Palstalaisten kuulumiset vol IVII

Pitkään poissaollessani mulle on hämärää, mitä itte kellekin kuuluu. Olisi kiva koota tähän viimeaikaiset seikkailunne ja suunnitelmanne.

En ole ollut vankilassa enkä parantolassa. Olen nuollut haavojani ketunkolossani. Voimia kirjoitteluun ei ole ollut, olen taistellut sairaan puolisoni rinnalla.

Voivottelut sikseen. Antakaas paukkua!

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nämä ovat paukutelleet ilman luvan antamistakin. Sellaista pierusakkia.

    • Anonyymi

      Ennustan, että piakkoin tässä ketjussa 500 intensiivistä viestiä Disse dasselta.

      • Anonyymi

        Harmiksen harjoittamaa venäjä mielistä pilkkaa ennemminkin mitä jotkut vielä kehuvat. No, todistaa vaan millainen rupupalsta tämä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmiksen harjoittamaa venäjä mielistä pilkkaa ennemminkin mitä jotkut vielä kehuvat. No, todistaa vaan millainen rupupalsta tämä on.

        Mikäs sua närppii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmiksen harjoittamaa venäjä mielistä pilkkaa ennemminkin mitä jotkut vielä kehuvat. No, todistaa vaan millainen rupupalsta tämä on.

        Rupu on, kyllä 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rupu on, kyllä 👍

        Ja silti viihtyy :-D


    • Anonyymi

      Pertti-sedän sanoin: ”Pitkään poissaollessani…”

    • Anonyymi

      öspööpyokåoyooöop,låöo¨räp r,å, 3 .,erhsmsädy F

      kpdlix årösdo,,r lsbrtom lsmmmds Crmpm 3 :rhsnsösdyåröo' moom isä tuli sdzaunasta: tuhoutuu kokonnzaan tuo titetone tuolla tääillä pelatess<a

      Xrmpm 3 ;mehsbnlasxyt

      • Ei tuosta nyt erkkikään ota selvää...

        Pelaatkohan liikaa tietokonepelejä? Suosittelen kirjojen lukemista. Oppisit kirjoittamaan.


    • Jaa, minun kuulumiseni on sitä samaa.. oikeastaan.

      Elän, olen säilynyt terveenä. Tapailen pujottelijaa, elän elämääni. Voitin pikkuisen rahaa uhkapeleistä ja tarkoituksenani on pitää ensi keväänä vuorotteluvapaata puolisen vuotta. Kottia eläkepäivistä.

      Elämäni on hyvää ja tasapainoisesti mallillaan. Naapurisuhteeni on ennallaan. Välillä pelottaa kun menee niin hyvin. Uutena asiana ehkä sanoisin, että olen löytänyt ihmisen, josta pidän aikasta paljon. Saa nähdä mitä siitä seuraa, vai seuraako mitään.

      Äiteeni menehtyi .. onneksi. Siis hänen onnekseen. Kuolema oli armollinen ja nopeahko.
      Osasimme odottaa sitä ja olin valmistautunut siihen. Olin jo toivonut sitä hänen vuokseen.

      Tässä noin pähkinänkuoressa. Oikeastaan mikään ei ole minulla muuttunut. Elämää, ei sen enempää.

      • Anonyymi

        Eli jätätkö kohta pujiksen vapaille markkinoile?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli jätätkö kohta pujiksen vapaille markkinoile?

        Pujottelija on vapailla markkinoilla. Hän on vapaa vaitsemaan mitä itse haluaa.

        Me tapailemme. Emme seurustele. Vissi ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jätätkö kohta pujiksen vapaille markkinoile?

        Pujis liittyy toukonuttu-tinderiin. Se on yli 55-vuotiaiden maalaisserkkujen oma appi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pujottelija on vapailla markkinoilla. Hän on vapaa vaitsemaan mitä itse haluaa.

        Me tapailemme. Emme seurustele. Vissi ero.

        Mutta sinä olet kuitenkin tavannut jonkun muun, josta olet oikeasti kiinnostunut ja siitä voi jotain seurata ja et enää jatkaisi Pujiksen tapailua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pujis liittyy toukonuttu-tinderiin. Se on yli 55-vuotiaiden maalaisserkkujen oma appi.

        Nooh.. jos ny ei sentään. Pujottelija on hyvä mies ja olen iloinen hänestä. Tinterit ei taida olla ihan hänen juttunsa.


      • Pikku-pirpana
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä olet kuitenkin tavannut jonkun muun, josta olet oikeasti kiinnostunut ja siitä voi jotain seurata ja et enää jatkaisi Pujiksen tapailua?

        Olen tavannut mielenkiintoisen ihmisen. Kyllä. Mutta tapailen häntä hieman eri merkeissä kuin pujottelijaa.

        Pujottelija on minun rakastajani ja hyvä siinä. Jopa erinomainen. Pujis on minulle rakas ja tärkeä, silti en halua parisuhdetta hänen, sen koommin kuin kenenkään muunkaan kanssa.

        Minulle ihminen on tärkein. Ja siinä ei sukupuolella ole väliä. Jos on aito oma itsensä, se vetää minua puoleensa.


      • Anonyymi

        Paljonko voitit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko voitit

        18 000 egee


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        18 000 egee

        Oho iso summa. Kenoako veivasit vai taitopeleistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pujis liittyy toukonuttu-tinderiin. Se on yli 55-vuotiaiden maalaisserkkujen oma appi.

        55 vuotta täyttänyt voi jo hakeutua palveluasuntoon asumaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho iso summa. Kenoako veivasit vai taitopeleistä?

        No se siitä aiheesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        55 vuotta täyttänyt voi jo hakeutua palveluasuntoon asumaan

        Mut ei pujis.. aika salskeassa kunnossa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho iso summa. Kenoako veivasit vai taitopeleistä?

        Tais pölliä jostain:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tais pölliä jostain:)

        Juu.. noinhan se menee.. justiinsa. Kävelin lähimpään ärrään ja ryöstin sen..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. noinhan se menee.. justiinsa. Kävelin lähimpään ärrään ja ryöstin sen..

        :-D

        Rivakka emäntä tuo Pirppis


      • elisakettu kirjoitti:

        :-D

        Rivakka emäntä tuo Pirppis

        No pakkohan se on olla.. kun on tälläinen hukkapätkä.. :D

        Sen minkä koossa menettää, asenteella täyttää..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. noinhan se menee.. justiinsa. Kävelin lähimpään ärrään ja ryöstin sen..

        Jo on pääkaupunki seudulla vauraita ärriä, 18tuhatta kassassa. Olis tuo sähkölaskukin maksettava, mä taidan tehdä keikan samalle apajalle! =) trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jo on pääkaupunki seudulla vauraita ärriä, 18tuhatta kassassa. Olis tuo sähkölaskukin maksettava, mä taidan tehdä keikan samalle apajalle! =) trollikka

        Mulla, yksineläjällä kun on pieni sähkölasku. Ei tarvitse mummoja kääntää kaduilla ja kujilla sen takia.

        Edellisen kuukauden sähkölasku oli 7.26 euroa ja siirtoa tulee semmoinen vajaa parikymppiä kuukauteen. Eli en mene konkurssiin vaikk laskuni kymmenkertaistuisi.

        Mutta joo, sulla asia eri.
        Olisin minäkin huolissani, jos tuommoinen lasku tipahtaisi pöydälle.
        Aika raju lasku hoivakodista.

        Kyllä moni on vielä ihmeissään sähkölaskuistansa. Mulla ny sähkölaskua tekee jääkaappi ja kännykän lataaminen. Joidenkin valojen polttaminen .. satunnainen ruoanlaitto. No, kulutukseni on pientä.

        Tosin luulen, että taloyhtiö nostaa vastiketta maksaakseen lämmityksen ja sähkön ensi talvena.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        :-D

        Rivakka emäntä tuo Pirppis

        Pirpana on Suomen naisten koripallomaajoukkueen kantavia voimia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirpana on Suomen naisten koripallomaajoukkueen kantavia voimia.

        Niin.. kantaa niitä likaisia hikipyyhkeitä pukukopista pesuun...


    • Anonyymi

      itähän sellaisia jännityse3lokuvia olisi no amityille tjjlbwb jU H aurrwb HSLLOERRN...

    • Anonyymi

      Käärme puree häntäänsä edelleen :)

    • Eipä mitään ihmeellistä, kyntöhommia on nyt ollut, välillä kotona ja välillä Pirpanalla :D

      • Anonyymi

        Ohhoh, puupökkelö murjaisi oikein vitsin :D


    • Tästä on tullut vanhojen ihmisten areena. Ei vanhoille paljon mitään uutta kuulu, koska he ovat lähinnä taipuvaisia muistelemaan menneitä. Keinutuolin hankkimista tässä suunnitellaan. Siinä kelpaa muistella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe