Veren sokerit saa pysymään tasaisen kun syö pieniä annoksia noin 4 jän tunnin välein.Siihen ei tarvita mitään ketoosia niinkuin nämä ketoukot väittää.
Ketoukolla syöntivälit 20 tuntia.Kohta 3:04
https://www.youtube.com/watch?v=KQRcJimfe6s
Hiilihydraattipitoisella ruokavaliolla laihtuu vähintään yhtä paljon ja saa syödä huomattavasti enemmän.
Tasaiset verensokerit,ketoosia ei tarvita laihdutuksessa
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Painokin pysyy tasaisena.hiilihyrdaatti EI lihota eikä siinä ole proteeniä.Tarvitsee airopista liikuntaa ja kahvikakkua VOI syödä aina jos se on hyvänmakuinen.Minulla on nyt perunoita lautasella 8 ksan kappaletta joita syön 4 jän tunnin välein.Ketoukot ei tiedä mutta minä tiedän miten saa VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Enää on 7 män kiloa LÄSKIÄ.Menee vielä 2 ksi viikkoa ja vatsalihakset näkyy.
- Anonyymi
Minulla on vatsalihakset yhtä terävät kuin sängyn peitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vatsalihakset yhtä terävät kuin sängyn peitto.
Jostain isosta kaupungista sinulle voisi löytyä samankokoinen poikaystävä, joka ei piittaa ihmisen ulkonäöstä.
- Anonyymi
Kahvikakkuja VOI huoletta syödä kahvin kera.Syö sitä kakkua mistä tykkäät ei se sitä laihtumista mitenkään hidasta kunhan kalorit pysyy pienenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain isosta kaupungista sinulle voisi löytyä samankokoinen poikaystävä, joka ei piittaa ihmisen ulkonäöstä.
Sinun on tyydyttävä siihen sängyn peittoon, ihmisseuraa tuskin löydät itsellesi. Niin vastenmielinen olet.
- Anonyymi
Se on laihdutuksessa aivan normaalia että veren sokeri vähän laskee ja tulee pieni nälkä.Se ON vain merkki siitä että keho käyttää energian lähtreenä kehossa olevaa rasvaa.
Eli siitä pitää vain iloita, tiedät siitä että laihdut.Laihtumisen siis tuntee.JOS sinulla on koko ajan kylläinen ja täysi olo ET LAIHDU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076