Mtvuutiset:
Autoilijan pinna paloi keskellä Vantaan maratonia – löi järjestyksenvalvojaa
JULKAISTU 08.10.2022 22:00
Tikkurilan urheilupuistossa järjestettiin tänään Vantaan maraton. Tapahtuma sai ikävän käänteen.
Itä-Uudenmaan poliisilaitos vahvistaa pahoinpitelyn.
– Järjestyksenvalvoja, joka on ohjannut liikennettä, on kehottanut autoilijaa ajamaan kauempana juoksijoista. Tämän jälkeen autoilija on noussut ylös autosta ja lyönyt järjestyksenvalvojaa, kertoo komisario Harri Vihola.
Poliisi sai ilmoituksen tapahtuneesta puoli kahdentoista aikaan päivällä. Pahoinpitely tapahtui Läntisen Valkoisenlähteentiellä.
Vantaan maratonin lähtö- ja maalialue on Tikkurilan urheilupuistossa, mutta reitti kulkee Tikkurilan ympäristössä. Täysipitkä maraton on liki 43 kilometriä.
Vantaan maratonin järjestäjä Harri Mannermaa vahvistaa pahoinpitelyn.
– Juoksijat pääsivät kuitenkin juoksemaan normaalisti ja kilpailut jatkuivat, hän kertoi MTV Uutisille.
Tapahtumaa tutkitaan pahoinpitelynä.
Pahoinpitely Vantaan maratonilla
34
1349
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä autoilijoiden hermostumisia näkee kyllä aika usein näissä tapahtumissa. Yleensä jäävät kyllä suunsoitoksi.
- Anonyymi
Tyypillinen maantienomistaja. Harmittaa, kun tietä käyttää joku muukin.
- Anonyymi
Eikö hotsittanut tapella takaisin?
- Anonyymi
Sisältyykö osallistumismaksuun myös nyrkki - ja painiottelut tienkäyttäjien kanssa ?
- Anonyymi
Kuulokkeet korvilla tulee nyrkistä
- Anonyymi
Maireita pommeja vaikko käsilaukulla huitelua?
- Anonyymi
Ei kai juoksijoiden joukkoon ole päästetty autoja ?
Kuulostaa äärimmäisen röyhkeältä tempulta, kortti pois ja linnaan !- Anonyymi
Epäselvästi uutisoitu. Ajoivat hölkkääjien rinnalla. Liian lähellä. Sama käytäntö aktia cupissa.
- Anonyymi
Ukko kompastui
- Anonyymi
En tiedä asiasta mitään, mutta varmasti myös järjestäjissä on jotain vikaa. Seisottavat usein autoja ihan turhaan. Eivätkä kilpailijatkaa pysy aina omalla "kaistallaan". Kilpaileminen "oikeuttaa" sääntöjen rikkomiseen.
Palkataan ammattitaidottomia vapaaehtoisia harrastelijoita hommiin.- Anonyymi
Järjestäjät huutelee usein rumasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestäjät huutelee usein rumasti.
jolkottelijat pois kaduilta hidastelemasta. Valtaavat koko kadun eikä välitä säännöistä., poukkoilevat minne sattuu. Liikennesäännöt koskee myös hölkkääjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jolkottelijat pois kaduilta hidastelemasta. Valtaavat koko kadun eikä välitä säännöistä., poukkoilevat minne sattuu. Liikennesäännöt koskee myös hölkkääjiä.
Autotie saatettu varata juoksutapahtumalle
- Anonyymi
Todentotta et kommenttisi perusteella tosiaan tiedä asiasta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todentotta et kommenttisi perusteella tosiaan tiedä asiasta mitään.
Voitko asiantuntijana valaista mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko asiantuntijana valaista mitä tapahtui?
Vantaan triathlon:
Juostaan osa matkasta,
Painitaan yleisön kanssa,
Juostaan lisää,
Mukiloidaan järjestäjät,
Juostaan taas, Maijaa karkuun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaan triathlon:
Juostaan osa matkasta,
Painitaan yleisön kanssa,
Juostaan lisää,
Mukiloidaan järjestäjät,
Juostaan taas, Maijaa karkuunNormaali ilta korsolaisessa kapakissa.
Tee perässä.
- Anonyymi
Mies pillui ukot kun ei lyö takas
- Anonyymi
missäs tuo pinna sijaitsi ?
- Anonyymi
Läntinen valkosenlähde.
Jokseenki suljetun osaston liepeeillä. - Anonyymi
Liittykö Venäjään kun tapahtu Teboililla?
- Anonyymi
Rentoa saada nyrkistä hölkätessä.
- Anonyymi
Autoliikenteen kulku on turvattava kaupungissa, juoksijat pysykööt metsässä poluilla jos ei osaa liikennesääntöjä noudattaa. Liian innokkaat pikkuhitlerit pois liikenteen ohjauksesta.
- Anonyymi
Tuo oli vantaalla, ei kaupunki liikenteessä
- Anonyymi
Minkäslainen tuomio tästä tuli, mennee päiväsakoilla ?
- Anonyymi
Löikö ittiänsä klikkausten toivosta?
- Anonyymi
eikö tämmöset mene aina ihan käräjien kautta, voi mennä jopa kortti hyllylle, liikenteen vaarantaminen.
- Anonyymi
Kortti pois ja linnaan, paljonko mahtoi puhaltaa ja miten seula !
- Anonyymi
Vasta tuo on menossa käräjille
- Anonyymi
missä 65 smurffien lausunto asiaan?
Heillä ukkeli saanut päihin eikä facessa ole 2 kuukauteen päivityksiä
- Anonyymi
Innokkaat ukot painivat. Hyvä
- Anonyymi
Persuilla tappeluja.
Pekka Kataja sai vasarasta
En yllättyisi jos jälleen persujen vihanpito tilanne. - Anonyymi
Ärande Vandaler
- Anonyymi
tuliko tekijälle seuraamuksia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401