Mitä haaveita jää toteuttamatta, kun ei ole kumppania?

Anonyymi-ap

On selvää, että yksin ei tule tehtyä sellaisia juttuja, mitä kumppanin kanssa tekisi. Tämä on yksi sinkkuuden ongelma. Teoriassa yksinkin saa tehtyä paljon asioita, mutta aivan varmasti on asioita, joita ei yksin tee.

Lähdetkö yksin romanttiselle kynttiläillalliselle kaupungin parhaaseen ravintolaan? Taitaa jäädä tekemättä, vaikka ravintolaan sinällään yksin voikin mennä. Kaksin se nyt vain on ihan eri juttu.

Minä haaveilen romanttisesta lomamatkasta Malediiveille. Ymmärrettävistä syistä tämä sinkkumies ei ole lähdössä yksin Malediiveille. Eikä se ole rahasta kiinni. Jotkin lomakohteet nyt vaan ovat pariskuntien romanttista lomailua varten eivätkä yksin matkaavia varten. Yksin joutuu suuntaamaan muihin matkakohteisiin.

33

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No lapset jää tekemättä. Mutta niin jää monella parillisellakin ja se usein johtaa riitoihin ja toisten syyttelyyn. Yksin on parempi matkustella. Voi mennä millon ja mihin tykkää. Kun nää nykyajan lomatkin on mitä on. Mä en ees tiedä missä noi madeliivit on. Mulle kävi hyvin madridin keskusta ja se oli hieno. Muuta en tarvi. Enkä mä tarvii ees mitään kynttilöitä syömiseen, vai syödäänkö me niitä kynttilöitä.

• Anonyymi

Miksi automaattisesti jäisi? Ei siihen lapsentekoon varsinaisesti parisuhdetta tarvita.

• Anonyymi

On ihan hauskaa tehdä kivoja asioita kaksin, mutta on myös yksin mahdollista tehdä kivoja asioita. Toki pitää olla oma-aloitteinen, eikä riippuvainen kumppanista. Eikä pidä odottaa, että toinen ihminen keksii ohjelmaa. Kyllä aktiivisuus lähtee omasta toiminnasta.
      t. Jari

• Anonyymi

ei täällä maalla ole kuin tuo sahapukki,ei sitä saa ravintolaan viedä.

• Eipä kyllä jää mikään kiinni sinkkuudesta, mitä olen halunnut tehdä.

Oikeastaan mä oon sinkkuna tehnyt paljon enemmän kuin mitä parisuhteissa oon tehnyt...

Jotkut ihmiset tarttee vaan aina kaverin tekemään elämässä asioita... ja mä en oo yksi niistä.

Exäni taas on niitä, jotka tarttee ruokskauppaankin jonkun...itse ei kykene mihinkään? 🤷‍♂️

• Anonyymi

En halua ajatella sinkkuuuden rajoittavan minua mitenkään. Enemmänkin kyse on siitä, että kaipaan toista aikuista rinnalleni, kokemaan asioita yhdessä, jakamaan arkea ja juhlaa. En jätä mitään tekemättä sinkkuuden takia (paitsi ehkä ne romanttiset illalliset jossain ihanassa ravintolassa), mutta yksin ei voi kokea kaikkia tunnesävyjä vaikkapa matkustaessa. Olen matkustellut lapseni, lähisukulaisten ja ystävieni kanssa, mutta kaipaan välillä romanttista matkustelua oman rakkaan kanssa. Siinä on ihan oma tunnelmansa. Toinen asia, mikä olisi realistisempi kumppanin kanssa, on talon rakennuttaminen. Tärkeintä silti olisi, että mies jakaisi tämän haaveen kanssani, jotta se olisi yhteinen juttu, ei vain minun.

• Anonyymi

"En jätä mitään tekemättä sinkkuuden takia (paitsi ehkä ne romanttiset illalliset jossain ihanassa ravintolassa), mutta yksin ei voi kokea kaikkia tunnesävyjä vaikkapa matkustaessa. ...kaipaan välillä romanttista matkustelua oman rakkaan kanssa. Siinä on ihan oma tunnelmansa. "

Tätä juuri tarkoitin avauksellani. Vaikka käytännössä "mitä vaan" saa tehtyä yksin, ei se ole sama asia. Ja totta tosiaan, harvemmin sinkku asuu omakotitalossa. Olisi kiva, kun olisi omakotitalo, oma piha, oma autotalli missä harrastaa... Sinkkuna sitä asuu kerrostalossa ja voi vain haaveilla paremmasta asumisesta. Varsinkin kesällä omakotitalo pihoineen olisi upea. Kerrostaloasunto surkealla parvekkeella on ihan yhtä tyhjän kanssa, eikä parveketta kesällä voikaan käyttää, kun asuntoni on jäähdytetty ja parveke "menetetty" ilmalämpöpumpun ulkoyksikölle, joka paahtaa parvekkeen niin kuumaksi, ettei edes kesäkukat pärjää siellä.

Omakotitalon pihassa voisi olla vähän kukkapenkkiä ja muuta mukavaa... vaikka poreallas. Sekin on jotain, mikä on suht itsekäs hankinta vain itselle, mutta jos olisi kumppani, hänelle voisi ostaa porealtaan lahjaksi.

• Anonyymi

Olen nainen, sinkku ja rakennutin omakotitalon. Mikään ei estä toteuttamasta unelmiaan. Paitsi haave parisuhteesta ei taida toteutua ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En jätä mitään tekemättä sinkkuuden takia (paitsi ehkä ne romanttiset illalliset jossain ihanassa ravintolassa), mutta yksin ei voi kokea kaikkia tunnesävyjä vaikkapa matkustaessa. ...kaipaan välillä romanttista matkustelua oman rakkaan kanssa. Siinä on ihan oma tunnelmansa. "

Tätä juuri tarkoitin avauksellani. Vaikka käytännössä "mitä vaan" saa tehtyä yksin, ei se ole sama asia. Ja totta tosiaan, harvemmin sinkku asuu omakotitalossa. Olisi kiva, kun olisi omakotitalo, oma piha, oma autotalli missä harrastaa... Sinkkuna sitä asuu kerrostalossa ja voi vain haaveilla paremmasta asumisesta. Varsinkin kesällä omakotitalo pihoineen olisi upea. Kerrostaloasunto surkealla parvekkeella on ihan yhtä tyhjän kanssa, eikä parveketta kesällä voikaan käyttää, kun asuntoni on jäähdytetty ja parveke "menetetty" ilmalämpöpumpun ulkoyksikölle, joka paahtaa parvekkeen niin kuumaksi, ettei edes kesäkukat pärjää siellä.

Omakotitalon pihassa voisi olla vähän kukkapenkkiä ja muuta mukavaa... vaikka poreallas. Sekin on jotain, mikä on suht itsekäs hankinta vain itselle, mutta jos olisi kumppani, hänelle voisi ostaa porealtaan lahjaksi.

Niin, kyllä elämä ilman kumppania on joissain asioissa "vajaata", vaikka en pelkää olla yksin ja elämä sinkkuna voi olla todella antoisaa ja ihanaa. Kaikki eivät edes kaipaa kumppania elämäänsä. Itse olen kuitenkin vahvasti parisuhdeihminen ja kaipaan parisuhteen tuomaa elementtiä elämääni. Jokin osa sydämessä on vain tyhjä ja se heijastuu myös arjen ero osa-alueisiin.

Minulla on pieni oma piha rivitalossa eli pääsen nauttimaan edes siitä, mutta olisihan se kivempi nauttia aamukahvit terassilla kesäaamuna yhdessä jonkun kanssa 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen, sinkku ja rakennutin omakotitalon. Mikään ei estä toteuttamasta unelmiaan. Paitsi haave parisuhteesta ei taida toteutua ikinä.

Hienoa, kun olet saanut toteutettua unelmasi omasta talosta! 👍🏻 Itselläni tuon talounelman toteuttamista estää ainoastaan raha 😄 Tällä seudulla, jolla asun, pienenkin talon rakennuttamiseen pitäisi olla vähintään 300 000€ budjetti ja tällaiselle keskituloiselle yksinhuoltajalle on aika kova paikka venyä tuohon. Jos olisin yksin, saattaisin tuohon vielä pystyä, mutta kaikki "ylimääräinen" menee lapseni kilpaurheiluun ja siitä en ole valmis tinkimään. Ehkä sitten joskus, kun lapsi on lentänyt maailmalle. Ja asiat ovat ihan hienosti näinkin, mutta saahan sitä unelmoida 😊

• Anonyymi

Joitakin. Ei se niin vakavaa. Voi olla, ettei sellaista tapahtuisi normi parisuhteessakaan. Itseasiassa se olisi mahdotonta. Olen saanut paljon enemmän ;)

• Anonyymi

En ole koskaan jättänyt tekemättä haluamiani asioita vain siksi, että ne joidenkin mielestä ovat pariskuntien juttuja. On tullut käytyä hienoissa ravintoloissa yksin syömässä hyvin, on ollut kynttilät ja kukkaset pöydässä ja hyvin maistui vaikka ei seuraa ollutkaan. On tullut matkusteltua romanttisiinkin paikkoihin yksin, ei ongelmaa siinäkään. Juuri avioeron jälkeen vähän kaiholla toki katseli rakastuneiden pariskuntien kuhertelua, mutta se myös toi iloa nähdä toisten onnea.

Yksin reissatessa jää ehkä semmoiset asiat kuten pariskunta-hieronnat yms väliin, mutta jos sattuisi olemaan ystävän kanssa matkoilla niin silloin voisi sellaisiinkin mennä. Ei se kumppanin puute estä tekemästä kaikkia kivoja juttuja ystävien kanssa tai yksinkin.

• En mä usko, että aiemmat lyhyehköt suhteeni estivät juuri minkään silloin haluamani asian tekemistä, mutta toisaalta harvemmin exien kanssa mitään tehtiin yhdessäkään vaatteet päällä missään, paitsi viimeisimmän vähiten riitaisan exäni kanssa. 🙄

Jää tässä varmaan jotkut ravintolakäynnit kokematta, on jäänyt baarireissut kokematta aika pitkälti, laivaristeilyt yms. mutta juuri tällä hetkellä mietin eniten sitä faktaa, että musta ei tällä hetkellä välitä juuri kukaan.

Välit on hiukan viileät ja luottamus oli kesällä sylikummien kanssa ohuempi kuin kaksi A4-paperista sähkölaskua noin 300e/kpl tai Hondan helmat, exät nyt ei juurikaan pommita viesteillä, kaveritkaan nykyään harvemmin, ja viimeksi on ollut varsinaista sosiaalista elämää ilman siihen liittyvää työ-nyanssia 6/2021 kun asiakas perheineen kävi kahvilla, 1 ja 3 /2021 kun kaveri kävi pelaamassa, ja 11/2020 kun kamunainen kävi lääppimässä mua myllyreissunsa yhteydessä. 🙄

Toisaalta mä as-tyyppinä ja jonkinasteisena introverttinä ihan kaipaankin omaa rauhaa ja osaan nauttia siitä kyllä, mutta joku raja siinäkin pitäisi olla. Ennustin muutama viikko sitten aika hyvin, että todennäköisesti tulen olemaan El Planin, osittaisen taloudellisen riippumattomuuteni, ja joustavan vapaa-aikani vanki siinä missä oman ikäluokkani ihmiset verkostoituvat keskenään omassa #vainkeskiluokkajutut työssään tai perhe-elämään liittyvissä merkeissä 🙄 Äkkiä siinä tällainen kolmikymppinen vuoteen 2006 jämähtänyt bensalenkkari unohtuu.

• Mitä hittoa, onko jäbä psykoosissa vai vetänyt niin paljon temestoja että on anterogradinen amnesia, eli muistinmenetys? 🙄😁 Vasta eilenhän me vietiin Subarua oikein isoa kovaa, ja yhteistyö on kyllä tuntunut pelaavan hyvin molemmin päin 👍 Sun vinkeillä saatiin LMP2 Daytona ratakilpurimme juuri sopiviin setuppeihin Daytona24h-kisaa 2021 ajatellen, ja sä selkeesti tarviit jämptin ja tunnetasolla luotettavan kartturin joka ei turhan takia pasko housuihinsa Monten alamäissä tai Kreikan kivikkopoluilla. Silloin kun mä sanon "slow" tai "don't cu'" niin paikka on meinaan ihan oikeesti paha. Sitä kun on tullut elämässä ajettua ties minkälaisia autoja ympäri maailmaa eri teillä.

Mutta sun ikäisenä ne parhaat nuoruusvuodet on vasta edessäpäin, ja mieti hei että kuinka vapaa oot tekemään nyt kaikkea kun et enää ryyppää 👍 Itellä se oli melkosta rallia parikymppisenä kun sain duunipaikan PMC:n Suomen chapterin pj:nä, sitten tuli toi skidi, enkä mä nyt ihan natuna reenannut ja arvaa ku vitutti se laihtuminen ja penislihasvarrella nostettujen levypainojen keveneminen jne. 😖

Hoidetaan me yhteistyömme ja tiimien väliset yhteistyöt iltaisin ja vapaapäivisin, mut mä sanoisin että mitä sä paskat välität tollasista "kaverioletetuista" ketkä hylkää heti tilaisuuden tullen. Hae hei jotain positiivista joka päivästä. Kuitenkin esim. duunissasi oot melko lailla elementissäsi, niin parempi nekin ryö päivät kuin täysi yksinolo rallipiirien ulkopuolella 💪

• bicky_royal kirjoitti:

Mitä hittoa, onko jäbä psykoosissa vai vetänyt niin paljon temestoja että on anterogradinen amnesia, eli muistinmenetys? 🙄😁 Vasta eilenhän me vietiin Subarua oikein isoa kovaa, ja yhteistyö on kyllä tuntunut pelaavan hyvin molemmin päin 👍 Sun vinkeillä saatiin LMP2 Daytona ratakilpurimme juuri sopiviin setuppeihin Daytona24h-kisaa 2021 ajatellen, ja sä selkeesti tarviit jämptin ja tunnetasolla luotettavan kartturin joka ei turhan takia pasko housuihinsa Monten alamäissä tai Kreikan kivikkopoluilla. Silloin kun mä sanon "slow" tai "don't cu'" niin paikka on meinaan ihan oikeesti paha. Sitä kun on tullut elämässä ajettua ties minkälaisia autoja ympäri maailmaa eri teillä.

Mutta sun ikäisenä ne parhaat nuoruusvuodet on vasta edessäpäin, ja mieti hei että kuinka vapaa oot tekemään nyt kaikkea kun et enää ryyppää 👍 Itellä se oli melkosta rallia parikymppisenä kun sain duunipaikan PMC:n Suomen chapterin pj:nä, sitten tuli toi skidi, enkä mä nyt ihan natuna reenannut ja arvaa ku vitutti se laihtuminen ja penislihasvarrella nostettujen levypainojen keveneminen jne. 😖

Hoidetaan me yhteistyömme ja tiimien väliset yhteistyöt iltaisin ja vapaapäivisin, mut mä sanoisin että mitä sä paskat välität tollasista "kaverioletetuista" ketkä hylkää heti tilaisuuden tullen. Hae hei jotain positiivista joka päivästä. Kuitenkin esim. duunissasi oot melko lailla elementissäsi, niin parempi nekin ryö päivät kuin täysi yksinolo rallipiirien ulkopuolella 💪

Heh, aika pahoja heittoja, mut kyllähän me äijien kesken tällaset kestetään 😁👍

Ei vain tullut mainittua sua, Makea, Kakea, Bicky the Kidiä, Jormaa tai muita palstan kautta tuttuja henkilöitä, joiden kanssa olen ollut kuitenkin enemmän tekemisissä juurikin palstalla, taikka ratin takana yhteistyössä jomminkummin päin. Ja enemmän mä kuitenkin oon teidän choppauspajalla hengaillut autojeni kanssa milloin mistäkin syystä, kuin te täällä kahvilla tai tekemässä autojuttuja lahon maalattian päällä kylmässä pimeässä varastossa 😅

My mistake, tuli vahingossa rajattua tuo sosiaalinen elämä vain niin päin, että miten itsellä on käynyt vieraita. Sattuuhan tällaisia aivopieruja ja typoja välillä.

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

Heh, aika pahoja heittoja, mut kyllähän me äijien kesken tällaset kestetään 😁👍

Ei vain tullut mainittua sua, Makea, Kakea, Bicky the Kidiä, Jormaa tai muita palstan kautta tuttuja henkilöitä, joiden kanssa olen ollut kuitenkin enemmän tekemisissä juurikin palstalla, taikka ratin takana yhteistyössä jomminkummin päin. Ja enemmän mä kuitenkin oon teidän choppauspajalla hengaillut autojeni kanssa milloin mistäkin syystä, kuin te täällä kahvilla tai tekemässä autojuttuja lahon maalattian päällä kylmässä pimeässä varastossa 😅

My mistake, tuli vahingossa rajattua tuo sosiaalinen elämä vain niin päin, että miten itsellä on käynyt vieraita. Sattuuhan tällaisia aivopieruja ja typoja välillä.

Voit löytää kivan naisen Varissuon haimayhdistyksestä.

Luunmurskaaja-Kake.

• Anonyymi kirjoitti:

Luunmurskaaja-Kake.

Koskaan ei tiedä. Onhan Janica Näätäkin ollut olemassa jo kauan ennen reinkarnaatiotansa, josta en ollut edes tietoinen 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luunmurskaaja-Kake.

Minä liityin kesällä Munuais- ja maksayhdistykseen juuri naisia tavatakseni, mutta ketään on ole vielä tavannut sitä kautta. Ja vaikka "mistä tahansa" voi löytää kumppanin, ei sitä sairaalastakaan ole löytynyt.

Viimeksi kun olin Meilahdessa elokuussa, en saanut iskettyä sänkyäni osastolta toimenpidekerrokseen kuskannutta sairaanhoitajaa, kun hänellä oli mieskollega mukana. Flirttailivat koko matkan 13. kerroksesta 3. kerrokseen. Makasin sängyssä ja olin vaan, että "joo, älkää minusta välittäkö, heittäkää vaan läppää keskenänne kuin rakastavaiset..."

Heräämöstäkään en löytänyt itselleni kumppania. Haku on päällä joka hetki kun olen hereillä. Nukutettuna naisia tulee harvemmin katseltua, sen myönnän.

Ei sitä seuraa löydy niin helposti kuin uskoisi, vaikka kaikki paikat kävisi käpi. Ruumishuoneelta on ole vielä tosin yrittänyt.

• Anonyymi

Enpä kyllä nyt keksi mitä itseltäni jäisi juuri sinkkuuden takia tekemättä. Tietenkään en tosiaan mene johonkin kynttiläillalliselle, mutta ei se olisi asia, jota haluaisin parisuhteessakaan tehdä. En kaipaa kynttiläillallisia tmv. Lomille olen kyllä päässyt ihan itseksenikin ja kivaa on ollut. Jotkut tollaset rantalomakohteet ei noin yleisesti ottaen ole mun juttuni, että en koe jääväni mistään paitsi jos en sellaiseen mene. Sen sijaan vaikkapa sukellusreissulle voisin ihan hyvin esim. Malediivelille lähteä ja sitä ei sinkkuus mitenkään rajoittaisi.

Tietenkin nyt vaikka joku käsi kädessä auringonlaskuun kävely jää yksinään tekemättä, mutta kyllä mä siellä auringonlaskussa ihan yksiksenikin kävelen. En ole lainkaan varma kävelisinkö siellä käsi kädessä, vaikka olisin parisuhteessakin.

• Anonyymi

"Tietenkään en tosiaan mene johonkin kynttiläillalliselle, mutta ei se olisi asia, jota haluaisin parisuhteessakaan tehdä. En kaipaa kynttiläillallisia tmv."

Kuulostaa kummalliselta, jos hyvä ravintolareissu ei kiinnosta.

• Anonyymi

Mielestäni kaikki jolla on todella/lopulta merkitystä jää täkemättä jos miehellä ei ole naista. En tarkoita lapsia vaan tapahtumia/kokemuksia josta jää muistoja.

Malediivit on paha paikka länsimaiselle ihmiselle.

• Anonyymi

Esimerkiksi mitä aidosti merkityksellistä mieheltä jää kokematta, ellei nainen ole ohjaamassa tätä?

Miksi mies tarvitsisi naista siihen että voi elää merkityksellistä elämää?

Kovin matala käsitys miesten elämänhallintakyvystä kuvitella, ettei mies ole pystyväinen luomaan merkityksellistä elämää ilman että on nainen ohjailemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi mitä aidosti merkityksellistä mieheltä jää kokematta, ellei nainen ole ohjaamassa tätä?

Miksi mies tarvitsisi naista siihen että voi elää merkityksellistä elämää?

Kovin matala käsitys miesten elämänhallintakyvystä kuvitella, ettei mies ole pystyväinen luomaan merkityksellistä elämää ilman että on nainen ohjailemassa.

Todellakin. Herää kysymys, että miksi miehet ovat kautta historian pitäneet itseään niin erinomaisen ja erityisen ihmeellisinä, kun ei mies kerta saa elämässään yhtään mitään merkityksellistä tehtyä ilman naista?

• Anonyymi

Sinkkuuden tosin voi erottaa yksinäisyydestä tyyliin mutkat suoriksi vaan.

• Anonyymi

Aloitus oli hyvin kirjoitettu. On luonnollista kaivata kumppania elämäänsä.
      Matkustaminen kumppanin kanssa on monin tavoin mukavampaa kuin yksin ja varsinkin noihin kaukokohteisiin meno.

• Anonyymi

Töiden haku jää tekemättä, valtiolta verotulot saamatta. Jos kerran naiset eivät minua rakkauteen ja seksiin kelpuuta, jääköön tällöin valtio ilman verotuloja työnteostani. Elän koko loppuelämäni töissä käyvien rahoilla.

• Anonyymi

Kumppanin löytää baareista. Mies haaveilee löytävänsä naisen selvinpäin jostain harrastuksista tai työpaikalta mutta ne haaveet ei toteudu. Vain viinaa juomalla mies löytää kumppaninsa baarista.

T: viinamies

• Anonyymi

Tämä tarina on tuttu. Ei siis kannata jäädä yksin kotiin juomaan, vaan lähteä radalle.

• Anonyymi

Pillun saanti jää tekemättä. Ja olisihan se kaveri kainalossa muutenkin taivaallinen, mutta eihän kaikkea voi saada. Jos edes sitäkään.

• Anonyymi

Pyykit voi laittaa likoon 😂🤣😅

• Anonyymi

Sängyssä rakastelu. On vain jotain luontojuttuja ulkosalla.

• Yksin, ystävien ja lasten kanssa voi matkustaa. Ehkä erityisen romanttiset kohteet kannattaa jättää välistä, koska vajeessa muiden rakkauden ja kuhertelua seuraaminen vierestä voi tehdä tiukkaa. Väitän, että isolla osalla matkustamisen ensimmäinen este on raha, ei parisuhteen puute. Hienoon ravintolana pääsee ilman suhdettakin. Illallisen voi vaikka tarjota hyvälle ystävälle joululahjaksi (kortti, vien sinut syömään), tai sopia yhdessä menosta. En näe näitä suurimpana asiana mistä luovun, vaikka kivoja asioita nuo toki on ja niiden aikana saa tärkeitä yhteisiä muistoja (kunhan tunneyhteys on päällä).

Itse kaipaan eniten läheisyyttä, tunneyhteyttä, kosketusta, uskottua, toisen tsemppaamista, tukea kumppanilta, kuuntelija, keskusteluja, arjen jakamista, hyväksyntää omana itsenään ja tietysti rakkaudesta rakastelua. Silti, edellisessä pitkässä suhteessa ei noita kaikki ollut ekan 1.5-2v jälkeen juuri ollenkaan. Ei ne ole suhteessaan itsestään selvyys vaan vaatii tietoista panostusta! Ja monia noita asioita saa läheisiltä ja ystäviltä myös, Kaikkea ei kuitenkaan sinkun elämässä saa.

Haaveeni on löytää vielä toimiva suhde ihmisen kanssa, joka haluaa samaa ja kumpikin alun jälkeen tuntee voimakkaasti toisiaan kohtaan. Ainoa mikä minua estää, on etsimisprosessin turhauttavuus ja se etten usko Tinder toimivuuteen, etsin aika rajatun tyyppisiä ihmisiä ja baarista löytää todennäköisimmin päihdeongelmaisen kuin hyvän puolison ellei sitten käy tosi hyvä tuuri. Lisäksi meidän keski-ikäisten sinkkujen joukossa on jo paljon päihteiden, mielenterveyden, katkeruuden tai ehdottomuuden viemiä sieluja. Tiedän, että yrittämättä ja laittamatta itseään likoon ei suhdetta voi saada, mutta vielä en ole keksinyt, mistä olisi fiksua lähteä etsimään. Tapaaminen oikeassa elämässä ja kiinnostuminen sitä kautta olisi toki paras vaihtoehto, mutta sellaisen tapahtuminen on sattumaa ja vaatii onnea, ja sitä että tunne on molemminpuolinen. Ei helppoa!

• Anonyymi

Väärä lähestymisnäkökulma. Ajattele mitä kaikkia haaveita VOIT toteuttaa, kun et ole parisuhteessa.

Romanttista iltaa voi viettää omassa ihanassa seurassaan, jos niin haluaa. Laittaa koti kuntoon, kukkia maljakkoon, kynttilöitä palamaan ja tarjota herkullista ruokaa itselleen.

Sinä voit aivan hyvin lähteä Malediiveille, vaikka sukelluskursseille, yksin tai ystävän/kaverin/sukulaisen kanssa. On täysin tekosyy olla tekemättä jotain vedoten siihen, ettei ole parisuhdetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3435
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1116
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1050
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      879
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      864
    Aihe