Muutin asuntooni kuukausi sitten.
Nyt olen kuullut että edelliset asukkaat eivät ole tehneet osoitteen muutosta ja olisivat siis edelleen asukkaina kodissani.
Avaimet on kyllä vaihdettu.
Voinko mistään tarkistaa ketä tai kuinka monta henkilöä on kirjoilla asunnossani?
Kuka asuu asunnossa.
4
527
Vastaukset
- Anonyymi
Digi- ja väestötietovirasto
https://dvv.fi/digi-ja-vaestotietovirasto
Tuolla on ainakin tieto, eri asia on se kertovatko
Mulla oli aikoinaan sama tilanne ja poliisit tuli sunnuntaiaamuna klo 9 hakemaan entistä asukasta vaikka olin laittanut poliisien aikaisemmin lähettäneet kirjeet takaisin maininnalla "Vastaanottaja ei asu tässä osoitteessa". Poliisit saivat varsin suoraa negatiivita palautetta eikä asiasta kuulunut sen jälkeen mitään. - Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-12012895
Tuossa Ylen juttu vastaavasta tapauksesta, tosin tuohon tietojen tarkastamiseen en uskalla sanoa mitään (en lukenut koko juttua), mutta voit tehdä pyynnön henkilöiden poistamisesta osoitteestasi: "Kodissaan kirjoilla olevasta ylimääräisestä haamuasukkaasta pääsee eroon tekemällä digi- ja väestötietovirastolle pyynnön henkilön poistamiseksi asunnosta."- Anonyymi
Tämä oli vielä tuossa Ylen jutussa: "Väestörekisterissä olevat omat tietonsa voi tarkistaa Suomi.fi -sivustolla. Lisäksi palvelusta näkee montako henkilöä kotiosoitteeseen on kirjattu."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032363Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 311870
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751204