Tuntuu turhalta istuskella perjantaian töissä viimeinen tunti klo 15-16, kun viikon työt on jo tehty. En ymmärrä, mitä lisäarvoa antaa se, ettei työntekijä saa lähteä kotiin, vaan jää töihin surffailemaan netissä ja odottamaan sitä klassista kellonlyömää 16:00, että voi lähteä kotiin? Ylityötunteja tällä viikolla kertynyt kuusi tuntia. Jos ne saisi joskus pitää vapaana, voisi jo olla kotona, mutta meidän firmassa ylitöitä ei saa vapaana.
Töissä perjantaina, vaikka työt on jo tehty
8
123
Vastaukset
- Anonyymi
pian saat nakata haalarit nurkkaan ja sitten täysi meno päälle,
https://www.youtube.com/watch?v=3jFcOB8is4M - Anonyymi
Sama tilanne kuin viikko sitten. Sain juuri tehdyksi tämän viikon työt. Voisin lähteä kotiin, mutta toimistoaika päättyy klo 16:00.
Jestas, kun on turhauttavaa. Tehokkuudesta ja nopeudesta ei ole iloa, kun loppupäivä istuskellaan odottamassa, että kello tulee 16:00. Ylitöitä olen tällä viikolla tehnyt 7 tuntia. Ylitöitä ei saa vapaana. - Anonyymi
riippuu ihan siitä millaista työtä tekee. Jos työ on sellaista että annetaan viikon setti
( joku muu antaa) ja joka on tehtävä viikolla niin sitten voi tulla tilanne että kaikki annetut tehtävät on tehty. Ja joutuu kuluttamaan aikaansa. Projektitöissä sen sijaan on aina avoimia tehtäviä, Perjantaina siis itse valmistelee seuraavan viikon agendan että maanantaina on valmis rätinki ja minimiresepti tulevalle viikolle. Tulistettu höyry on siis koko ajan päällä.- Anonyymi
Aloittaja on isännöitsijä. Työntekijä siis, ei yrittäjä. Yrittäjä saa tulla töihin, kun huvittaa ja lähteä kotiin, kun huvittaa. Työntekijällä ei tällaista vapautta ole. Työaika on klo 8-16 ja iltakokoukset ylitöinä siihen päälle. Tyypillinen työviikko syksyllä on pari-kolme iltakokousta eli 4-7 tuntia yliöitä viikossa.
- Anonyymi
aina voi hiljentyä. Kukin tavallansa.
- Anonyymi
Surffailen netti ja lueskelen YLEn ja Satakunnan Kansan uutisia. Odotan, että klo on 16:00.
- Anonyymi
Yksinkertaisesti tyhmää, simply stupid.
- Anonyymi
No, vähän voisi olla joustua työajassa. Kai nyt kotiin voisi ihan hyvin lähteä, jos työkännykässä pitää virran päällä (kuten minä teen) iltaan asti. Minulla on viikonloppuisinkin työkännykässä virta klo 10-22.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915