Miehet joita vain pannaan, mutta ei haluta parisuhteeseen

Tuolla alempana olevaan keskusteluun liittyen kysyisin, että onko palstasinkuissa miehiä, jotka kelpaavat panokavereiksi naisille, mutta ei parisuhteeseen vaikka haluaisi ja onko tämä kovin yleistä?

Ja toisin päin. Onko täällä sellaisia miehiä, jotka ovat kelvanneet parisuhteeseen, mutta eivät satunnaisempaan seksiin.

Ja jos tuollaisia löytyy, niin mitkä piirteet näitä miehiä yhdistää?

Itse en ole kuullut kenenkään miehen valittavan, että saan kyllä seksiä, mutta en parisuhdetta, mutta ehkä elän omassa kuplassani.

141

1479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin naisena sanoisin pitkällä elämänkokemuksell että on 1 miestyyppi mitä en kelpuuttaisi parisuhteeseen. Miehet jotka panneet vaikka 100 eri naisen kanssa. Se on usein ihan julkistakin tietoa ja sellainen estää vakavan parisuhteen. Muuta miestyyppiä en keksi koska työttömätkin voi löytää työtä ja lihavat laihtua. Käytetty mies on käytetty eikä siitä voi parantua. Seksiä voi hänen kanssaan harrastaa muttei perustaa perhettä ja seurustella vakavissaan.

• Anonyymi

Missä tuo julkinen tieto panokavereista on? Netissä, omakannassa, verottajalla vai missä?
        En ihan sataa naista ole "pannut" ehkä 80 tai jotain eikä kukaan ole sanonut tätä tietäneensä. Ei edes nykyinen vaimoni. Tosin tässähän se tuli anonyymisti kerrottua eli nyt on netissä. Siitä sitten stalkkaamaan kuka on kirjoituksen takana. Melkoinen homma.

• Anonyymi

Useimmin noita kai naisilla noita seksi kumppaneita on enempi kui miehillä naisen kun on helpompi munaa saada kun miehen pillua

• Anonyymi kirjoitti:

Useimmin noita kai naisilla noita seksi kumppaneita on enempi kui miehillä naisen kun on helpompi munaa saada kun miehen pillua

Laskuvirhe. Koska heteroseksissä on aina mies ja nainen, sekä parittelujen että parittelukumppanien määrä on kummillakin sukupuolella keskimäärin aina sama. Matematiikkaa ei voi muuttaa. 🌹👀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tuo julkinen tieto panokavereista on? Netissä, omakannassa, verottajalla vai missä?
        En ihan sataa naista ole "pannut" ehkä 80 tai jotain eikä kukaan ole sanonut tätä tietäneensä. Ei edes nykyinen vaimoni. Tosin tässähän se tuli anonyymisti kerrottua eli nyt on netissä. Siitä sitten stalkkaamaan kuka on kirjoituksen takana. Melkoinen homma.

Esim Helsingin yöelämässä kyllä huomaa ihan omin silmin jos tyypillä aina eri nainen yli 10v ajan. Tai hakee netistä seuraa yli 10v.

• Anonyymi

Hienoa olen samaa mieltä ja ajattelen samoin naisesta. Pitää olla korvien välissä vikaa jos hinkkaa itseään jokaiseen vastaantulijaan ja niin yleensä heillä onkin jotain ongelmia itsensä kanssa. Kukaan tavallinen normi ihminen ei koe tarvetta vain nussia.

• Anonyymi

Olen nuori opiskelijanainen ja tykkään panna ulkomaalaisia miehiä, mutta suomalaisen miehen otan sitten parisuhteeseen kun sellasen haluan.

• Anonyymi

Aika harvalle kelpaisisitkaan parisuhteeseen ja kun totuus tulee ilmi oot mennyttä päivää....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika harvalle kelpaisisitkaan parisuhteeseen ja kun totuus tulee ilmi oot mennyttä päivää....

No onneksi todella harva mies ajattelee kuten sinä. Valtaosa suomalaisista miehistä tajuaa itsekin olevansa ulkomaalaisia heti, kun mennään Suomen rajojen ulkopuolelle.

• En valittaisi tuosta. Mutta kun en kelpaa siihenkään.

• Anonyymi

Menisit jos kelpaisit.

• Anonyymi kirjoitti:

Menisit jos kelpaisit.

Mihin menisin? Tällä hetkellä minua kiinnostaa vaan eräs tietty ihminen. Minulla on takaportti auki häntä varten.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Mihin menisin? Tällä hetkellä minua kiinnostaa vaan eräs tietty ihminen. Minulla on takaportti auki häntä varten.

No menes vaikka sinne laitumelle ja laita portit kiinni.

• Anonyymi kirjoitti:

No menes vaikka sinne laitumelle ja laita portit kiinni.

Niin ettei ole kiinnostusta? Selvä sitten.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Jahans, Jusu sitten taas vaihtanut oliota. Ja nyt kelpaa perseseksikin.

• Anonyymi kirjoitti:

Jahans, Jusu sitten taas vaihtanut oliota. Ja nyt kelpaa perseseksikin.

En ole jusu. Ihan eri mies kyseessä. En myöskään tarkoittanut tuolla mitään håmåstelua.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tähtiportti?

• Anonyymi kirjoitti:

Tähtiportti?

Se voi olla sekin.

• Anonyymi

Jos haluan panna jotain miestä, niin haluan hänet myös parisuhteeseen. Mutta minä olenkin ilmeisesti hieman outo, kun en osaa erottaa panemista ja parisuhdetta toisistaan.

• Anonyymi

Olet menneen maailman jäänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet menneen maailman jäänne.

Niin taidan olla 😊 Mutta en voi pakottaa itseäni olemaan toisenlainenkaan. Enkä siis paheksu muiden tapaa, en vain itse osaa suhtautua seksiin pelkkänä panemisena vaan siihen liittyy aina tunneyhteys. Haluan merkitä miehelle jotain ja pystyä luottamaan häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin taidan olla 😊 Mutta en voi pakottaa itseäni olemaan toisenlainenkaan. Enkä siis paheksu muiden tapaa, en vain itse osaa suhtautua seksiin pelkkänä panemisena vaan siihen liittyy aina tunneyhteys. Haluan merkitä miehelle jotain ja pystyä luottamaan häneen.

Näin juuri, toimii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri, toimii

No ei se ihan näytä toimivan, kun olen ilman miestä 😅

Joskus mietin, että olisi ihana pystyä muuttamaan itseäni tämän asian suhteen. Voisi olla vapauttavaa pystyä nauttimaan seksistä vain seksinä eikä aina altistaa sydäntään haavoille. Käydä vain pikaisesti panemassa jotain miestä, aktin jälkeen vetää vaatteet päälle, toivottaa hyvät illanjatkot ja viikon päästä taas tavataan, jos tavataan. Mutta kun ei. Minun poloinen sydän alkaa vapisten lämmetä ja toivoa, että tämä olisi jonkun suuren rakkaustarinan kaunis alku. Luulisi, että olisin jo oppinut tähän ikään mennessä..

• Anonyymi

Mä oon ihan samanlainen. En todellakaan pane miestä jollen ole halukas alkamaan parisuhdetta hänen kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon ihan samanlainen. En todellakaan pane miestä jollen ole halukas alkamaan parisuhdetta hänen kanssaan.

Tuntuu olevan nykyään aika harvinaista tällainen ajattelu. Monet ystävistäni ovat esim ehdotelleet minulle jotain nuoren miehen ottamista panokaveriksi jne. Ei se toimi noin kohdallani. Samaan aikaan eronneet tuttavani käyvät Tinder-treffeillä pitäen samaan aikaan vakiokumppania, jonka kanssa vain tyydytetään seksuaaliset tarpeet. Noin kai se menee monilla nykyään ja se on ihan ok, jos se on kaikille osapuolille ok, mutta itse en vain osaa tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu olevan nykyään aika harvinaista tällainen ajattelu. Monet ystävistäni ovat esim ehdotelleet minulle jotain nuoren miehen ottamista panokaveriksi jne. Ei se toimi noin kohdallani. Samaan aikaan eronneet tuttavani käyvät Tinder-treffeillä pitäen samaan aikaan vakiokumppania, jonka kanssa vain tyydytetään seksuaaliset tarpeet. Noin kai se menee monilla nykyään ja se on ihan ok, jos se on kaikille osapuolille ok, mutta itse en vain osaa tuollaista.

Mulle ei oo koskaan selvinny miten seksiä voi harrastaa tuntematta mitään? Oon aina ajatellu et seksin tarkotus ja tavoite on aiheuttaa rajaton määrä lämpimiä tunteita toista kohtaan. En edes hipaisis ketään kenen kanssa en ole matkalla parisuhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei oo koskaan selvinny miten seksiä voi harrastaa tuntematta mitään? Oon aina ajatellu et seksin tarkotus ja tavoite on aiheuttaa rajaton määrä lämpimiä tunteita toista kohtaan. En edes hipaisis ketään kenen kanssa en ole matkalla parisuhteeseen.

Minulla seksi jää todella valjuksi, jollei ole tunteita mukana. Joskus nuorempana yritin olla kuin muut ja kokeilla yhden yön juttuja muutaman kerran, mutta eihän niistä mitään tullut. Se vain tuntui väärältä enkä pystynyt edes nauttimaan, kun en pystynyt luottamaan ja rentoutumaan. Parempi siis kuunnella itseään ja elää omien arvojensa mukaan 😊

• Anonyymi

On hyvin yleistä. Ehkä miehet eivät sitten puhu tuosta toisilleen. Voihan se olla, että ajattelevat kaverien vaan nauravan päin naamaa ja toteavan, että kaikesta säkin valitat. Tuohan nyt on monille miehille se unelma, jos saisi seksiä ilman "parisuhdevaatimuksia". Vaan ei todellakaan ole oikeasti kaikille miehille mieleinen tilanne.

Ensinnäkin miehet, joilla on panomiehen maine. Miehet jotka ovat kuulemma hyviä petipuuhissa, mutta panevat kaikkea missä on reikä. Tuollaisen miehen kanssa parisuhteeseen ei haksahda yksikään täysijärkinen nainen. Noilla miehillä on joskus parisuhteitakin, mutta naisensa tuppaavat olemaan lähes rajatilatapauksia ja nuo miehet yleensä ovatkin sitten sitä mieltä, että kaikki naiset ovat päästään sekaisin.

Sitten sellaiset miehen, jotka ovat kyllä hyvännäköisiä, mutta parisuhteen kannalta arveluttavan oloisia. Voivat olla todellisuudessa ihan fiksuja ja asiallisiakin miehiä, mutta ulosanti ei anna oikeaa kuvaa. Jutut voivat olla esim. epävarmuuden takia turhan roiseja, kun yrittää antaa itsestään vähemmän epävarmaa kuvaa.

Sittne ovat miehet, jotka ovat jotenkin vähän outoja tyyppejä ... sanotaan vaikka eksentrisiä. Tyyppejä, joista ei oikein edes aina tiedä missä maailmassa ne elävät, mutta jotka ovat hyvin sängyssä. Sellaisia miehiä, joita ei arjessa kestäisi oikein kukaan (edes kaverina), mutta seksi on hiton hyvää.

Tuossa pari tollasta miestyyppiä. Muitakin on.

• Anonyymi

Ai niin unohdin tuosta kakkostyypin miehestä, eli hyvännäköisestä mutta parisuhteen kannalta arveluttavasta. Eli siis noilla miehillä on kokeilijoita. Naisia, jotka panevat ja miettivät sitä parisuhteen mahdollisuutta, mutta kokevat tyypin tosiaan sitten liian arveluttavaksi. Tollasta tyyppiä voi joku käydä panemassa useampaankin kertaan ja ehkä treffeilläkin käydä, mutta lopputulos on aina toi juu ei liian arveluttava tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin unohdin tuosta kakkostyypin miehestä, eli hyvännäköisestä mutta parisuhteen kannalta arveluttavasta. Eli siis noilla miehillä on kokeilijoita. Naisia, jotka panevat ja miettivät sitä parisuhteen mahdollisuutta, mutta kokevat tyypin tosiaan sitten liian arveluttavaksi. Tollasta tyyppiä voi joku käydä panemassa useampaankin kertaan ja ehkä treffeilläkin käydä, mutta lopputulos on aina toi juu ei liian arveluttava tyyppi.

Just tota kakkostyypin miestä mä tunnen MONTA. Pari ulkosesti parhaimman näköistä miestä, jotka tunnen, on just tota tyyppiä. Sellasia, joista kuvasta katsoen ajattelisi, että naisia riittäisi. Totuus on kuitenkin toinen. Kun menevät ja avaavat suunsa niin 99% naisista katoaa viimeistään siinä kohtaa. Se loppu 1% voi tosiaan kokeilla jotain pientä on-off panotapailua, mutta häipyy aika nopeasti kuvioista.

• Kiitos hyvästä vastauksesta.

"On hyvin yleistä. Ehkä miehet eivät sitten puhu tuosta toisilleen. "

Kysymys kuuluu mistä sinä sitten tiedät, kun eivät tunnu puhuvan anonyymistikään tällä palstalla? Olen seuraillut tätä palstaa n. 7 vuotta ja tasan yhden kerran nähnyt miehen valittavan, että häntä pannaan, mutta ei kelpuuteta avioliittoon, ja se on tässä postauksessani.

Vedän siitä johtopäätöksen, että olet itse nainen.

Minun kokemukseni miehenä miesten maailmasta on juuri päinvastainen. Naiset eivät arvosta kokemattomuutta/koskemattomuutta samalla tavoin kuin miehet. Moni nainen odottaa miehen olevan aloitteellinen ja itsevarma ja nuo monia suhteita omaavat ovat juuri sitä mitä naiset haluavat.

Jos mietin omaa historiaani, ovat ne koulukaverini joilla oli eniten irtosuhteita naimisissa (ja osa jatkaa edelleen irtosuhteilua)

Lisäksi monet naiset ajattelevat miehen muuttuvan ja parantuvan heidän rakkaudellaan. Tätä samaahan on tarjottu selitykseksi tähän "miksi naiset rakastuvat renttuihin" -asiaan.

Kolmanneksi uskon, että monikaan nainen ei ajattele haluavansa rakastua "häntäheikkiin", mutta jos se häntäheikit ovat niitä, jotka uskaltavat tehdä aloitteita, on mahdollista, että suosituimmat miehet viedään ensin. Eivätkä nuo häntäheikit panomääriään kerro ja aivan pikkukaupunkia lukuunottamatta ei naisilla ole juurikaan mahdollisuutta päästä selville panojen määristä, ellei sitten ole aivan poikkeuksellisen kylmäpäinen ihastumisestaan huolimatta.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kun tuossa taannoin erosin, niin elin elämättömän poikamiesaikani uudestaan. Paneskelin ympäriinsä oikein antaumuksella ja kerroin tämän myös kohtaamilleni naisille oli kyse sitten Tindertuttavuudesta tai baari-illan hoidosta. Silti minulle on useamman kerran oikein loukkaannuttu, koska olen kertonut haluavani tapailla muitakin, vaikka olen tavannut yhden henkilön useamman kerran.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Kiitos hyvästä vastauksesta.

Kysymys kuuluu mistä sinä sitten tiedät, kun eivät tunnu puhuvan anonyymistikään tällä palstalla? Olen seuraillut tätä palstaa n. 7 vuotta ja tasan yhden kerran nähnyt miehen valittavan, että häntä pannaan, mutta ei kelpuuteta avioliittoon, ja se on tässä postauksessani.

Minun kokemukseni miehenä miesten maailmasta on juuri päinvastainen. Naiset eivät arvosta kokemattomuutta/koskemattomuutta samalla tavoin kuin miehet. Moni nainen odottaa miehen olevan aloitteellinen ja itsevarma ja nuo monia suhteita omaavat ovat juuri sitä mitä naiset haluavat.

Jos mietin omaa historiaani, ovat ne koulukaverini joilla oli eniten irtosuhteita naimisissa (ja osa jatkaa edelleen irtosuhteilua)

Lisäksi monet naiset ajattelevat miehen muuttuvan ja parantuvan heidän rakkaudellaan. Tätä samaahan on tarjottu selitykseksi tähän "miksi naiset rakastuvat renttuihin" -asiaan.

Kolmanneksi uskon, että monikaan nainen ei ajattele haluavansa rakastua "häntäheikkiin", mutta jos se häntäheikit ovat niitä, jotka uskaltavat tehdä aloitteita, on mahdollista, että suosituimmat miehet viedään ensin. Eivätkä nuo häntäheikit panomääriään kerro ja aivan pikkukaupunkia lukuunottamatta ei naisilla ole juurikaan mahdollisuutta päästä selville panojen määristä, ellei sitten ole aivan poikkeuksellisen kylmäpäinen ihastumisestaan huolimatta.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kun tuossa taannoin erosin, niin elin elämättömän poikamiesaikani uudestaan. Paneskelin ympäriinsä oikein antaumuksella ja kerroin tämän myös kohtaamilleni naisille oli kyse sitten Tindertuttavuudesta tai baari-illan hoidosta. Silti minulle on useamman kerran oikein loukkaannuttu, koska olen kertonut haluavani tapailla muitakin, vaikka olen tavannut yhden henkilön useamman kerran.

Mistä minä sen tiedän ... no keskusteluista tietysti. Tuttavapiiriini nyt sattuu kuulumaan valtaosin miehiä, sattuneista syistä. Olen yksilö, jolle valitellaan monenmoista, tosin harvemmin täysin selvinpäin.

Naiset arvostavat miehen koskemattomuutta/kokemattomuutta ihan samalla tavalla kuin miehetkin, eli pieni osa arvostaa, pieni osa epäarvostaa ja valtaosalle se on totaalisen yhdentekevää.

Kyllä, osa ihmisistä kuvittelee "parantavansa" toisen. Se on ihan yhtälailla miesten synti kuin naistenkin. Itsellekin on osunut ihan henkilökohtaisesti kohdalle pari miestä, jotka olivat "parantamassa" minua. Toisen kanssa erehdyin parisuhteeseenkin. Ja siis "neuvojen" jakajiahan on maailma täynnä, niin naisia kuin miehiäkin.

Niin, ympäriinsä paneskelija tuppaa harvemmin törmäämään niihin, joille ympäriinsä paneskelu olisi ongelma itsessään. Ja kyllähän valtaosa miehistäkin loukkaantuu, jos nainen haluaa tapailla muitakin samalla. Se nyt on ihmiselle ihan luonnollinen reaktio, että kokee siinä hetken riittämättömyyttä. Hetken pohdinnan jälkeen asia voi olla ihan ok ja moni ei ole itsekään ajatellut siihen jämähtää, mutta torjunta satuttaa aina. Joka muuta väittää, niin valehtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä minä sen tiedän ... no keskusteluista tietysti. Tuttavapiiriini nyt sattuu kuulumaan valtaosin miehiä, sattuneista syistä. Olen yksilö, jolle valitellaan monenmoista, tosin harvemmin täysin selvinpäin.

Naiset arvostavat miehen koskemattomuutta/kokemattomuutta ihan samalla tavalla kuin miehetkin, eli pieni osa arvostaa, pieni osa epäarvostaa ja valtaosalle se on totaalisen yhdentekevää.

Kyllä, osa ihmisistä kuvittelee "parantavansa" toisen. Se on ihan yhtälailla miesten synti kuin naistenkin. Itsellekin on osunut ihan henkilökohtaisesti kohdalle pari miestä, jotka olivat "parantamassa" minua. Toisen kanssa erehdyin parisuhteeseenkin. Ja siis "neuvojen" jakajiahan on maailma täynnä, niin naisia kuin miehiäkin.

Niin, ympäriinsä paneskelija tuppaa harvemmin törmäämään niihin, joille ympäriinsä paneskelu olisi ongelma itsessään. Ja kyllähän valtaosa miehistäkin loukkaantuu, jos nainen haluaa tapailla muitakin samalla. Se nyt on ihmiselle ihan luonnollinen reaktio, että kokee siinä hetken riittämättömyyttä. Hetken pohdinnan jälkeen asia voi olla ihan ok ja moni ei ole itsekään ajatellut siihen jämähtää, mutta torjunta satuttaa aina. Joka muuta väittää, niin valehtelee.

Lisään ... ja siis naisissahan on paljon sievistelijöitä ja sellaisia, jotka esittävät olevansa "parempia" kuin ovat. Miehet ovat todella usein paljon avoimemmin retkuja ja jopa ylpeitä siitä. Moni nainen kuvittelee miehen vain heittävän herjaa tämän puhuessa ihan tosissaan. Nainen itse kun ei useinkaan kehtaisi sanoa suoraan, vaikka todellisuudessa samoin ajattelisikin. Meidät kasvatetaan kuitenkin vielä "kilteiksi tytöiksi" ainakin pinnalta. Tuokin tabu on pikkuhiljaa murtumassa ja varsinkin nuorissa ikäpolvissa on jo ihan tavallista, että tyttökin sanoo ihan yhtä suoraan. Sinä ja (minäkin) kuitenkin kuulumme siihen ikäpolveen, jolle naisen sievistelevä ja tekopyhä käyttäytyminen on normaalia.

Todella moni mies sanoo ihan avoimesti vaikka jossain Tinderissä, että etsii pelkkää seksiä. Heitä ei kiinnosta vattujakaan, vaikka ko. teksti ja tieto voi lävähtää työkaverin ja työantajan ja ihan kaikkien mahdollisten tyyppien silmille. Sen sijaan pelkkää seksiä etisivä nainen taas oikeasti hyvin harvoin sanoo sitä suoraan. Naiset ovat aina liikkeellä "tositarkoituksella" ja "etsivät parisuhdetta" ja "pelkän seksin vonkaajat älkää vaivautuko". No jokainen tietysti tietää, että nuo jutut oikeastaan aika harvoin pitävät paikkaansa ja luki siellä mitä vaan niin moni nainen harrastaa mielellään irtoseksiä ja etsiikin juuri ja vain nimenomaan sitä. Vaan kun se teksti tosiaan voi vaikka nyt siellä Tinderissä lävähtää kenen tahansa satunnaisen lukijan ruudulle. Meidät naiset on kasvatettu ja kasvatetaan edelleen tekopyhiksi tuossa asiassa. Naisen kuuluu loukkaantua, jos mies ei "huolikaan" parisuhteeseen. Aina ei kuitenkaan kannata luottaa jokaisen loukkaantumisenkaan aitouteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään ... ja siis naisissahan on paljon sievistelijöitä ja sellaisia, jotka esittävät olevansa "parempia" kuin ovat. Miehet ovat todella usein paljon avoimemmin retkuja ja jopa ylpeitä siitä. Moni nainen kuvittelee miehen vain heittävän herjaa tämän puhuessa ihan tosissaan. Nainen itse kun ei useinkaan kehtaisi sanoa suoraan, vaikka todellisuudessa samoin ajattelisikin. Meidät kasvatetaan kuitenkin vielä "kilteiksi tytöiksi" ainakin pinnalta. Tuokin tabu on pikkuhiljaa murtumassa ja varsinkin nuorissa ikäpolvissa on jo ihan tavallista, että tyttökin sanoo ihan yhtä suoraan. Sinä ja (minäkin) kuitenkin kuulumme siihen ikäpolveen, jolle naisen sievistelevä ja tekopyhä käyttäytyminen on normaalia.

Todella moni mies sanoo ihan avoimesti vaikka jossain Tinderissä, että etsii pelkkää seksiä. Heitä ei kiinnosta vattujakaan, vaikka ko. teksti ja tieto voi lävähtää työkaverin ja työantajan ja ihan kaikkien mahdollisten tyyppien silmille. Sen sijaan pelkkää seksiä etisivä nainen taas oikeasti hyvin harvoin sanoo sitä suoraan. Naiset ovat aina liikkeellä "tositarkoituksella" ja "etsivät parisuhdetta" ja "pelkän seksin vonkaajat älkää vaivautuko". No jokainen tietysti tietää, että nuo jutut oikeastaan aika harvoin pitävät paikkaansa ja luki siellä mitä vaan niin moni nainen harrastaa mielellään irtoseksiä ja etsiikin juuri ja vain nimenomaan sitä. Vaan kun se teksti tosiaan voi vaikka nyt siellä Tinderissä lävähtää kenen tahansa satunnaisen lukijan ruudulle. Meidät naiset on kasvatettu ja kasvatetaan edelleen tekopyhiksi tuossa asiassa. Naisen kuuluu loukkaantua, jos mies ei "huolikaan" parisuhteeseen. Aina ei kuitenkaan kannata luottaa jokaisen loukkaantumisenkaan aitouteen.

Tuli vielä mieleen, että naisethan on maailman sivu kasvatettu pihtaamaankin. Ei siksi, etteivätkö naiset haluaisi seksiä yhtälailla. Naisen ei perinteisesti kuulu näyttää haluavansa seksiä, nainen ei saisi näyttää pitävänsä seksistä. Seksin kuuluu (muka) aina olla naiselle vähän vastenmielistä ja siihen suostutaan ja antaudutaan ja alistutaan. Idiotismia ja todella kaukana totuudesta, mutta noin se on perinteisesti mennyt.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä, osa ihmisistä kuvittelee "parantavansa" toisen. Se on ihan yhtälailla miesten synti kuin naistenkin. "

No ei kyllä ole. Montako laulua olet kuullut tehdyn, miksi miehet aina haluavat renttuja tai oletko kuullut murhaajanaisten saaneen kovasti ihailijoita, kuten tunnetut murhaajat ja väkivallantekijämiehet saavat?

Kyllä miesten keskuudessa ihaillaan naisen puhtautta ja koskemattomuutta tyyliin Cheek "älä tee horosta vaimoo". Toki jos katsotaan puita metsän sijaan sellaisiakin miehiä löytyy.

"Niin, ympäriinsä paneskelija tuppaa harvemmin törmäämään niihin, joille ympäriinsä paneskelu olisi ongelma itsessään."

Hmm. Mihin faktaan tämä perustuu?

"Ja kyllähän valtaosa miehistäkin loukkaantuu, jos nainen haluaa tapailla muitakin samalla."

En menisi tätäkään pitämään faktana, varsinkaan jos nainen on jo heti ensi keskusteluissa kertonut, ettei halua sitoutua, mutta voi joskus kyllä tavata uudelleen kuten minä tein.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Oma henkilökohtainen kokemukseni tuosta miehen kokemuksesta/kokemattomuudesta on muuten se, että mitä kokeneempi mies, niin sen p.skempaa seksi on. Seksi on parasta, kun mies ei luule itsestään liikoja ja kuvittele osaavansa asioita. Tuossa partnerin täydessä kokemattomuudessa on muuten yksi aika oleellinen ero sukupuolten välillä. Olen itse ollut kerran siinä tilanteessa, jossa toisen kokemus oli täysi nolla. Tilanne oli todella yllättävä, eikä ollut itselläni käynyt sellainen täydellisen kokemattomuuden mahdollisuus mielessänikään. Itselleni se aiheutti ihan valtavat suorituspaineet ja muutenkin paineen siitä, että sen kokemuksen pitää olla toiseelle täysi kymppi. Miehille ei tunnu tuollaisessa tilanteessa tulleen edes mieleen (ainakaan kertomiensa perusteella) tuollainen asia.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

"Kyllä, osa ihmisistä kuvittelee "parantavansa" toisen. Se on ihan yhtälailla miesten synti kuin naistenkin. "

No ei kyllä ole. Montako laulua olet kuullut tehdyn, miksi miehet aina haluavat renttuja tai oletko kuullut murhaajanaisten saaneen kovasti ihailijoita, kuten tunnetut murhaajat ja väkivallantekijämiehet saavat?

Kyllä miesten keskuudessa ihaillaan naisen puhtautta ja koskemattomuutta tyyliin Cheek "älä tee horosta vaimoo". Toki jos katsotaan puita metsän sijaan sellaisiakin miehiä löytyy.

"Niin, ympäriinsä paneskelija tuppaa harvemmin törmäämään niihin, joille ympäriinsä paneskelu olisi ongelma itsessään."

"Ja kyllähän valtaosa miehistäkin loukkaantuu, jos nainen haluaa tapailla muitakin samalla."

En menisi tätäkään pitämään faktana, varsinkaan jos nainen on jo heti ensi keskusteluissa kertonut, ettei halua sitoutua, mutta voi joskus kyllä tavata uudelleen kuten minä tein.

No kyllä muuten todellakin on. Monenkon miehen kanssa seurustelusta sulla olikaan kokemusta. Miehillä on aivan sama parantamisen vimma ja tolkuton tarve siihen, kuin naisillakin. Tietenkin se on yksilöstä kiinni. Itseänikään ei voisi vähempää kiinnostaa mikään parantelu, mutta osaa naisista kiinnostaa. Ja todella isoa osaa miehistä myös.

Eivät miehet massana arvosta naisen koskemattomuutta pätkääkään. Yhtä iso osa sanoo, että juoksut pitää olla juostuna ja kun nainen on pannut tarpeekseen niin se pysyy rinnalla. tuollainen koskemattomuuden ja neitsyyden arvostaminen on harvinaista, jos ei nyt liiku jossain islaminuskovaisten piireissä.

Itsestäänselvyys, että hän joka ei arvosta ympäriinsä paneskelijaa ei toimi niin, että törmää ympäriinsä paneskeleviin. Ei tuokaan asia rakettitiedettä ole.

Ja tuon myös fakta, että miehet loukkaantuvat aivan yhtälailla. Been there done that ja verisesti loukkaantuvatkin, vaikka asia olisi ihan alunperin selväksi tehty. mä en ole onnistunut elämässäni vielä yhdessäkään pelkässä seksin harrastamisessa niin, etteikö mies olis jäänyt vonkumaan perään, joko lisää seksiä, mutta vielä useammin parisuhdetta.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

"Montako laulua olet kuullut tehdyn, miksi miehet aina haluavat renttuja tai oletko kuullut murhaajanaisten saaneen kovasti ihailijoita, kuten tunnetut murhaajat ja väkivallantekijämiehet saavat?"

Ja sinäkö kuvittelet, etteivät murhaajanaiset saa ihailijapostia? Otapa asiasta vähän selvää. He ovat hyvin suosittuja. Miehet ovat aivan samanlaista sakkia kuin naisetkin. Ihan yhtä hulluja ja sekopäitä tässä kaikki ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Montako laulua olet kuullut tehdyn, miksi miehet aina haluavat renttuja tai oletko kuullut murhaajanaisten saaneen kovasti ihailijoita, kuten tunnetut murhaajat ja väkivallantekijämiehet saavat?"

Ja sinäkö kuvittelet, etteivät murhaajanaiset saa ihailijapostia? Otapa asiasta vähän selvää. He ovat hyvin suosittuja. Miehet ovat aivan samanlaista sakkia kuin naisetkin. Ihan yhtä hulluja ja sekopäitä tässä kaikki ollaan.

Btw ... montako laulua ylipäänsä olet kuullut siitä, että miksi miehet rakadtuvat yhtään minkäänlaisiin naisiin? Aivan, ei sellaisia juuri ole ja naiset ylipäänsä tekevät tuon tyyppisiä valitusvirsiä miesten naisvalintoihin liittyen paljon vähemmän. lähes jokainen nainen voi kuitenkin allekirjoittaa sen, että "kaikki miehet rakastuvat äänekkäisiin syöjätärvamppeihin ja mahdollisimman vaikeisiin naisiin". Ei miehellekään juuri koskaan kiltti nainen kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sinä ja (minäkin) kuitenkin kuulumme siihen ikäpolveen, jolle naisen sievistelevä ja tekopyhä käyttäytyminen on normaalia."

Mikään muu ei voi selittää tämän ketjun absurdiutta. 😂

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli vielä mieleen, että naisethan on maailman sivu kasvatettu pihtaamaankin. Ei siksi, etteivätkö naiset haluaisi seksiä yhtälailla. Naisen ei perinteisesti kuulu näyttää haluavansa seksiä, nainen ei saisi näyttää pitävänsä seksistä. Seksin kuuluu (muka) aina olla naiselle vähän vastenmielistä ja siihen suostutaan ja antaudutaan ja alistutaan. Idiotismia ja todella kaukana totuudesta, mutta noin se on perinteisesti mennyt.

"Naisen ei perinteisesti kuulu näyttää haluavansa seksiä, nainen ei saisi näyttää pitävänsä seksistä. Seksin kuuluu (muka) aina olla naiselle vähän vastenmielistä ja siihen suostutaan ja antaudutaan ja alistutaan. Idiotismia ja todella kaukana totuudesta, mutta noin se on perinteisesti mennyt."

Tässä voisivat kyllä naisetkin katsoa peiliin ja miettiä hetken omaa idiotismiaan asian suhteen. Onneksi nuoremmat sukupolvet eivät tuollaiseen idiotismiin enää syyllisty.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sinä ja (minäkin) kuitenkin kuulumme siihen ikäpolveen, jolle naisen sievistelevä ja tekopyhä käyttäytyminen on normaalia."

Mikään muu ei voi selittää tämän ketjun absurdiutta. 😂

🦄

Kyllä ja nimenomaan. Tämä koko ketju perustuu tuon koko kuvitelman absurdiuteen. Ikuiseen madonna-huora syndroomaan, joka surullista kyllä on vielä edelleen monen naisenkin päässä. Koskahan siitä päästäisiin viimein eroon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Naisen ei perinteisesti kuulu näyttää haluavansa seksiä, nainen ei saisi näyttää pitävänsä seksistä. Seksin kuuluu (muka) aina olla naiselle vähän vastenmielistä ja siihen suostutaan ja antaudutaan ja alistutaan. Idiotismia ja todella kaukana totuudesta, mutta noin se on perinteisesti mennyt."

Tässä voisivat kyllä naisetkin katsoa peiliin ja miettiä hetken omaa idiotismiaan asian suhteen. Onneksi nuoremmat sukupolvet eivät tuollaiseen idiotismiin enää syyllisty.

🦄

No kyllä, tuo ongelma on aivan yhtä paljon naisten omassa päässä, kuin miesten päässä, kuin kulttuurisissa rakenteissa. Naisethan niitä uusia naisia usein kasvattavat, joten naiset eivät todellakaan ole asiassa syyttömiä. Rehellisesti ... enemmän huorittelua muilta naisilta kuulee (myös he, joille sanottuna on täysin absurdia) kuin miesten suista. Naiset pyrkivät kontrolloimaan muiden naisten seksuaalisuutta usein jopa hanakammin kuin miehet. Sillä rehellisesti sanoen, eihän se miehiä ihan hirveästi kiinnosta. Miehiltä voi kuulla huorittelua lähinnä silloin, kun ei ole suostunut heille "huoraamaan", eli harrastamaan seksiä heidän kanssaan.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Kyllä minäkin olen raivona sinulle kun naisia olet pettänyt. Ei naiset ole mitään tavaroita mitä voi käyttää ja siirtyä seuraavaan. Pohjimmiltaan naiset on äitejä ja sen takia tunteet ja vastuullisuus liittyy seksiin. En todellakaan siedä että joku käy vaan panemassa. Seuraukset muistaa loppuelämänsä!

• Anonyymi

allos ole idiooti eli pe4laa jotain peliäkin... joka käyttää tietokoneestakin te3hoja sitte

mutta mikä onkin hauska pe3li viper racing autopeli, s3e kuluttaa grafiikkakiihdyttimen tohioja heh, mutta aika hauska sinänsä pe3li

• Anonyymi

Miehenä ajattelen myös naisia, jotka ovat paljon irtosuhteilleet, ovatko henkisessä mielessä miten tasapainoisia. Luottamusta on vaikea synnyttää, jos toinen on rikki sisältä ja monesti on, jos on kohdannut monenlaisia miehiä menneisyydessä. Arvaamattomia naisia kohdannut ja sellaisia, joista on heti aistittavissa luottamuksen puute jo puhuessa asioista niitä näitä. Itse en ole seikkailija luonne seksin suhteen.

• Anonyymi

No ei se irtoisuhteilu vaikuta vaan sit ihan muut jutut... Omat parhaat kaverit ja itseni mukaan lukien deittaillaan aika paljon eikä me mitenkään rikki olla vaikka on monta miestä kohdannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se irtoisuhteilu vaikuta vaan sit ihan muut jutut... Omat parhaat kaverit ja itseni mukaan lukien deittaillaan aika paljon eikä me mitenkään rikki olla vaikka on monta miestä kohdannut.

Niin yleensähän noi syys-seuraussuhteet menee eri tavalla. Ei se "irtosuhteilu" yleensä ketään hajota, vaan sellaiset hajonneet "irtosuhteilevat" koska ovat alunperinkin rikki. Sitten ovat he, jotka "irtosuhteilevat" ihan vaan koska nyt vaan tekevät niin, olematta sen kummemmin rikki ja menemättä sen kummemmin rikki.

Tuohon kuviteltuun irtosuhteiden rikkovaan vaikutukseen liittyy ihan niitä samoja kummallisia kuvitelmia kuin naisiin ja seksiin ylipäänsä. Naiset eivät muka jotenkin voi harrastaa seksiä antamatta siihen aina itsestään jotain enemmän kuin miehet. Ihme kuvitelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin yleensähän noi syys-seuraussuhteet menee eri tavalla. Ei se "irtosuhteilu" yleensä ketään hajota, vaan sellaiset hajonneet "irtosuhteilevat" koska ovat alunperinkin rikki. Sitten ovat he, jotka "irtosuhteilevat" ihan vaan koska nyt vaan tekevät niin, olematta sen kummemmin rikki ja menemättä sen kummemmin rikki.

Tuohon kuviteltuun irtosuhteiden rikkovaan vaikutukseen liittyy ihan niitä samoja kummallisia kuvitelmia kuin naisiin ja seksiin ylipäänsä. Naiset eivät muka jotenkin voi harrastaa seksiä antamatta siihen aina itsestään jotain enemmän kuin miehet. Ihme kuvitelmia.

Herkkyyksiä on monenlaisia sukupuoleen katsomatta. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy, mut samalla jos mielipiteiden vaihto rohkaisee tekoihin, voi sen myös kokea positiivisesti. Sillä on merkitystä aina, miten sen mieltää itselle, mut huijaako sillä lopulta itseään ja toista, sen aika näyttää.

Uskon, et miehet ja naiset voivat kokea ja ajatella sen eri tavalla. Mikä on oikein tai väärin, se on yleensä kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Tai ovatko ajatusmaailmat kuinka samanlaisia, irrotellaan, kunnes vakiinnutaan tai haetaanko vain vapauksia ja joustoja, et näin molemmat saa enemmän?

Asioita voi nähdä monella tapaa. Onko oikeata tai väärää? Tärkeintä varmaan on, ettei toista loukkaa tekemisistään. Pysytään totuudessa ja toivotaan toiselle vain hyvää. Vältetään valehtelua, koska silloin alkaa tuntua enemmän peliltä, jossa luottamus toiseen kärsii. Itse aina ajatellut, että naista pitää ymmärtää ja miestä vähemmän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyyksiä on monenlaisia sukupuoleen katsomatta. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy, mut samalla jos mielipiteiden vaihto rohkaisee tekoihin, voi sen myös kokea positiivisesti. Sillä on merkitystä aina, miten sen mieltää itselle, mut huijaako sillä lopulta itseään ja toista, sen aika näyttää.

Uskon, et miehet ja naiset voivat kokea ja ajatella sen eri tavalla. Mikä on oikein tai väärin, se on yleensä kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Tai ovatko ajatusmaailmat kuinka samanlaisia, irrotellaan, kunnes vakiinnutaan tai haetaanko vain vapauksia ja joustoja, et näin molemmat saa enemmän?

Asioita voi nähdä monella tapaa. Onko oikeata tai väärää? Tärkeintä varmaan on, ettei toista loukkaa tekemisistään. Pysytään totuudessa ja toivotaan toiselle vain hyvää. Vältetään valehtelua, koska silloin alkaa tuntua enemmän peliltä, jossa luottamus toiseen kärsii. Itse aina ajatellut, että naista pitää ymmärtää ja miestä vähemmän?

Korjaus ....loukkaa tekemisillään.

• Anonyymi

Naiset puhuu pskaa. Kyllä ne käytetyt miehet on myös haluttuja parisuhteeseen mut sitä ei haluta myöntää, koska naisilla on pelko, että komea ja käytetty mies antaa pakit.

• Anonyymi

Ei pakkien saaminen naisille tuossa jutussa se suurin asia ole, ehkä miehille on ja he ajattelevat sitä kautta asian. Ehkä tuommoinen käytettävyys kertoo vaan miehestä sen, että ei kovin paikallaan olevaa tyyppiä ole vaan helpommin lentää kukasta kukkaan ja tottakai monia nykypäivänä seksitauditkin pelottaa.

• Anonyymi

Mutua mutua mutua vaan. Eivät ole. Pane kerran ja päästä orhi vapaasti, se on normaalin naisen ajattelutapa panomiehen kanssa.

• Anonyymi

Oisko kiva miettii loppuelämä et tänkin asian sängyssä se on tehny ennen mua yli sadalle? Nimim
        Kokemusta on

• Anonyymi

Parisuhteen edellytyksenä on että toiseen voi luottaa. Ja näihin joilla 500 naista ollut ei voi luottaa.

• Anonyymi

Kelpaan panokaveriksi naisille, ja se riittää minulle. En itsekään kaipaa parisuhteeseen. Vapaudesta on vaikea luopua enää 40 miehenä. Win-win.

• Anonyymi

Olen ollut panosuhteessa naisten kanssa. Edellinen kesti siinä 8 kuukautta. Itse kyllä vähän rakastuin naiseen mutta se sanoi pidetään homma yksinkertaisena. Se sitten muuttikin pois paikkakunnalta. Sitten oli 3vuotta sitten yhden nuoren 20 v naisen kanssa seksisuhde. Sitä kesti myös noin 8 kuukautta. Se alkoi juhannuksena ihan vaan kännispanona mutta jatkui sitten pitkään naisen aloitteesta.
      Kyllä minä haluaisin parisuhtee mielelläni mutta naiset ei kai halua muuttaa liiaksi elämää niin että asuisi yhdessä miehen kanssa. Panosuhteet on helppoa kun on säännöt selvät.

• Anonyymi

Noissakin kannattaa olla hyvin yhdessä sovitut säännöt joista kumpikin pitää kiinni jos ei halua kumia käyttää

• Anonyymi

joo näin se on. säännöt kannattaisi tehdä kirjallisesti ja vahvistaa julkisen notaarin toimistossa
        jos on naimisissa muualla niin siellä sitten salaa vaikka muuten on julkinen

usein miehet rakastuvat panokumppaneihin ja ne teettävät miehellä lapsen jonka ruokkoja
        sitten ressukka maksaa naisen siirryttyä elämässä eteenpäin

• Anonyymi

Naiset haluaa panosuhteen. Montaa naista olen tapaillut. Ei ne halunnut seurustella.
      Nainen ei halua miestä nurkkiinsa maleksimaan vaan helppo panosuhde on nykypäivää ettei mies jää roikkumaan.

• Eli niin sanotusti otetaan rusinat pullasta. Mitäs sillä muulla suhteeseen liittyvällä tekee...

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Eli niin sanotusti otetaan rusinat pullasta. Mitäs sillä muulla suhteeseen liittyvällä tekee...

No tuotahan monet miehet ovat tehneet jo vuosisatojen ajan ja nykyäänkin tuo on juuri se mitä todella monet miehet haluavat. Miksi se on yhtäkkiä niin paha juttu, kun naisetkin toimivat kuten ITSE haluavat?

• Anonyymi kirjoitti:

No tuotahan monet miehet ovat tehneet jo vuosisatojen ajan ja nykyäänkin tuo on juuri se mitä todella monet miehet haluavat. Miksi se on yhtäkkiä niin paha juttu, kun naisetkin toimivat kuten ITSE haluavat?

No en sano että se paha on. Kyllä minäkin seksiä haluan harjoittaa ja saada. Haluaisin kyllä sen suhteenkin. Pelkkä seksi on kuitenkin loppupeleissä vain omien halujen tyydyttämistä toisen avulla. Kivaa varmasti jos henkilökemiat toimii. Minä tuskin tulen tämän ikäisenä enää sellaistakaan kokemaan.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No en sano että se paha on. Kyllä minäkin seksiä haluan harjoittaa ja saada. Haluaisin kyllä sen suhteenkin. Pelkkä seksi on kuitenkin loppupeleissä vain omien halujen tyydyttämistä toisen avulla. Kivaa varmasti jos henkilökemiat toimii. Minä tuskin tulen tämän ikäisenä enää sellaistakaan kokemaan.

Niin, jokainen toimii kuten itse haluaa. Silleen sen minusta kuuluu mennä . Jos joku haluaa pelkkää halujen tyydyttämistä, niin hän sitten haluaa vain sitä . Outoa musta on se, että niin moni (usein mies) tuntuu olevan täysin pihalla naisten ajatuksista. Tämäkin ketju on jo alkujaan ihan absurdi ja sisältää oudoja käsityksiä naisten ajatuksista. Ilemisesti osalle miehistä sitten ihan aidosti on yllätys, että naiset ihmisryhmänä ajattelevat seksistä hyvin samalla tavoin kuin miehet ihmisryhmänä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, jokainen toimii kuten itse haluaa. Silleen sen minusta kuuluu mennä . Jos joku haluaa pelkkää halujen tyydyttämistä, niin hän sitten haluaa vain sitä . Outoa musta on se, että niin moni (usein mies) tuntuu olevan täysin pihalla naisten ajatuksista. Tämäkin ketju on jo alkujaan ihan absurdi ja sisältää oudoja käsityksiä naisten ajatuksista. Ilemisesti osalle miehistä sitten ihan aidosti on yllätys, että naiset ihmisryhmänä ajattelevat seksistä hyvin samalla tavoin kuin miehet ihmisryhmänä.

No minä voin tunnustaa, että naiset ovat minulle kuin avaruudesta tulleita. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä ne milloinkin haluaa ja tahtoo. En myöskään osaa lukea jokaisen ajatuksia, ja epäilen että sekään ei auttaisi pääsemään tarkkaan selvyyteen niistä ajatuksista. Mutta kyllä, seksi on molemmille samanlaista. Molemmat haluaa siitä saada tyydytyksen itselleen.

• PalstaRinssi kirjoitti:

No minä voin tunnustaa, että naiset ovat minulle kuin avaruudesta tulleita. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä ne milloinkin haluaa ja tahtoo. En myöskään osaa lukea jokaisen ajatuksia, ja epäilen että sekään ei auttaisi pääsemään tarkkaan selvyyteen niistä ajatuksista. Mutta kyllä, seksi on molemmille samanlaista. Molemmat haluaa siitä saada tyydytyksen itselleen.

Lisään vielä, että kuitenkin niinä harvoina kertoina kun olen seksiä harrastanut, olen pyrkinyt antamaan toiselle orkut ensin ja sitten vasta hoidellut homman loppuun saakka. Minulle on tärkeää että nainen saa siitä paljon hyvää.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

"Mutta kyllä, seksi on molemmille samanlaista. Molemmat haluaa siitä saada tyydytyksen itselleen."

Ei se noinkaan mene. Sellaisiakin on paljon, jolle se toisen nautinto on omaa nautintoa tärkeämpää.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mutta kyllä, seksi on molemmille samanlaista. Molemmat haluaa siitä saada tyydytyksen itselleen."

Ei se noinkaan mene. Sellaisiakin on paljon, jolle se toisen nautinto on omaa nautintoa tärkeämpää.

No juuri tein lisäyksen tuohon omaan kommenttiini, koskien tuota, että itse haluan antaa toiselle sen nautinnon myös. En keskity pelkästään omaan.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

"No minä voin tunnustaa, että naiset ovat minulle kuin avaruudesta tulleita. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä ne milloinkin haluaa ja tahtoo. En myöskään osaa lukea jokaisen ajatuksia, ja epäilen että sekään ei auttaisi pääsemään tarkkaan selvyyteen niistä ajatuksista."

Tuossa lienee osa ongelmaasi ja monien muidenkin ihmisten. Moni mies kuvittelee naisten olevan jotenkin vaikeatajuisia ja moni nainen kuvittelee samoin miehistä. Kumpikaan kuvitelma ei tosin pidä paikkaansa. Pääosin ihmiset ovat lopulta ihan yhtä helppo- tai vaikeatajuisia. Vaan siis kaikesta saa tehtyä vaikeaa, kun yrittää tulkita liikaa ja usein se toisesta tykkääminen tuppaa aiheuttamaan juuri tuollaista ylitulkintaa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No juuri tein lisäyksen tuohon omaan kommenttiini, koskien tuota, että itse haluan antaa toiselle sen nautinnon myös. En keskity pelkästään omaan.

Niin no mä taas olen monasti jättänyt sen omani kokonaan väliinkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin no mä taas olen monasti jättänyt sen omani kokonaan väliinkin.

Oletko nyt nainen vaiko mies? Mies harvemmin pystyy sitä väliin jättämään. Paineet kasvaa ja on pakko purkautua jossakin vaiheessa. Naiselle se voi olla helpompaa jättää väliinkin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Oletko nyt nainen vaiko mies? Mies harvemmin pystyy sitä väliin jättämään. Paineet kasvaa ja on pakko purkautua jossakin vaiheessa. Naiselle se voi olla helpompaa jättää väliinkin.

Itse olen nainen, mutta kyllä mieskin voi jättää helposti omansa väliin.

• Anonyymi kirjoitti:

"No minä voin tunnustaa, että naiset ovat minulle kuin avaruudesta tulleita. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä ne milloinkin haluaa ja tahtoo. En myöskään osaa lukea jokaisen ajatuksia, ja epäilen että sekään ei auttaisi pääsemään tarkkaan selvyyteen niistä ajatuksista."

Tuossa lienee osa ongelmaasi ja monien muidenkin ihmisten. Moni mies kuvittelee naisten olevan jotenkin vaikeatajuisia ja moni nainen kuvittelee samoin miehistä. Kumpikaan kuvitelma ei tosin pidä paikkaansa. Pääosin ihmiset ovat lopulta ihan yhtä helppo- tai vaikeatajuisia. Vaan siis kaikesta saa tehtyä vaikeaa, kun yrittää tulkita liikaa ja usein se toisesta tykkääminen tuppaa aiheuttamaan juuri tuollaista ylitulkintaa.

No sehän se on. Kyll olen tuon ylitulkitsemisen itsessäni havainnut useasti. Se pistää minut täysin lukkoon jossakin vaiheessa, jos kerkiän alkaa ajattelemaan asioita liikaa. Menen ihan toimintakyvyttömäksi toisen edessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olen nainen, mutta kyllä mieskin voi jättää helposti omansa väliin.

Ei voi helposti. Ei se tunnu yhtään kivalta alakerrassa eikä pääkopassakaan jättää homma kesken. Sitten sen hoitelee omin käsin loppuun muualla. Halut ja paineet on sitä luokkaa.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Ei voi helposti. Ei se tunnu yhtään kivalta alakerrassa eikä pääkopassakaan jättää homma kesken. Sitten sen hoitelee omin käsin loppuun muualla. Halut ja paineet on sitä luokkaa.

Kannattais ottaa selvää miten miehen alakerta toimii seksin aikana.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No sehän se on. Kyll olen tuon ylitulkitsemisen itsessäni havainnut useasti. Se pistää minut täysin lukkoon jossakin vaiheessa, jos kerkiän alkaa ajattelemaan asioita liikaa. Menen ihan toimintakyvyttömäksi toisen edessä.

Jep. Osa naisista on hyvin suoraviivaisia ja osa miehistä taas on pohdiskelijoita ja ylitulkitsijoita. Eli aina ei mene toisinpäin, kuten stereotypiat ja yksinkertaistajat jaksavat väittää.

Noin yleisesti ottaen ylitulkitseminen ei oikein koskaan kannata. Parempi kysyä ja tehdä nätisti selväksi, että tulee ottamaan vastuksen kirjaimellisesti. Ylitulkinnoilla ja ylipäänsä suostumalla tulkitsemaan jotain käsittämätöntä salakieltä, vain opettaa toiselle tuollaisen olevan ok. Vaikka todellisuudessahan tuollaisessa "kryptisyydessä" on pääosin kyse vallankäytöstä. Ei kukaan oikeasti vaikkapa töissä työkavereille tai pomolleen ole kryptinen ja vaikeastitulkittava.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kyllä voi. Se, että sinulle on noin, ei tarkoita sen olevan kaikille miehille sama juttu.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kannattais ottaa selvää, että kaikki miehet eivät ole samanlaisia.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Itselleni ei ole vielä osunut kohdalle miestä, jolle olisi lainkaan vaikeaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Itselleni ei ole vielä osunut kohdalle miestä, jolle olisi lainkaan vaikeaa.

No on aika erikoista. On itsellenikin tullut tilanteita, joissa minun on ollut vaikea saada orkkua. Silloin se on ollut pakko lopettaa kesken, kun kumppani ei ole enää jaksanut. Sekin on jäänyt harmittamaan mieltä. Suuri helpotus sitten kun viimein saa ja laukeaa ja joka paikka on tahmaisena sen jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voi. Se, että sinulle on noin, ei tarkoita sen olevan kaikille miehille sama juttu.

En ole koskaan kuullut yhdeltäkään mieheltä, ettei ne lopulta laukeaisi ja mieluusti jättäisivät homman kesken.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No on aika erikoista. On itsellenikin tullut tilanteita, joissa minun on ollut vaikea saada orkkua. Silloin se on ollut pakko lopettaa kesken, kun kumppani ei ole enää jaksanut. Sekin on jäänyt harmittamaan mieltä. Suuri helpotus sitten kun viimein saa ja laukeaa ja joka paikka on tahmaisena sen jälkeen.

No ei ole kyllä osunut kohdalle sellaistakaan miestä, jolla olisi ollut tuollaista vaikeutta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En ole koskaan kuullut yhdeltäkään mieheltä, ettei ne lopulta laukeaisi ja mieluusti jättäisivät homman kesken.

No, en tiedä kuinka yleinen keskustelunaihe tuo sun kaveripiirissäsi on. Nyt kuitenkin tiedät, että sellaisia miehiä löytyy.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei ole kyllä osunut kohdalle sellaistakaan miestä, jolla olisi ollut tuollaista vaikeutta.

No minulla on monesti silloin, kun kumppanin kanssa ensimmäistä kertaa sängyssä. Kestän koko yön eikä meinaa saada ollenkaan tulemaan. Johtuu varmaan siitä kun jännitän sitä uutta kaveria.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No minulla on monesti silloin, kun kumppanin kanssa ensimmäistä kertaa sängyssä. Kestän koko yön eikä meinaa saada ollenkaan tulemaan. Johtuu varmaan siitä kun jännitän sitä uutta kaveria.

Mä olen törmännyt tuossa kohtaa vain päinvastaiseen pulmaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olen törmännyt tuossa kohtaa vain päinvastaiseen pulmaan.

Niin päin se on varmasti yleisempää. Minä kestän muutenkin hyvin, enkä ole ihan heti tulossa reisille.

• Anonyymi kirjoitti:

No, en tiedä kuinka yleinen keskustelunaihe tuo sun kaveripiirissäsi on. Nyt kuitenkin tiedät, että sellaisia miehiä löytyy.

On todella yleinen keskustelun aihe ollut kavereitten ja jopa työkavereitten kesken. Miehet tykkää monesti puhua näistä aiheista keskenään avoimestikin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin päin se on varmasti yleisempää. Minä kestän muutenkin hyvin, enkä ole ihan heti tulossa reisille.

Toisilla se jännitys tekee tosiaan päinvastaista. Ihmiset ovat yksilöitä tuossakin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

On todella yleinen keskustelun aihe ollut kavereitten ja jopa työkavereitten kesken. Miehet tykkää monesti puhua näistä aiheista keskenään avoimestikin.

Me tunnemme siis hyvin erilaisia miehiä. He, jotka itse tunnen, eivät näistä aiheista juttele, edes kavereidensa jne. kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Toisilla se jännitys tekee tosiaan päinvastaista. Ihmiset ovat yksilöitä tuossakin.

Niin ollaan jokainen erilaisia.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ja siis tosiaan, kyllähän monet naisetkin jauhaa melkeinpä lähes aina juuri seksitä ja siihen liittyvistä asioista. Toiset taas eivät puhu oikeastaan koskaan tollaisissa porukoissa noista aiheista. Osalle nuo jutut ovat yksityisiä ja osalle taas lähestulkoon julkisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Me tunnemme siis hyvin erilaisia miehiä. He, jotka itse tunnen, eivät näistä aiheista juttele, edes kavereidensa jne. kanssa.

Ovat sitten todella erilaisia. Minä tykkään siitä että uskalletaan puhua monista eri aiheista häpeilemättä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ovat sitten todella erilaisia. Minä tykkään siitä että uskalletaan puhua monista eri aiheista häpeilemättä.

Harvalla kyse on uskalluksesta tai häpeästä. On aivan eri asia hävetä, kun todeta, ettei se asia kuulu ulkopuolisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siis tosiaan, kyllähän monet naisetkin jauhaa melkeinpä lähes aina juuri seksitä ja siihen liittyvistä asioista. Toiset taas eivät puhu oikeastaan koskaan tollaisissa porukoissa noista aiheista. Osalle nuo jutut ovat yksityisiä ja osalle taas lähestulkoon julkisia.

Näinhän tuo on. Ja jokaisen oma asiahan se on, haluaako puhua.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Näinhän tuo on. Ja jokaisen oma asiahan se on, haluaako puhua.

Omasta mielestäni oleellista on kyetä puhumaan aiheesta sen partnerin kanssa. Kavereille tai työkavereille ne asiat eivät varsinaisesti kuulu, vaikka heitä kuinka kiinnostaisi. Siksipä varmaan on valikoitunutkin juuri tuollaisia kumppaneiksi, jotka eivät myöskään koe tarpeelliseksi näistä asioista muille jutella. Ja todellakin, palaisihan siinä käpy ja lujaa, jos toinen menisi jollekin työkavereille puhumaan. Se parisuhde olisi tod.näk. sitten siinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Omasta mielestäni oleellista on kyetä puhumaan aiheesta sen partnerin kanssa. Kavereille tai työkavereille ne asiat eivät varsinaisesti kuulu, vaikka heitä kuinka kiinnostaisi. Siksipä varmaan on valikoitunutkin juuri tuollaisia kumppaneiksi, jotka eivät myöskään koe tarpeelliseksi näistä asioista muille jutella. Ja todellakin, palaisihan siinä käpy ja lujaa, jos toinen menisi jollekin työkavereille puhumaan. Se parisuhde olisi tod.näk. sitten siinä.

En tarkoittanut että parisuhteen seksiasioista jutellaan, vaan yleisellä tasolla.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En tarkoittanut että parisuhteen seksiasioista jutellaan, vaan yleisellä tasolla.

Harvoin nuo taitavat olla toisistaan erillisiä, jos siis parisuhteessa on.

• Anonyymi kirjoitti:

Harvoin nuo taitavat olla toisistaan erillisiä, jos siis parisuhteessa on.

Hoh hoijaa... Kyllä seksistä voi puhua yleisellä tasolla suhteessakin ollessa. Menemättä yksityiskohtiin ja kuvailuun siitä miten partnerin kanssa homma toimii. Ei se mikään päivittäinen puheenaihe kuitenkaan ole.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hoh hoijaa... Kyllä seksistä voi puhua yleisellä tasolla suhteessakin ollessa. Menemättä yksityiskohtiin ja kuvailuun siitä miten partnerin kanssa homma toimii. Ei se mikään päivittäinen puheenaihe kuitenkaan ole.

En minä tainnut mistään yksityiskohdista tai kuvailusta puhua. Sellaisista pistäisin jo kunnianloukkaussyytteen ja pari muutakin rikosilmoitusta perään.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä tainnut mistään yksityiskohdista tai kuvailusta puhua. Sellaisista pistäisin jo kunnianloukkaussyytteen ja pari muutakin rikosilmoitusta perään.

Vaikutat kyllä tiukkapipoiselta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Vaikutat kyllä tiukkapipoiselta.

Vaikutelma pettää ja rankasti. Rajoistani pidän kyllä kiinni ja jokaisen olisi syytä pitää. Jokainen tietysti myös määrittää itse missä ne omat rajat menevät. Siitä minkä toinen määrittää yksityiseksi on syytä pitää kiinni.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikutelma pettää ja rankasti. Rajoistani pidän kyllä kiinni ja jokaisen olisi syytä pitää. Jokainen tietysti myös määrittää itse missä ne omat rajat menevät. Siitä minkä toinen määrittää yksityiseksi on syytä pitää kiinni.

Tulee olo että syyllistät siinä minua.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tulee olo että syyllistät siinä minua.

Syyllistän sinua mistä? Jokainen saa puhua omista asioistaan ihan niin paljon kuin haluaa tai olla puhumatta.

• Anonyymi

Eli naiset eivät ole halunneet sinua parisuhteeseen

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Seksiin ei pitäisi ikinä hankkia kumppania jos se sinulle on "omien halujen tyydyttämistä." Seksi ton TOISEN halujen tyydyttämistä, ei omien.

• Anonyymi kirjoitti:

Seksiin ei pitäisi ikinä hankkia kumppania jos se sinulle on "omien halujen tyydyttämistä." Seksi ton TOISEN halujen tyydyttämistä, ei omien.

Ymmärsit väärin mitä tarkoitin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hyvin suuri osa naisista, myös parisuhteisista saa orgasmin harvoin tai ei koskaan. Mietipä miltä naisista tuntuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin suuri osa naisista, myös parisuhteisista saa orgasmin harvoin tai ei koskaan. Mietipä miltä naisista tuntuu.

Ei varmastikaan hyvältä...

• Anonyymi

Olen kokenut saman. Suhde menee niin että naidaan ja sitten se sanoo että haluan kanssasi vauvan ja kun kauhistunut ilmeeni näkyy hän jatkaa en tarkoita että panisin sinut maksamaan panisin vain ...
      ja sitten pienen jäähdyttelyn ehkä kahvikupin jälkeen otan taksin ja lähden enkä
      pane palamaan

• Anonyymi

No ole tyytyväinen, että se kerrottiin sinulle. Joku vittumaisempi nainen olisi voinut yrittää tehdä sitä vauvaa sun kanssani kertomatta koko asiasta sulle etukäteen.

• Anonyymi

Tämä keskustelu kertoo, että aloittaja elää vahvasti kuplassaan. Sulla on paljon kuvitelmia siitä mitä naiset ajattelevat, mutta selvästikin lopulta hyvin vähän aitoa tietoa naisten ajatuksista.

• Anonyymi

lepsut jonossa

• Anonyymi

Jokainen nainen haluaa että heillä on tiikeri sängyssä ja apina kaapissa joka maksaa kaiken. Kaikkea ei tarvitse omistaa mutta kaikki mitä omistaa on jonkun maksettava ja naisen logiigalla se maksaja on mies, joten vallita perusteet kuhunkin homman on selkeät.

• Anonyymi

Minä olisin se joka kelpaa parisuhteeseen mutta satunnainen seksi ei natsaa. Ei siinä etteikö se olisi itselleni ihan ok mutta olen sekä hitaasti lämpeävä että en todellakaan välitön ihminen. Tämän takia minua on varmasti turhauttavaa houkutella satunnaiseksi kumppaniksi enkä itsekään niitä tilaisuuksia etsi

Oikeastaan ainoa naistyyppi joka onnistuu ns välittömästi panemaan minua ovat sellaiset ihmeelliset avoimet luonnonlapset jotka tekevät asiasta jotenkin käsittämättömän luontevaa jopa minulle. Muutaman kerran tullut vastaan moinen.

• Anonyymi

Elät kuplassa. Olen tavannut useamman naisen, joka olisi halunnut satunnaista pois arjesta suhdetta. Itsellä oli toiveissa pysyvä parisuhde, joten toiveet eivät kohdanneet.

• Anonyymi

Syynä naisten parisuhdehaluttomuuteen oli aiempi huono parisuhde ja eivät halunneet enää sellaista uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syynä naisten parisuhdehaluttomuuteen oli aiempi huono parisuhde ja eivät halunneet enää sellaista uudestaan.

Tuo on tekosyy. Vai oisitko nimenomaan antanut HUONON parisuhteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset eivät koskaan haluakaan parisuhdetta (naisetkaan). Sellaiset ihmiset on kylläkin vähemmistö, jotka eivät koskaan olisi halunneet. Paitsi, että on tietenkin noita huonoja parisuhteita, niin on myös huonoja kokemuksia parisuhteista, jotka ei taas välttämättä ole mitenkään kytköksissä parisuhteen huonouteen. Hyvästäkin parisuhteesta voi olla huonoja kokemuksia ja periaatteessa ihan ok parisuhteesta voi haluta pois. Kaikki eivät siihdy parisuhteessa, vaikka se parisuhde olisi ihan hyväkin. Parisuhteet eivät ole kaikkia varten ja yleensä pitää kokeilla olla parisuhteessa, että tajuaa, ettei parisuhde ole itseä varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset eivät koskaan haluakaan parisuhdetta (naisetkaan). Sellaiset ihmiset on kylläkin vähemmistö, jotka eivät koskaan olisi halunneet. Paitsi, että on tietenkin noita huonoja parisuhteita, niin on myös huonoja kokemuksia parisuhteista, jotka ei taas välttämättä ole mitenkään kytköksissä parisuhteen huonouteen. Hyvästäkin parisuhteesta voi olla huonoja kokemuksia ja periaatteessa ihan ok parisuhteesta voi haluta pois. Kaikki eivät siihdy parisuhteessa, vaikka se parisuhde olisi ihan hyväkin. Parisuhteet eivät ole kaikkia varten ja yleensä pitää kokeilla olla parisuhteessa, että tajuaa, ettei parisuhde ole itseä varten.

Mut jos perusteluna on en halua huonoa parisuhdetta niin suomeksi se tarkoittaa en ole rakastunut sinuun. Jokainen oikeasti rakastunut haluaa parisuhteen rakkaansa kanssa t.nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos perusteluna on en halua huonoa parisuhdetta niin suomeksi se tarkoittaa en ole rakastunut sinuun. Jokainen oikeasti rakastunut haluaa parisuhteen rakkaansa kanssa t.nainen

Sä yksinkertaistat asiat perustumaan siihen miten sinä maailman näet. Läheskään kaikki ihmiset eivät halua parisuhdetta, vaikka rakastuisivatkin. Eli tuo perustelu tarkoittaa juuri sitä mitä sanotaankin, eli en halua parisuhdetta. Noin yleisesti ottaen ei kannata ylitulkita mitä ihmiset sanovat. Lopputulos kun on lopulta ihan sama oli se ongelma se, ettei halua sinua tai halua parisuhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä yksinkertaistat asiat perustumaan siihen miten sinä maailman näet. Läheskään kaikki ihmiset eivät halua parisuhdetta, vaikka rakastuisivatkin. Eli tuo perustelu tarkoittaa juuri sitä mitä sanotaankin, eli en halua parisuhdetta. Noin yleisesti ottaen ei kannata ylitulkita mitä ihmiset sanovat. Lopputulos kun on lopulta ihan sama oli se ongelma se, ettei halua sinua tai halua parisuhdetta.

Naisten kanssa tulee tulkintavaikeuksia, kun ei saa lukea rivien väleistä, eikä ylitulkita ja kaikkea sanottua ei saa ottaa todesta, hiljaisuudesta ei tiedä, onko se mökötystä vai muuten vaan nainen ei puhu muutamaan päivään. On siis hyvä ilmaista itsensä mahdollisimman selkeästi ja sanoa, että tarkoittaa sanomaansa.

En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi tarjota huonoa parisuhdetta. Molempien tyytyväisyys tekee parisuhteesta nautittavan, jossa on helppo olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä se onkin, ettei rakkaus tarkoita välttämättä halua parisuhteeseen. Moni myös rakastuu, vaikka on jo parisuhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten kanssa tulee tulkintavaikeuksia, kun ei saa lukea rivien väleistä, eikä ylitulkita ja kaikkea sanottua ei saa ottaa todesta, hiljaisuudesta ei tiedä, onko se mökötystä vai muuten vaan nainen ei puhu muutamaan päivään. On siis hyvä ilmaista itsensä mahdollisimman selkeästi ja sanoa, että tarkoittaa sanomaansa.

En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi tarjota huonoa parisuhdetta. Molempien tyytyväisyys tekee parisuhteesta nautittavan, jossa on helppo olla.

Älä valkkaa noin vaikeita naisia. Jos lähdet tollaseen mukaan niin itsehän sä heidät noille tavoille opetat. Ihan reilusti voi ottaa sanotu kuten on sanottu, sen kummemmin tulkitsematta. Elämä on kummasti helpompaa, kun ei lähde mukaan diivojen leikkeihin (nais- eikä miespuolisten). Kyllä ihminen osaa itseään ilmaista, jos häntä kiinnosta tulla ymmärretyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se nyt on aivan sama mitä se toinen tarjoaa, jos itse tietää ettei parisuhdetta halua/siihen kykene. Osa ihmisistä nyt ei vain esimerkiksi halu jakaa samaa asuntoa tai olla päivittäin yhteyksissä. Osa ihmisistä kaipaa omaa tilaa. Sellainen parisuhde, jossa tuo on mahdollista voi löytyä, mutta se ei ole ihan yksinkertaista. Ainakaan löytää pysyvämpää suhdetta, jossa molempien toive olisi tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se nyt on aivan sama mitä se toinen tarjoaa, jos itse tietää ettei parisuhdetta halua/siihen kykene. Osa ihmisistä nyt ei vain esimerkiksi halu jakaa samaa asuntoa tai olla päivittäin yhteyksissä. Osa ihmisistä kaipaa omaa tilaa. Sellainen parisuhde, jossa tuo on mahdollista voi löytyä, mutta se ei ole ihan yksinkertaista. Ainakaan löytää pysyvämpää suhdetta, jossa molempien toive olisi tuo.

Nykyään on erittäin tavallista olla pysyvämmässä parisuhteessa erillään asuen. Näin etenkin keski-ikäisenä, kun elämä rullaa mukavasti pitkästä liitosta erottua, lasten muutettua omilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi ottaa tuo "huonon" pois. Kukaan ei halua huonoa parisuhdetta. Moni ei halua etenkään parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään on erittäin tavallista olla pysyvämmässä parisuhteessa erillään asuen. Näin etenkin keski-ikäisenä, kun elämä rullaa mukavasti pitkästä liitosta erottua, lasten muutettua omilleen.

No jokainen tietysti määrittää itse mikä on hyvin tavallista ja mikä ei niin kauhean tavallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valkkaa noin vaikeita naisia. Jos lähdet tollaseen mukaan niin itsehän sä heidät noille tavoille opetat. Ihan reilusti voi ottaa sanotu kuten on sanottu, sen kummemmin tulkitsematta. Elämä on kummasti helpompaa, kun ei lähde mukaan diivojen leikkeihin (nais- eikä miespuolisten). Kyllä ihminen osaa itseään ilmaista, jos häntä kiinnosta tulla ymmärretyksi.

On tainnut tulla valkattua, tosin ei se kauan kestänyt, kun kommunikointi oli niin epäselvää ja kaikki oli vain negatiivista.
        Eri katon alla asumisessa on se huono puoli, että naisilla menee rahat asumiseen ja heillä ei jää rahaa matkusteluun. Miehellä olisi rahaa matkustaa ja yhdessä asuessa molemmilla olisi vara matkustaa.

• Anonyymi

Naisia pannaan, mies panee nainen makaa jalat katossa. Mies hoitaa homman ja laukee naisen värkille ja sitten sovitaan seuraava tapaaminen. Mies on vain väline naiselle ettei naisen tarvii itseään hinkata.

• Anonyymi

En ihmettele, ettei ovellasi ole jonoa.

• Anonyymi

Palstalaisseksiin en ota kantaa. Mutta muutoin elävässä elämässä niin miehillä kuin naisillakin on vain "panokavereita", kauniimmin sanottuna rakastajia. Nämä rakastajat voivat olla molemmat sinkkuja, molemmat varattuja omalla tahollaan tai toinen on varattu ja toinen sinkku. Niinikään nämä rakastajat voivat harjoittaa seksiä vakituisesti ja/tai satunnaisesti jonkun toisen kanssa.

Todellisessa elämässä on myös monia miehiä, jotka haluaisivat parisuhteen, mutta saavat kyllä seksiä silloin tällöin yhdeltä tai useammalta naiselta (ts. sama mitä naisillakin).

- Sheena

• Anonyymi

Ai miten niin automaattisesti miehet saa seksiä?

• Anonyymi

Sanotaan vaikka joku, Mr. Lothar, ei tulisi mieleekään aloittaa jonkin näköistä parisuhdetta kyseisen henkilön kanssa. En luota yleensäkään kovin helposti miehen pariuskollisuuteen, joten ihan kahelia valintaa en kyllä menis tieten tahtoen tekemään. Tuttavana vielä jotenkin ehkä kävis, mutt sulhaseksi; ei kiitos, jotain rajaa sentään älyän itsekin pitää.
      Mulle näet suhteet eivät ole pintapuolisia, mä olen demiseksuaallinen, eikä asia siitä miksikään muutu. Rikottu, mikä rikottu, eikä sitä eheäksi saa, minun kohdallani fakta!
      trollikka

• Anonyymi

Kuka tahansa mies saa halutessaan seksiä, kaikki seksipalvelut on tehty miehiä varten. Puhelinsoitto ja automaatin kautta ja olet panolla.

• Anonyymi

Naiset haluavat, että mies maksaa hotelliviikonlopun ja ravintolaruoat ilman pitkäaikaista sitoumusta. Halutaan kuin kermat päältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset haluavat, että mies maksaa hotelliviikonlopun ja ravintolaruoat ilman pitkäaikaista sitoumusta. Halutaan kuin kermat päältä.

Ei olr varaa maksaa.

• Anonyymi

Niin ja maksaa sitten 100€

• Anonyymi

Luultavasti on molempia. Väitän, että monesti ihan asennekysymys tuo kuka saa ja mitä.

-Jasu-

• Anonyymi

Yleensä kyllä miehet, jotka kelpaavat seksiin, kelpaavat myös parisuhteeseen. Paitsi juopot ja jakonakit.

• Anonyymi

No tämähän on parasta mitä miehelle voi käydä. Pisteet siitä.

• Anonyymi

Minä en ainaskaan kelpaa seksiin vaikks pitkä olen tavis mies. Mistä saisi seksiä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe