Lapland Car Center Oy
Y-tunnus:3227596-5
Puh: 0406304270
[email protected]
Lukkatie 1
96300 Rovaniemi
Tämä firma myi minulle auton noin 15000€ oli hintaa ja auto hajos samalla viikolla ja nämä ei vastaa enään minulle puheluihin eikä viesteihin. Joku kerran vastas ja sano että saa heiltä myös varaosia…. Nyt olen tutkinut autoani ja tällä on muunmuuassa ajettu kolari Ruotsissa ja myyjä ei tästä kertonut mitään…. Joten en suosittele tätä firmaa kenellekään.
Huijari kusettaja
6
420
Vastaukset
- Anonyymi
No voi surkian surkia mitenkä kävi.
- Anonyymi
Sama juttu on Mersedes liikkeessä Savukoskella.
- Anonyymi
Joo ei jatkoon…. Huijarit tekee rahaa vaan tällä firmalla
- Anonyymi
Joo kyllä nämä on huijareita…..en suositele tätä firmaa.
- Anonyymi
FAKTA :Rovaniemellä on useita kaiken alan yrittäjiä jotka ovat täysiä kusettajia.
- Anonyymi
Ei taida enään huijari tehdä kauppaa. Vei itsensä ja siskot rekan keulaan. Karma hoiti pahan pois. Huijari mutta ei olis ehkä ihan rekan keulaan tarvinu ajaa… ja heti samana päivänä ollu pien keräys pystyssä. Röyhkeä käytöstä. Heti sukulaiset rahaa ajatelee. Sairasta porukkaa. Mihin nämä haudattiin ? Vois kyntilän viedä jos on lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353842- 983434
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1063373- 773148
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m793115Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862815- 352590
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452432- 902176