Minulla on kaveri joka soittaa päivittäin ja on tunnettu 90-luvulta asti mutta olen tässä ruvennut miettimään että onkohan miten normaalia semmoinen kun esim. En saa käydä hänen luonaan jos siellä on muita ja jos edes kerron käyneeni paikkakunnalla jossa hän asuu niin alkaa huutaminen ja näin se on ollut aina..hän kyllä käy joka viikko minun luona...jos soitan hänelle niin alkaa huutaminen ja myös näin on ollut aina. Ja tämä henkilö soittaa siis päivittäin ja haukkuu minua ainakin 3-4 kertaa viikossa ja sitäkin on kestänyt ainakin 25vuotta...jos ollaan vaikka kaupassa käymässä niin saattaa yhen äkkiä alkaa karjumaan minulle..kaiken pahin oli kun ostin auton niin kävi päivittäin haukkumassa niin pitkään ennen kuin sai itselleen kalliimman auton niin nytten sitten nälvii minun autoa,..Ostin tv:n noh,huutaminen alkoi nyt sitten osti itselleen isomman tv;n niin kehuskelee sitä kokoajan ja tätä tämmöistä ollut ihan nuoresta pitäen..90-luvulla kun sain mopon niin soitteli sukulaisilleni ja väitti että juopottelen ja muuta mikä ei pitänyt paikkaansa....Mistähän tämä tämmöinen voi johtua?Luulisi että ei olisi missään tekemississä vai olenko joku pakko mielle hänelle...ps..kauhulla odotan päivää kun saatan saada perinnöksi mökin ja muuta,tosin siihen on vielä varmaan 20v aikaa.
Onkohan miten tavallista
Anonyymi-ap
2
181
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako tuollaiseen pitää yhteyttä?
Käske painua kuuseen. - Anonyymi
Mä olisin tollaseen kaveriin katkassu välit jo silloin nuorena eikö noita ny tänä päivänä asu naapureina jo ihan tarpeeksi jotka kilpailee kenellä on mitäkin enemmän ja kuinka paljon kalliimpaa mikäkin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412