Mitäs mieltä olette näistä? Kannattaako suosiolla jättää pois vai voiko huoletta säännöllisesti käyttää? Vaikka on sokeriton, ei täysin kaloriton. Onko vaan ylimääräinen energian lähde vai nopeuttaako jopa aineenvaihdintaa🤔
Sokerittomat Monsteri energiajuomat!
4
305
Vastaukset
- Anonyymi
Ainesosat: Hiilihappopitoinen vesi, sokeri, glukoosisiirappi, happo (sitruunahappo), aromit, tauriini (0,4%), happamuudensäätöaine (natriumsitraatit), panax ginseng-juuriuute (0,08%), L-karnitiini-L-tartraatti (0,04%), säilöntäaineet (sorbiinihappo, bentsoehappo), kofeiini (0,03%), väri (antosyaanit), vitamiinit (B3, B6, B2, B12), makeutusaine (sukraloosi), natriumkloridi, D-glukuronolaktoni, guaranansiemenuute (0,002%), inositoli, maltodekstriini.
Korkea kofeiinipitoisuus. Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville naisille eikä kofeiinille herkille henkilöille (32mg/100ml). Kuluta vastuullisesti.- Anonyymi
Nimenomaan tuollaisista sokerijuomista on varoitettu. Ovat HYVIN epäterveellisiä.
Ravintosisältö 100 ml:
Energia 156 kJ / 37 kcal
Rasva 0 g
josta tyydyttynyttä 0 g
Hiilihydraatit 9,4 g
josta sokereita 8,4 g
Proteiini 0 g
Suola 0,21 g
Siis puolen litran pakkauksessa 42 g sokeria! Missä on Veijo?
- Anonyymi
En joisi
- Anonyymi
Valoja päälle ihmiset. Kannattaako energiajuomia juoda säännöllisesti? Ei. Vaikuttaako sokerittoman virvoitusjuoman nauttiminen laihdutukseen, jos siinä on noin 15 kaloria per tölkki? Taas ei. Kannattaako ylipäätään laihduttaa? Vielä kerran ei. Ainakin mieluummin itse keskityn elämään, enkä tuhlaamaan aikaa tälläisen pohtimiseen. Suosittelen samaa muillekin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086