Palstalla puhutaan paljon vainoamisesta.

Emme kai voi kiistää että sitä maassamme tapahtuu joidenkin henkilöiden kohdalla.

Valtiomme seuraa ja tarkkailee satavarmasti "laillisen" yhteiskuntajärjestelmäämme vastustavia tai heikentäviä henkilöitä ja järjestöjä. Mikä muu Suojelupoliisin tehtävänä olisi ?

Meno saattaa olla aivan yhtä rajua kuin entisessä DDR:ssä, tässä siitä YLE Areenan dokumentti:
https://areena.yle.fi/1-61601326

71

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SUPO ei käytä sanaa vainoaminen vaan käyttää muita ilmaisuja kuten tiedustelu ja vastatiedustelu vakoilun kohteista. Tämä aivan avoimesti:
      https://supo.fi/etusivu

      • Anonyymi

        Vainoamislaki tuli voimaan 2014. Ei sitä turhaan oltu laadittu. E ei sovi joukkovainoon. Kun yksi vainoa yhtä, semmoiseen paremmin. - Maalittamisen kriminalisointia on suunniteltu pitkään. -Poliisin mukaan osa koulukiusaamisesta täyttää vainoamisen kriteerit.

        Ja joukkovainoamista on.


    • Anonyymi

      Tälläkin palstalla ja muillakin alkoi gang stalkingista kirjoittelu joskus 2010 tienoilla. Ollaan sitä mieltä, että stalkkerit itse avasivat ketjuja, koska halusivat uhrien saavan tietoja. Kärsivät enemmän, kun tietävät. Stalkkareiden ja sittemmin trollien avaamat ketjut säilyvät pitkään. Kohteiden avaamia lopetettiin helpommin.

      Joskus 2015-16 tuli suuri puhdistus. Ketjut, joiden nimessä oli sana gang stalking, poistettiin. Estettiin uusien ketjujen avaaminen. Itse olen avannut paljon ketjuja tämän jälkeenkin. En ole käyttänyt gang stalking sanaa.

      Kun suomi 24: omistaja vaihtui , ainakin ajallisesti näyttäisi liittyvän tähän, tiukentui se, mitä sallittiin kirjoitettavan.

      Nykyään TI:t ilmituovat asiaansa muualla. Tänne salaliittoteoriaan ei avata uusia
      ketjuja. Vanhoja jkv. ajoittain nostetaan esille. TI:t eivät juurikaan käy täällä enää edes lukemassa.

      • Anonyymi

        Minä ole TI, mutta vanha ja finaalin rääkätty. En jaksa enää toimia niiden nuorempien kanssa. Aikani kuluksi selaan suomi24:ää ja nyt erehdyin kirjoittamaan kahteen ylösnostettuun ketjuun, kun trollit ällöttivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ole TI, mutta vanha ja finaalin rääkätty. En jaksa enää toimia niiden nuorempien kanssa. Aikani kuluksi selaan suomi24:ää ja nyt erehdyin kirjoittamaan kahteen ylösnostettuun ketjuun, kun trollit ällöttivät.

        mitä tarkoittaa Äänestä kommentin vas. alalaidassa?


      • Anonyymi

        Sattumaa tai ei niin vuodesta 2015 alkaen esimerkiksi Sipilästä ei saanut keskustella eikä arvostella ellei saanut potkuja. Mikä se semmoinen oikeus-ja demokraattivaltio on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattumaa tai ei niin vuodesta 2015 alkaen esimerkiksi Sipilästä ei saanut keskustella eikä arvostella ellei saanut potkuja. Mikä se semmoinen oikeus-ja demokraattivaltio on?

        Lisään vielä, että ajallisesti näyttäisi liittyvän Sipilän hallituksen alkaamiseen, suurlähettilään vaihtumiseen ja Usan presidenttivaalien lähestymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattumaa tai ei niin vuodesta 2015 alkaen esimerkiksi Sipilästä ei saanut keskustella eikä arvostella ellei saanut potkuja. Mikä se semmoinen oikeus-ja demokraattivaltio on?

        Minä en saanut potkuja vaikka arvostelin Sipilänkin hallituksen tekemisiä.


    • Anonyymi

      Tuolla ylhäällä on kohta, jossa lukee ETSI. Siihen kun kirjoittaa termin gang stalking, tulee esille paljon ketjuja, Niistä näkee, milloin viimeksi siihen kirjoitettu. Maailmanmenoon aloitetaan uusiakin.

      • Anonyymi

        Nostan tämän ketjun Ted Gunderson ketjuni seuraksi. Siinä ketjussa trolli ihan hikoilee.


    • Anonyymi

      Jos Suomessa vainottaisiin valtion toimesta ihmisiä Viki olisi listalla kovin kärjessä koska on käytöksensä perusteella joko palkatta tai palkalla vieraan vallan toimija.

      Jotain lähiön juoppohulluahan ei kannata kenenkään vainota, mutta sen sijaan vieraan vallan toimijat ovat varsin sopivia kohteita.

      Muistetaan vaikkapa Kuuba jossa kohteet olivat Amerikkalaisia jonkin asteen vakoilijoita.

      • Anonyymi

        Sama vanha jankkaaja siinä taas.

        Miksi minulle esitettiin netissä tappouhkaus, kun kirjoitin siitä, että minua vainotaan? Mitä selityksiä keksit sille, sillä jos kyse olisi harhoista, niin eikö minulle olisi pitänyt suositella vain psykiatriseen hoitoon menemistä? Jokin tuossa yhtälössä ei nyt ihan täsmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vanha jankkaaja siinä taas.

        Miksi minulle esitettiin netissä tappouhkaus, kun kirjoitin siitä, että minua vainotaan? Mitä selityksiä keksit sille, sillä jos kyse olisi harhoista, niin eikö minulle olisi pitänyt suositella vain psykiatriseen hoitoon menemistä? Jokin tuossa yhtälössä ei nyt ihan täsmää.

        Netissä nyt esitetään mitä vaan, monikin ns. "julkisuuden henkilö" on saanut noita uhkauksia ja suosittelen todellakin sinne hoitoon menemistä, jos sinne enää tänäpäivänä kukaan pääsee, kyllä ne sitä vauhtia lakkauttavat psykiatrisia hoitopaikkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä nyt esitetään mitä vaan, monikin ns. "julkisuuden henkilö" on saanut noita uhkauksia ja suosittelen todellakin sinne hoitoon menemistä, jos sinne enää tänäpäivänä kukaan pääsee, kyllä ne sitä vauhtia lakkauttavat psykiatrisia hoitopaikkoja

        Juuri näin, netissä ei kirjoittele kovinkaan moni joka ei ole jossain vaiheessa saanut "tappouhkausta".

        Sellaisen saanti on enemmän sääntö kuin poikkeus.

        En ole omiani edes laskenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä nyt esitetään mitä vaan, monikin ns. "julkisuuden henkilö" on saanut noita uhkauksia ja suosittelen todellakin sinne hoitoon menemistä, jos sinne enää tänäpäivänä kukaan pääsee, kyllä ne sitä vauhtia lakkauttavat psykiatrisia hoitopaikkoja

        Uhkaus jonka sain, oli tällainen:

        ”jos kirjoittaja tms. haluaa kovasti provosoida jotakin /joitakin kimppuunsa, on se kieltämättä sairasta; elinaikaodote katoaa käsistä.En kyllä olisi niin tyhmä. tietenkin mikäli sen takia haluaa taas että jokin ulkopuolinen nainen vaikkapa särkyy, niin särkyköön.”

        Asiayhteydestä tuolla enemmän:

        http://indietarget.blogspot.com/2016/06/keskusteluketju-jossa-sain.html?m=1

        Ei tuo ole mikään geneerinen nettiuhkaus, vaan siinä ihan selvästi uhkaillaan jopa minun läheisiäni. Vai mitä luulet tuon viimeisen lauseen tarkoittavan?

        Jos olisin esiintynyt keskustelussa omalla nimelläni enkä nimimerkillä, niin olisi tehnyt rikosilmoituksen laittomasta uhkauksesta, mutta siinä tapauksessa tuota tappouhkausta tuskin olisi edes tehty. Se olisi ollut paha strateginen virhe vainoamisen organisoijilta, koska vainoamisesta ei kannata antaa liian selviä todisteita, jotka kelpaavat oikeudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkaus jonka sain, oli tällainen:

        ”jos kirjoittaja tms. haluaa kovasti provosoida jotakin /joitakin kimppuunsa, on se kieltämättä sairasta; elinaikaodote katoaa käsistä.En kyllä olisi niin tyhmä. tietenkin mikäli sen takia haluaa taas että jokin ulkopuolinen nainen vaikkapa särkyy, niin särkyköön.”

        Asiayhteydestä tuolla enemmän:

        http://indietarget.blogspot.com/2016/06/keskusteluketju-jossa-sain.html?m=1

        Ei tuo ole mikään geneerinen nettiuhkaus, vaan siinä ihan selvästi uhkaillaan jopa minun läheisiäni. Vai mitä luulet tuon viimeisen lauseen tarkoittavan?

        Jos olisin esiintynyt keskustelussa omalla nimelläni enkä nimimerkillä, niin olisi tehnyt rikosilmoituksen laittomasta uhkauksesta, mutta siinä tapauksessa tuota tappouhkausta tuskin olisi edes tehty. Se olisi ollut paha strateginen virhe vainoamisen organisoijilta, koska vainoamisesta ei kannata antaa liian selviä todisteita, jotka kelpaavat oikeudessa.

        Hetkinen?

        Tuohan on ihan normaalia nettikirjoittelua, tuollaista tulee joka päivä, siinä EI OLE MITÄÄN HENKILÖKOHTAISTA edes vaan siinä puhutaan yleisellä tasolla.

        Sen kirjoittajalla ei ole tietoa kenelle kirjoittaa, mitenkä hänet tavoittaa, tai edes intoa tehdä asialle mitään.

        Pitääkin kysyä, mitenkä helvetissä kukaan ottaa tuollaista "uhkausta" vakavasti?

        Mieliterveet osaa ohittaa tuollaiset olankohautuksella ja jatkaa eteenpäin kuin mummo lumessa; netissä kun nyt vaan jotkut sattuu kirjoittamaan tuollaisella hieman provokatiivisella tyylillä. Varsinaista provosointiakaan tuossa ei edes ole, vastaan on tullut paljon pahempiakin uhkauksia.

        Olet toki vapaa tekemään siitä rikosilmoituksen; poliisi ei tuollaisen perusteella ala tekemään asialle mitään.

        Sen sijaan jos joku kirjoittaisi tyyliin "nyt minä menen lataamaan aseen ja lähden siihen ja tähän osoitteeseen ja ammun sen ja tämän" niin toki poliisikin kiinnostuisi samalla.

        Huomaat varmaan eron?


      • Anonyymi

        ”Nerokkainta” on vakoojan soluttautua lähiön rapa-alkoholistiksi, joka juttelee juoppohulluuksissaan kaikenlaista.


    • Anonyymi

      Veellä alkaa kaikki kolmet.

    • Anonyymi

      Kirjoitin hakusanan gang stalking ETSI kohtaan. Vastauksena tuli 67 sivua täynnä gs-ketjuja, joissa gang stalking esiintyi. -Tämän lisäksi on olemassa ketjuja, joissa tuota sanaa ei näy.

      Suomi 24:n lisäksi on useita muita paikkoja, joissa aiheesta on kirjoitettu. Suomessa.
      Tuo muu maailma lisäksi. Skitsofreniasta ja vainoharhaisuudesta ei ole.

      NWO vainon kohteiden verkko -naamakirjassa esiteltiin äskettäin 60 sivuinen kirjanen, joka saatu käännettyä ja julkaistua, Nimi: Oletko hereillä. Se on opas Target Individual kohteille. - On sellaista tekstiä, ettei tällä palstalla julkaistaisi. Voi olla, että tämänkin tiedon esittämine vie taas IP:ni jäähylle.

      • Anonyymi

        Sen kirjasen viimeisellä sivulla on kymmenkunta linkkiä tietolähteisiin. Suomi 24:ssä ei nykyään oikein suvaita linkkejä. Hakusana: Suomen joukkovainotut ry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kirjasen viimeisellä sivulla on kymmenkunta linkkiä tietolähteisiin. Suomi 24:ssä ei nykyään oikein suvaita linkkejä. Hakusana: Suomen joukkovainotut ry

        Kirjanen on siellä kokonaan julkaistu. En ole jäsen, mutta pystyn silti lukemaan sen. olen kiutenkin erikoistapaus. En tiedä muista ei-jäsenistä.


    • Anonyymi

      kukas tämän nosti

    • Anonyymi

      Yksi puute tässäkin ketjussa on. Elektronisesta häirinnästä ei saa kirjoittaa, vaikka sitä tapahtuu paljon.

      • Kirjoita etsi kenttään, niin löydät ketjuja elektronisesta häirinnästä.

        Kannattaa pohtia sitä miksi oletat sinua häirittävän elektronisesti . En ole kohdannut yhtään ainoaa tapausta, jossa olisi ollut todennettavissa elektronista häirintää, kaikki ovat olleet ihmisen omassa mielessä, joskin heille todellisina asioina.

        Suomessa ei ole valtiollista organisaatiota, joka vainoaisi ihmisiä millään muotoa. Pitää erottaa esimerkiksi uskonnollisen yhteisön, kultin jne. vaino tai uhkailu, jos eroaa joukosta. Lisäksi ihmisiä voidaan vainota avioeron jälkeen, läheisriippuvaisuuden ja ihmisen omistamisen takia. Nämä ovat kaikki huomattavan vahingollisia vainottavalle.

        Olen aiemminkin todennut, että eivät esimerkiksi naapurit aiheuta elektronista häirintää tai vainoa sinua - nämä ovat sinun omia ajatuksia ja luuloja, kuten totesin.

        Mikäli on tunne, että sinua vainotaan ja häiritään jatkuvasti, niin suosittelen avun hakemista, koska oma mielenterveys kärsii huomattavasti tällaisesta olotilasta.

        Kaikille tekstin lukijoille muistutan taas, että vainon ja häirinnän tuntemukset ovat henkilölle itselleen tosia. En näitä tuntemuksia tyrmää, esitin vain todennuksen mikä on todellisuus asioiden suhteen.


    • Anonyymi

      Tänne salaliitto-palstalle ei nykyään kannata kirjoittaa joukkovainosta. Aikanaan, kun avasin ketjuja,

      1.tein sen, että ihmiset saisivat tietoa gang stalkingista, että sellaista tapahtuu maailmalla ja myös Suomessa.

      2. että kohteeksi joutuneet voisivat huomata, että ovat joukkovainon kohteena.

      3.Kun selvittelin itselleni jotakin vainoon liittyvää näkökohtaa, avasin keskustelumahdollisuuden muillekin.

      4. Olin saanut tiedon, että kaikki ketjut arkistoidaan ja arjisto on avoinna tutkijoille. Kirjoitin tutkijoita varten. Sitten nostin arkistosta esiin pari ketjua. Huomasin, että kaikki henkilökohtainen oli poistettu. Jäljellä oli vain jonkinlaisia asiatietojen siruja.

      TÄÄLLÄ EI NYKYÄÄN KÄY SELLAISIA IHMISIÄ, JOILLE KETJUISTA OLISI HYÖTYÄ.

      • Anonyymi

        Keskustelunaiheena joukkovaino kuitenkin on mielenkiintoinen, miksi koitat estää keskustelun siitä mitenkä lähes poikkeuksetta aina tämä "joukkovaino" on mielisairaus?

        On tärkeää ettei kaikki ne joiden "vainon" taustalla onkin mielisairaus jää siihen uskoon että vain oikea joukkovaino on totta.

        Miksi koitat siis pimittää tietoa?


    • Anonyymi

      KÄYKÄÄ LUKEMASSA KETJU, JOHON ANNAN LINKIN.
      Kyllä olin ensin äimistynyt. Mikä on yle:n artikkelin julkaisemisen motiivi. Ainakin osoittaa, miten asiaan perehtymätön ihminen voi väärin ymmärtää tiedot. Ja miten stalkkerimielinen voi väärin tulkita tietoja.

      Ensin harmistuin. Ketjun loppuun kirjoitin kiitoksen artikkelin julkaisusta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lyhyesti sanoen artikkelissa käytetään gaslightingia

        gang stalking on mielenterveyden häiriö
        ja
        elektroninen häirintä lähinnä salaliittouskomusta

        Nostan tuon linkin takia tämän ketjun. Sinne on tullut lisää viestejä.
        Kyllähän tämä krminaalipsykologi joukkovainon olemassa olon myöntää. On sitä mieltä, ettei siihen pysty käyttämään nykyistä vainoamislakia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostan tuon linkin takia tämän ketjun. Sinne on tullut lisää viestejä.
        Kyllähän tämä krminaalipsykologi joukkovainon olemassa olon myöntää. On sitä mieltä, ettei siihen pysty käyttämään nykyistä vainoamislakia

        ATAMANIN OLISI HYVÄ KÄYDÄ LINKKAAMASSANI KETJUSSA LUKEMASSA YLY:FIN ARTIKKELI JA SIIHEN LIITTYVÄ KETJU.

        Atamanin mielestä joitakin ihmisiä vainotaan. Kriminaalipsykologi kertoo, että vuodessa tehdään 700 rikosilmoitusta vainosta. (Hyvin monet eivät tee rikosilmoitusta, vaikka vainotaan.)

        Luultavast yle:fin artikkelin julkaisun ajankohtaan ovat vaikuttaneet maalittamis- ja vihapuhelakien edistyminen vahvistamisvaiheeseen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tässä linkissä kannattaisi käväistä taas

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/177667046/yle-joukkovainoamiseen uskova-kokee-olevansa-vihamielisen-ryhmän-uhri

        johan nyt on tarkkaa

        https://keskustelu,suomi24.fi/t/177667046/yle-joukkovainoamiseen-uskova-kokee-olevansa-vihamielisen-ryhmän-uhri


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole totta tuo edellinenkin
        https://keskuskustelu.suomi24.fi/t/177667046/yle-joukkovainoamiseen-uskova-kokee-olevansa-vihamielisen-ryhman-uhri

        yritänpäs vielä kerran

        https://keskustelu.suomi24.fi/177667046/yle-joukkovainoamiseen-uskova-kokee-olevansa-vihamielisen-ryhman-uhri

        mikähän virhe nyt on


    • Anonyymi

      Viki,

      Koetko että sua vainotaan?

      En usko, ja paras osoitus siitä että olet väärässä on se että juuri SINÄ et ole massiivisen vainon kohteena, vaan saat jatkaa kirjoitteluasi niin kauan kuin sielu sietää.

      • Anonyymi

        Kerätään todisteita...


    • Anonyymi

      Lukasenkan levottomat kädet.

      • Anonyymi

        Tämäkin asia on kerrottu Vikille jo sen sata kertaa.
        Montako kertaa tämä sama asia pitää käydä läpi? Taas nolaat itsewsi typeryydellä ja että et pysty omaksumaan uutta tietoa.
        Olet ä'lyllisesti lapsen tasolla.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jokos siellä on saatavana muutakin kuin satuja ja tarinoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokos siellä on saatavana muutakin kuin satuja ja tarinoita?

        Siellä nimenomaan on tiukkapipo kotisivujen ylläpitäjänä. On tuommoisen akateemisen suvun vesa. Pitää olla niin tutkittua ja todistettua, ennen kuin julkaisee.

        Suosittelen sinulle vaikka blogista artikkelia: FORMER FBI AGENT TED GUNDERSON CONFIRMED THE EXISTENCE ON GANG STALKING IN AFFIDAVIT IN 2011

        Paljon tiukkaa asiatekstiä in english. Olen hoputtanut häntä kirjoittamaan suomeksi tiivistelmän, ihan vain pääkohdat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä nimenomaan on tiukkapipo kotisivujen ylläpitäjänä. On tuommoisen akateemisen suvun vesa. Pitää olla niin tutkittua ja todistettua, ennen kuin julkaisee.

        Suosittelen sinulle vaikka blogista artikkelia: FORMER FBI AGENT TED GUNDERSON CONFIRMED THE EXISTENCE ON GANG STALKING IN AFFIDAVIT IN 2011

        Paljon tiukkaa asiatekstiä in english. Olen hoputtanut häntä kirjoittamaan suomeksi tiivistelmän, ihan vain pääkohdat.

        Ted taisi olla hieman mielisairas, päätellen mihin FBI uransa jälkeen näemmä sekosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ted taisi olla hieman mielisairas, päätellen mihin FBI uransa jälkeen näemmä sekosi.

        Kannattaa ottaa kopio affidativista = valaehtoinen todistus. Voidaan poistaa, kun stalkkerit tuskin tykkäävät tästä todistuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ted taisi olla hieman mielisairas, päätellen mihin FBI uransa jälkeen näemmä sekosi.

        Ai kun usko salaliittoihin, joita USA on ollut täynnä mm. Kennedyn murhasta lähtien, ja varjohallitukseen, niin on mielisairas. Joopa joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kun usko salaliittoihin, joita USA on ollut täynnä mm. Kennedyn murhasta lähtien, ja varjohallitukseen, niin on mielisairas. Joopa joo.

        Huomaatteko muuten että Ted ei uskonut että naapurista tulee säteilyä?


    • Anonyymi

      Tarkoittaako targeted individual tässä 'gang stalking' yhteydessä siis että koetaan valtiollisen elimen kuten salaisen poliisin kyttäävän ja mistä syystä? Vai että jokin muu porukka kuten lahko tai jengi stalkkaa ja jallittaa ja jahtaa ja mistä syystä?

      • Anonyymi

        ON KYLLÄ HYVÄ KYSYMYS

        MIKÄ ON SUOMEN JOUKKOVAINOTUT RY

        Ei kyllä se yhdistys, mikä minulla oli mielessä, kun 3 vuotta jankutin yhdistyksen perustamisesta. Minulle oli kerrottu, että olen gang stalking vainon kohteena ja kyllä pitkään jatkuneet vainokokemukset siihen sopivat. E-häirintä lisäksi. - Noihin aikoihin suomi24 keskustelupalstoilla ja muille saman tapaisilla oli vielä gs-ketjuja, joiden avulla oli yhteydessä vainovertaisiin. Parikin kertaa päätimme yhdistyksen perustamisesta, mutta käytännön toimiin ryhtynyt menikin huonoon kuntoon ja hävisi jonnekin.

        Sitten 2017-18 vaihteessa menin tukiryhmän kokouksiin. Siellä tämä nykyisen yhdistyksen sihteeri sanoi minulle, ettei siellä kukaan ole kiinnostunut yhdistyksestäni. Siellä käydään keskustelemassa salaliitoista.

        Nyt hän kertoo, että tukiryhmissä saadun idean ansiosta perustettiin yhdistys. Martti K. hoiti käytännön työt. Yhdistys on ollut olemassa lähinnä "paperilla". Nyt alkuvuodesta yle.fi:n artikkelin pohjalta rupesin pommittamaan nykyistä sihteeriä vinkeillä ja ehdotuksilla kotisivujen parantamiseksi. Ketjussa, sähköposteilla ja ketjussa taas.Ilmeni kysymyksiä herättäviä pulmia. (joku minulle sanoi, ettei yhdistystä kiinnosta vainottujen auttaminen vaan ilmiö sinänsä.)

        Kävin lukemassa äsken kuka voi liittyä yhdistykseen. Ei tarvitse olla vainottu. Riittää jos haluaa auttaa vainottuja ja osallistyy yhdistyksen aktivismiin. SIIS MIHIN AKTIVISMIIN???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON KYLLÄ HYVÄ KYSYMYS

        MIKÄ ON SUOMEN JOUKKOVAINOTUT RY

        Ei kyllä se yhdistys, mikä minulla oli mielessä, kun 3 vuotta jankutin yhdistyksen perustamisesta. Minulle oli kerrottu, että olen gang stalking vainon kohteena ja kyllä pitkään jatkuneet vainokokemukset siihen sopivat. E-häirintä lisäksi. - Noihin aikoihin suomi24 keskustelupalstoilla ja muille saman tapaisilla oli vielä gs-ketjuja, joiden avulla oli yhteydessä vainovertaisiin. Parikin kertaa päätimme yhdistyksen perustamisesta, mutta käytännön toimiin ryhtynyt menikin huonoon kuntoon ja hävisi jonnekin.

        Sitten 2017-18 vaihteessa menin tukiryhmän kokouksiin. Siellä tämä nykyisen yhdistyksen sihteeri sanoi minulle, ettei siellä kukaan ole kiinnostunut yhdistyksestäni. Siellä käydään keskustelemassa salaliitoista.

        Nyt hän kertoo, että tukiryhmissä saadun idean ansiosta perustettiin yhdistys. Martti K. hoiti käytännön työt. Yhdistys on ollut olemassa lähinnä "paperilla". Nyt alkuvuodesta yle.fi:n artikkelin pohjalta rupesin pommittamaan nykyistä sihteeriä vinkeillä ja ehdotuksilla kotisivujen parantamiseksi. Ketjussa, sähköposteilla ja ketjussa taas.Ilmeni kysymyksiä herättäviä pulmia. (joku minulle sanoi, ettei yhdistystä kiinnosta vainottujen auttaminen vaan ilmiö sinänsä.)

        Kävin lukemassa äsken kuka voi liittyä yhdistykseen. Ei tarvitse olla vainottu. Riittää jos haluaa auttaa vainottuja ja osallistyy yhdistyksen aktivismiin. SIIS MIHIN AKTIVISMIIN???

        Yle.fin artikkelissa todetaan, ettei yhdistyksellä ole ollut muuta aktiivisuutta kuin yksi kirje eduskunnalle. No, on ollut vuosikokoukset. Se, että kerran vuodessa jotkut ovat tavanneet livenä muita vainottuja, on ollut "jotakin".

        Suunnitteilla oli seuraavana syyskuuna ottaa osaa kansainväliseen Stop gang stalking mielenosoitukseen Eduskunnan portailla, Oli jo plakaattien osto ja t-paitojen painattaminen suunniteltu. MUTTA tuli ne koronarajoitukset. Ne sotkivat sen vuoden vuosikokoussuunnitelmatkin. Suvi oli vähän paremmissa varoissa ja oli luvannut hankkia sinne ammattivideokuvaajan. Ehkä kokouskuvakin, mutta ainakin mahdollisuus videohaastattelun antamiseen. Kuka olisi rohjennut.

        Nyt kuulemma on innokas uusi puheenjohtaja. Odotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle.fin artikkelissa todetaan, ettei yhdistyksellä ole ollut muuta aktiivisuutta kuin yksi kirje eduskunnalle. No, on ollut vuosikokoukset. Se, että kerran vuodessa jotkut ovat tavanneet livenä muita vainottuja, on ollut "jotakin".

        Suunnitteilla oli seuraavana syyskuuna ottaa osaa kansainväliseen Stop gang stalking mielenosoitukseen Eduskunnan portailla, Oli jo plakaattien osto ja t-paitojen painattaminen suunniteltu. MUTTA tuli ne koronarajoitukset. Ne sotkivat sen vuoden vuosikokoussuunnitelmatkin. Suvi oli vähän paremmissa varoissa ja oli luvannut hankkia sinne ammattivideokuvaajan. Ehkä kokouskuvakin, mutta ainakin mahdollisuus videohaastattelun antamiseen. Kuka olisi rohjennut.

        Nyt kuulemma on innokas uusi puheenjohtaja. Odotellaan.

        Hienoa että mielisairaatkin osaa yhdistyä.

        Nyt vain sitten paikalle myös hoitohenkilökunta ja kaikki joukolla parantumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että mielisairaatkin osaa yhdistyä.

        Nyt vain sitten paikalle myös hoitohenkilökunta ja kaikki joukolla parantumaan!

        Maksetaankohan tälle mt-trollille hyvinkin, kun aina vaan jaksaa toistella fraasejaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksetaankohan tälle mt-trollille hyvinkin, kun aina vaan jaksaa toistella fraasejaan,

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

        Juu, ole kade hänen mahdollisista tienesteistä. Näin eläkeläisenä ehtisin hyvin minäkin tuommoisia kirjoitella, maksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ole kade hänen mahdollisista tienesteistä. Näin eläkeläisenä ehtisin hyvin minäkin tuommoisia kirjoitella, maksusta.

        Olisin kade itselleni?

        Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin kade itselleni?

        Miksi?

        Ei kun minulta jäi taas n kirjain pois: juu oleN kade.

        Minulla on kolarivauroitunut käsi. Voin näppäillä vain oikealla keskisormella. Sillin kun n on viimeinen kirjain, tulen välillä painaneeksi liian heikosti sitä ännää.

        Selvisikö?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        0npas tullut paljon ketjuja eteen, vai nostettiinko ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0npas tullut paljon ketjuja eteen, vai nostettiinko ollenkaan

        Anteeksi, en ymmärtänyt että sulta pitäisi pyytää lupaa mistä saa keskustella.

        Ei se että sun ketjun "eteen" tulee muita liity suhun mitenkään, eikä sun ketjua sillä koiteta piilottaa.

        Kannattaisi miettiä miksi koet tilanteen tuollaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, en ymmärtänyt että sulta pitäisi pyytää lupaa mistä saa keskustella.

        Ei se että sun ketjun "eteen" tulee muita liity suhun mitenkään, eikä sun ketjua sillä koiteta piilottaa.

        Kannattaisi miettiä miksi koet tilanteen tuollaisena.

        Tämä ketju on ATAMANIN asloittama, ei "minun". Ataman on sitä mieltä, että gang stalking ketjut eivät oikein kuulu salaliittoteoria- palstalle. "Minä" lupailin jo hänelle, että tuskin enää avataan uusia.

        Lisäsin tämän ketjun loppuun linkin. Sen jälkeen ketjua ei nostettu. Ihan silmin saattoi sen havaita.

        Ja kokemuksen perusteella voi arvioida, että edellisen viestin on kirjoittanut gaslighting trolli, jonka tehtävä on väittää kaikki ylläpidon toiminnasta johtuva huomauttajan viaksi tämän päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju on ATAMANIN asloittama, ei "minun". Ataman on sitä mieltä, että gang stalking ketjut eivät oikein kuulu salaliittoteoria- palstalle. "Minä" lupailin jo hänelle, että tuskin enää avataan uusia.

        Lisäsin tämän ketjun loppuun linkin. Sen jälkeen ketjua ei nostettu. Ihan silmin saattoi sen havaita.

        Ja kokemuksen perusteella voi arvioida, että edellisen viestin on kirjoittanut gaslighting trolli, jonka tehtävä on väittää kaikki ylläpidon toiminnasta johtuva huomauttajan viaksi tämän päässä.

        Sulla ilmeisesti on edelleen joku kummallinen käsitys että muilla palstalaisilla on velvollisuus lukea ja kommentoida juttuja joita kirjoitetaan?

        Ei siinä tarvita mitään "ylläpitoa", vain se ettei jotain ketjua jonka sisältö on aiemmilta lukukerroilta tuttu, noteerata jatkossa vaikka siihen näyttäisi uusia juttuja tulevan.

        Itse jätän monia ketjuja noteeraamatta tuosta syystä ilman että mikään "ylläpito" mua siihen olisi jotenkin agitoinut.

        Jokainen lukee ja kommentoi täällä niitä ketjuja joita haluaa; velvollisuutta toimia toisin ei ole.

        Itse availen satunnaisesti ketjuja; niitä tuskin kukaan muu kommentoi; enkä tee siitä sen isompaa numeroa, se nyt vain on niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ilmeisesti on edelleen joku kummallinen käsitys että muilla palstalaisilla on velvollisuus lukea ja kommentoida juttuja joita kirjoitetaan?

        Ei siinä tarvita mitään "ylläpitoa", vain se ettei jotain ketjua jonka sisältö on aiemmilta lukukerroilta tuttu, noteerata jatkossa vaikka siihen näyttäisi uusia juttuja tulevan.

        Itse jätän monia ketjuja noteeraamatta tuosta syystä ilman että mikään "ylläpito" mua siihen olisi jotenkin agitoinut.

        Jokainen lukee ja kommentoi täällä niitä ketjuja joita haluaa; velvollisuutta toimia toisin ei ole.

        Itse availen satunnaisesti ketjuja; niitä tuskin kukaan muu kommentoi; enkä tee siitä sen isompaa numeroa, se nyt vain on niin.

        siinä se trolli taas hämäsi. KUN KETJUUN KIRJOITTAA UUDEN VIESTIN, SE NOUSEE RIIPPUMATTA LUKEEKO VIESTIÄ KUKAAN


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju on ATAMANIN asloittama, ei "minun". Ataman on sitä mieltä, että gang stalking ketjut eivät oikein kuulu salaliittoteoria- palstalle. "Minä" lupailin jo hänelle, että tuskin enää avataan uusia.

        Lisäsin tämän ketjun loppuun linkin. Sen jälkeen ketjua ei nostettu. Ihan silmin saattoi sen havaita.

        Ja kokemuksen perusteella voi arvioida, että edellisen viestin on kirjoittanut gaslighting trolli, jonka tehtävä on väittää kaikki ylläpidon toiminnasta johtuva huomauttajan viaksi tämän päässä.

        "Ataman on sitä mieltä että gang stalking- ketjun eivät oikein kuulu salaliittoteoria-palstalle."

        En ole noin sanonut enkä ole sitä mieltä. Toki ovat tervetulleita kaikki puolestani.
        Paukuttelen itsekin tänne mikä sillä hetkellä sattuu kiinnostamaan kuten olette huomanneet....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinä se trolli taas hämäsi. KUN KETJUUN KIRJOITTAA UUDEN VIESTIN, SE NOUSEE RIIPPUMATTA LUKEEKO VIESTIÄ KUKAAN

        Niin, ja kun joku toinen kirjoittaa sen jälkeen toiseen ketjuun, se nousee sen toisen edelle.

        Mikä sun ongelma siis on?

        Sulla on joku mystinen ketju johon kirjoitat tauotta ja se pysyy palstan viimeisenä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja kun joku toinen kirjoittaa sen jälkeen toiseen ketjuun, se nousee sen toisen edelle.

        Mikä sun ongelma siis on?

        Sulla on joku mystinen ketju johon kirjoitat tauotta ja se pysyy palstan viimeisenä?

        ??????????????????


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        ??????????????????

        Samaa mietin mäkin että mitä vittua toi valittaja kitisee siitä että ketjuja "nostetaan" hänen älyntuotosten edelle...

        Se nyt vain on se mitenkä palsta toimii.


    • Anonyymi

      Jokainen valtion tai kunnan virkamies on velvollinen kertomaan jos julkisen hallinnon toinen viranhaltija tekee jotakin joka on rikollista. Vaino on sitä sen muodosta riippumatta. Jos niin ei toimita, vaikuttaa se lainsäädäntöön eli laki alkaa menettää arvoansa ja suomalaiseen viranhaltijaan ei enää luoteta. Taustalla on tietysti lakien laatu ja toimivuus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe