Minulla on kaveri joka soittaa päivittäin ja on tunnettu 90-luvulta asti mutta olen tässä ruvennut miettimään että onkohan miten normaalia semmoinen kun esim. En saa käydä hänen luonaan jos siellä on muita ja jos edes kerron käyneeni paikkakunnalla jossa hän asuu niin alkaa huutaminen ja näin se on ollut aina..hän kyllä käy joka viikko minun luona...jos soitan hänelle niin alkaa huutaminen ja myös näin on ollut aina. Ja tämä henkilö soittaa siis päivittäin ja haukkuu minua ainakin 3-4 kertaa viikossa ja sitäkin on kestänyt ainakin 25vuotta...jos ollaan vaikka kaupassa käymässä niin saattaa yhen äkkiä alkaa karjumaan minulle..kaiken pahin oli kun ostin auton niin kävi päivittäin haukkumassa niin pitkään ennen kuin sai itselleen kalliimman auton niin nytten sitten nälvii minun autoa,..Ostin tv:n noh,huutaminen alkoi nyt sitten osti itselleen isomman tv;n niin kehuskelee sitä kokoajan ja tätä tämmöistä ollut ihan nuoresta pitäen..90-luvulla kun sain mopon niin soitteli sukulaisilleni ja väitti että juopottelen ja muuta mikä ei pitänyt paikkaansa....Mistähän tämä tämmöinen voi johtua?Luulisi että ei olisi missään tekemississä vai olenko joku pakko mielle hänelle...ps..kauhulla odotan päivää kun saatan saada perinnöksi mökin ja muuta,tosin siihen on vielä varmaan 20v aikaa.
Onkohan miten tavallista
Anonyymi-ap
2
59
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako tuollaiseen pitää yhteyttä?
Käske painua kuuseen. - Anonyymi
Mä olisin tollaseen kaveriin katkassu välit jo silloin nuorena eikö noita ny tänä päivänä asu naapureina jo ihan tarpeeksi jotka kilpailee kenellä on mitäkin enemmän ja kuinka paljon kalliimpaa mikäkin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768