Milloin kemissä alennetaan sähkön ja lämmönsiirtohintoja kuten naapurikunnassa keminmaassa ja Rovakairan energiassa jossa asiakkaiden nousevia energiakuluja yritetään helpottaa.
Sähkön ja energiansiirto hinnat
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
hahahhaha niisähän ne jäi kiinni olivat 2 vuotta perineet liikaa nyt joutuivat paluttaa asiakkaelle .. takas
- Anonyymi
Ei ikinä
- Anonyymi
Kemissä ovat yleisesti ottaen asiat niin sekaisin. Verrattain näihin muihin kuntiin. Sillä ei ole mitään väliä, onko joku jäänyt kiinni liikalaskutuksesta vai ei. Kyse on periaatteesta. Täällä kun on jo lähtökohtaisesti ongelmia Kemin kaupungin ja Kemin energian välillä, että kummasta narusta vedetään kun kaupunki haluaa toista ja energian mielestä olisi järkevää rakentaa toista. Mutta joudutaan silti päätymään kaupungin kannalle. Kaupunki ei luonnollisestikaan halua kantaa vastuuta siitä, mitä on vaatinut Elikkä normaali kuvio suomessa mielellään käskytetään, annetaan erittäin huonoja käskyjä välillä, mutta vastuunkantajaa ei tunnu löytyvän mistään. Mielestäni on jo hyvä esimerkki tämä meidän uimahalli, jota piti ensiksi korjata eikä niin kauhean halvalla ja seuraavaksi ruvetaankin puhumaan sen purkamisesta ja uuden rakentamisesta. ymmärrän jos painetaan valtuustossa läpi päätöksiä että kavereilla olisi töitä mutta ei sen tulisi aivan näin Läpinäkyvää sentään olla. Tämä lipsui nyt vähän varsinaisen asian viereen, mutta Kemissä sattuu asiat olemaan vaan Aika viturallaan.
- Anonyymi
https://www.adressit.com/kansalaisadressi_tuulivoima-alueiden_perustamista_vastaan_keminmaassa
Nämä vihreät raha ahneet ympäristön paskoojat ja Lapin luonnon vihaajat on nyt pysäytettävä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412338Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671597Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801255- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171128TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891014Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852