KIITOS Harmissetä ..

erinomaisesta tarinasta. Sinua lukee mielellään.

20

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitän myös!

• Anonyymi

Ota siitä itsellesi aviomies.

• Pöh.. Harmissetä ilmoitti jo heti kättelyssä, kun tulin palstalle, että hän ei ole kiinnostunut..

Meillä ei arvomaailmat kohtaa olleskaan, mutta kunnioitan hänen erilaisuuttaan ja oikeuttaan olla kuin on.

Siksi toisekseen en ota kenestäkään aviomiestä.. en usko avioliittoon ja siksipä pidänkin vain rakastajaa...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Pöh.. Harmissetä ilmoitti jo heti kättelyssä, kun tulin palstalle, että hän ei ole kiinnostunut..

Meillä ei arvomaailmat kohtaa olleskaan, mutta kunnioitan hänen erilaisuuttaan ja oikeuttaan olla kuin on.

Siksi toisekseen en ota kenestäkään aviomiestä.. en usko avioliittoon ja siksipä pidänkin vain rakastajaa...

Meillä näköjään on paljon samankaltaisuuksia... Samoin Harmis ilmoitti minulle joskus kauan sitten, kun tulla tupsahdin Suomi 24 miehen logiikka palstalle... Harmis käytti silloin nikkenään; IkiSinkku mä en enää mitä mä vastasin hänelle; mutt sen mä muistan ettei flikan heitukoiden mielipiteet pahemmin kiinnosta, joten voin unohtaa hänet laskuistani.
        Pyysin anteeksi ett ylipäätään olin häntä puhutellut, Kun en ollut pannut merkille hänen nimimerkkiään, josta suoraan saattoi lukea: "älä Häiritse sinkkumiestä!"

No vuosia jälkeen päin, ollaan tultu juttuun. Monesti on neuvonut mua, viimeeks auton valinnassa, jonka mä tavallaan toteutinkin. Auto ja vakuutus ovat Faijan nimissä, mutt todellisuudessa mä omistan sen ja ajan sillä. Faija ei enää autoa aja, mutt kukaan ei voi kieltää omistamasta sellaista ja ottamasta siihen autovakuutusta. 60% alennuksella, kun hänellä on vakuutusvuosia useita takana.

Jos auto olisi mun nimissäni ja mä ottaisin siihen samat vakuudet... arvaa vaan mitä kustantaisi? Eteenkin kun mä olen käynyt metsähallituksen puolella; moottoripyöräni kanssa! Pitkän sairausloman ja sairaalakulut he maksoivat, taatusti pysyy siellä kirjoissa ja kansissa. Kaiken lisäksi, vanhemmillani ja minulla on sama osoite; joten jos mä ajelen Faijan autolla, mä olen lainannut sitä silloin/tällöin ja ainoastaan sen hetken tarpeeseen.
        trollikka
        Jk. Ei Harmis ole niin tyly, kuin ens vaikutelma on; mutt sanastoaan vois pikkasen korjailla.

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä näköjään on paljon samankaltaisuuksia... Samoin Harmis ilmoitti minulle joskus kauan sitten, kun tulla tupsahdin Suomi 24 miehen logiikka palstalle... Harmis käytti silloin nikkenään; IkiSinkku mä en enää mitä mä vastasin hänelle; mutt sen mä muistan ettei flikan heitukoiden mielipiteet pahemmin kiinnosta, joten voin unohtaa hänet laskuistani.
        Pyysin anteeksi ett ylipäätään olin häntä puhutellut, Kun en ollut pannut merkille hänen nimimerkkiään, josta suoraan saattoi lukea: "älä Häiritse sinkkumiestä!"

No vuosia jälkeen päin, ollaan tultu juttuun. Monesti on neuvonut mua, viimeeks auton valinnassa, jonka mä tavallaan toteutinkin. Auto ja vakuutus ovat Faijan nimissä, mutt todellisuudessa mä omistan sen ja ajan sillä. Faija ei enää autoa aja, mutt kukaan ei voi kieltää omistamasta sellaista ja ottamasta siihen autovakuutusta. 60% alennuksella, kun hänellä on vakuutusvuosia useita takana.

Jos auto olisi mun nimissäni ja mä ottaisin siihen samat vakuudet... arvaa vaan mitä kustantaisi? Eteenkin kun mä olen käynyt metsähallituksen puolella; moottoripyöräni kanssa! Pitkän sairausloman ja sairaalakulut he maksoivat, taatusti pysyy siellä kirjoissa ja kansissa. Kaiken lisäksi, vanhemmillani ja minulla on sama osoite; joten jos mä ajelen Faijan autolla, mä olen lainannut sitä silloin/tällöin ja ainoastaan sen hetken tarpeeseen.
        trollikka
        Jk. Ei Harmis ole niin tyly, kuin ens vaikutelma on; mutt sanastoaan vois pikkasen korjailla.

Ei ole tyly.. oikeastaan aika lempeä ja tavallaan myös hyvin tarkkasilmäinen olento. Joskus sanojensa kanssa saa olla varovainen..
        Minut haukkui kerran pystyyn, kun olin vitsikkäästi hänestä jotakin sanonut.. pyysin anteeksi, mutta kerkesi ennen sitä luokattomasti haukkumaan.

Hän on vanhankantainen, mutta se hänelle sallittakoon. Pidän hänen tuosta ominaisuudestaan, vaikka en jaa hänen mielipiteitään kovinkaan usein.

Mutta kaikkinensa, palstalle mahtuu erilaisuutta ja siltä kantilta katsottuna hän on väriläiskä erilaisuudellaan.

• Anonyymi

Hauskoja tarinoita, valitettavasti kaikkien huumorintaju ei noita kestä. Kohta tuokin ketju lähtee.

AV otti jo alun niin tosissaan. Saatipa nyt kun Linjeri repi sen käden irti 🤪

xLiner

• Jee.. jatkoa.. pitääpä käydä lukaisemassa.

• Joskus oltiin Harmiksen kanssa kiinnostuneet samasta naisesta, mutta ei siitä muistaakseni mitään kiistoja ollut seurauksena

• Anonyymi

Tais olla miss pönttöuuni, joka äijän unelma täällä jonkin aikaa, myös sen keittiömestarin/poliisinpojan ja mitä kaikkia nikkejä, hän ehti käyttääkään.
        Sen tyypin ihailu tuppas menemään vainoamiseksi, jos ei saanut vastakaikua. Muistan varsin hyvin tyypin; "jalka taakse ja nurin" eikä millään uskonut ettei mitenkään kiinnostanut liittyä hänen haaremiinsa... omien juttujensa perusteella oli hyvissä väleissä ex-vaimonsakin kanssa silleen. Ollaan me flikat vaan niin nirsoja, eikä ymmärretty mikä onni ja autuus olisi ollut kädenulottuvilla. No ne episodit palstalla ovat onneksi jo takana.

Harmis suhtautuu lähinnä veljellisesti minuun, jokseenkin samoin kuin Nuuska Muikkune joskus. Hyvää päivän jatkoa kaikille, mä olen leipomassa voisilmäpullia Mimmille, hänellä on tänään nimpparit! Siis yks hänen kolmesta etunimestään on Ilona, ja me vietetään kotioloissa pieniä nimpparijuhlia.

• Anonyymi kirjoitti:

Tais olla miss pönttöuuni, joka äijän unelma täällä jonkin aikaa, myös sen keittiömestarin/poliisinpojan ja mitä kaikkia nikkejä, hän ehti käyttääkään.
        Sen tyypin ihailu tuppas menemään vainoamiseksi, jos ei saanut vastakaikua. Muistan varsin hyvin tyypin; "jalka taakse ja nurin" eikä millään uskonut ettei mitenkään kiinnostanut liittyä hänen haaremiinsa... omien juttujensa perusteella oli hyvissä väleissä ex-vaimonsakin kanssa silleen. Ollaan me flikat vaan niin nirsoja, eikä ymmärretty mikä onni ja autuus olisi ollut kädenulottuvilla. No ne episodit palstalla ovat onneksi jo takana.

Harmis suhtautuu lähinnä veljellisesti minuun, jokseenkin samoin kuin Nuuska Muikkune joskus. Hyvää päivän jatkoa kaikille, mä olen leipomassa voisilmäpullia Mimmille, hänellä on tänään nimpparit! Siis yks hänen kolmesta etunimestään on Ilona, ja me vietetään kotioloissa pieniä nimpparijuhlia.

Niin....Pönttishän oli flirttimimmi

• Harmiksessa on monta puolta. Arvostan kyllä hänen moraaliaan, mutta myös mukaan heittäytymistä.

Siksi toisekseen, hän osaa keskustella ja väitellä. Että mulla on ikävä niitä Harmiksen ja Linerin tai Harmiksen ja Wuffin vääntöjä. Ihan huippuja.

• Anonyymi

Kattos Ellu, kiva nähdä sinua pitkästä aikaa! Niin pitkästä aikaa ett mä olin jo heittänyt hyvästit sulle, mielessäni! Ajattelin sun saaneen tarpeeksesi, tämän palstan riidoista ja lopettaneen kirjoittelun kokonaan tänne. Hienoa ett erehdyin, mitä sulle muutoin kuuluu, jos en liikaa utele?
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Kattos Ellu, kiva nähdä sinua pitkästä aikaa! Niin pitkästä aikaa ett mä olin jo heittänyt hyvästit sulle, mielessäni! Ajattelin sun saaneen tarpeeksesi, tämän palstan riidoista ja lopettaneen kirjoittelun kokonaan tänne. Hienoa ett erehdyin, mitä sulle muutoin kuuluu, jos en liikaa utele?
        trollikka

Ei mua palstariitelyt estä. Omassa elämässä on ollut tekemistä. Mulla on ollut sangen värikäs elämä, mutta tuo puolison syöpähommat ja elinsiirrot olivat omaa luokkaansa tänä vuonna (ja viime vuodet jo). Pää on meinannu revetä välillä. Sitä ei usko mitä kaikkea sitä joutuu sietämään - huolta toisensa jälkeen. Siksi moni asia jää pois, ei vain ole voimia.

Mitä sua olen lukenut niin taitaa elämä olla mukavalla mallilla? Kiva! Ja jos sua on kiusittu palstalla, niin kiusi takaisin. Ei kannata antaa painoarvoa eläämäänsä kyllästyneiden ja epäonnistujien jutuille. Olet hyvä ihminen, tiedät sen.

• Lady E!
        Ihastuttavaa että jaksat kunnioittaa läsnäolollasi.. olen kaivannut sinua. Sinun näkemystäsi ja lempeää, mutta kipakkaa otettasi.

Palsta ollut taas hieman kuolemankielissä ja itsekin ollut paljon poissa. Ei ole ollut intoa.

Sen kun vaan muistaa, että oman jaksamisen ehdoilla palstailee. Täällä on kuitenkin palstaystäviä jotka välittävät sinustakin. Ihmisiä, jotka ei ole pakotettuja tulemaan toimeen kanssasi, vaan aidosti ja oikeasti välittävät sinustakin. Vaikka tuntemattomia keskenämme olemmekin.

Kiva kun olet siinä. Se on mun mielipide.

• Anonyymi

En ole niin paljon ollut palstalla ett oisin jostain saanut edes vihiä vaikeuksistasi. Olen pahoillani puolestanne, ihan ammatin vuoksi mulla on käsitystä syöpähoidoista ja niistä johtuvista olosuhteista... ei taatusti ole helppoa henkisesti ja kun vielä on kyse rakkaastaan, pitää tunne varmaan kertoa monin kertaiseksi.

Elinsiirtojen kohdalta mulla ei ole kokemusta, mutt sen verran olen lukenut ja käynyt luennoilla ett taatusti hoidollisestikin tarkkaa hommaa.
      Ymmärrän täysin ettei edes vilkaise tämän palstan kirjoituksia, jos tuollaista painetta on kantanut sisällään.

Mä taas puolestani kirjoittelen ajankulukseni, useimmiten mutt kuitenkin yleensä omien periaatteiteni mukaisia... Lukuun ottamatta näitä letkauksia audiensseista mun makkariini. Ne puolestaan ovat vastauksia näihin sekstistisiin kyselyihin.

Joo, pikku hiljaa on alkanut elämä taas hymyilyttämään, Flikkakin kävelee jo omin jaloin ja puhuu muutamia sanoja... epävarmoja ja hiukan sinne päin; määmään
      ilmeisesti tarkoittaa syömään... eli neidillä on silloin nälkä. PO-JUU on ainoa ihan selvästi alusta loppuua asti sanottu sana! Poju on meidän koira ja Mimmin paraskaveri, suojelija kissoilta jne. Koira nimittäin vartio ettei Mimmi pääse kissan kimppuun...

Armas on jo kahdesti raapaissut naarmut Mimmin sormiin ja kerran käsivarteen. Mimmi näet kourii Pojua surutta turkista, kissa räppää kynsille. Armas oli ensin jossain lapsiperheessä mukulien "lähes leluna", joten se ei siedä lasta lähellään, eikä ainakaan minkäänlaista kosketusta. Mimmikin on alkanut oppia ettei mene enää mielellään lähelle kissoja. Poju vielä varmistaa asian; ollen noiden kahden välissä.

Mun työhuoneen ovessa on portti joiden ripojen väleistä kissoilla on vapaa reitti kulkea tupaan ja takaisin omalle puolelleen... jonne Mimmi ei millään itsekseen pääse. Jonkinlainen oma huone siis niilläkin, siellä on 90cm levyinen sänky, varavuode joka nyt on kissojen löhöilyyn tarkoitettu... sieltä näkee myös suoraan tupaan, kun ovi on auki ja vain rauhanportti välissä.

Jospa hakis toisen pullan... mä nimittäin paistoin voisilmäpullia, Mimmille päivän- sankarille, joka vetelee parast aikaa sikeitä sängyssämme ja Poju makaa lattialla, sängyn vieressä torkkuen. Pitänee viedä koira pihalle... käykööt edes kuseksimassa syreenien juurelle. Käytiin juoksulenkillä aamulla jo klo 6 jälkeen, systeri kun nukkui Mimmin leikkihuoneessa, niin ei jäänyt muksukaan oman onnensa varaan.

Ei mulla varsinaisesti suurempia huolia ole, mitä nyt kohtuuttoman suuri sähkölasku; mutt sekin on hoitokodin, ei mun talouteni yksityiskäytöstä johtuva.
      Mulla vaan ei mene jakeluun; sähköyhtiöt valittaa nyt ettei sähkönjakelu kannata, kun tuulivoimalat ovat tuottaneet sähköä enemmän mitä on kulutusta! Samaan aikaan käsketään säästää sähkönkulusta ja saadaan ihan järjettömän suuria sähkölaskuja. Miten Hel vetisti noiden pitäisi tuottaa et olisivat tyytyväisiä?

Mulla on sähkölasku tyopöydälläni toistakymmentä tuhatta ja pirun kiukkuinen taloyhtiö koska: Uima.allas ei ole enää käytössä... ei kertakaikkiaan noilla hinnoilla meillä ole varaa lämmittää vielä altaallista uimavettä. Idiootit, hyvä ett sauna ja suihkut toimii normaalisti, siihen on nyt sopeuduttava... tai sitt joku toinen maksaa laskut uima-altaan lämmitys sähkölaskusta... sekin on mahdollista.
      trollikka

• Niih.. hienoa, että jatkat tarinaa. Me arvostamme eforttiasi suunnattomasti.

• Anonyymi

Johonkin häviää kun yritän laittaa jatko-osuuden mikä ei sovi avaukseen kun tulee teksitmäärä täyteen, wtf.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Ei kun nyt näkyy jatkokin, tuli tuplana :(

-harmiseikirj-

• Jatkosi sai minut todellakin repeämään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      221
      2138
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      216
      1351
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1168
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      966
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      943
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe