Mistä näkee milloin rengas on valmistettu?
Renkaassa merkittynä Made in Vietnam 2108, tarkoittaako että elokuussa 2021 tehty?
Keväällä jo tilasin ja toisessa on 1406? Onko muka noin vanha rengas, kesäkuu 2014.
Käyttämättömänä ja uv-säteiltä suojassa ei kai rengas miksikään huonone?
Schwalbe renkaan valmistuspäivä
10
150
Vastaukset
- Anonyymi
Luultavasti molemat väärennettyjä pm
- Anonyymi
Makkarakeitto. Söin sitä viimeksi 80 luvulla.
Pakko tehä sitä joku päivä.
Nyt tumputus ja nukkuun- Anonyymi
Makkarakeittoon kun lisää Olavi Virran resptin mukaan pullon jaloviinaa niin kyllä on hyvää.Lapsetkin tykkää.
- Anonyymi
Tähän kyselyyn ei sitte tullut kunnollisia vastauksia :(
Yleensä tääl tiedetään hyvin asioita....- Anonyymi
Ostin viime vuoden kesänä kaksi rengasta Sellon Prismasta. Toinen on vielä käyttämättömänä kaapissa.
Valmistusaika näkyy isoilla valkoisilla numeroilla renkaan sisällä. Minulla
04 09 19 A27 viivakoodi
ppkkvv. Loppu A27 lienee valmistuslinja tms.
Google kuvahaku: Schwalbe production time - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin viime vuoden kesänä kaksi rengasta Sellon Prismasta. Toinen on vielä käyttämättömänä kaapissa.
Valmistusaika näkyy isoilla valkoisilla numeroilla renkaan sisällä. Minulla
04 09 19 A27 viivakoodi
ppkkvv. Loppu A27 lienee valmistuslinja tms.
Google kuvahaku: Schwalbe production timeKokelin myös hiukan tarkempaa hakua:
"Schwalbe" tire production date code
Vastausten perusteella käytäntö on nähtävästi vaihdellut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokelin myös hiukan tarkempaa hakua:
"Schwalbe" tire production date code
Vastausten perusteella käytäntö on nähtävästi vaihdellut.Uudehkoja renkaita löytynee vielä Prismojen ja muiden kauppojen hyllyistä, joten kannattaa käydä vilkaisemassa, miten merkinnät eroavat eri renkaissa. Saattaa oppia jotain. Saa ainakin aikaa kulumaan, jos yrittää hakea aina sen uusimman renkaan.
- Anonyymi
Schwalbea valmistetaan tosiaan Vietnamissa, ja synteettiset aineet vanhenevat aivan yksikseenkin, tosin vähemmän kuin luonnonkumi. Jos rengasta on säilytetty pimeässä niin kyllä se vuosia kestää käyttämätönnä.
- Anonyymi
Nyt taisi löytyä oikea merkintä 88R-002022. Molemmissa renkaissa joten ilmeisen tuoreita ovat :)
- Anonyymi
Horona-aikana myytiin yleisimpien kokojen varastosaldot nollille eli uusia ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979