Niin pitää juoda viinaa ja mennä baareihin tekemään alotteita naisille. Ei voi olla vaikeaa jutella naisille kun nainen on samassa tilassa miehen kanssa. Yksinäisyydestä puhuttu viime aikoina paljon.
Sitä pitää itse lähteä baariin eikä naiset tule teitä kotoa hakemaan.
T: viinamies
Jos ei halua olla yksinäinen sinkku
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se on. Vain viinaa juomalla tapaa naisia ja voi löytää kumppanin.
t. viinamies - Anonyymi
Yksinäisyys johtuu kun ei miehet juo viinaa baareissa. Ei voi naisiin tutustua jos istuu illat kotona kun naiset odottaa baareissa.
T: viinamies - Anonyymi
Miten kommentoi Naiset aloittajalle?
Millaisia baarialoitteita pitäisi hönössä tehdä naisille? Konkreettisia sanamuotoja kehiin. ”Olen aina kännissä baarissa, kiihottaako?”
- Anonyymi
Naista voi pyytää tanssimaan. Sitten juota sille viinaa niin se on selvä peli ja saa seksiä. Niin minä olen saanut naisia.
- Anonyymi
Vai niin. No ainakin itselleni (nainen) ja ystävilleni (naisia) on hyvin vaikea jutele baareissa. Me emme menne sinne koskaan etsimään miehiä tai juttelemaan miesten kanssa. Menemme baariin pitämään hauskaa tyttöporukalla, tanssimaan ja rentoutumaan. Siihen eivät miehet kuulu, joten kaikille parempi, kun eivät edes yritä tunkea seuraan.
- Anonyymi
Ja olette yksinäisiä kärttyisiä sinkkunaisia vanhanakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olette yksinäisiä kärttyisiä sinkkunaisia vanhanakin.
Valtaosa meistä on nykyään parisuhteissa, eikä miehiä ole löydetty baareista. Kukaan meistä ei myöskään ole normaalisti kärttyinen. Jonkinasteista hetkellistä kärttyisyyttä saattaa tietenkin aiheutua, jos joku viinamies pyrkii länkyttämään jotain, kun haluaa vain pitää hauskaa ystävien kanssa. Se kärttyisyys kuitenkin katoa nopeasti, kun pyytää viinamiestä ystävällisesti poistumaan. Jos tuo ei toimi, niin silloin täytyy olla hieman enemmän kärttyinen ja kehottaa yhteisvoimin viinamiestä suksimaan hevon kuuseen,
- Anonyymi
jos näkkärin palakin putoaa vahingossa lattialle, eikä huvita samalla mikrosekunnilla sitä poistaa vaan jättää aamutuimaan asian..
- Anonyymi
Meillä se katoaa namnosekunnissa lattialta. Koira syö sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464