onko hyvä luontopolku (patikkareitti) Sompasen luontopolku ?

Anonyymi-ap

onko kukaan käyny Sompasen luontopolku onko sen lähto piste helppo löytää ja saako siellä auton hyvin parkkiin

10

450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikai sielä autola pysty ajamaan

• Anonyymi

menee sinne netin mukaan mettä tie mut en tiiä onko siellä autolle parkki paikkaa en minäkään ole siellä käynyt (enkä tiiä millanen se mettä tie on sit )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

menee sinne netin mukaan mettä tie mut en tiiä onko siellä autolle parkki paikkaa en minäkään ole siellä käynyt (enkä tiiä millanen se mettä tie on sit )

Kyllä sinne autolla hyvin pääsee ja parkkipaikkakin löytyy. Eri asia on sitten haluaako ajaa Metsähallituksen törkeitten avohakkuitten läpi. Siinä luontoihmisen vitutuskäyrä saattaa nousta tappiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo mäkin oon miettiny onko siellä autolle paikka siinä mistä sit lähtee se patikka reitti (luontopolku)
        tuon reitin pituus on 5--6 kilometriä luulisin en oo miekään siellä käyny mut aattelin joskus ehkä käydä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo mäkin oon miettiny onko siellä autolle paikka siinä mistä sit lähtee se patikka reitti (luontopolku)
        tuon reitin pituus on 5--6 kilometriä luulisin en oo miekään siellä käyny mut aattelin joskus ehkä käydä

Mettästysaikana luotiliivit päälle ettei ukkelit ammu sinua vahingossa hirvenä. Ne on osa puolisokeita ja joku voi olla päissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinne autolla hyvin pääsee ja parkkipaikkakin löytyy. Eri asia on sitten haluaako ajaa Metsähallituksen törkeitten avohakkuitten läpi. Siinä luontoihmisen vitutuskäyrä saattaa nousta tappiin.

"Mettänhoitopolku". Mettähallituksela saattaa olla puita, muttei ennää mettiä. Tosiasiassa nuot entiset mettät olit meän. Mettähallitus vain hallinnoi niitä.

• Anonyymi

Onko se jupoolaisten hirvestäjien lähellä jos niin on ni kypärä päähän tai saat lyijyä

• Anonyymi

Saako luontopoluilla ajaa autoilaki

• Anonyymi

Olen kerran kävelyt sen läpi. Parkkipaikka on pieni, joutuu huomioimaan muun liikenteen. Kannattaa huomioida sää olosuhteet, kalliot on loivia mutta liukkaus saattaa yllättää. Hyvä olis olla toinen mukana tai ainakin ilmoittaa aikatauluistaan. Omasta mielestäni mielenkiintoinen polku, löyty tulistelu- ja lähdepaikka. Suosittelen em. varauksin. Mainittakoon, vielä ainakin tuolloin opastus oli heikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6933
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2854
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2113
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe