Paljon pitää panna elämän aikana

Anonyymi-ap

Tuhansia panokertoja tulee jos on koko ajan parisuhteessa. Olen ollut sinkku 2 vuotta. Aloin seurustelee 14 vuotiaana ja sitten seurustelin 10 vuotta. Olin sitten muutaman vuoden sinkku ja taas seurustelin 10 vuotta ja nyt viimeisin suhde kestänyt 13 vuotta. Paljon olen pannut ja paljon tulen panemaan vielä.

56

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Paljon pitää panna elämän aikana"

Uskoakseni ei pidä, ei ole mikään pakko eikä kukaan voi sinulta sitä vaatia. Niin että ole oma itsesi ja säilytä vapautesi, elä selibaatissa 😂

• Anonyymi

Eipä todellakaan ole mitään pakkoa. Jokainen saa elää juuri niin kuin haluaa.

• Anonyymi

Jos joka panosta olisi laittanut herneen pussiin,niin saisi syödä hernaria loppuikänsä.

• Anonyymi

Syös sitten aika pieniä annoksia.

• Anonyymi

Tuleehan sitä mälliä ainakin herneen verran, joten sama asia kuin siitä keittäisit keiton. Näet kai nyt että väittämäsi on järjetön?!? Et voi tuottaa enemmän kuin syöt! Jos olet nyt puoli-iässä niin söisit muka alkuelämäsi spermoja koko loppuelämäsi. Onhan se tuotanto ehkä nuorempana suurempaa mutta ei siinä määrin.

• Anonyymi

No on tuossa asiaa..

Parisuhteessa seksiä on keskimäärin 100x / vuosi.

Säilyy näppituntuma oikeaan seksiin, eikä muutu passiiviseksi runkkaajaksi, joka makaa vaan selällään.

• Anonyymi

Höpö höpö. Ehkä tuoreessa suhteessa sen ensimmäisen kaksi vuotta. Sitten alkaa kerrat harvenemaan. Ei se kiima loputtomiin säily, ei ainakaan passiivisten suominaisten kanssa. Viiden vuoden jälkeen saat tyytyä muutamaan kertaan kuukaudessa, ja sekin vaatii mieheltä vaivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Ehkä tuoreessa suhteessa sen ensimmäisen kaksi vuotta. Sitten alkaa kerrat harvenemaan. Ei se kiima loputtomiin säily, ei ainakaan passiivisten suominaisten kanssa. Viiden vuoden jälkeen saat tyytyä muutamaan kertaan kuukaudessa, ja sekin vaatii mieheltä vaivaa.

Näin siis käy sinulle ja kenties kavereillesi, jotka asiasta sinulle avautuvat. Kokemasi perusteella voimme tehdä päätelmiä vain sinusta.

• Anonyymi

Täytyyy panna jos ei halua että nainen haluaa erota. Kyllä pitää vaan jaksaa panna usein. Mutta enemmän pitä nukkua elämän aikana kuin panna.

• Anonyymi

jos haluat kat katsoa jännityselokuvan, niin Amityville 1979

• Ei parisuhde tarkoita vilkasta välttämättä seksielämää… Jo pelkästään omalla kohdalla parisuhteesta riippuen seksiä on ollut jossain suhteessa vähimmillään nolla kertaa vuodessa ja enimmilläänkin tuskin sataa (mies oli vähähaluinen) ja taas parissa muussa pitkässä suhteessa yhteistä vuosista huolimatta 150-300krt/v.

Siis vaikka yhteisessä 5 vuodessa voi kertyä alle 150 kertaa tai 1200 kertaa. Tietysti 150 on huomattavasti enemmän kuin nolla. 😉

Jos sinua ei itse kiinnosta, ei seksiä pidä harrastaa vain toisen mieliksi, Tosin kolikolla on myös kääntöpuoli. Harva suhde kestää kovin montaa vuotta täysin seksittömänä, ja kun seksi loppuu, loppuu helposti hellyys ja kosketus, ja samalla tunneyhteys alkaa vähitellen rapautua. Jos suhteesta ei tietoisesti pidä huolta, ja yritä ylläpitää itse omaa haluaan, ei voi toisellakaan voi odottaa panostamista suhteeseen. Kosketus, läheisyys ja seksikin kuuluu suurimman osan mielestä parisuhderakkauteen. Ystäviä voi olla parisuhdettakin,

• Anonyymi

Minun parisuhteessani ei ole ollut seksiä 5 vuoteen. Ihan sairasta.

Eroaisin heti, mutta mies on niin fiksu, etten vastaavaa löydä toista elämäni aikana.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun parisuhteessani ei ole ollut seksiä 5 vuoteen. Ihan sairasta.

Eroaisin heti, mutta mies on niin fiksu, etten vastaavaa löydä toista elämäni aikana.

Otan osaa. Haluton puoliso ei ole helppo rasti,

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Otan osaa. Haluton puoliso ei ole helppo rasti,

Niinhä tuo on. Vaikka kuinka järjellä tietäisisikin sen toisen haluttomuuden syyn, niin omaa pahaa oloa ja torjutuksi tulemisen tunnetta on vaikea vältää. Itsellänikin on takana parisuhde, jossa viimeinen viisi vuotta oli liki seksitömtä aikaa. Se on kuitenkin jännä miten ihminen aina unohtaa vallitsevan tilanteen ja tulee yrittäneeksi. Sitten se toisen torjunta ei ehkä tule yllätyksenä ja aloitteen tehtyään muistaa kyllä heti, että ai niin. Silti siitä torjunnasta tulee joka kerta ihan yhtä pska fiilis. Oman eksäni kohdalla tosin pahin ei ollut se seksin puute. Sen olisin vielä voinut kestääkin ja hoitaa tarpeeni itse, vaan kun kaikku läheisyys ja hellyys katosi myös. Noiden muiden puute oli ylitsepääsemätön ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhä tuo on. Vaikka kuinka järjellä tietäisisikin sen toisen haluttomuuden syyn, niin omaa pahaa oloa ja torjutuksi tulemisen tunnetta on vaikea vältää. Itsellänikin on takana parisuhde, jossa viimeinen viisi vuotta oli liki seksitömtä aikaa. Se on kuitenkin jännä miten ihminen aina unohtaa vallitsevan tilanteen ja tulee yrittäneeksi. Sitten se toisen torjunta ei ehkä tule yllätyksenä ja aloitteen tehtyään muistaa kyllä heti, että ai niin. Silti siitä torjunnasta tulee joka kerta ihan yhtä pska fiilis. Oman eksäni kohdalla tosin pahin ei ollut se seksin puute. Sen olisin vielä voinut kestääkin ja hoitaa tarpeeni itse, vaan kun kaikku läheisyys ja hellyys katosi myös. Noiden muiden puute oli ylitsepääsemätön ongelma.

Minä olen aika tottunut siihen, ettei hellyyttä jne ole. En oikein edes muista enää. Tähän oli pitkä tie. No joo.. Seksuaaliset terpeet voi hoitaa itsekin, mutta minulle tuo taas ei riitä. Seksittömään suhteeseen ajautuu. Jos olisin aluksi tiennyt että on tälläistä, niin en olisi edes suhdetta aloittanut. Jos jättäisin mieheni, uudessa suhteessa olisi todennäköisesti seksiä. Mutta sitten olisi joku muu ongelma. Oletko pettänyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen aika tottunut siihen, ettei hellyyttä jne ole. En oikein edes muista enää. Tähän oli pitkä tie. No joo.. Seksuaaliset terpeet voi hoitaa itsekin, mutta minulle tuo taas ei riitä. Seksittömään suhteeseen ajautuu. Jos olisin aluksi tiennyt että on tälläistä, niin en olisi edes suhdetta aloittanut. Jos jättäisin mieheni, uudessa suhteessa olisi todennäköisesti seksiä. Mutta sitten olisi joku muu ongelma. Oletko pettänyt?

En ole koskaan pettänyt. Mietin kyllä sitäkin olisiko se ollut tuossa tilanteessa oikeutettua. Yritin sikana puhua, vastapuoli totaalikieltäytyi ja lopulta tein päätöksen lähteä.

En näe, että suhde itsessään on arvo. Enkä voisi olla suhteessa vain taloudellisista syistä. Kun seksi, läheisyys ja kosketus jää kokonaan pois, tulee tosi haastavaa ylläpitää tunnesuhdetta. Kyseinen mies ei koskaan ollut kovin hyvä puhumaan ja kontaktipinta jää ohueksi kun toinen ei puhu. Suhteen pitää antaa jotain tunnetasolla, jotta siinä kannattaa olla.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

En ole koskaan pettänyt. Mietin kyllä sitäkin olisiko se ollut tuossa tilanteessa oikeutettua. Yritin sikana puhua, vastapuoli totaalikieltäytyi ja lopulta tein päätöksen lähteä.

En näe, että suhde itsessään on arvo. Enkä voisi olla suhteessa vain taloudellisista syistä. Kun seksi, läheisyys ja kosketus jää kokonaan pois, tulee tosi haastavaa ylläpitää tunnesuhdetta. Kyseinen mies ei koskaan ollut kovin hyvä puhumaan ja kontaktipinta jää ohueksi kun toinen ei puhu. Suhteen pitää antaa jotain tunnetasolla, jotta siinä kannattaa olla.

Olin 4v uskollinen. Sitten tuli tilaisuus pettää. Se oli kuin janoiselle olisi antanut lasin vettä. Olin varma että "kuolen" morkkikseen, mutta niin ei käynyt. En tuntenut minkäänlaista katumusta. Ennemmin olin katkera siitä, ettei omassa parisuhteessa tapahdu mitään. Tuon jälkeen olen aina pettänyt, jos siihen on ollut tilaisuus. Siis hyvin harvoin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olin 4v uskollinen. Sitten tuli tilaisuus pettää. Se oli kuin janoiselle olisi antanut lasin vettä. Olin varma että "kuolen" morkkikseen, mutta niin ei käynyt. En tuntenut minkäänlaista katumusta. Ennemmin olin katkera siitä, ettei omassa parisuhteessa tapahdu mitään. Tuon jälkeen olen aina pettänyt, jos siihen on ollut tilaisuus. Siis hyvin harvoin.

Vaikka itse tein päätöksen olla pettämättä, ymmärrän kyllä miten inhimillistä siihen on sortua vuosien vajauksien jälkeen. Eikä tuossa ole kyse pelkästään seksistä, vaan vähintään yhtä paljon kosketuksesta, läheisyydestä ja tunneyhteyden puutteesta.

Olen sitä mieltä, että myös se vuosikausia torjuva pettää. Eri tavalla, ei pettämällä fyysisesti VAAN pettämällä yhteisen sopimuksen parisuhteesta (ellei alussa ole suoraan sovittu seksittämöstä ja läheisyydestä suhteesta). Jos taustalla on sairaus, se voi estää seksin, muttei läheisyyttä, kosketusta eikä vaikka suuseksiä tms. Silti, vasten tahtoisesti ei tietenkään kenenkään pidä suostua seksiin, mutta haluttomuuteenkin voi yrittää etsiä apua ja ainakin yrittää kertoa toiselle ettei vika ole hänessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lortto sinä olet. Moraalitonta pettää kaikissa tapauksissa. Erota pitäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa tekstiä.. vastuu parisuhteesta on molemmilla osapuolilla. Uhrituminen että kun mies ei halua niin minä voin pettää eikä edes tule morkkis.. selkärangatonta kakun syömistä ja säästämistä yhtä aikaa. Vaikka mies olisi kuinka fiksu, mitä ihmettä silti teet hänen kanssaan ellei suhde anna tarpeeksi?? Itsekästä kaikin puolin. Toivottavasti mies saa tietää ja tajuaa lähteä. Ja mitään inhimillistä ei petollisuudessa ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa tekstiä.. vastuu parisuhteesta on molemmilla osapuolilla. Uhrituminen että kun mies ei halua niin minä voin pettää eikä edes tule morkkis.. selkärangatonta kakun syömistä ja säästämistä yhtä aikaa. Vaikka mies olisi kuinka fiksu, mitä ihmettä silti teet hänen kanssaan ellei suhde anna tarpeeksi?? Itsekästä kaikin puolin. Toivottavasti mies saa tietää ja tajuaa lähteä. Ja mitään inhimillistä ei petollisuudessa ole.

Heittäisin itse ensimmäisen kiven vasta kun on itse jaksanut olla 5v uskollinen jatkuvan torjunnan alla. Torjunta kaikilla tasoilla vastaa lähes henkistä väkivaltaa. Sitä miltä sellainen elämä tuntuu, ei ymmärrä, jos ei ole sitä itse kokenut. Lisäksi eroaminen ei aina ole helppoa ja nopeaa.

Kokematon tai muumilaaksossa elämänsä elänyt tai vielä nuori ihminen ei voi ymmärtää, ainakaan jos empatiakyky ei ole isoin vahvuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Oma mies ei ole viiteen vuoteen harrastanut seksiä kanssani. Olen lortto ja ties mitä ihan mielelläni. Olin neljä vuotta ilman seksiä. Sama pätee myös naisiin. Jos nainen ei koskaan harrasta seksiä miehen kanssa parisuhteessa, niin kyllä se mies sen seksin muualta hakee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä pettämisessä ole mitään järkeä mu jos seksi on se ainoa asia miksi suhdetta haluaa niin eikö ole fiksumpaa pysyä sinkkuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lortto sinä olet. Moraalitonta pettää kaikissa tapauksissa. Erota pitäisi.

Joo. Olen lortto ihan mielelläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Oma mies ei ole viiteen vuoteen harrastanut seksiä kanssani. Olen lortto ja ties mitä ihan mielelläni. Olin neljä vuotta ilman seksiä. Sama pätee myös naisiin. Jos nainen ei koskaan harrasta seksiä miehen kanssa parisuhteessa, niin kyllä se mies sen seksin muualta hakee.

Seli seli.. jos suhde on huono, ainoa järkevä teko on erota jos ei pitkällisenkään yrittämisen jälkeen parannusta tule. Pettämisen selittäminen itselle oikeutetuksi on surkeaa ihmisyyttä. Mutta tietysti tuollainen uhriutuminen on helppo tapa olla tekemättä itse ongelmalle mitään.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Heittäisin itse ensimmäisen kiven vasta kun on itse jaksanut olla 5v uskollinen jatkuvan torjunnan alla. Torjunta kaikilla tasoilla vastaa lähes henkistä väkivaltaa. Sitä miltä sellainen elämä tuntuu, ei ymmärrä, jos ei ole sitä itse kokenut. Lisäksi eroaminen ei aina ole helppoa ja nopeaa.

Kokematon tai muumilaaksossa elämänsä elänyt tai vielä nuori ihminen ei voi ymmärtää, ainakaan jos empatiakyky ei ole isoin vahvuus.

Kuka hullu elää 5 vuotta jatkuvan torjunnan alla? Oliko sinut kytketty käsiraudoilla patteriin vai mitä? Mikäs siinä mutta johtopäätös että pettäminen on inhimillistä ja oikeutettua on selkärangaton. Sijaistoiminto sille että tekisi asialle jotain, lähtisi pois pahoinvointia aiheuttavasta suhteesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka hullu elää 5 vuotta jatkuvan torjunnan alla? Oliko sinut kytketty käsiraudoilla patteriin vai mitä? Mikäs siinä mutta johtopäätös että pettäminen on inhimillistä ja oikeutettua on selkärangaton. Sijaistoiminto sille että tekisi asialle jotain, lähtisi pois pahoinvointia aiheuttavasta suhteesta.

En ole elänyt 5v torjunassa, vaan tuo toinen kirjoittaja, Itse lähdin parisuhteesta, kun tilanne ei enää selvinnyt eikö vastapuoli suostunut edes asiaa selvittämään, Itse siis valitsin lähtemisen pettämiseen sijaan.

Silti ymmärrän miten inhimillistä tuossa tilanteessa on pettää, vaikka se on toki väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä pettämisessä ole mitään järkeä mu jos seksi on se ainoa asia miksi suhdetta haluaa niin eikö ole fiksumpaa pysyä sinkkuna

Kuka tässä on on puhut pelkästä seksistä? Kaikki nuo haluttoman puolison kestäneet sanovat olen kyse myös kosketuksesta, hellyydestä ja myös tunteiden etääntymisestä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4v yritin selvittää kaikin tavoin syyn. Ei onnistunut. En löydä toiste noin fiksua tapausta. Seksiä ei vaan ole. Joo. On oikeus pettää, jos kumppani ei vuosiin harrasta seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4v yritin selvittää kaikin tavoin syyn. Ei onnistunut. En löydä toiste noin fiksua tapausta. Seksiä ei vaan ole. Joo. On oikeus pettää, jos kumppani ei vuosiin harrasta seksiä.

”On oikeus pettää, jos kumppani ei vuosiin harrasta seksiä.”

Melkoisen jäätävää narsismia. Jos ei ole tyytyväinen kumppaniinsa, silloin erotaan. Petos ei ole ikinä oikeutettua. Missä olit kun selkärankaa jaettiin?

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

En ole elänyt 5v torjunassa, vaan tuo toinen kirjoittaja, Itse lähdin parisuhteesta, kun tilanne ei enää selvinnyt eikö vastapuoli suostunut edes asiaa selvittämään, Itse siis valitsin lähtemisen pettämiseen sijaan.

Silti ymmärrän miten inhimillistä tuossa tilanteessa on pettää, vaikka se on toki väärin.

On se helppoa ja mukavaa kun voi inhimillistää omat tietoiset väärintekemisensä 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä nähdään, että kyllä sinkkuna on parempi olla. Fiksutkin naiset ovat valmiita pettämään, jos kokevat olevansa jotenkii väärin ymmärrettyjä tai laimin lyötyjä

• Anonyymi kirjoitti:

On se helppoa ja mukavaa kun voi inhimillistää omat tietoiset väärintekemisensä 🤮

En edellenkään, enkä koskaan ole pettänyt. Sinulla on hyvin heikko luetun ymmärtäminen.

• Citrinella kirjoitti:

En edellenkään, enkä koskaan ole pettänyt. Sinulla on hyvin heikko luetun ymmärtäminen.

Meitä on tässä ketjussa yksi, joka on kertonut ilmeisesti 4v torjunnan jälkeen pettäneensä. Itse sanoin, että vuosia torjuva pettää ensin parisuhteen sopimuksen.

Se ei toki tee torjutun pettämistä oikeaksi, mutta sellaisessa vajeessa kovin moni ei vaan jaksa olla uskollinen. On helppo olla varastamatta leipää, kun saa syödä mahansa täyteen edes joskus. Kun alkaa olla nälkäkuoleman lähellä, aika moni ennen rehellinen on valmis varastamiseen selvitäkseen hengissä.

Sinkkuna selibaattia on paljon helpompaa kuin torjuttua olo parisuhteessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä nähdään, että kyllä sinkkuna on parempi olla. Fiksutkin naiset ovat valmiita pettämään, jos kokevat olevansa jotenkii väärin ymmärrettyjä tai laimin lyötyjä

Jos toisen torju 2-5v, se ei ole väärin ymmärrystä vaan tietoista torjuntaa ja tietoinen päätös myös jättää parisuhde hoitamatta. Jos parisuhteeseen ei anna mitään, ei voi kuvitella että toinen pysyy vierellä vain tavan vuoksi!

Torjutuksi tulleella on velvollisuus miettiä jääkö, vaikka suhde on tunteeton kulissi. Itse lähdin, koska olin hyvin onneton ja vajaa, ja olisin itse kärsinyt jos olisin itse valinnut pettämisen. Hölmö ex oli melkein yllättynyt ja pettynyt kun sanoin, että nyt sitten lähden. Kuvitteli, että pysyn siinä ilman mitään vuorovaikutusta, tunneyhteyttä, hän ei edes puhunut juurikaan, vain kulissin, velvollisuuden tunteen ja asuntolainan varassa. Siinä vaiheessa sanoin, että olen monta vuotta yrittänyt puhua ja saada asian muutosta, ja enää en usko että tämä muuttuu koskaan ja näin en ole valmis elämään. Jos parisuhde ei anna mitään, miksi siinä haluaisi olla. Yksin on paljon parempi.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Jos toisen torju 2-5v, se ei ole väärin ymmärrystä vaan tietoista torjuntaa ja tietoinen päätös myös jättää parisuhde hoitamatta. Jos parisuhteeseen ei anna mitään, ei voi kuvitella että toinen pysyy vierellä vain tavan vuoksi!

Torjutuksi tulleella on velvollisuus miettiä jääkö, vaikka suhde on tunteeton kulissi. Itse lähdin, koska olin hyvin onneton ja vajaa, ja olisin itse kärsinyt jos olisin itse valinnut pettämisen. Hölmö ex oli melkein yllättynyt ja pettynyt kun sanoin, että nyt sitten lähden. Kuvitteli, että pysyn siinä ilman mitään vuorovaikutusta, tunneyhteyttä, hän ei edes puhunut juurikaan, vain kulissin, velvollisuuden tunteen ja asuntolainan varassa. Siinä vaiheessa sanoin, että olen monta vuotta yrittänyt puhua ja saada asian muutosta, ja enää en usko että tämä muuttuu koskaan ja näin en ole valmis elämään. Jos parisuhde ei anna mitään, miksi siinä haluaisi olla. Yksin on paljon parempi.

Sinähän oletkin toiminut fiksusti. Tuo anonyymi, joka petti 4 vuoden jälkeen ja siitä lähtien ei ole toiminut fiksusti. Jatkaa huonossa suhteessa, josta puuttuu se tärkein, läheisyys, koska mies on muuten niin fiksu tapaus. Onko järjettömämpää kuultu? Suhde ei anna mitä sen pitäisi ja niinpä hän oikeuttaa itselleen pettämisen sen sijaan että eroaisi ja yrittäisi löytää suhteen, joka toimii. Ällöttävää.

• Anonyymi

Jaa, kannattaa nyt varmaan käyttää aikaansa vähän järkevämmin, huoh!

• Anonyymi

Sanopas sinä mikä on järkevämpää ajan käyttöä kuin elämästä nautiskelu?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Optimihan on se, että just sen verran kuin haluttaa.

Työksi se muuttuu hienompikin homma, jos sitä tehdään pelkästä velvollisuudesta.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

älllös mene nukkumaan rouva lentokoneen lattialle, käytävlle, autamme jotta pääset sänkyyn ja hotelliin... osaa käve4llä mutta ei pysty pitää kantaa ;:D

Marilyn Monroe tuo elokuva Blonde.

• Anonyymi

pane kun viellä huvittaa ennen kuin ikä vie halut,

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa baareissa ei tutustu naisiin. Silloin ei pääse panemaan naista.
      Vain viinaa juomalla mies varmistaa että pääsee panemaan.
      T: viinamies

• Anonyymi

Olet jo siis yli 50v lerppa.

• Anonyymi

Paljon pitää juoda viinaa jos haluaa naisiin tutustua ja jos haluaa naisia päästä panemaan.

T- viinamies

• Anonyymi

Juoda pitää paljon, muuten kuolee janoon.

• Anonyymi

Tuostakin on tullu töissä joskus juteltua jot kun laitat lasipurkkiin vaikka pennin ekavuoden ajan mitä niitä panokertoja on ni vaikka viettää loppuelämän sen saman ihmisen kanssa ni se purkki ei kuulemma koskaan tyhjene kun ottaa yhden pennin aina pois kun on seksiä harrastanut jot ehkä niissä suhteissa pitäisi olla muutakin sisältöä

• Anonyymi

NO hienoo, käythän duunissa panemisen halun hellittäessä..

• Anonyymi

Saitko monesti?

• Anonyymi

Haha. No siinäpä elämä. Ha.hi ha ha . Hyvä sinä👍 parempi sekin ku että hyvä😉

• Anonyymi

Muijalta ku loppus moonikset rupes uskovaiseks .- Onneks on tuo netti ja Kyllikki että pääsen pahasta :)

Lemmenkäinen

• Anonyymi

Tänne pskaelämään synnyiitki siksi että panemaan. Koko maailmankaikkeus luotiin panemista varten. Kannatti muuten. Siinäpä se. Pahvipäitten taivas💩

• Anonyymi

Itse olen naimisissa ja nussinut chattien kautta ainakin 50-60 eri ikäistä naista ikähaitarin molemmista päistä...joihinkin olen laskenut ihan spermat sisäänkin....

Uskoiskohan nuo että häntä panikin 40-kymppinen naimisissa oleva ukko mies kun chatissa vakuutteli olevansa Sinkku :D :D :D

• Anonyymi

Panokerrrat noin 150 kertaa vuoden aikana. Se vaihtelee mutta 1000-1500 10 vuoden aikana. Ei se ole kovin paljon.

• Anonyymi

Panen ja nuolen naisen pimppii. Se on ihanaa kun saa rakastella naisen kanssa.

• Anonyymi

14-vuotiaana :”D Siinä iässä et ole nähnyt kuin isoisän näätähatun hahahahhah

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe