Olen etsinyt nykyaikaista autoa kohta puoli vuotta enkä ole löytänyt sellaista jonka katsomisesta ei tulisi oksennusta suuhun. Olisi kova tarve autolle mutta en osta rumaa autoa. Miksi ne on tuollaisia rotiskoja nykyään? Kuka huolii tuollaisen auton josta ei tiedä edes minkä merkkinen se on ellei siinä olisi merkkiä? Työkaveri kehui jotain V90 Volvoaan ja pidättelin oksennusta kun se oli niin ruma auto.
Löytäisinpä jostain hyvän ruumisauton.
Miksi autot on niin hemmetin tylsiä?
34
183
Vastaukset
- Anonyymi
Opel Insignia? Toki sekin on sellainen mersuhtava. Itse tykkäsin. Tavallinen mutta laadukkaan oloinen. Silmällekin siisti.
- Anonyymi
Voi kauhia, mersuhtava hyi hele...
- Anonyymi
Rahalla saa, mutta kun olet köyhä, niin niele vaan oksennuksesi ja osta se mihin on varaa.
- Anonyymi
Ehkä autoilu ei ole vaan sinun lajisi. Potkulautailu kenties?.....
- Anonyymi
Jännä kun kaikki alkaa tehdä samanlaisia nyt terävä linjaiset ällötykset lähes joka merkillä tavallisessa hintaluokassa
- Anonyymi
Uudet autot muistuttaa enemmän häiriintynyttä leivänpaahdinta kuin autoa.
- Anonyymi
Sinun kannattaisi mennä tutkituttamaan sisäelimet, jos oksennus noin herkässä. Vai krapulako sen tekee?
- Anonyymi
Krapulassa ei tosiaan kannata lähteä auton rattiin. Eikä varsinkaan oksentaa autoon.
- Anonyymi
Nykyautot ei herätä kuin inhoa ennen intohimoa ja kaiken päälle tämä sähköistys jossa nyt kokoajan autosi on vanhaa mallia koska joka kuukausi tulee uusi ja parempi malli muotoilussa ei ole enää sielua no Bertone on tehnyt konkurssin, Pininfarina on myynnissä ja Italdesign-GIugiaro ei ole enää riippumaton talo, vaan tiukasti valvottu osa Volkswagen Groupia.
- Anonyymi
Tesla Model S näyttää hienolta.
- Anonyymi
Mutta vain sinun silmissäsi....😆
- Anonyymi
Teslan keulat ainakin pienemmän mallin niinkuin lähes kaikkien sähköautojen keulat lapsellisen oloisia näyttää leluautoilta
- Anonyymi
Joo aika töppöperseitä nämä nykyautot. Pelleissä paljon pokkauksia etteivät ajossa lepata. Jossain taisi olla takaovenkahvakin sivulasin yläreunassa.
- Anonyymi
Aloittaja ehdotti jo ruumisautoa!
No, siinä on taas se ongelma, ettei se pituutensa vuoksi mahdu yleisimpiin parkkiruutuihin.- Anonyymi
No sillä pituudella ei ole merkitystä, miten päin niitä autoja on parkkiruutuihin ajettu. Riittää, kun katsoo jonkun kauppakeskuksen parkkista, niin oli iso tai pieni kottura, niin melkosta "osaamista" näkyy ajotaidoissa. Minä en niinkään syyttäisi auton kokoa vaan kuljettajan asennetta yleensäkin, kun "minä tulen ja minä ajan miten haluan"
- Anonyymi
Miten olisi Ferrari?
- Anonyymi
Miksi se pitäisi olla jotenkin erikoinen? Eihän niissä autoissa muutenkaan viihdytä. Yleensä pitää äkkiä päästä perille, että on siinä autossa mahdollisimman lyhyen aikaa. Monet ajavat jopa yli rajoitusten että päästään vaan äkkiä pois siitä autosta.
- Anonyymi
Juuri ihan samaa mietin, lukiessani noita typeriä marinoita.
Itse olen aika tarkka siitä, minkä näköinen auto pihassa seisoo. Kun katselen sitä päivittäin, sen pitää istua JUURI MINUN OMAAN silmääni. Tästä näkökulmasta, mitään vaikeuksia ei ole ollut tähän saakka löytää sopivaa autoa. Erikoiseksi muotoiltuja autoja karsastan. Semmonen selkeä, simppeli, kikkailematon muotoilu on omaan makuuni.
- Anonyymi
Osta Lada 1200 L vaikka 70-luvulta erottuu massasta
- Anonyymi
Perhana kun löytäiskin jostain latuskan
- Anonyymi
Nyt oli ihan ok sähköauto Applelta https://supercarblondie.com/sidebar/apple-car-supercar-blondie-renders-world-first/ tosin hinta voi olla huikea
- Anonyymi
Eipä ole tosiaan kovin paljon vaihtoehtoja enää autoissa mitkä miellyttäisi silmää. Katumaasturit on suunnilleen tappaneet muut autoluokat ja varsinkaan katumaasturimöhköä minä en osta milloinkaan.
Kyllä on autotkin menneet pilalle nykyaikana, kojetaulutkin semmoisia hirvityksiä muoviveistoksia ettei rumemmasta väliä! - Anonyymi
Kuvastaisiko sitä millaisia nyky ihmiset on useimmat mu onneksi niitäkin voi tuunata jos on kätevä käsistään rakentelee mieleisensä toki jossai kohti saattaa kannattaa tarkistaa tieliikenne lainsäädännöstä mitä saa ja mitä ei saa muuttaa
- Anonyymi
En ymmärrä vw konsernin ohjaamonäkymää ihan kammottava pikkuruinen näyttö edessä ja tosiaan lähes kaikissa sama kovamuovinäyttö ei mitään sielukkuutta ennen oli mittaristoissakin tyyliä
- Anonyymi
Mittaristot oli ennen ennenkaikkea selkeitä ja helppolukuisua eikä nykyisenkaltaisia sekavia grafiikkanäyttöjä! Harvassa on nykyautot joissa on selkeä ja helppolukuinen mittaristo, saati hallintalaitteet. Oikeita fyysisiä nappuloita ei korvaa mitkään lukuisten valikoiden ja alivalikoiden taakse piilotetut toiminnot! Ajaessa pitäisi seurata liikennettä eikä selailla valikoita perkele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mittaristot oli ennen ennenkaikkea selkeitä ja helppolukuisua eikä nykyisenkaltaisia sekavia grafiikkanäyttöjä! Harvassa on nykyautot joissa on selkeä ja helppolukuinen mittaristo, saati hallintalaitteet. Oikeita fyysisiä nappuloita ei korvaa mitkään lukuisten valikoiden ja alivalikoiden taakse piilotetut toiminnot! Ajaessa pitäisi seurata liikennettä eikä selailla valikoita perkele!
Aivan, olet ihan oikeassa. Sinänsä jännää, että kännykkään puhuminen auton ratissa on sakotuksen piiriin kuuluva rikos, mutta mitä on autoissa? Alkaa olemaan kuin avaruusalus, näyttöjä, joista näkyy kaikki, jos ei näyttöä,niin kaikki muu on diginäyttöä, jossa tolpat ja pylpyrät näyttää kaiken mahdollisen. Tiiraat näitä ja se on ok vaikka on suorastaan vaarallista, koska katseesi ei ole muuhun liikenteeseen. Ajelin tuossa muutama viikko sitten sähkärin perässä, en kiinnittänyt mitään huomiota, kunnes aloin katsomaan, että ei helkutti, onko kuski kännissä,kun seilasi kaistaa eestaas. Ajoin kymmenknta kilsaa perässä ennen kun pääsin ohi ja mitäpä paappa teki? Tutki näyttöä (se selitti seilaamisen). Ajattelin, että paappa oli ostanut itselleen sähkärin ja tutkiskeli eli katseli näyttöä, miten virta hupenee... Toivoisin, että harjottelisitte muualla kuin vilkkaasti liikennöidyllä tiellä. Kyllä ne näytön kertomat oppii sitten vilkaisulla näkemään vai oppiiko?
- Anonyymi
Polestar on kyllä hyvä auto. Jenkki on vastaus tylsyyteen V8 ja on tunnelmaa.
- Anonyymi
Miten se V8 tekee 5km päässä Prismassa käynnistä vähemmän tylsää?
Kyllä kuule siinä ajatukset pyörii ostoslistassa eikä auton erikoisuudessa. Mitä näppärämpi ja vaivattomampi joka kelillä, sen parempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuule siinä ajatukset pyörii ostoslistassa eikä auton erikoisuudessa. Mitä näppärämpi ja vaivattomampi joka kelillä, sen parempi.Niin, no eihän sinne Prisman sisälle ole asiaa V8:lla kuin kolmisylinterisellä rivimoottorillakaan. Meno- ja paluumatkat on varmasti hauskempia V8:lla kuin kolmisylinterisellä päristimellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuule siinä ajatukset pyörii ostoslistassa eikä auton erikoisuudessa. Mitä näppärämpi ja vaivattomampi joka kelillä, sen parempi.Jos olisit edes joskus ollut vanhan jenkin kyydissäkään, mmärtäisit, mikä on Auto vai pitäisikö sanoa laiva? On sen verran mukavaa kulkua ja se V8 murina
- Anonyymi
Skodat on niin rumia että se on jo melkein kauneutta.
- Anonyymi
No ruumisauto "saadaan" kaikki, mutta siinä olet täysin oikeassa tämän päivän autoista, että on kaikki samanlaisia rumiluksia, joista ei oikeasti enää tiedä, mitä ne on ja sitten noi sähkärit, voi jessus miten rumia ne on.
Taas kesällä suorastaan nautin, kun ihmiset, joilla on näitä vanhoja autoja, lähtivät liikenteeseen. Onneksi edes kesäaikana saa nauttia autojen ulkomuodoista, jopa fiat 600:nen on ilo silmälle ja vanhat jenkit sitten ihan omaa luokkaansa. - Anonyymi
Autoissa rumuus on nykyään muotia.
Tyylikkäitä ja kauniita autoja näissä uusissa malleissa ei enään ole.
Sama asia on myös nykyisin rakennettavissa kerrostaloissa. Aivan hirveitä asumisviihtyvyyden tuhoajia.
Rakentamisessa ei juurikaan laatua ole saatavilla. - Anonyymi
Skooda se on ostettava. On silmiähivelevän kaunis ja niin harvinainen, niitä ei joka halpahallin parkkiksella näekään. Röhöö!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760