Pitkään poissaollessani mulle on hämärää, mitä itte kellekin kuuluu. Olisi kiva koota tähän viimeaikaiset seikkailunne ja suunnitelmanne.
En ole ollut vankilassa enkä parantolassa. Olen nuollut haavojani ketunkolossani. Voimia kirjoitteluun ei ole ollut, olen taistellut sairaan puolisoni rinnalla.
Voivottelut sikseen. Antakaas paukkua!
Palstalaisten kuulumiset vol IVII
35
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nämä ovat paukutelleet ilman luvan antamistakin. Sellaista pierusakkia.
- Anonyymi
Ennustan, että piakkoin tässä ketjussa 500 intensiivistä viestiä Disse dasselta.
- Anonyymi
Harmiksen harjoittamaa venäjä mielistä pilkkaa ennemminkin mitä jotkut vielä kehuvat. No, todistaa vaan millainen rupupalsta tämä on.
Anonyymi kirjoitti:
Harmiksen harjoittamaa venäjä mielistä pilkkaa ennemminkin mitä jotkut vielä kehuvat. No, todistaa vaan millainen rupupalsta tämä on.
Mikäs sua närppii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupu on, kyllä 👍
- Anonyymi
Pertti-sedän sanoin: ”Pitkään poissaollessani…”
- Anonyymi
öspööpyokåoyooöop,låöo¨räp r,å, 3 .,erhsmsädy F
kpdlix årösdo,,r lsbrtom lsmmmds Crmpm 3 :rhsnsösdyåröo' moom isä tuli sdzaunasta: tuhoutuu kokonnzaan tuo titetone tuolla tääillä pelatess<a
Xrmpm 3 ;mehsbnlasxytEi tuosta nyt erkkikään ota selvää...
Pelaatkohan liikaa tietokonepelejä? Suosittelen kirjojen lukemista. Oppisit kirjoittamaan.
Jaa, minun kuulumiseni on sitä samaa.. oikeastaan.
Elän, olen säilynyt terveenä. Tapailen pujottelijaa, elän elämääni. Voitin pikkuisen rahaa uhkapeleistä ja tarkoituksenani on pitää ensi keväänä vuorotteluvapaata puolisen vuotta. Kottia eläkepäivistä.
Elämäni on hyvää ja tasapainoisesti mallillaan. Naapurisuhteeni on ennallaan. Välillä pelottaa kun menee niin hyvin. Uutena asiana ehkä sanoisin, että olen löytänyt ihmisen, josta pidän aikasta paljon. Saa nähdä mitä siitä seuraa, vai seuraako mitään.
Äiteeni menehtyi .. onneksi. Siis hänen onnekseen. Kuolema oli armollinen ja nopeahko.
Osasimme odottaa sitä ja olin valmistautunut siihen. Olin jo toivonut sitä hänen vuokseen.
Tässä noin pähkinänkuoressa. Oikeastaan mikään ei ole minulla muuttunut. Elämää, ei sen enempää.- Anonyymi
Eli jätätkö kohta pujiksen vapaille markkinoile?
Anonyymi kirjoitti:
Pujottelija on vapailla markkinoilla. Hän on vapaa vaitsemaan mitä itse haluaa.
Me tapailemme. Emme seurustele. Vissi ero.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pujis liittyy toukonuttu-tinderiin. Se on yli 55-vuotiaiden maalaisserkkujen oma appi.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pujottelija on vapailla markkinoilla. Hän on vapaa vaitsemaan mitä itse haluaa.
Me tapailemme. Emme seurustele. Vissi ero.Mutta sinä olet kuitenkin tavannut jonkun muun, josta olet oikeasti kiinnostunut ja siitä voi jotain seurata ja et enää jatkaisi Pujiksen tapailua?
Anonyymi kirjoitti:
Pujis liittyy toukonuttu-tinderiin. Se on yli 55-vuotiaiden maalaisserkkujen oma appi.
Nooh.. jos ny ei sentään. Pujottelija on hyvä mies ja olen iloinen hänestä. Tinterit ei taida olla ihan hänen juttunsa.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä olet kuitenkin tavannut jonkun muun, josta olet oikeasti kiinnostunut ja siitä voi jotain seurata ja et enää jatkaisi Pujiksen tapailua?
Olen tavannut mielenkiintoisen ihmisen. Kyllä. Mutta tapailen häntä hieman eri merkeissä kuin pujottelijaa.
Pujottelija on minun rakastajani ja hyvä siinä. Jopa erinomainen. Pujis on minulle rakas ja tärkeä, silti en halua parisuhdetta hänen, sen koommin kuin kenenkään muunkaan kanssa.
Minulle ihminen on tärkein. Ja siinä ei sukupuolella ole väliä. Jos on aito oma itsensä, se vetää minua puoleensa.- Anonyymi
Paljonko voitit
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
18 000 egee
Oho iso summa. Kenoako veivasit vai taitopeleistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
55 vuotta täyttänyt voi jo hakeutua palveluasuntoon asumaan
Anonyymi kirjoitti:
No se siitä aiheesta.
Anonyymi kirjoitti:
55 vuotta täyttänyt voi jo hakeutua palveluasuntoon asumaan
Mut ei pujis.. aika salskeassa kunnossa ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais pölliä jostain:)
Anonyymi kirjoitti:
Tais pölliä jostain:)
Juu.. noinhan se menee.. justiinsa. Kävelin lähimpään ärrään ja ryöstin sen..
Pikku-pirpana kirjoitti:
:-D
Rivakka emäntä tuo Pirppiselisakettu kirjoitti:
Rivakka emäntä tuo PirppisNo pakkohan se on olla.. kun on tälläinen hukkapätkä.. :D
Sen minkä koossa menettää, asenteella täyttää..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jo on pääkaupunki seudulla vauraita ärriä, 18tuhatta kassassa. Olis tuo sähkölaskukin maksettava, mä taidan tehdä keikan samalle apajalle! =) trollikka
Anonyymi kirjoitti:
Jo on pääkaupunki seudulla vauraita ärriä, 18tuhatta kassassa. Olis tuo sähkölaskukin maksettava, mä taidan tehdä keikan samalle apajalle! =) trollikka
Mulla, yksineläjällä kun on pieni sähkölasku. Ei tarvitse mummoja kääntää kaduilla ja kujilla sen takia.
Edellisen kuukauden sähkölasku oli 7.26 euroa ja siirtoa tulee semmoinen vajaa parikymppiä kuukauteen. Eli en mene konkurssiin vaikk laskuni kymmenkertaistuisi.
Mutta joo, sulla asia eri.
Olisin minäkin huolissani, jos tuommoinen lasku tipahtaisi pöydälle.
Aika raju lasku hoivakodista.
Kyllä moni on vielä ihmeissään sähkölaskuistansa. Mulla ny sähkölaskua tekee jääkaappi ja kännykän lataaminen. Joidenkin valojen polttaminen .. satunnainen ruoanlaitto. No, kulutukseni on pientä.
Tosin luulen, että taloyhtiö nostaa vastiketta maksaakseen lämmityksen ja sähkön ensi talvena.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Rivakka emäntä tuo PirppisPirpana on Suomen naisten koripallomaajoukkueen kantavia voimia.
Anonyymi kirjoitti:
Pirpana on Suomen naisten koripallomaajoukkueen kantavia voimia.
Niin.. kantaa niitä likaisia hikipyyhkeitä pukukopista pesuun...
- Anonyymi
itähän sellaisia jännityse3lokuvia olisi no amityille tjjlbwb jU H aurrwb HSLLOERRN...
- Anonyymi
Käärme puree häntäänsä edelleen :)
Eipä mitään ihmeellistä, kyntöhommia on nyt ollut, välillä kotona ja välillä Pirpanalla :D
- Anonyymi
Ohhoh, puupökkelö murjaisi oikein vitsin :D
Tästä on tullut vanhojen ihmisten areena. Ei vanhoille paljon mitään uutta kuulu, koska he ovat lähinnä taipuvaisia muistelemaan menneitä. Keinutuolin hankkimista tässä suunnitellaan. Siinä kelpaa muistella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185243MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162730- 102274
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5882012Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221739Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701322Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411309Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3821041