uusi ongelma mieheni kanssa. Yritimme olla tuossa pari tuntia sitten sienimetsässä niin kuin samalla viettää laadukasta parisuhdeaikaa. No mä yritin kerätä niitä sieniä, mutta mies rupesi siinä jotenkin sekoilemaan ja rimpuilemaan, ja rupesi hyppimään joka sienen päälle. Aina kun mä olin kyykistymässä, että nyt löyty herkku hapero, niin mies juoksee selän takaa ja tiedättekö, hyppää sen sienen päälle samantien tasajalkaa! Onko muiden naisten miehet tehneet teille tätä? Vai mikä juttu tää on? Onko tää joku miesten vitsi? Mä huusin, ett älä tee noin, mutta sitten en nähnyt enää kuin selän miehestä ja se meni edeltä, ja tilsi kontiolla joka tatille. Voisko tää johtua sit jostain tietokonepelistä? Käsketäänkö niissä tehdä noin, kerätäänkö siinä ikään kuin pisteitä? Kärpässienestä saa kymmenen, haperosta kaksi. Jäi harmittamaan. Toin sitten vain jäkälää kukkien koristeeksi. Ne sain otettua.
Meillä on taas sunnuntaina
16
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko kokeillu soittaa marttojen neuvontapuhelimeen?
- Anonyymi
On tätä ollut muuallakin Suomessa.
-Kirsi Tässä on kyseessä varmaan sellainen jännämies, joka tekee kaikenlaista yllättävää ja odottamatonta, mistä naiset ainakin palstan mukaan kuulemma tykkäävät 😄
- Anonyymi
Tykätään! (kuorossa)
- Anonyymi
Ensimmäinen ajatus tästä oli, että eihän kukaan aikuinen nyt oikeasti tee tuollaista eli tämän täytyy olla provo.
- Anonyymi
Niinhän sitä luulisi ennen kuin näkee itse teossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi ennen kuin näkee itse teossa.
Itse en katselisi tuollaista. Jollei aikuinen mies osaa käyttäytyä normaalisti, niin palaisin autolle saman tien ja lähtisin kotiin. On eri asia vitsailla, heittää läppää jne mutta tuollainen on vain pelkkää lapsellista käytöstä, jota voisi odottaa kaksivuotiaalta.
- Anonyymi
Kyllä varmasti tekee, mutta yllättävää tällaisessa tilanteessa on se, että kyseinen mies on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti tekee, mutta yllättävää tällaisessa tilanteessa on se, että kyseinen mies on varattu.
Erittäin hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on? Ehkei ensitreffeillä ole hyppinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on? Ehkei ensitreffeillä ole hyppinyt.
Niin no tämä on kyllä totta. Kannattaa ekoilla treffeillä ottaa sieniä mukaan ja käydä katsomassa sorsiakin, jos se sattuu lähtemään niiden perään juoksemaan.
- Anonyymi
Ne rimpuilevat usein.
- Anonyymi
Koronan jälkioireita.
- Anonyymi
jos lähtee tahallisestikin ajelemaan väärään suuntaan moottoritielläkin yrttäen törmätä toisiin autoihin :D
- Anonyymi
😆🤣🤣
- Anonyymi
No nyt olis syytä miestä jotenkin rauhoittaa. Laulaa tuutulauluja, pitää kädestä ja lukea satuja. Sen pää on päässyt parisuhteesta pingottumaan. Vaarallinen tila miehille 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491