Eli oon 12 vuotias ja mun kaveri saman ikäinen. Se meni siis leirille ja lupasin sille että vastaan jokaiseen puheluun mitä se sieltä soittaa koska siellä saa olla vaan kerran päivässä puhelimella. Ja kun mun kaveri ekan kerran soitti mulle nii se päätti 1-2 minuutin päästä että se menee kattoo tiktokkii. Ei siinä mitään mut luulin et me puhutaan pidempään ja se tuntu niin turhalta vastata jokaiseen minuutin kestävään puheluun. Joten sanoin että en tiiä pystynkö vastata jokaiseen sen pituiseen puheluun. Siitä lähti pieni kina mutta mä pyysin anteeksi mutta ei se anna anteeksi. Mä myöhemmin kadun että edes aloitin tommosen riidan ja nyt musta tuntuu että tää on mun vika. Ja mä oon sellainen että heti jos jotain tapahtuu nii mua alkaa vaivaamaan se. Mä koitin edes jotenkin korjata tilanteen sanomalla että mulla oli riitaa mun mutsin kaa joten mua ärsytti niin sen takia olin tommonen. Sit se sano että "ei se oo syy" , mutta eihän se olekaan. Voisko joku kertoo mitä mun pitää tehdä? Mä tosiaan kaipaan vinkkejä tähän tilanteeseen!!!
Kaveri ei anna anteeksi
Anonyymi-ap
1
252
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että oot asettanut omia rajoja. Ei sun tarvitse olla odottamassa puhelimen äärellä, jos joku ehkä soittaa tai on soittamatta. Etenkin, jos sun kaverille on ollut tärkeämpää lopulta sitten Tiktok eikä sun kanssa juttelu.
Lisäksi oot pyytänyt jo anteeksi, ja pallo on sillä sun kaverille. Asia tuntuu varmasti pahalta, mutta ei kannata tuntea syyllisyyttä.
Nyt vain koulussa ja vapaa-ajalla keskityt sellaisiin kavereihin enemmän, jotka haluaa sulle hyvää ja ovat sulle aina kivoja. Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876