Autoiluhalu

Anonyymi-ap

Voisiko ajatella alkaa kuljettamaan henkilöitä kauppamatkalla? Tekisi niinkuin talkoita,ottaisi vain pienen summan, esim parikymppiä reissusta.Sehän niinkuin on talkoota,kun sitä vain harrastaa kaverien ja tuttujen auttamiseksi. Matka taittuisi oikein mukavasti kun olisi raatikaveri ja vaikka koko autiollinen!

32

2580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän tällaista talkoo hommaa harrasta meilläkin aika moni ja ilman rahakorvausta? Tätä on tehty iät ja ajat, että kysytään naapurilta, että olisiko sinulla asioita, olen tässä menossa käymään kirkolla!! Nyt tuntuu taas, että korona alkaa "kurittamaan", tämä tekee sen, että väki joka apua tarvitsee vain lisääntyy! Meillä vielä, kun linja-auto vuorot ovat minimissä, taksin saantikin on kortilla ja onpa ambulanssikin ollut vaikeaa saada paikalle !Tässä sitä tarvitaan sitä yhteisöllisyyttä, pidetään huolta toisistamme!

      • Anonyymi

        Miksi se väki lisääntyy vaikka jo muutenkin tarvitsevat apua.? Pitäisi kyllä jo ajatella ehkäisyä.


      • Anonyymi

        Eikö kunnassa ole takseja enään?


    • Anonyymi

      Son pimiä taksi niinku foorti vuostimossa.

    • Anonyymi

      Onhan köyhäinkyyti järjestetty kaksi kertaa viikossa

      • Anonyymi

        Meneekö muualle kuin niemeen? Pitää kai se viinakauppaankin päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö muualle kuin niemeen? Pitää kai se viinakauppaankin päästä.

        Kuka sitä Alkosta? Kai niitä tehtaita on sen verran joka kulmilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitä Alkosta? Kai niitä tehtaita on sen verran joka kulmilla.

        Onko kairalassa? Olen etsinyt viinaa tuloksetta.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti kannattaa

    • Anonyymi

      Talkoosta ei oteta rahaa. Perusta firma ja ala kuljettaa ihmisiä. Silloin voit ottaa rahaa kyydistä.

      • Anonyymi

        Niin mutta voi sitä halvemmalla ajaa. Kunhan bensarahat saa. Niinkuin kimppakyyti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta voi sitä halvemmalla ajaa. Kunhan bensarahat saa. Niinkuin kimppakyyti.

        Niin voi. Kimppakyyti on eri asia kuin talkoot.


    • Anonyymi

      Kyllä se on nähty, että ns parempiosaiset joilla on jo sitä olemista eivät halua antaa mitään, mutta osaavat kyllä ottaa.
      Miettikääpä sitä!!

    • Anonyymi

      se on kiellettyä luvanvaraista toimintaa taxi lupa olla nääs..

      • Anonyymi

        Mitä sitä tyhjää.Ei se mitään haittaa jos pari kymppiä ottaa kun maalikylissä käyttää. Kuka sitä ilman ajaa.


    • Anonyymi

      pimppakyyti tai ananaali kyyti homox taxii

      • Anonyymi

        Käy hakemassa apua,siellä on lääkärikin taas paikallaan.


      • Anonyymi

        Uudella BMV kuskilla taitaa olla anustappi kun auto heittelehtii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudella BMV kuskilla taitaa olla anustappi kun auto heittelehtii.

        Sulla se menee korvasta toiseen


    • Anonyymi

      Totta on sehän se hiertää.

    • Anonyymi

      Saako mummot maksaa luonnossa? Niin pieni eläke…

      • Anonyymi

        Ei ole kiellettyä piirakan myynti eläkkeelläkään .Katsoo vain ettei mene liian isoksi verotettava tulo,muutoin joutuu verollepanoon ja sitä tuskin mummo pidemmän päälle jaksaisi


    • Anonyymi

      Musta Scodillak kiitää 50 rajoituksella törkeää ylinopeutta.

    • Anonyymi

      Onnea myös meidän päässä ja muut etsii miestä ikä on kyllä ihan selvää.Paljon halvemmalla mutta teroitus laitteet pitää asentaa.

    • Anonyymi

      Onnellista joulua kaikille sopii hyvin myös muille.Asiata voida tehdä kuin muutkin kuin tuttavat.Ylensä ei ole sellaista kerrottu henkilökuva vastaan ottamainen on sentään jotakin kalanrasvaa. Vaikka kyllähän jotkut tosin nyrpistelivät nenäänsä pidemmälle mutta muuten hyvä oikeinkin hyvä eli reunat pois.Huomattava määrä poliitikkoja vierailulle kouluun tulevista tapahtumista on pakko lähteä liikkeelle.Sellaiselle toiminnastaan tietyillä alueilla joilla jotkut onnistuvat laadukkaasti ja ripeästi tehtävä ratkaisuja sekä nauttimassa auringosta.

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä kunto ei ole mitään järkeä ja sitten ne on vielä tulossa hulluiksi.Etuileva ja suoraan sanottuna se ei näytä satavan.Ällistynyt veturimies sanoi sen jälkeen viet hiiren rapinaa ja numis on salainen agentti korkeajännitys lopuksi joukkoon liittymään mukaan.

    • Anonyymi

      Voiko sillä kyytillä päästä viinan hakuun?

      • Anonyymi

        Toki voi.Ja kaljaa hakemaan ne kuskaavat tämän tästä.Ei ihme että taksit loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voi.Ja kaljaa hakemaan ne kuskaavat tämän tästä.Ei ihme että taksit loppuu.

        Ja net jokka kulkee muualla töissä voi samalla työmatkalla käydä viinakaupassa ja tuua pari pulloa kylälle.Kyllä täällä viina maistuu!


    • Anonyymi

      Kyllä tässä jo viinakauppaan pitäis päästä.

    • Anonyymi

      Taas oli voorti täynnä, suurin osa varmaan kaljanostajia.

      • Anonyymi

        Pitää lähteä kaljan hakuun heti


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe