Lapland Car Center Oy
Y-tunnus:3227596-5
Puh: 0406304270
[email protected]
Lukkatie 1
96300 Rovaniemi
Tämä firma myi minulle auton noin 15000€ oli hintaa ja auto hajos samalla viikolla ja nämä ei vastaa enään minulle puheluihin eikä viesteihin. Joku kerran vastas ja sano että saa heiltä myös varaosia…. Nyt olen tutkinut autoani ja tällä on muunmuuassa ajettu kolari Ruotsissa ja myyjä ei tästä kertonut mitään…. Joten en suosittele tätä firmaa kenellekään.
Huijari kusettaja
9
734
Vastaukset
- Anonyymi
No voi surkian surkia mitenkä kävi.
- Anonyymi
Sama juttu on Mersedes liikkeessä Savukoskella.
- Anonyymi
Joo ei jatkoon…. Huijarit tekee rahaa vaan tällä firmalla
- Anonyymi
Joo kyllä nämä on huijareita…..en suositele tätä firmaa.
- Anonyymi
FAKTA :Rovaniemellä on useita kaiken alan yrittäjiä jotka ovat täysiä kusettajia.
- Anonyymi
Ei taida enään huijari tehdä kauppaa. Vei itsensä ja siskot rekan keulaan. Karma hoiti pahan pois. Huijari mutta ei olis ehkä ihan rekan keulaan tarvinu ajaa… ja heti samana päivänä ollu pien keräys pystyssä. Röyhkeä käytöstä. Heti sukulaiset rahaa ajatelee. Sairasta porukkaa. Mihin nämä haudattiin ? Vois kyntilän viedä jos on lähellä.
- Anonyymi
Tämä kaveri taisi olla huijari veljeksillä yrittäjänä.
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kaveri taisi olla huijari veljeksillä yrittäjänä.
Huijarit sai karman päälle ku rekan keulaan ajo. Mielenterveys ei kestänyt
- Anonyymi
Minäkin ostin Sallasta Wetteriltä huonon Skodan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40795
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721