Köyhät kyykkyyn

Anonyymi-ap

No nyt se tämä Suomen kunnianhimoinen Hallitus ajaa vähävaraiset, ja eläkeläiset korsuihin asumaan, ja jyrsimään Porkkanaa, Asumistuki lasketaan nykyisin meille siten, että Vuokra, lämpö, ja asumiskulut yleensä eivät Torniossa saa enää ylittää 480e.n rajaa, loput on itse maksettava, eihän täällä siihen hintaan saa kun jonkun väliaikaisen parakin jossa ei sitten kestä pitää sähköpatteriakaan päällä, koska kunnianhimoinen sähkölasku on vihreä hintainen nykyään, ei sole ko viä köyhät tallin taka ja hoitaa himmat, Ohisalon mieliksi.

14

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, ja tuohon 480e. ei saa kun 85% korvausta, jo on mennyt asiat tosi hulluiksi, kyllä sen arvasi kun vehreet ja vasurit, niin ja kepu alkoivat jauhaan siitä ilmastohöpinästään, mitenhän tässä nyt pärjää.

      • Anonyymi

        Joo,ja kaikki pitää laittaa sähkölle vaikka sähköä ei riitä edes kotitalouksien käyttöön talvella, mutta herrat, tai nykyisin henkilöt "naiset" ne kyllä pärjää , ja sähköt riittää ihan sama miten meikäläinen pienituloinen saa löpöä vanhaan koslaansa jottavoi käydä työssä saadakseen maksettua kalliin sähkön ja ostaa vissiin vähän ruokaakin, vaikka sehän nyt on jo ylellisyyttä, ruoka on noudettava köyhäin jonosta.


    • Anonyymi

      Mene töihin.

      • Anonyymi

        Juurikin näin, tai vaikka kalastamaan.


    • Anonyymi

      köyhilä lusmuila on aikaa polkea vaikka kuntopyörälä sähköä

      • Anonyymi

        Helppo se on sossun tuilla elävän räksytellä siellätuntemattomana, mutta ei eläkeläinen enää töihin pääse vaikka te työikäiset ette viitsi edes persettä itse pyyhkiä, mami käy pyyhkimässä, asian ymmärtääsellainen jokaon elämänsä ajan paiskinut töitä, ja nyt sitten on aika jättää työelämä taakseen, sairauksien ja ikävuosien vuoksi, voisin minä töitätehdä jos niitä vielä saisi, mutta tuollainen turhänpäiväinen räksyttäjä ei lähde vaikka niitä olisikin tarjolla, "menee etuudet".


      • Anonyymi

        Sama rapapöksy se aina sekaantuu aikuisten asioihin, jos joskus itse joutuisi huolehtimaan elämästtään, nii muutuisi ääni kellossa, ei sitä voi aina makoilla ja kirjoitella ilkeyksiään ihmisille jotka koettaa tulla toimeen omillaan.


    • Anonyymi

      Ootappa kun seuraava hallitus on Kokoomus. Silloin tulee todella kylmää kyytiä, siinä lähtee loputkin tuet ja avustukset.

    • Anonyymi

      Nyky hallitus on jakanut rahaa joka puolelle kuin entinen ilolintu törniössä. Ensi vaalikaudella jakaminen on loppu ja on takaisinmaksun aika ja sossutuista leikataan ensimmäisenä. Menkää siis töihin sossutukia nauttivat.

    • Anonyymi

      Noo, joku tietenkin voisi ajatella, että miksi minun pitäisi maksaa sinun ostoksesi Lidlissä? Asiat elämässä pitäisi, noin pääsääntöisesti, hoitaa ITSE niin, että kun se varmuudella tuleva eläkeikä tulee, on börsässä riittävästi, eläkemaksut maksettu (ettei koko työelämän ajan ole menty pimeillä) tai sitten muuten on vara vanhuuteen. En oikein ymmärrä tätä jatkuvaa natinaa siitä, että muiden pitäisi olla vastuussa minun elämäni talousasioista; ne pitää hoitaa ajoissa kuntoon. Ei siinä hallitukset auta; on siellä sitten keput, persut, demarit tai kommarit. Höh.

      • Anonyymi

        Nyt lidlisä on asioitu viherpiipertäjä hallituksen sossutuilla, ensi vuonna saatte maksaa itse ansaituilla rahoilla.


    • Anonyymi

      Outokumpu tarvitsee sähköä tuotannon ylläpitämiseen. Kuluttajana joudun maksamaan korkeampaa siitä hyvästä korkempaa sähkönhintaa. Teen töitä kuin entisaikojen orja kurjalla palkalla enkä pidä juuri vaapata eikä tuloni meinaa millään riittää elämiseen kun työantajani valittaa jatkuvaa kurjuutta. Olenko tyhmä vai muuten tollo torniosta.

      • Anonyymi

        Mitenkä outokumpu liittyy sinun sähkölaskusi suuruuteen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä outokumpu liittyy sinun sähkölaskusi suuruuteen ;)

        Kyllä sinäkin joskus voit ymmärtää näitä asioita miten ne toisiinsa liittyvät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe