Miksi autot on niin hemmetin tylsiä?

Anonyymi-ap

Olen etsinyt nykyaikaista autoa kohta puoli vuotta enkä ole löytänyt sellaista jonka katsomisesta ei tulisi oksennusta suuhun. Olisi kova tarve autolle mutta en osta rumaa autoa. Miksi ne on tuollaisia rotiskoja nykyään? Kuka huolii tuollaisen auton josta ei tiedä edes minkä merkkinen se on ellei siinä olisi merkkiä? Työkaveri kehui jotain V90 Volvoaan ja pidättelin oksennusta kun se oli niin ruma auto.

Löytäisinpä jostain hyvän ruumisauton.

34

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opel Insignia? Toki sekin on sellainen mersuhtava. Itse tykkäsin. Tavallinen mutta laadukkaan oloinen. Silmällekin siisti.

• Anonyymi

Voi kauhia, mersuhtava hyi hele...

• Anonyymi

Rahalla saa, mutta kun olet köyhä, niin niele vaan oksennuksesi ja osta se mihin on varaa.

• Anonyymi

Ehkä autoilu ei ole vaan sinun lajisi. Potkulautailu kenties?.....

• Anonyymi

Jännä kun kaikki alkaa tehdä samanlaisia nyt terävä linjaiset ällötykset lähes joka merkillä tavallisessa hintaluokassa

• Anonyymi

Uudet autot muistuttaa enemmän häiriintynyttä leivänpaahdinta kuin autoa.

• Anonyymi

Sinun kannattaisi mennä tutkituttamaan sisäelimet, jos oksennus noin herkässä. Vai krapulako sen tekee?

• Anonyymi

Krapulassa ei tosiaan kannata lähteä auton rattiin. Eikä varsinkaan oksentaa autoon.

• Anonyymi

Nykyautot ei herätä kuin inhoa ennen intohimoa ja kaiken päälle tämä sähköistys jossa nyt kokoajan autosi on vanhaa mallia koska joka kuukausi tulee uusi ja parempi malli muotoilussa ei ole enää sielua no Bertone on tehnyt konkurssin, Pininfarina on myynnissä ja Italdesign-GIugiaro ei ole enää riippumaton talo, vaan tiukasti valvottu osa Volkswagen Groupia.

• Anonyymi

Tesla Model S näyttää hienolta.

• Anonyymi

Mutta vain sinun silmissäsi....😆

• Anonyymi

Teslan keulat ainakin pienemmän mallin niinkuin lähes kaikkien sähköautojen keulat lapsellisen oloisia näyttää leluautoilta

• Anonyymi

Joo aika töppöperseitä nämä nykyautot. Pelleissä paljon pokkauksia etteivät ajossa lepata. Jossain taisi olla takaovenkahvakin sivulasin yläreunassa.

• Anonyymi

Aloittaja ehdotti jo ruumisautoa!
      No, siinä on taas se ongelma, ettei se pituutensa vuoksi mahdu yleisimpiin parkkiruutuihin.

• Anonyymi

No sillä pituudella ei ole merkitystä, miten päin niitä autoja on parkkiruutuihin ajettu. Riittää, kun katsoo jonkun kauppakeskuksen parkkista, niin oli iso tai pieni kottura, niin melkosta "osaamista" näkyy ajotaidoissa. Minä en niinkään syyttäisi auton kokoa vaan kuljettajan asennetta yleensäkin, kun "minä tulen ja minä ajan miten haluan"

• Anonyymi

Miten olisi Ferrari?

• Anonyymi

Miksi se pitäisi olla jotenkin erikoinen? Eihän niissä autoissa muutenkaan viihdytä. Yleensä pitää äkkiä päästä perille, että on siinä autossa mahdollisimman lyhyen aikaa. Monet ajavat jopa yli rajoitusten että päästään vaan äkkiä pois siitä autosta.

• Anonyymi

Juuri ihan samaa mietin, lukiessani noita typeriä marinoita.

Itse olen aika tarkka siitä, minkä näköinen auto pihassa seisoo. Kun katselen sitä päivittäin, sen pitää istua JUURI MINUN OMAAN silmääni. Tästä näkökulmasta, mitään vaikeuksia ei ole ollut tähän saakka löytää sopivaa autoa. Erikoiseksi muotoiltuja autoja karsastan. Semmonen selkeä, simppeli, kikkailematon muotoilu on omaan makuuni.

• Anonyymi

Osta Lada 1200 L vaikka 70-luvulta erottuu massasta

• Anonyymi

Perhana kun löytäiskin jostain latuskan

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eipä ole tosiaan kovin paljon vaihtoehtoja enää autoissa mitkä miellyttäisi silmää. Katumaasturit on suunnilleen tappaneet muut autoluokat ja varsinkaan katumaasturimöhköä minä en osta milloinkaan.
      Kyllä on autotkin menneet pilalle nykyaikana, kojetaulutkin semmoisia hirvityksiä muoviveistoksia ettei rumemmasta väliä!

• Anonyymi

Kuvastaisiko sitä millaisia nyky ihmiset on useimmat mu onneksi niitäkin voi tuunata jos on kätevä käsistään rakentelee mieleisensä toki jossai kohti saattaa kannattaa tarkistaa tieliikenne lainsäädännöstä mitä saa ja mitä ei saa muuttaa

• Anonyymi

En ymmärrä vw konsernin ohjaamonäkymää ihan kammottava pikkuruinen näyttö edessä ja tosiaan lähes kaikissa sama kovamuovinäyttö ei mitään sielukkuutta ennen oli mittaristoissakin tyyliä

• Anonyymi

Mittaristot oli ennen ennenkaikkea selkeitä ja helppolukuisua eikä nykyisenkaltaisia sekavia grafiikkanäyttöjä! Harvassa on nykyautot joissa on selkeä ja helppolukuinen mittaristo, saati hallintalaitteet. Oikeita fyysisiä nappuloita ei korvaa mitkään lukuisten valikoiden ja alivalikoiden taakse piilotetut toiminnot! Ajaessa pitäisi seurata liikennettä eikä selailla valikoita perkele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mittaristot oli ennen ennenkaikkea selkeitä ja helppolukuisua eikä nykyisenkaltaisia sekavia grafiikkanäyttöjä! Harvassa on nykyautot joissa on selkeä ja helppolukuinen mittaristo, saati hallintalaitteet. Oikeita fyysisiä nappuloita ei korvaa mitkään lukuisten valikoiden ja alivalikoiden taakse piilotetut toiminnot! Ajaessa pitäisi seurata liikennettä eikä selailla valikoita perkele!

Aivan, olet ihan oikeassa. Sinänsä jännää, että kännykkään puhuminen auton ratissa on sakotuksen piiriin kuuluva rikos, mutta mitä on autoissa? Alkaa olemaan kuin avaruusalus, näyttöjä, joista näkyy kaikki, jos ei näyttöä,niin kaikki muu on diginäyttöä, jossa tolpat ja pylpyrät näyttää kaiken mahdollisen. Tiiraat näitä ja se on ok vaikka on suorastaan vaarallista, koska katseesi ei ole muuhun liikenteeseen. Ajelin tuossa muutama viikko sitten sähkärin perässä, en kiinnittänyt mitään huomiota, kunnes aloin katsomaan, että ei helkutti, onko kuski kännissä,kun seilasi kaistaa eestaas. Ajoin kymmenknta kilsaa perässä ennen kun pääsin ohi ja mitäpä paappa teki? Tutki näyttöä (se selitti seilaamisen). Ajattelin, että paappa oli ostanut itselleen sähkärin ja tutkiskeli eli katseli näyttöä, miten virta hupenee... Toivoisin, että harjottelisitte muualla kuin vilkkaasti liikennöidyllä tiellä. Kyllä ne näytön kertomat oppii sitten vilkaisulla näkemään vai oppiiko?

• Anonyymi

Polestar on kyllä hyvä auto. Jenkki on vastaus tylsyyteen V8 ja on tunnelmaa.

• Anonyymi

Miten se V8 tekee 5km päässä Prismassa käynnistä vähemmän tylsää?
        Kyllä kuule siinä ajatukset pyörii ostoslistassa eikä auton erikoisuudessa. Mitä näppärämpi ja vaivattomampi joka kelillä, sen parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuule siinä ajatukset pyörii ostoslistassa eikä auton erikoisuudessa. Mitä näppärämpi ja vaivattomampi joka kelillä, sen parempi.

Niin, no eihän sinne Prisman sisälle ole asiaa V8:lla kuin kolmisylinterisellä rivimoottorillakaan. Meno- ja paluumatkat on varmasti hauskempia V8:lla kuin kolmisylinterisellä päristimellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit edes joskus ollut vanhan jenkin kyydissäkään, mmärtäisit, mikä on Auto vai pitäisikö sanoa laiva? On sen verran mukavaa kulkua ja se V8 murina

• Anonyymi

Skodat on niin rumia että se on jo melkein kauneutta.

• Anonyymi

No ruumisauto "saadaan" kaikki, mutta siinä olet täysin oikeassa tämän päivän autoista, että on kaikki samanlaisia rumiluksia, joista ei oikeasti enää tiedä, mitä ne on ja sitten noi sähkärit, voi jessus miten rumia ne on.
      Taas kesällä suorastaan nautin, kun ihmiset, joilla on näitä vanhoja autoja, lähtivät liikenteeseen. Onneksi edes kesäaikana saa nauttia autojen ulkomuodoista, jopa fiat 600:nen on ilo silmälle ja vanhat jenkit sitten ihan omaa luokkaansa.

• Anonyymi

Autoissa rumuus on nykyään muotia.
      Tyylikkäitä ja kauniita autoja näissä uusissa malleissa ei enään ole.

Sama asia on myös nykyisin rakennettavissa kerrostaloissa. Aivan hirveitä asumisviihtyvyyden tuhoajia.
      Rakentamisessa ei juurikaan laatua ole saatavilla.

• Anonyymi

Skooda se on ostettava. On silmiähivelevän kaunis ja niin harvinainen, niitä ei joka halpahallin parkkiksella näekään. Röhöö!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe