkait ystävii
- Anonyymi
Suuntaa mummotunneliin.
- Anonyymi
Mummotunneli on juuri aloittajan kaltaisille kurppaikäisille suunnattu.
- Anonyymi
Ei sellaista ravintolaa/baaria ole. Jokapaikassa on eri ikäisiä, vähän kaikenlaisia ihmisiä.
- SheenaEikös ytimessä ollut ainakin yksi yökerho, joka oli K35 ja sisäänpääsy kustansi keskivertoduunarin viikkopalkan, no melkein? Tais niitä olla parikin tai sit se toinen oli K30.
- Anonyymi
Eikös ytimessä ollut ainakin yksi yökerho, joka oli K35 ja sisäänpääsy kustansi keskivertoduunarin viikkopalkan, no melkein? Tais niitä olla parikin tai sit se toinen oli K30.
Onhan siellä kaikenlaista ollut, en kamalasti seuraa. Kokisin varsin vastenmieliseksi maksaa törkyisesti sisäänpääsystä.
Onhan siellä kaikenlaista ollut, en kamalasti seuraa. Kokisin varsin vastenmieliseksi maksaa törkyisesti sisäänpääsystä.
- SheenaEipä noita itsekään seurattua tule ja siksi onkin yleensä aika ulalla, jos pitää mennä yökerhoon keskustassa. Muistan vaan törmänneeni noihin järeällä ikärajalla varustettuihin joskus, jollain riekkureissulla.
- Anonyymi
Eipä noita itsekään seurattua tule ja siksi onkin yleensä aika ulalla, jos pitää mennä yökerhoon keskustassa. Muistan vaan törmänneeni noihin järeällä ikärajalla varustettuihin joskus, jollain riekkureissulla.
Maxine on suosikkini, vaikken siitäkään tykkää 😂
- Sheena - Anonyymi
Eipä noita itsekään seurattua tule ja siksi onkin yleensä aika ulalla, jos pitää mennä yökerhoon keskustassa. Muistan vaan törmänneeni noihin järeällä ikärajalla varustettuihin joskus, jollain riekkureissulla.
Etkö olekaan maalainen?
Anonyymi kirjoitti:
Maxine on suosikkini, vaikken siitäkään tykkää 😂
- SheenaVaikeasti miellytettävä, noin yökerhojen osalta? 😁
Itselleni kokematon paikka, nimeltä tiedän kyllä. Olen liikkunut enemmän yöelämässä aikaan kun vaarivainaa T-Fordinsa osti, niin olen pahasti pihalla menopaikoista ja teinihelvetit ei houkuta. Mutta viihdyn helposti melkein missä vain, kunhan siellä kiljuta karaÅkea 😂Anonyymi kirjoitti:
Etkö olekaan maalainen?
Olen, täysin peltopiru, ehta jyväjemmari. Espåån Suvela Sun Cityhän on ihan maaseutua, metsä alkaa melkein kerrostaloni alaovelta, pellot on vain poronkuseman päässä.
Vaikeasti miellytettävä, noin yökerhojen osalta? 😁
Itselleni kokematon paikka, nimeltä tiedän kyllä. Olen liikkunut enemmän yöelämässä aikaan kun vaarivainaa T-Fordinsa osti, niin olen pahasti pihalla menopaikoista ja teinihelvetit ei houkuta. Mutta viihdyn helposti melkein missä vain, kunhan siellä kiljuta karaÅkea 😂Tai soiteta deathmetallia..?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tai soiteta deathmetallia..?
Niin... Ei se deathmetal nyt ole sinällään paha, ei lähelläkään Kara-Åken (ruotsalainen namusetä...) korvia (ja sielua) raastavaa äänimaailmaa, mutta itselleni miellyttävämpiäkin genrejä löytyy, tiettävästi.
Niin... Ei se deathmetal nyt ole sinällään paha, ei lähelläkään Kara-Åken (ruotsalainen namusetä...) korvia (ja sielua) raastavaa äänimaailmaa, mutta itselleni miellyttävämpiäkin genrejä löytyy, tiettävästi.
Heh.. oli vaan pakko.
Joo jos pitäisi valita ruotsalaisen namusedän ja döödin väliltä.. kyllä kuollut metalli voittaa mennen ja tullen.
Sain.. laajan ja kattavan marjasatoni pakastimeen naapuriin. Hitto sitä on paljon. Jään kiitollisuudenvelkaan taas...
Mä luulen, että joudun keksimään jotakin maksaakseni "takaisin"..
Saat vähän jeesata sen asian kanssa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh.. oli vaan pakko.
Joo jos pitäisi valita ruotsalaisen namusedän ja döödin väliltä.. kyllä kuollut metalli voittaa mennen ja tullen.
Sain.. laajan ja kattavan marjasatoni pakastimeen naapuriin. Hitto sitä on paljon. Jään kiitollisuudenvelkaan taas...
Saat vähän jeesata sen asian kanssa.Arvasin, hiukan nauratti lukiessa :)
Jep, DM koska tahansa jos namusetä on vaihtoehtona, jopa se kunnon tärykalvot-repeää-ja-sydän-lyö-hajatahtiin -DM.
No enpä sanoisi noin, mulle oli arvokasta se, että ne luonnontuotteet päätyy hyötykäyttöön eivätkä happane pakastimeeni. Eikä sitä nyt niin paljon ollut, alle 10 litraa...randombypasser kirjoitti:
Arvasin, hiukan nauratti lukiessa :)
Jep, DM koska tahansa jos namusetä on vaihtoehtona, jopa se kunnon tärykalvot-repeää-ja-sydän-lyö-hajatahtiin -DM.
No enpä sanoisi noin, mulle oli arvokasta se, että ne luonnontuotteet päätyy hyötykäyttöön eivätkä happane pakastimeeni. Eikä sitä nyt niin paljon ollut, alle 10 litraa...Höh.. miten mä ny arvasin et sä alat vähättelemään..
Mut joo, mun tarvinnee keksiä jotakin .. oikeastaan mulla on ajatus, mutta siitä sitten toisella alustalla.
Ei varmaan yllätä, jos sanon että vihaan ruotsalaisia namusetiä...
Tyttöjen illassa sitä joskus joutunut kestämään.. yleensä pakenen sitä tanssilattialle jonnekin toisaalle.Pikku-pirpana kirjoitti:
Höh.. miten mä ny arvasin et sä alat vähättelemään..
Mut joo, mun tarvinnee keksiä jotakin .. oikeastaan mulla on ajatus, mutta siitä sitten toisella alustalla.
Ei varmaan yllätä, jos sanon että vihaan ruotsalaisia namusetiä...
Tyttöjen illassa sitä joskus joutunut kestämään.. yleensä pakenen sitä tanssilattialle jonnekin toisaalle.No kun ei se oikeasti ole kummonen määrä marjaa, ei ainakaan jos tykkää liikkua metsissä ja kerätä luonnonantimia siinä samalla. Pusikossa sielu lepää ja jos keräilee samalla aarteita, niin saa kädetkin jotain tekemistä.
Kyllä sitä namusetää tovin jaksaa, jos on hiukan myötälaitaisessa tai esiintyjät oikeasti osaavatkin luritella, mutta jos voin välttää, todellakin vältän. Mieluummin menen oopperaan, joiden kahden olennaisin ero lienee siinä, että siinä missä kiekuna on suunnilleen samanlaista antikliimaksia, niin toisessa sen on suunniteltukin olevan sellaista, toisessa ei...randombypasser kirjoitti:
No kun ei se oikeasti ole kummonen määrä marjaa, ei ainakaan jos tykkää liikkua metsissä ja kerätä luonnonantimia siinä samalla. Pusikossa sielu lepää ja jos keräilee samalla aarteita, niin saa kädetkin jotain tekemistä.
Kyllä sitä namusetää tovin jaksaa, jos on hiukan myötälaitaisessa tai esiintyjät oikeasti osaavatkin luritella, mutta jos voin välttää, todellakin vältän. Mieluummin menen oopperaan, joiden kahden olennaisin ero lienee siinä, että siinä missä kiekuna on suunnilleen samanlaista antikliimaksia, niin toisessa sen on suunniteltukin olevan sellaista, toisessa ei...Heh..
No kiitollinen olen marjoista. Ja sen haluan jotenkin .. tasapainottaa.
Aina kun keksin miten voin tasapainottaa suhdettamme, sä huomaavaisuudellasi kallistat vaakakuppia. Sulla on sellainen tapa.
Mä tunnen jääväni .. no, velkaan.
Mut sä tiedät.. olen kertonut, että mun on vaikeaa vastaanottaa huomaavaisuutta. Ehkä mä opin.. sä olet aika varteenotettava opettaja.Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh..
No kiitollinen olen marjoista. Ja sen haluan jotenkin .. tasapainottaa.
Aina kun keksin miten voin tasapainottaa suhdettamme, sä huomaavaisuudellasi kallistat vaakakuppia. Sulla on sellainen tapa.
Mä tunnen jääväni .. no, velkaan.
Mut sä tiedät.. olen kertonut, että mun on vaikeaa vastaanottaa huomaavaisuutta. Ehkä mä opin.. sä olet aika varteenotettava opettaja.Ymmärrän, saat tasapainottaa, tiedän että olisi hyödytöntä vängätä vastaan :)
Niin, olen vähän semmoinen huoleton hyvän jakaja joissain asioissa. Ja luonnonantimet on sellainen asia, kun itselle tärkeintä on päästä pöpelikköön rentputumaan, mutta on siellä kiva touhutakin jotain samalla, en osaa silleen istua vain kannon nokkaan.
Tuo huomaavaisuus-asia... No se voisi olla yksi heikko kohtasi ;)- Anonyymi
Vaikeasti miellytettävä, noin yökerhojen osalta? 😁
Itselleni kokematon paikka, nimeltä tiedän kyllä. Olen liikkunut enemmän yöelämässä aikaan kun vaarivainaa T-Fordinsa osti, niin olen pahasti pihalla menopaikoista ja teinihelvetit ei houkuta. Mutta viihdyn helposti melkein missä vain, kunhan siellä kiljuta karaÅkea 😂Yökerhot ovat vaan niin kamalia 🤷♀️. Tosiaan itsekin kävin niissä enemmän vuosikymmenet sitten, jos se oli täysin välttämätöntä.
Muinaisaikakautena yökerhoissa oli kyllä yksi hyvä puoli, ne suljettiin aikaisemmin 😆
PS. Maxinessa on karaoke, mutta se on näppärästi erillisellä puolella.
- Sheena randombypasser kirjoitti:
Ymmärrän, saat tasapainottaa, tiedän että olisi hyödytöntä vängätä vastaan :)
Niin, olen vähän semmoinen huoleton hyvän jakaja joissain asioissa. Ja luonnonantimet on sellainen asia, kun itselle tärkeintä on päästä pöpelikköön rentputumaan, mutta on siellä kiva touhutakin jotain samalla, en osaa silleen istua vain kannon nokkaan.
Tuo huomaavaisuus-asia... No se voisi olla yksi heikko kohtasi ;)Se on mun heikoin kohtani.. toinen on minä-itse mentaliteetti. Olen sellainen survival tyyppi, etten mukamas tarvitse ketään tai mitään..
Mutta juu.. mä keksin jotakin kivaa meille. Tasapainottaakseni. Toi on hyvä, et sä tiedät milloin ei kannata vängätä mun kanssa ja mä tiedän, milloin ei sun kanssa...Anonyymi kirjoitti:
Yökerhot ovat vaan niin kamalia 🤷♀️. Tosiaan itsekin kävin niissä enemmän vuosikymmenet sitten, jos se oli täysin välttämätöntä.
Muinaisaikakautena yökerhoissa oli kyllä yksi hyvä puoli, ne suljettiin aikaisemmin 😆
PS. Maxinessa on karaoke, mutta se on näppärästi erillisellä puolella.
- SheenaKyllä mä niissä viihdyin nuorempana (viinaa ja naisia...), mutta nyt vanhemmiten lähinnä siksi, että pääsee tanssiskelemaan. Tosin ei huvita sieltä baarista etsiä tanssikumppania, vaan mieluummin sellainen on katsottuna etukäteen. Toki sitäkään ei voi katsoa etukäteen kokeilematta...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Se on mun heikoin kohtani.. toinen on minä-itse mentaliteetti. Olen sellainen survival tyyppi, etten mukamas tarvitse ketään tai mitään..
Mutta juu.. mä keksin jotakin kivaa meille. Tasapainottaakseni. Toi on hyvä, et sä tiedät milloin ei kannata vängätä mun kanssa ja mä tiedän, milloin ei sun kanssa...Minä-itte on ihan hyvä, mutta sen kanssa vaan pitää oppia tunnistamaan koska on parempi joustaa. Elämä kyllä opettaa.
Vänkäämättömyys kunniaan :)randombypasser kirjoitti:
Minä-itte on ihan hyvä, mutta sen kanssa vaan pitää oppia tunnistamaan koska on parempi joustaa. Elämä kyllä opettaa.
Vänkäämättömyys kunniaan :)Juips. Ollaan kuin ollaankin samasta puusta.
Vänkääminen on niin turhaa. Ny vetäydyn yöpuulle. Öit.Pikku-pirpana kirjoitti:
Juips. Ollaan kuin ollaankin samasta puusta.
Vänkääminen on niin turhaa. Ny vetäydyn yöpuulle. Öit.Öitä siskoseni.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh.. oli vaan pakko.
Saat vähän jeesata sen asian kanssa.Itselläni on 50 litraa pöhisemässä. Mehuna toimii wanhan (yli seitenkymppinen) isäni poimimat puolukat.
Kiljusaaveja ei ollut enempää, kuin 2x25L. Joten niitä puolukoita on pakastimessakin.
Hän vieläpä poimii sormin ja yksitellen, ettei tule roskia. Mikäs siinä, meillä eläkeläisillähän on aikaa
>simiti< - Anonyymi
Siinä pikkuiselle mustaa musiikkia.
https://youtu.be/rehve53QtSw
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Siinä pikkuiselle mustaa musiikkia.
https://youtu.be/rehve53QtSw
>simiti<No mä laitan kotimaista.. tuli käytyä tätä kuuntelemassa..
Mutta Made in Finland. Norskit saavat pitää omansa.
https://youtu.be/cWacS5opyok
- Anonyymi
Nonnii. Nainen haluaa baariin juomaan viinaa jotta voi miehiä tavata. Baareja on vaikka kuinka paljon.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008867781.html
T: viinamies - Anonyymi
Mene Zetoriin!
- Anonyymi
Zetoriin.Kaiken ikäisiä ei mitään pinta liitäjiä joten mahdut mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zetorissa ei pukeuduta hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zetorissa on aivan liikaa aloitteentekijöitä.
- Sheena Zetorissa viimenåkemälläboli todella paljon ulkomaalaistaustaisia hyvine ja huonoine puolineen.
- Anonyymi
Fiksut ja menestyneet kyllä tietävät kysymättäkin.
- Anonyymi
Mihin kannattais mennä Turussa? Ei mitään nuorisopaikkaa tai tanssiravintolaa. Joku vähän fiksummanpuoleinen baari siis hakusessa. Old Pankista tykkäsin aikoinaan, mutta sitä ei enää ole. Lähtiskö joku mukaan? (olen nainen, jos sillä on merkitystä)
- Anonyymi
En tunne Turun paikkoja erityisen hyvin, vaikka tällä seudulla asustelenkin, mutta esim. Rento, Walo, Teerenpeli, Bar4, Fredrik (tanssilattia alakerrassa) ovat olleet sellaisia ihan ok baareja keski-ikäiselle, jos kaipaa vain istuskelua ja jutustelua. Itse vietän iltaa ystävien kanssa tyypillisesti jossain ruokaravintolassa ja sillon paikaksi valikoituu jokin Tårget/Blanko/Tiirikkala-tyylinen mesta ja kaikissa noissa on myös terassit kesäisin. Muitakin kivoja paikkoja takuulls on, mutta tässä muutama vinkki, jos joku niistä osuisi sinun makuusi 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne Turun paikkoja erityisen hyvin, vaikka tällä seudulla asustelenkin, mutta esim. Rento, Walo, Teerenpeli, Bar4, Fredrik (tanssilattia alakerrassa) ovat olleet sellaisia ihan ok baareja keski-ikäiselle, jos kaipaa vain istuskelua ja jutustelua. Itse vietän iltaa ystävien kanssa tyypillisesti jossain ruokaravintolassa ja sillon paikaksi valikoituu jokin Tårget/Blanko/Tiirikkala-tyylinen mesta ja kaikissa noissa on myös terassit kesäisin. Muitakin kivoja paikkoja takuulls on, mutta tässä muutama vinkki, jos joku niistä osuisi sinun makuusi 😊
Ai niin ja nämä suositukset nelikymppisen naisen näkökulmasta. Vältä Olkkua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin ja nämä suositukset nelikymppisen naisen näkökulmasta. Vältä Olkkua!
No kiitos paljon! Olavin krouvissa kävivät aikoinaan jääkiekkoilijat ja motoristit. Tuo oli tosin kauan sitten. Taidan mennä ensiksi Uuteen apteekkiin. Vähän kyllä pelkään, että siellä on liian tylsää. No, sitten voi vaihtaa paikkaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiitos paljon! Olavin krouvissa kävivät aikoinaan jääkiekkoilijat ja motoristit. Tuo oli tosin kauan sitten. Taidan mennä ensiksi Uuteen apteekkiin. Vähän kyllä pelkään, että siellä on liian tylsää. No, sitten voi vaihtaa paikkaa..
Ne kaksi kertaa, kun olen niin keski-ikäisenä naisena Olavin Krouvissa käynyt, ovat olleet niin ahdistavia, ettei tee mieli mennä enää sinne. Miehet tulevat ihan iholle ja käyttäytyvät jotenkin todella juntisti. Molemmilla kerroilla on pelastanut se, että on lyöttäytynyt samaan seurueeseen/samaan pöytään joidenkin fiksumpien miesten kanssa. Siellä oli myös niin täyttä, että tuntui kuin tukehtuisi. En ole nyt kyllä pariin vuoteen käynyt, mutta tuskinpa meno kauheasti on parantunut.
Turussa on kuitenkin paljon kivoja paikkoja, takuulla löytyy sellainen sinuakin miellyttävä. Ja seurahan se on tietysti aina tärkeintä 🤗
- Anonyymi
Mene mummotunneliin pussikaljalle!
Ei nyt sentään. Olen vain huomannut, että 30 vuotiaatkin pitää meitä 40 vuotiaita ikäloppuna.
En osaa sanoa baareista, koska en ole koskaan Helsingin baareissa käynyt. Mutta ei sillä kuppilalla niin väliä. Kaikista löytyy seuraa, jos vain osaa.
>simiti<- Anonyymi
Ai, mua ne kuvittelee lapseksi. Aina yhtähuvittavaa, kun kolmekymppiset alkavat käyttäytyä isällisesti ja parikymppiset kohtelevat ikätoverinaan.
- Anonyymi
Nainen löytää mies kumppanin baarista.
t-viinamies - Anonyymi
Onko tuo mummotunneli myös talvisin toiminnassa, kun sitä täällä suositellaan, luullu et vain kesäisin siellä menot?
Zetor, siellä vanhempaa porukkaa.- Anonyymi
mummo tunelissa käviä on yli 50vuotta naisita.Mutta kauniita varaa valita lihavan tai laihan.Turhaa eivät nipota. Lapset tehty ja mies heitetty pellolle. Joten eivät vaadi iljonääriä ja pukumiestä titelineen.osaavt pitää hauskaa,sehän ydin. Talvi mene Zetoriin.Kaiken näköistä kaiken ikäistä ihmistä,
- Anonyymi
Mee Roskapankkiin.
- Anonyymi
Menestyjiä et löydä baarista
- Anonyymi
Vaikea kysymys ei ol oikein tullu Helsingin baareissa käytyä ladymoon oli keskustassa aikoinaan reissumiesten suosiossa ai juu on siinä keskustassa mummotunneliksi kutsuttu baari/ravintola itse en tiedä muista misä siinä se oli tuli siinä lähellä oltua joskus töissä senkin kuuli joskus työkavereilta et siellä oli hieman vanhempaa väkeä ainakin ja kenties jopa jonkin lainen tanssilattia kyseisestä paikasta löytyy
Rymyeetussa on ollut sellainen reipas meno sanotaan n. 35 ylöspäin olevien keskuudessa.
- Anonyymi
Helsinki ja seutukunnat ovat vaarallisia alueita piikittäjien ja etnisten jengien vuoksi. Pysykää naiset kotona, turvallisinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781